Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 2.9k weergaven
Ik heb het ORIGINELE spel splinter cell double agent en single player doet prima, maar als ik een tijd multiplayer speel geeft het deze foutmelding: Er is in SCDA_Online.exe een fout opgetreden. De bewerking is hierdoor afgesloten. Onze excuses voor het ongemak. En dat was het kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door koenmaarleveld, -
- 8 reacties
- 4.1k weergaven
Hallo, ik heb een vraag over True Crime New York City. Ik heb pas geleden dit spel gedownload, geinstalleerd, crack.exe erop geplakt, maar nu krijg ik iedere keer als ik het spel opstart een foutmelding. Iedere keer krijg ik onder de intro, de algemeen bekende melding, met die twee opties van 'rapport verzenden' of 'rapport niet verzenden'. Nu is mijn vraag of dit bij meerdere mensen voorgekomen is ofdat iemand weet hoe je dit oplost? Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. :-\ B.v.D
Laatste reactie door dwayne91, -
- 5 reacties
- 3.6k weergaven
Hoi, Als ik call of duty 2 single player wil opstarten krijg ik het beruchte "load correct cd" berichtje. Nu heb ik vershillende no cd cracks gedownload maar geen blijkt te werken,Irritant dus! misschien zijn het oude cracks?Heeft iemand een recente crack die werkt of is er een andere manier om cod 2 aan de praat te krijgen?.. Greetz
Laatste reactie door Robin, -
- 15 reacties
- 3.8k weergaven
Hallo. ik wil een spel direct op een dvd branden. en dan bij iemand anders spelen maar hoe gaat dat ookalweer? moet je dan niet op die andere computer mounten? groetjes!
-
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hoooooooooi, Ik heb pas The sims complete collection gedownload. Ik weet alleen niet hoe ik hem moet installeeren :-\ :redface: Dus als iemand het zou willen uitleggen.. GRAAG ! Groetjes my.
-
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo mensen, het is me inmiddels geluk om hem te installeeren. alleen als ik hem op wil starten komt er; Plaats de cd die heb ik dus niet. want hy is gedownload. moet ik nou nog iets apart downloaden ofzo? xx
Laatste reactie door IRUAL, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Ik ben op zoek naar een crack.. Heb er nu al een paar geprobeerd maar deden het allemaal niet. Weet iemand toevallig waar ik wél goede kan vinden? (het liefst zodat mijn spel wel nederlandstalig blijft) Het is niet meer nodig
Laatste reactie door mohammedb, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb het spel colin mc rae gedownload, er word nu gevraagd om de cd. die heb ik dus niet, heb al op gamecopy gekeken maar snap er niks van. kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit spel spelen kan. alvast bedankt.
- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Als ik die download krijg ik inplaats van een rondje een vierkantje :-[ En de download begint niet Ook staat er de download snelheid enz. niet bij :'( Help me Xx en alvast thanx! O0
Laatste reactie door afratjuh, -
- 4 reacties
- 5.3k weergaven
Hoi! Heb net fifa 2007 gedownload en geinstalleerd, maar als ik het spel wil starten krijg ik de melding "plaats de juiste dvd, klik op ok en start het programma opnieuw". Weet iemand een manier hoe ik toch het spel kan starten? Alvast bedankt! Gr. Dennis!
serial the sims 2
door kaynick- 3 reacties
- 24.9k weergaven
Hallo allemaal, heb gister op lime wire the sims 2 voor m'n dochter gedownload en heb geen serial. deze zat ook niet bij mijn downloads. Wie helpt mij?? O0
Laatste reactie door moonfire, -
- 6 reacties
- 3.4k weergaven
Ik heb dus heel zeker een virus op mijn pc. Dit zijn de symptomen: http://gameglobin.info/g.php?wmid=bg004\[uPX] Taakbalk niet te zien en bureaublad ook niet..... Dus geen start dinges en alles is op te starten via taakbeheer Alleen in het begin bij het opstarten van Windows zie ik alles... Kan er iemand mij PLEASE helpen???????!!!!!!!
Laatste reactie door Pietje8501, -
pacman world 3
door badgirl009- 1 reactie
- 2.3k weergaven
hoi hoi is er iemand hier die pacman world 3 kan vinden ik heb er en paar gevonden maar daar moet je steeds een cd voor hebben Maar die heb ik dus niet hahaha bedankt alvast
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Nieuw Topic. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,24384.0
-
Gta San Andreas
door sep- 6 reacties
- 2.8k weergaven
Wie weeet waar je zooon programma kunt downloaden,,waar je bij Gta San andreas autoos kunt verwisselen,,,zeg maar: een auto (die al in het spel zit) verwisselen met een nieuwe auto die jij in het spel wilt hebben,,, dat programma bestaat,,maar ik weet niet waar je het kan vinden,, Bedankt.
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Heeft iemand de Fifa's tot 2000. Alvast bedankt ABCkingsideABC
Laatste reactie door ABCkingsideABC, -
- 10 reacties
- 3k weergaven
ik heb een spel gedownload, namelijk feelers via digitor. snelle download alleen nu kan ik hem niet installeren, hoe kan ik dit oplossen. heb een kopie gemaakt zodat je kan zien waar de fout ligt. alvast bedankt. [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 6 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb vandaag call of duty 2 gekocht en ff uitgetsest. maar later had ik een patch gedownload (1.3) maar sinds die kan ik bijna op geen enkele server meer. toen ik nog 1.2 had kon ik gewoon op alle servers
Laatste reactie door XfanX, -
- 8 reacties
- 6.5k weergaven
ik heb het spel need for speed 2 gedownload, alleen na het uitpakken word er gevraagd of ik disk 2 wil invoeren, die heb ik dus niet, wie helpt mij veder. alvast bedankt.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hallo, ik heb een probleem met command & conquer: Generals en de expansion zero hour, elke keer dat ik hem opstart geeft hij de foutmelding dat ik geen directX 8.1 of hoger heb en/of mijn computer het spel niet aankan. Geen van beide is het geval want ik heb op srtest gekeken en ik heb de nieuwste directX en mijn videokaart kan het makkelijk aan. nu is mijn vraag wat het dan kan zijn dat dit veroorzaakt want ik kreeg het pas nadat het spel opeens vastliep. alvast bedankt
-
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, Weet iemand of er al iets zoals een patch uit is voor de online versie van halo 1 voor op de PC? Ik hoor 't graag, Groetjes, Robin
Laatste reactie door Tim., -
- 7 reacties
- 3.8k weergaven
weet iemand een leuk ww2 spel wat je onlie kan spelen en waar bij je wel een croshair heb (anders kan ik er niks van) het liefst een spel wat reddelijk nieuw/nieuw is
Laatste reactie door XfanX, -
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb nou 2 cracks geprobeert voor grand prix legends maar geen werkt kan iemand mij een goede geven? bvd
- 4 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo, Ik heb rollarcoaster tycoon 3 gedownload, alleen hij loopt na een tijdje spelen telkens vast, en ik krijg de melding: bestand wel/niet verzenden. Word er echt schijt ziek van, moet telkens overnieuw beginnen met het park. Wie kan mij helpen? Licht het aan de crack of iets? Groetjes Robin
-
- 12 reacties
- 3.8k weergaven
ik heb need voor speed carbon gedownloaden en key coden ingevuld maar het vraagt voor de echte cd rom wat moet ik doen
Laatste reactie door Robin,