Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
nieuwe pc gekocht dus moet er ook wel ff een goeie office op naja ik wil installen heb ik geen serial kan nergens een serial vinden dus weten jullie mischien een goeie site waar je werkende serials kan krijgen Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door candesco, -
- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Heey Ik ben op zoek naar een crack voor Command and Conquer 3: Tiberium Wars. Ik heb zelf ook al een beetje gekeken maar vond uiteindelijk niks, hopelijk kan iemand me hier helpen Groetjes Marc
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo, Ik heb Fifa manager 2007 Geinstalleerd maar steeds als ik het spel wil opstarten krijg ik het volgende bericht: 'fifa manager 07 requires at least 768MB of free swap file space. please free the required space and re-run the game)' Ik heb het Virtueel geheugen veranderd van 384-768 MB naar 700-1500. daarna heb ik hem opnieuw geinstalleerd. Maar.. HIJ doet het nog steeds niet Kunnen jullie mij spoedig helpen!! :redface: MVG Piet
Laatste reactie door paulusma, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hahah geweldig ;D heb ik eindelijk BF2 werkend zie mijn vorige topic van vandaag wordt ik er nu uitgegooid omdat ik punkbuster moet updaten snap niet echt hoe dat moet iemand weet hoe dit moet :police: naja ik hoor het wel Grtz, DutchFighter
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal, ik heb even een vraagje.. laat ik nou gister op het idee komen om pro cycling manager 2007 te downloaden.. Ik wist dat er in 2006 een starforce beveiliging opzat, ik ben er nu dus achter dat die ook op die van 2007 zit.. nou is mijn vraag: Hoe kan ik starforce omzeilen/verwijderen zodat ik gwoon pcm 2007 kan spelen? Ik weet er niet zoveel van af dus ik heb het liefst een zogenaamde ''jip en janneke uitleg'' alvast bedankt, Bas
Laatste reactie door Bassie90, -
- 5 reacties
- 2.3k weergaven
nieuwe pc gekocht ruikt nog helemaal vers : ik leen ff van een vriend BF2 (mag op zijn account) ik probeer een server te joinen (uiteraard wel helemaal geupdated) krijg ik dit (zie bijlage) [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hey Ik dacht, laat ik Jagged Alliance weer eens gaan spelen, dus ik installeren... wil ik em spelen, A: als ik cd erin doe (play CD), dan start ie wel een menu, dan doe ik play jagged Alliance 2, doet sluit ie het menu, maar voor de rest nix, Download ik patch 1.7, dan start ie wel... ik dacht.. yes!, maar nu sluit hij na een klein tijdje af, dan ben ik nog niet eens aan spelen toe geweest, geeft geen foutmelding, (ik speel trouwens op een windows xp), maar op mijn oudere PC (met "nep xp") doet hij precies hetzelfde :-[ kan iemand me aub helpen? Mvg, XfanX
Laatste reactie door XfanX, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo mensen, Ik heb de Sims 2 op mijn computer staan doormiddel van 1 gebrandde cd (met behulp van DEAMON). Nu heeft mijn broertje de echte CD van Glamour Life, maar als ik die wil instaleren vraagt die om de 4de cd van de Sims 2. Ik probeer dan in DEAMON > mount image en dan ga ik naar de gekopieerde CD van de Sims 2 en dan naar het mapje van CD4 en klik ik dat bestandje aan (zoals ook bij de instalatie van de Sims 2 toen er werd gevraagd om CD4). Maar dit werkt dus niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
Ik heb GTA3 gedownload en ik heb hem geïnstalleerd en de crack erin gezet maar als ik hem opstart krijg ik deze melding: Maar ik heb alles gedaan wat ik moest doen er stak geen img file of iets dergelijks bij :-\ Weten jullie wat ik kan doen? Maxke006
Laatste reactie door maxke006, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hallo Ik heb fifa 2007 gedownload in Ares, kan iemand mij uitleggen hoe ik het spel in werking kan krijgen Gr Ronnie
Laatste reactie door Robin, -
- 9 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo. ik krijg bij colin mcrea dirt de demo telkens deze foutmelding : wat te doen, wat te doen? ik heb 2.1 ghz processor. (zo heet dat voglensmij) video kaart van 128 mb. 768 RAM. geheugen. genoeg ruimte vrij op hardeschijf. en euhm draait allemaal op XP ,Leon
Laatste reactie door Wesley, -
- 15 reacties
- 4.2k weergaven
Hellow,.. Ik heb de spellen Tomb Raider Legend en Hitman Blood Money binnen gehaald, maar ze draaien niet.. Ik heb ze geïnstalleerd en de crack geplaatst. Bij Tomb Raider Legend gaat er introfilmpjes lopen (draaien goed) en daarna verkleind het scherm zich en meld dat er een fout is opgetreden. Ik heb al diverse cracks gedaan maar het blijft hetzelfde probleem geven. Bij Hitman Blood Money gaat dit ongeveer hetzelfde, er draaien dan alleen geen introfilmpjes maar begint er een rood (laad)balkje te lopen, wanneer deze ongeveer op de helft is stopt hij en begint hij terug te lopen. Ook dan stopt het spel ineens met een foutmelding. Ik heb al de testen op srtes…
Laatste reactie door mohammedb, -
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Hey allemaal! ;D Ik moet binnenkort een nieuwe pc kopen omdat ik aan deze pc niet echt veel heb. Omdat ik het spel Counter Strike Source speel en fps(Frames per seconde) haal van max 50.... Dus heb een nieuwe pc nodig. Maar heb ik een beetje jullie hulp bij nodig ! Ik wil er max 1200 euro voor uitgeven miss kunnen jullie een beetje een redelijke setup maken van hoe jullie dit zouden doen(+prijzen aub plz ) ? Mvg Sander O0
- 11 reacties
- 4.2k weergaven
Ik snap er niks van heb crack erbij geplaatst die dusssz mij gaf in het andere topic hoe ik het spel moet branden. nou allemaal goed gister ook goed gespeelt enzo. en nu is het beeeeeld zooo sloom je kunt haast niet spelen? is het een bug? hoe is het te verhelpen heeft iemand hier nog meer last van? Greetz
Laatste reactie door leonpwner, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik heb laatst RS:Vegas gedownload en vind hem wel vet. Weet iemand hier een goede crack/programmaatje/serial waarmee ik online kan, want ik moet een serial invoeren die ik niet heb...
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Ik heb vandaag een oud spel gedownload en dat wil ik gaan proberen op vista te laten draaien. Ik heb het op verschillende manieren geinstalleerd. Maar geeft de hele tijd aan dat ik de cd moet plaatsen. Maar die heb ik niet. Weet iemand waar ik een no cd patch kan vinden? Ik heb op internet gekeken, maar ik kan tot nu toe niks vinden.
Laatste reactie door Limburg2007, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
kan iemand mij aub vertellen waar en hoe ik volledige Championshipmanager 2007 kan downloaden? ik speel hem al jaren en zou graag deze versie ook willen hebben. alvast bedankt O0
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hallo mensen, ik doe al een tijdje op Ubi Rainbow Six - Black Thorn Multiplayer maar als ik een room wil maken dan lukt dat mij niet, ik heb al gevraagd aan mensen die het wel kunnen wat zei hebben gedaan. dan zeggen ze dat de dan aan aantal poorten moet openen. kan iemand mij vertellen hoe dat moet of hoe ik kan hosten met Rainbow Six - Black Thorn? alvast bedankt Jesper
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Nieuwe PC!
door DutchFighter- 12 reacties
- 3.7k weergaven
Ik zat is achter mijn pc en ik zat games te zoeken en zo langzamer hand kreeg ik de indruk dat mijn ouwe rakker de nieuwste games niet meer kon draaien :-[ dus ik dacht tijd voor een nieuwe ;D maar ik ben een enorme noob met computers maar ik heb het een en ander bij elkaar gezocht en nu vraag ik jullie mening wat jullie van deze samestelling vinden :police: het gaat hierom: • Processor: Intel Core 2 Duo E6600 • Moederbord: Asus P5N32-E SLI • Geheugen: Kingston 1GB x 2 (2GB) PC6400 DDR2, CL4 • Videokaart: MSI GeForce 8600 GTS 256MB DDR3 • Geluidskaart: Creative X-Fi Xtreme Gamer • Harde schijf: 1 x Seagate Barracuda 7200.1…
Laatste reactie door Martijn, -
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
als ik world of warcraft opstart krijg ik zwarte strepen door me beeldscherm en als ikd an afsluit blijft dat staan echt heel vaag
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 5 reacties
- 4.4k weergaven
Heeey mensen, ik heb een klein probleempje ik heb mohaa gedownload maar hij is het spaans :-\ omdat mijn spaans niet echt goed is zou ik een patch willen downloaden om hem naar het nederlands om te zetten. Ik heb al veel gezocht maar ik vind het nergens, daarom zou ik het heel leuk vinden als iemand anders het zou vinden ;D grtz maxke006 P.S. de patch van ea games v1.1 is alleen maar als je de nederlandse versie al hebt, dus die gaat niet >
Laatste reactie door maxke006, -
- 16 reacties
- 5k weergaven
Hoi! Ik wil need for speed carbon spelen, alleen lukt dat niet helemaal:P K heb een CD, waarop hij staat, alleen weet ik niet precies hoe een crack werkt, want ik denk dat het daaraan ligt. Er komt als ik het op wil starten: Please, insert DVD ofzo.. Kan iemand me helpen? Patrick
- 0 reacties
- 8.2k weergaven
Hallo, ik heb een probleem met een spel en ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. Ik heb zojuist het spel S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl gedownload en geinstalleerd, maar nu is het probleem dat zodra ik het spel opstart ik de foutmelding krijg: 'Die Page-Datei is deaktiviert oder die DateigröBe reicht nicht as. Um zu funktionieren bracht das Spiel eine Page-Datei von mindestens 2GB. Bitte die Systemkonfiguration anpassen, bevor das Spiel erneut gestartet wird. (waarom de melding in het duits is snap ik ook niet want ik heb toch duidelijk in de installshield english aan geklikt maarjah,, :-[) Het komt er dus op neer dat mijn page-date ofzoiets niet groot genoeg …
Laatste reactie door dwayne91, -
c&c 3 maps
door kaasbroodje- 2 reacties
- 2.7k weergaven
ik heb een paar maps gedownload voor c&c3 maar hoe voeg ik ze nu toe aan me spel. ik heb ze van deze site http://www.cncmaps.com/ en weet iemand nog een site waar je maps kan downloaden voor c&c3
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 5.2k weergaven
Hey, Ik speel al een tijdje de sims 2, ik download dan ook een hoop objects om mijn spel nog leuker te maken, spullen downloaden en in het spel zetten geen probleem. Maar ik snap niet hoe ik kleding of kapsels in het spel kan zetten. Kan iemand mij meschien vertellen welke mappen ik moet openen en waar ik de gedownloade kleding enz.. moet plaatsen? Groetjes Charita :-*
Laatste reactie door Charita,