Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb sinds een aantal jaar een DSTT kaart voor mijn NDS lite. Alles deed het prima. Tot ik de nieuw Proffesor Layton wilde downloaden. Dat lukte als maar niet, na een aantal minuten spelen werd het scherm zwart en liep het spel vat. Toen las ik op een forum hier dat ik dan mijn kaart moet updaten, Ook hier opgezocht hoe ik dat moest doen... Ik heb... * Mijn kaart geformateerd * toen een nieuwe frimware gedownload (nl die van 2010) * toen die via WinRar uitgepakt. * toen de TTMENU.DAT en TTMENU.SYS uit de map gehaald en los er bij gezet. *toen de kaart terug in mijn NDS Lite en dat zie ik een blauw schrem met verticale strepen met onderin een Load…
Laatste reactie door Duskeniek, -
- 1 reactie
- 3.3k weergaven
hallo, ik heb een hele collectie van psp games,ds games en ik zou die graag willen delen met andere mensen ( www.pspiso.com ) kan iemand mij daarbij helpen groeten joris
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 3.9k weergaven
[table][th] Urban Trial Freestyle Steam-Rip MULTi7-RGSW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Urban Trial Freestyle Steam-Rip MULTi7-RGSW Release-informatie Groep : RGSW (P2P) Release naam: Urban.Trial.Freestyle.Steam-Rip.MULTi7-RGSW Releasedatum: 19 september 2013 Retail Datum: 18 september 2013 Bestandsnaam: Urban.Trial.Freestyle.Steam-Rip.MULTi7-RGSW Bron: Stream Grootte: 610 MB Genre: Actie, Racing, Simulatie, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Tate Multimedia Ontwikkeld door: Tate Multimedia Omschrijving Mis niet de ultieme stedelijke proef f…
Laatste reactie door Nieuws, -
USB extreme PS2
door jwking- 3 reacties
- 11k weergaven
Ik heb voor mijn zoon USB extreme gekocht om ps2 spellen te spelen. echter weet ik niet hoe ik het allemaal moet aan pakken. Ik weet dat je een externe HD moet hebben die niet groter is dan 200GB en die sluit je achter de ps2 aan. Maar dan, is er iemand die stap voor stap in een beetje jip en janneke taal welke stappen ik moet nemen om de spellen te spelen. Heel veel dank alvast namens mijn zoontje mvg Jw O0
Laatste reactie door Duken, -
USB Loader
door Marith- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Hoi, Ik las op verschillende sites dat je een USB Loader kunt hebben.. (voor de wii) Nou heb ik een externe hardeschijf, dus zou moeten kunnen, maaarr.... Als ik Home Brew Channel opstart krijg ik alleen maar de keuzes: - Cios Rev10 Installer - IOS Downgrader v1 - WAD Manager v 1.4 Ik word er niet wijs uit, kan iemand mij helpen? Wat kan je verder nog met Home Brew Channel?? Groetjes, Marith
-
- 2 reacties
- 8.2k weergaven
ik heb een vraag gaat om de wii ik heb homebrew channal er op staan maar krijg USB Loader er niet op snap het niet komt dat dat ik nog niet op internet kan want dat snap ik ook niet wie kan mij helpen en hij geeft een fout aan bij clos rev10 inslaller als je dat doet toch met netwerk krijg je error ret 116 wie kan mij helpen groetjes gekie
Laatste reactie door gekie1973, -
- 3 reacties
- 6.4k weergaven
Hoi, Sindskort start mijn Usb Loader GX niet meer op vanuit HBC. Hij is zichtbaar in de tegel, maar als ik er op druk om te starten krijg ik heel even het logo te zien, maar vervolgens keert hij weer terug naar HBC.
Laatste reactie door fafke, -
USB_Loader_GX
door bonaire82- 1 reactie
- 2.2k weergaven
ik heb op me wii de softmodden ge installeert werkt supper voor supper mario maar nu wou ik de usb loader uit test nu heb ik een usb stik er voor klaar gemaakt wbfs manager en er een spel op gezet maar alsik hem nu open dan krijg ik aleen loading en dan zwart scherm oke als ik me usb stik er uit haal ik krijg niet een mooi menu wat je op internet ziet wat kan dat zij hen het via www.wiispellendownloaden.nl gedaan groet rick
Laatste reactie door Flemming, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Hey ik zit met het volgende probleem: Met multiplayer hapert het spel een beetje. Bijvoorbeeld als ik schiet met m'n gun, komt een seconde later de kogel eruit. Haperen dus. Dit is erg irritant en het spel word er niet leuker van. HOe kan ik dit verhelpen? MVG Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Heeft iemand utherverse 3D code om vip te worden?? mag zelf namelijk niet bellen of wat dan ook :'(
Laatste reactie door 'Robin, -
- 17 reacties
- 3.7k weergaven
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met Utomik. Ik ga het binnenkort zelf proberen, 14 dagen gratis, daarna 6 euro per maand of 10 euro voor 4 personen. Voor onbeperkt kiezen tussen 600 games! Ben benieuwd of mensen hier van hebben gehoord, al hebben geprobeerd of het gaan proberen. Ik ga het zo installeren dus ik laat het jullie weten Als het echt perfect is, kunnen we met wat DukeN members misschien het familie abo nemen, 10 euro p.m., dus 2.50 man als er 4 personen mee doen
Ik heb vbulletin maar dan moet ik zoveel invullen bij config.php kan iemand dat zeggn wat er moet staan?
Laatste reactie door ultra, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Valve heeft aangekondigd dat het vanaf maandag de game Alien Swarm gratis zal weggeven via zijn Steam-platform. Ook de broncode van de top-down-shooter zal beschikbaar komen en moet gaan dienen als voorbeeld voor de Source engine-sdk. Alien Swarm was oorspronkelijk een modificatie voor Unreal Tournament 2004. De ontwikkelstudio werd opgekocht door Valve, waarna de top-down-shooter werd omgezet naar de Source-engine. Daarnaast hebben de Alien Swarm-ontwikkelaars binnen Valve werk verricht aan de Left 4 Dead-serie en maken ze momenteel deel uit van het Portal 2-ontwikkelteam. Valve heeft op zijn site aangekondigd dat het maandag Alien Swarm kosteloos zal gaan aanbieden …
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hallo bestaat er een programmatje of iets waarmee je games die je normaal met het toetsenbord speelt ook met de controller kunt spelen. bij sommige games kan je dit instellen via de opties maar bij sommige niet daarom de vraag ik vind het zo lastig met het toetsenbord alvast bedankt
Laatste reactie door njitram, -
Van Zero tot Hero: De Onvergetelijke Reis van No Man's Sky: Ontdek de Geheime Sleutels tot Succes!
door Girev- 1 volger
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
No Man's Sky: Van Rampzalige Lancering naar Triomfantelijke Verlossing No Man's Sky heeft een opmerkelijke transformatie doorgemaakt die weinigen in de game-industrie ooit hebben meegemaakt. Wat begon als een teleurstellende lancering is in 2025 uitgegroeid tot een levendig en dynamisch universum. Deze reis biedt waardevolle inzichten in gameontwikkeling en de rol van de spelersgemeenschap. De Hype Voor de Lancering en de Reddit Lek Enkele dagen voor de langverwachte lancering van No Man's Sky, dook er een naam op: Damian. Deze persoon onthulde op Reddit belangrijke informatie die de verwachtingen van de spelers stevig onder druk zette. Het bleek dat de rei…
Laatste reactie door Girev, -
- 7 reacties
- 2.5k weergaven
ik heb het spel Vancouver 2010 gedownload en geinstaleerd, nu moet je jezelf aanmelden met een games voor Windows live profiel en als je dat doet vraagt de computer om een serial! Mijn vraag is dus, waar kan ik een serial voor Vancouver 2010 vinden??
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Algemene informatie: Release datum: 22 oktober 2010 Multiplayer elementen: nee Platform: Xbox360 en Playstation 3 Ontwikkelaar: Platinum Uitgever: SEGA verhaallijn: Rusland en de Verenigde Staten wedijveren met elkaar over het eigendom van de steeds schaarser wordende energiebronnen op aarde. De Verenigde Staten heeft daarom een ruimtestation ontwikkeld om de energie van de zon te gebruiken. Wanneer de Russen het Amerikaanse ruimtestation overnemen en deze gebruiken om San Francisco te vernietigen moet de geheime agent Sam met behulp van een futuristisch gevechtspak de Russen tot een halt roepen. Sam neemt het op tegen…
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo Leden Ik heb een dstt kaartje maar hij loopt steeds vast heb hem al geformateerd en heel af en toe doet hij het wel krijg ik steeds deze melding warning health and safety before playing read the health and safety precautions booklet for important information about health and safety to get an extra copyfor your region go online at www.nintendo.com/healthsafety/ Wie weet de oplossing met de orginele spellen doet hij het wel wie weet de oplossing groetjes Sarika
-
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
ik speel sinds een paar dagen modern warfare 2.nou zit ik in een missie maar hij klapt er steeds uit schiet ie naar me desktop.en ik heb van alles geprobeerd met de instellingen maar hij blijft eruit schieten. nog iemand anders met dit probleem. en aan me pc kan het niet liggen want die is net nieuw en met geen enkele game een probleem..
- 6 reacties
- 2.2k weergaven
Met deze manier kun je gratis en legaal 500 wii points verdienen maar je moet wel van België komen. je sluit gewoon je wii aan op het internet en kies bij wii winkelkanaal voor verbindingshulp en dan voor hulp gekregen. dan vul je even rap mijn wii nummer in : 3923 4856 5602 5601 en vul je een kleine vragenlijst in. Als ik dan jouw Wii nummer ingeef bij hulp gegeven krijgen we allebij 500 wii points ( je mag slechts 1 keer hulp krijgen). (stuur dan je wii id per pm) Om je wii met internet te verbinden kies je in de linkeronderhoek op het scherm Wii opties. Daarna kies je voor Wii-instellingen. Dan ga je ééntje naar rechts en kies je internet. Dan ga je voor verbinding…
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
goedemiddag, ik heb een probleem er staat een update op mijn psp dus niet op mijn memory card daardoor kan ik geen spellen meer spelen in mijn iso map en krijg hem er niet af het is de update 6.1 kan iemand mij helpen ??
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27230.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39770.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41095.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33737.msg172687#new
Laatste reactie door Heisenberg,