Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
als ik het spel probeer te installeren komt er te staan: kies een andere locatie om het installatieprogramma te.......(InstallAnywhere) dit is al de 2e torrent waar ik dit bericht krijg:s weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt
Laatste reactie door rus, -
- 0 reacties
- 916 weergaven
Hallo Iedereen, Ik denk dat er vast meerdere mensen dit probleem hebben gehad maar kon in de geschiedenis niets erover vinden dus hier mijn probleem: Ik heb een illegale versie van Unreal Tournament 3. Om de campaign te saven heb je een account nodig. Omdat mijn versie illegaal is kan dit dus niet. Kan ik op een andere manier mijn campaign saven en zo de volgende keer door kunnen spelen? Alvast bedankt voor de reacties, Vriendelijke groet, Martin van der Heide
Laatste reactie door Gamla, -
- 0 reacties
- 5.3k weergaven
Hey, Ik speel al een tijdje de sims 2, ik download dan ook een hoop objects om mijn spel nog leuker te maken, spullen downloaden en in het spel zetten geen probleem. Maar ik snap niet hoe ik kleding of kapsels in het spel kan zetten. Kan iemand mij meschien vertellen welke mappen ik moet openen en waar ik de gedownloade kleding enz.. moet plaatsen? Groetjes Charita :-*
Laatste reactie door Charita, -
- 0 reacties
- 945 weergaven
[table][th] Rotastic-PROPHET [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Rotastic-PROPHET Release-informatie Groep : PROFEET (Scene) Release naam: Rotastic-PROPHET Releasedatum: 24.05.13 Retail Datum: 24.05.13 Bron: DVD Grootte: 456 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: Focus Home Interactive Ontwikkeld door: Dancing Dots Omschrijving Rotastic, navigeren elke cur…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
weet iemand een winkel of site waar je voor een leuke prijs aan een balance board (geen 2de hands) kan komen. heb al rond gekeken maar overal waar ik zoek kosten het ongeveer 75/90€ dat vind ik te duur
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39822.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
een vriend van mij heeft een laptop van het merk acer. die laptop heeft 17" met breedbeeld scherm. na een update van zijn videokaart gaat tijdens het gamen, als je bijvoorbeeld 800x600 instelt, een deel van het scherm weg. hiervoor had hij dat niet. hij heeft de Nvidia GeForce 9300m GS, cuda 512mb. hij kan de resolutie niet te hoog instellen, want dan krijgt hij lagg (game gaat slomer en hapert). dit is bijna met al zijn spellen die redelijk nieuw zijn. (vooral gta IV en NFS hot pursuit) Alvast bedankt.
Laatste reactie door kevimmen, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
**De Sims: Voor je koopt** De Sims is een strategisch levenssimulatiespel, bedacht door Will Wright, ontwikkeld door Maxis en uitgegeven door Electronic Arts. In dit spel hebben spelers de controle over het leven van virtuele personen, bekend als Sims. De pc-versie van het spel werd op 10 februari 2000 in Europa gelanceerd. De Sims 1 en 2 Legacy Collectie is beschikbaar op verschillende digitale platformen, waaronder de EA App, de Epic Games Store en Steam. Deze bundel kost $40, wat een uitstekende prijs is gezien de hoeveelheid inhoud die je ontvangt. Bij de heruitgaven zijn er belangrijke wijzigingen doorgevoerd, de meest opmerkelijke is het gebruik van de Vul…
Laatste reactie door Girev, -
flt bestanden
door Gast Patrick1978- 0 reacties
- 3.1k weergaven
hallo hallo ik heb een vraag , ik heb een pc spel gedownload en uitgepakt met hj splitter nu houd ik er 4 flt bestanden aan over ik weet alleen wat ik hier verder mee moet,branden?? uitpakken???? wie kan me hier wat meer over uitleggen ......... mvg tazzz
-
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
hallo ik heb het spel soldier of fortune op een cd gebrand en geiinstaleerd. heb ook de code erbij gedaan maar er wordt om de cd gevraagd. ben aan het zoeken geweest voor een crack maar kan hem niet vinden. en er wordt toch nog om een cd gevraagd. wat moet ik doen? gr bavaria
Laatste reactie door predator, -
hallo, Ik heb fifa 08 gedownload + crack maar als ik dubbel klik op crack dan krijg ik een zwart scherm en kan ik het niet meer veranderen. Weet iemand hier raad mee? Dank bij voorbaat ! Post samenvoeging: juni 28, 2010, 12:28:35 Ik heb nu FIFA 08 v1.0 [MULTI3/MULTI5/MULTI2] Fixed EXE (crack) gekopieerd in de map program files: EA Sprots : FIFA 08 en alles goed en wel tot ik het wil spelen. als ik dubbelklik op de crack zegt gy : "plaats de FIFA08-schijf in het station en selecteer Opnieuw. Selecteer Annuleren als je wilt stoppen. Wat nu te doen???? Groetjes
Laatste reactie door Crackske, -
- 0 reacties
- 3.8k weergaven
[table][th] Guacamelee Gold Edition-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Guacamelee Gold Edition-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT (Scene) Release naam: Guacamelee.Gold.Edition-WaLMaRT Releasedatum: 11 augustus 2013 Retail Datum: 8 augustus 2013 Bestandsnaam: wmt-gege Bron: Stream Grootte: 800 MB Genre: Actie, Avontuur, Indie, Platformer Critici: 9.1/10 Uitgegeven door: DrinkBox Studios Ontwikkeld door: DrinkBox Studios Omschrijving Guacamelee! Gold Edition is een Metroid-Vania stijl actie-platformer in een magische Mexicaanse geïns…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 4k weergaven
[table][th] Batman Arkham Origins-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Batman Arkham Origins-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Batman.Arkham.Origins-RELOADED Releasedatum: 24 oktober 2013 Retail Datum: 25 oktober 2013 Bestandsnaam: RLD-baaror Bron: Stream Grootte: 16,55 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Warner Bros Interactive Ontwikkeld door: WB Games – Montreal, Splash Damage Omschrijving Batman ™: Arkham Origins is de volgende aflevering in de kaskraker Batman: Arkham vi…
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik zoek de registratiecode voor SimCity Societies, kan iemand mij daar aan helpen???? mail me dan effe groetjes sandra 28 alrozenburg(at)hotmail(dot)com Mod:/ Graag normale letters gebruiken, en heb even je mail adres veranderd tegen spambots.
Laatste reactie door Sandra1978, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Haay haay.[move] ;D[/move] Wij willen Singstar kopen voor op de PS3. Ze zeggen dat je meer dan 300 songs kunt downloaden in de Singstore. Maar ik ken Sony en mijn vraag is of dat je, net als bij Little big Planet, voor datsoort dingen moet betalen. Ik vraag dit omdat er op de game zelf maar 30 nummers staan en ik de meeste dnek ik niet zo leuk vind. Alvast bedankt. SilverScribbler
Laatste reactie door SilverScribbler, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik heb laatst B&W2 + expansion gedownload van TPB: [modbreak=modbreak door impy] Directe download links naar illegale content zijn verboden. [/modbreak] De MDS files heb ik gemount met Daemon Tools Lite en zo cd voor cd de geinstaleerd. Maar goed, als ik he spel dan speel is het bij B&W2, zodra ik een game wil beginnen, dan crashed hij tijdens het laden en zegt hij dat de 'Black & White 2 Core Application' niet meer werkt. Als ik dan de expansion instaleer krijg ik hetzelfde. Behalve als ik ervoor kies om met de 'cow' en als 'neutrale god' (niet goed of slecht) te beginnen. Dan lukt het me om de game ff te spelen, een uurtje, miss langer en daarn…
Laatste reactie door Rellone, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb zo'n apparaatje gekocht zodat ik mijn draadloze xbox controller kan aansluiten op de pc maar nu is mijn vraag ofdat de headset hier dan ook op werkt? en wat moet je doen om dat te laten werken? Post samenvoeging: april 26, 2010, 18:08:19 ik heb nu ondekt dat de headset het doet met de controller maar ik had nu de vraag ofdat het mogelijk is om alleen het prate door de headset te krijge en verder al het geluid gewoon via de boxen netzoals bij de xbox zegmaar
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 3.6k weergaven
[table][th] Enslaved Odyssey to the West Premium Edition-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Enslaved Odyssey to the West Premium Edition-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Enslaved_Odyssey_to_the_West_Premium_Edition-FLT Releasedatum: 25 oktober 2013 Retail Datum: 24 oktober 2013 Bestandsnaam: flt-eot Bron: Stream Grootte: 11,80 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Namco Bandai Games Ontwikkeld door: Ninja Theory Omschrijving Volg een aangrijpend, verrassing gevulde reis als twee ongelijke …
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
10 Moderne Spellen Die de Jaren 2000 Herbeleven De jaren 2000 markeerden een gouden tijdperk voor videospellen, een periode die ons onmiskenbare herinneringen en emotionele connecties bracht. Veel hedendaagse titels zijn diep geworteld in deze tijd, waarbij de eenvoud en de opwindende gameplay van weleer weer tot leven komen. In dit artikel ontdekken we tien spellen die die nostalgische sfeer perfect vangen. Dead Island 2: Een Vervolg vol Verrassingen Ontwikkelingsreis en Ongelooflijk Succes Na een chaotische ontwikkelingscyclus van een decennium, is Dead Island 2 eindelijk uit. Het resultaat? Een game die zowel critici als fans verrast. De weg naar de…
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hoi, volgens de handleiding van gt4,is het mogelijk om je eigen soundtracks samen te stellen en die af te spelen via independence fm. ik heb alles gedaan wat de handleiding me vroeg,maar toch zag ik geen lijstje van mijn soundtracks in de optiemenu audio van gta 4. iemand enig idee?
Laatste reactie door bambi1515, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo. Ik ben een leek v.w.b. spelconsoles en heb vorige maand in een opwelling een Wii gekocht in Taiwan omdat ze daar erg goedkoop waren. Deze bleek al vooraf te zijn omgebouwd (dat doen ze daar in de winkel voor je) en was me niet bewust van NTSC en PAL etc. Nu lees ik dat er een gevaar onstaat dat de WII bricked als er een update vanuit de verkeerde regio wordt gedaan. 1. Hoe kan ik zien of mijn WII regiovrij is of welke regiocode hij heeft, ik neem aan ntsc omdat bij de te selecteren talen amerikaans, suriname, ned. antillen etc bij staan, maar ze verkopen daar alle types. 2. Als hij regiovrij is kan ik dan zowel NTSC als PAL updates doen? 3. Hoe kan ik nagaan…
Laatste reactie door peer2peer, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
10 Videogames die Mislukten: De Vermiste Sequels en Hun Verhalen De wereld van videogames is vaak een combinatie van dromen en teleurstellingen. Fans wachten reikhalzend op de opvolger van hun favoriete spel, maar soms komen die dromen terecht in de ondergang van een financiële misser. In dit artikel nemen we een kijkje naar tien opmerkelijke games die, ondanks lovende kritieken, hun sequels moeten missen door teleurstellende verkoopresultaten. We onderzoeken de oorzaken van hun falen en de impact die dit heeft op de gamingindustrie. Titanfall 3: Een Mechanische Mislukking Het Succes van Titanfall 2 Titanfall 2 werd met open armen ontvangen en wordt va…
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb voor mijn DSI voor €30,00 een action replay DSI gekocht . Nu gebeurt iedere keer het volgende: wanneer ik de micro SD in dat ding doe en dit wil terugplaatsen in de DSI dan blijft de AR niet vastzitten maar schiet die terug. Maar de DSI kan zo de gegevens niet laden?? Hoort dit zo en doe ik iets verkeert of moet de AR terug naar de winkel? :'( Wanneer ik de AR tegen de tafel duw en die zo vastzet krijg ik op een gegeven moment een melding dat de AR niet goed in de DSI zit. Kunnen jullie mij helpen de kaart draaiend te krijgen? Alvast bedankt voor julie reacties. Xarian
Laatste reactie door xarian, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb een probleem met Red Alert 3. Ik wil dit geluid namelijk graag door mijn head set, maar elke keer als ik het opstart, komt het geluid uit mijn laptop. Ik heb bij instellingen gekeken, maar kan niks vinden. Bij andere spellen heb ik dit probleem niet en kan ik via mijn head set luisteren, behalve bij C&C tiberium wars. Waarom weet ik niet, want ik kan echt niks vinden. Mijn laptop is een Dell latitude E6500. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Afterfall Insanity Dirty Arena Edition-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Afterfall Insanity Dirty Arena Edition-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT Release naam: Afterfall.Insanity.Dirty.Arena.Edition-WaLMaRT Releasedatum: 04.06.13 Retail Datum: 04.06.13 Bron: DVD Grootte: 1,87 GB Genre: Third-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: NEG Ontwik…
Laatste reactie door Duken,