Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
eej weet iemand een crack voor uefa euro 2004 alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
uefa euro 2008
door mitsas- 1 reactie
- 1.4k weergaven
eej ik heb een probleem met uefa euro 2008 als ik hem namelijk aanklik word het beeld zwart en verschijnt er niks alvast bedankt
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 3.5k weergaven
[table] [th] UEFA Euro 2012 [/th] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://www.ea.com/nl/voetbal/euro12[/td2] http://www.ea.com/nl/voetbal/euro12[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table]Leid je land naar de overwinning in UEFA EURO 2012™ met het officiële en exclusieve digitale uitbreidingspakket voor FIFA 12. In EA SPORTS UEFA EURO 2012™ sta je als speler te midden van alle opwinding van het officiële toernooi. Je kunt kiezen uit meer dan 53 Europese nationale teams en spelen in alle 8 officiële stadions. Onderga de geweldige sfeer van een van de grootste en best bek…
Laatste reactie door vlamme, -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb de game UFC undisputed 2010 voor de PS3. Op internet zag ik heel veel vechters die in de game zouden zitten, maar veel van die vechters kan ik niet zijn. Waaronder Marcus Jones, James mc Sweeney en nog een aantal die ik graag zou zijn. Ik zou graag weten hoe je deze vechters kan zijn(of unlocken). Ik ben namelijk al kampioen geworden in de heavy weight en de light heavy weight, maar kan deze vechters nog steeds niet.
Laatste reactie door mummy, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Goedemiddag, Ik heb een sims 2 uitbreidingspakket gedownload en geinstalleerd, en nu wilde ik het spelen dus opende ik het, maar nu loopt ie soort van vast bij het ladingsscherm. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? alvast bedankt!! groetjes Esther
Laatste reactie door e123, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo ik heb een vraag? steeds als ik een spel speel op mijn pc ( bijv: nfs most wanted/carbon of the godfather) valt na een tijdje spelen gewoon het spel uit. weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhinderen? gr.jan
Laatste reactie door jan1991, -
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo, Na lang zoeken en niks vinden toch maar besloten een topic aan te maken. Kan iemand mij uitleggen hoe ik Uitzending gemist op mijn Playstation 3 kan bekijken? Ik heb Java PS3 Media server gedownloaded en die vind ook een playstation, en ik kan vanaf de playstation ook de harde schijf van mijn computer aan dus dat gaat allemaal goed, nu wil ik alleen nog weten hoe ik via die manier Uitzending gemist zou kunnen kijken. Alvast bedankt!
Laatste reactie door willempjev, -
- 2 reacties
- 3.8k weergaven
Hallo beste Duken forum gebruikers, Ik heb hier de wii met soft mod en alles werkt oke met uloader v3,1 maar deze wil ik graag update naar hogere versie. We worden namelijk geirriteerd door de muziek en is ook verouderd na het zien van uloader gx. Nu de vraag?: Hoe kan ik het beste uloader v3,1 update naar hogere versie? (graag met tut) De Wii is niet aangesloten op internet! met vriendelijke groet, Theo
Laatste reactie door easytheo, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, Ik had COD BO uitgespeeld en dacht toen opeens terug aan Call of Duty 2 en besloot hem te downloaden. Heb hem gedownload en dat ging allemaal goed tot de installatie. Ik kreeg een melding van InstallShield: 1607: Unable to install Installshield Scripting Runtime. Nu ben ik op Internet gaan zoeken en kon alleen maar oplossingen voor XP vinden, en ik heb Vista. Enig idee hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt! Boero Post samenvoeging: december 02, 2010, 18:00:55 Iemand?
Laatste reactie door Boero, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]01-11-2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PS3[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie,Avontuur,Shooter en Platform[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Sony computer entertaiment Europa[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Geen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Onbekend[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Naughty Dog[/td] [/table] verhaallijn: Nathan Drake is terug. Samen met zijn oude vriend Victor Sullivan gaat hij op zoek naar een verloren stad, de beruchte 'Atlantis of the Sands'. Tijdens zijn zoektocht komen…
Laatste reactie door roelvvv, -
- 0 reacties
- 3.8k weergaven
[table][th] Underrail Alpha ISO-RAiN [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Underrail Alpha ISO-regen Release-informatie Groep : Regen (Scene) Release naam: Underrail.Alpha.ISO-regen Releasedatum: 6 augustus 2013 Retail Datum: 6 augustus 2013 Bestandsnaam: underrail Bron: DVD Grootte: 875 MB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Stygian Software Ontwikkeld door: Stygian Software Omschrijving Underrail is een oude school turn-based isometrische indie role playing game die zich richt op de exploratie en gevechten. Het is geïnspireerd door westerse …
Laatste reactie door Nieuws, -
unreal tournament 1999 cracked server
door Gast Wimpy- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hallo, weet iemand een cracked server voor het spel unreal tournament 1999? Post Merge: februari 22, 2009, 09:04:22 pm iemand?
-
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
weet iemand wanneer unreal tournament 2007 uitkomt ???
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hey, had laatst UT 3 gedownd, maar toen ik hem startte na installatie kwam er een foutmelding. hier is een screenshot of zoiets (alleen dan bij UT3): http://img291.imageshack.us/img291/6380/naamloosmb4.png
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Heeft iemand die voor mij (torrent) van demonoid mag ook (ik hoef niet online dus een online crack hoeft er ook niet bij) Ik hoor het wel. <Mart> :peace:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 916 weergaven
Hallo Iedereen, Ik denk dat er vast meerdere mensen dit probleem hebben gehad maar kon in de geschiedenis niets erover vinden dus hier mijn probleem: Ik heb een illegale versie van Unreal Tournament 3. Om de campaign te saven heb je een account nodig. Omdat mijn versie illegaal is kan dit dus niet. Kan ik op een andere manier mijn campaign saven en zo de volgende keer door kunnen spelen? Alvast bedankt voor de reacties, Vriendelijke groet, Martin van der Heide
Laatste reactie door Gamla, -
- 8 reacties
- 2.5k weergaven
hey(hiervoor ook al topic voor COD4 online ) ik wil ook graag unreal tournament online doen(ook illigaal), als ik hier dan een game join gaat hij eerst laden en dan staat er dat ik niet kan verbinden, dat is zo bij elke game die ik probeer weet iemand hier raad mee?
Laatste reactie door repoc, -
Unreal Tournament omzetten naar image
door Gast peterk- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Hoi, Ik heb UT2004 op mijn harde schijf staan welke ik met een nocd speel. Is het mogelijk deze game om te zetten in een image file om deze te branden? grtz, Dikkenek [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/Bul.jpg
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 3.4k weergaven
Hallo, Mijn Nintendo 3 ds vraagt om een update te installeren. Nu weet ik vanuit het verleden dat je dit niet moet doen, omdat anders je flashkaart onbruikbaar wordt gemaakt. Ik dacht altijd dat hij dan met het internet verbonden moet zijn om deze update te kunnen installeren, maar hij geeft aan dat er geen internetverbinding nodig is. Wat is wijsheid. Ik heb een R4 Dual core kaartje zoals te zien is op de bijlage. Software versie 4.5.0-10E Wie weet raad
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, ik heb laatst Ice Age 3 voor de Wii gedowload en in mijn Wii gestopt. Er begon toen gelijk een update die ik niet uit kon zetten. Ice Age deed het wel maar sommige andere spellen niet meer. Ik kreeg de melding dat ik de dvd moest verwijderen en de handleiding moest controleren. WAT DOE IK FOUT????? :-X
Laatste reactie door Farid., -
update help
door Rmuiderman- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hey ik heb een probleem met mijn ds. ik heb een spelletjes gedownload maar als ik hem start krijg ik alleen een witte scherm. ik had gelezen dat je hem dan moet updaten maar dat verschilt per firware. ik heb zlef niet zoveel verstand van. ik heb een edge kaartje van 4gb en wil hem graag updaten dan. kan iemand mij helpen?? groetenn Roos
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hoi, vraagje over het homebrew channel , speel al een aardige tijd met een gesoftmode wii, nou vraag hij sinds een maand of zo, of ik het channel wil update naar een nieuwe versie, heeft iemand hier ervaring mee, ben nl bang dat ik daarna alles weer opnieuw moet doen. ik hoor het graag . :cool2: :cool2:
Laatste reactie door Zombymario, -
- 7 reacties
- 6.7k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb door de quarantaine mijn DSiXL maar weer eens uit de kast gehaald. Ik heb hiervoor een R4 kaartje van R4I-Gold.eu. Helaas kan ik deze website niet meer vinden. Heeft iemand enig idee hoe ik toch aan de goede update kan geraken? Ik heb dezelfde als op het plaatje, alleen dan V6.2
-
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo, Ik heb voor mijn verjaardag de game Wii-Active gekregen, originele uitvoering. Mijn Wii is in juli 2008 omgebouwd met een Wiikey en op het bonnetje te zien is er een update 1.9s opgezet. Heb daarna trouwens nooit problemen gehad met gedownloade games (heb er al behoorlijk wat). Nu geeft deze nieuwe game aan dat er een update is vereist om deze te spelen. Overal op internet lees ik dat 1.9s de nieuwste update is. Hoe kan het dan dat ik mijn game niet kan spelen ? Ik heb trouwens na het ombouwen mijn Wii nooit geupdate. Mijn serienummer begint met LEH123XXXXXX. Ik dacht om dan toch maar die update te downloaden en te branden op een DVD om mijn Wii te updaten, ma…
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb sims 3 gedownload en nu wil ik hem updaten, alleen als ik dat doe dan zegt hij halver wege bij de instalatie invalid files found :-[ kan iemand me helplen?? alvast bedankt
Laatste reactie door Fredpascal,