Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
weet iemand wanneer unreal tournament 2007 uitkomt ???
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hey allemaal een vriend van mij heeft een gpu een 8600gt en hij heeft een probleem waar ik en hij niet kunnen oplossen bij bf2 krijgt hij allemaal zwarte strepen te zien op zijn scherm samsung syncmaster 226bw 22inc als je het zelf ziet zou je denken dadt het bij het spel hoord maar wij weten dadt dadt niet zo is als een van jully ons even uit de nood kunnen helpen zijn wij u erg dankbaar procesor amd 3.5 soc 939 ram 2gb crosshair xms mb asus A8V-XE GPU 8600gt 256mb ddr3 hdd 150gb 10.000 xraptor enz... groetjes davarisch en diablo666 als je mij wil contacteren vicecop@hotmail.com
Laatste reactie door martijn0, -
image starten
door Gast kwt- 0 reacties
- 2k weergaven
ik gebruik sindskort vista op mijn laptop maar ik krijg een probleem als ik een image ga openen. Ik gebruik daemon tools om te openen en alles werkt goed. maar ik klik dan op install en dan gebeurt er helemaal niks ik krijg wel een melding of ik dit wil toestaan en ik eb toestemming gegeven maar tevergeefs het spel is brothers in arms earned in blood kan iemand mij helpen?
-
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Kan je halo 2 (vista) ook tegen xbox en 360 gamen....? jah da wil ik ff weten... er zullen vast genoeg mensen zijn die hiervan wel op de hoogte zijn ik niet hep wel het een en ander gelezen maar de ene keer staat er dat het wel kan en de andere keer weer nie.. Als je het weet zeg het dan ff . Alvast bedankt ... (ik ga namelijk zelf halo 2 vista kopen:D)
-
Sims 2 Uitbreidingen
door Nerd- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo, Ik had een vraag. Ik wil graag Sims 2 Seizoen en Op Reis downloaden, daarbij wil ik de assecoires uitbreidingen downloaden. Weten jullie waar ik misschien de Nederlandse versie kan downloaden. En brengt dit geen schade aan op mijn orginele spellen. Nerd
Laatste reactie door Nerd, -
NFS: Carbon
door Xilan- 3 reacties
- 2.3k weergaven
hallo mensen, Ik heb een probleempje met mijn NFS: Carbon.. :-\ Ik kan alles doen totdat ik een laadscherm krijg, dat blijft staan, het spel laad dan niet meer terwijl er wel "Spel Laden" .. :-[ Ik hoop dat jullie kunnen helpen.. Thanks alvast PS. Ik heb de test gedaan op www.srtest.com en men minimum waren allemaal pass behalve men videokaart was Info, toen heb ik dat gedownload wat ze aanbevolen en bij de installatie zei: "De software die u voor deze hardware installeerd: NVIDIA GeForce 6150 LE voldoet niet aan de eisen van de Window Logo-Test, die op compabiliteit met Windows XP controleert.. Ik snap er echt NIKS meer van :-[ :-[ :-\
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 6 reacties
- 5.3k weergaven
Hoi , ik zoek de no-cd crack van sims 2 studentenleven (Of iets in die richting ) Zou iemand mij ene goede link kunen geven , ik heb het al bij gamecopyworld geprobeerd , maar als ik dat aanklik kan hij de pagina niet vinden -.- Alvast bedankt! Groetjes, Niels
Laatste reactie door Niels., -
- 5 reacties
- 6.1k weergaven
weet iemand een crack voor alice greenfingers? Bedankt alvast ;D zoja waar plaats je die dan. xx Ingrid :cool2:
Laatste reactie door Lennart, -
- 7 reacties
- 2.7k weergaven
als ik halo 2 wil gaan installen en de map heb gekozen waar ik het wil installeren (C:/program files/microsoft games/halo 2/ dan geeft hij een fout weet iemand waar dit opslaat :'( (zie bijlage) Grtz, DutchFighter [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 6 reacties
- 2.6k weergaven
Hoi , ik heb de uitbreiding vna de sims gedownload en die heet ; sims 2 pets ( het is een engelse ) Maar hoe dan ook , ik heb hem gemount met DEAMONTOOLS en dat ging allemaal nog prima , installatie enzo ook! Maar toen ik hem opende , en toen crack aanklikte en ik wou hem dus eigelijk op de crack afspelen toen kreeg ik dit te zien : dus dat ging al niet , dus ik kwam op een tutorial van Wesley terecht deze : http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17391.0 Ik heb dat allemaal keurig netjes gevolgt en toen er stond : je moet de crack kopiëren en dan in de map zetten waar je hem hebt geïnstalleerd , Dus ik ging naar de map toe maar daar st…
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
Mod Gta Sa
door Niels.- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hey ik heb een probleem met mods .. Ik heb zo'n programma die voor mij de mods installeerd alleen ik weer de naam niet zo 1 2 3 , Maar hoe dan oowk , als ik hem geïnstalleerd heb, en ik start het spel op , en dan gebeurd er iets tijden het laden , hij blijft dan halverwege stil staan :S , ik dacht dan moet je gewoon even wachten.. Nou dat deed ik dus , ik keek 1 uur later weer en toen stond hij nog steeds op de loadingbalk :S en oowk nog op de helft, nog steeds :| , wie kan mij helpe?! Groetjes , Niels
Ik heb Pro Cycling Manager 2007 al een hele tijd geleden gedownload. Ik heb zojuist de crack ook gedownload. Ik ging het opstarten en telkens als ik bijvoorbeeld een carrière start, kan hij geen verbinding maken en gaat het direct terug naar bureaublad. Hoe kan dit? :'(
Laatste reactie door Jeremyy, -
Sims 2 Pets
door Niels.- 2 reacties
- 6.3k weergaven
Hoi , Ik heb met bittorent de uitbreiding Sims 2 Pets gedownload , alleen nu heb ik een probleem ! Ik kan geen serial number vinden van het spel ! Wie o wie kan mij helpen ? Btw , tis een Engelse uitbreiding die ik heb gedownload Alvast bedankt! Gr, Niels
Serial Guild Wars
door Gast IceCube- 8 reacties
- 2.9k weergaven
hey, Heeft iemand misschien een guild wars account / cd key? Heb hem net gedownload en heb allee serials op theserials.com geprobeert :-\ Het hoeft niet gratis ik wil best iets terug doen of geven . IceCube
-
Hoi.. ik heb dus de sims 2 gedownload, geinstalleerd enzo.. hy doet het heel goed alleen 2 probleempjes.. 1. By de stand bouwen kan ik niks doen.. Als ik byvoorbeeld op een muur klik komt die niet in het spel.. en dat is ook met de tegels enz. 2. En elke sim heeft geen normale huid.. (armen en benen enzo.. ) zyn allemaal wit met rare tekentjes.. Iemand oplossingen? Alvast bedankt, en hopelyk weet iemand iets..!
- 7 reacties
- 4.9k weergaven
hoi, ik heb een tijdje terug tomb raider anniversary gedownload, nu kreeg ik een paar dagen terug toen ik het spel ging spelen de melding: warning: de licensie is nog 5 dagen geldig gister kreeg ik de melding: de licensie is nog 2 dagen geldig, dus dat betekent vandaag nog 1 zal dit betekenen dat ik het spel dan niet meer kan spelen morgen? wat kan ik er aan doen, ( ik heb het spel gedownload zonder crack of serial, ik heb hem niet geinstalleert, ik kon hem gelijk spelen zonder iets tedoen ) wat moet ik doen?? bedankt
Laatste reactie door remvbaal, -
ik heb een tijdje geleden pro cycling manager 2007 gedowload, maar nu krijg ik het bericht dat mijn tijdslimiet verstreken is. ik krijg namelijk volgend bericht: ----------- FOUT De tijdslimiet om de toepassing te gebruiken zonder dat er zich een schijf in het station bevindt, is verstreken. Plaats de originele schijf en start de toepassing opnieuw. ----------- is dit probleem op te lossen door gewoon dat spel zelf op cd te zetten? of met een crack? ik ben namelijk al een tijdje aan het zoeken naar een crack, maar vind er geen grtz
Laatste reactie door lingier, -
- 2 reacties
- 7.3k weergaven
Hallo,, Weet iemand misschien een site waar je de Serial kan vinden van PCM2007. Ik heb al wat rondgezocht maar nog niets gevonden. Iemand die wel heeft kunnen vinden alvast bedankt,, jeffrey,,
Laatste reactie door Robin, -
- 12 reacties
- 39.2k weergaven
Weet iemand waar ik een goed werkende crack voor de gewone sims 2 kan downloaden? xx
Laatste reactie door Robin, -
Sims 2
door Murderdoll- 4 reacties
- 2.9k weergaven
Hooi, ik heb net sims 2 weer geinstalleert en ik heb een serial code van internet gebruikt omdat ik mijne kwijt was. Nou had ik een account op thesims.eagames.nl gemaakt en ik wou dingen downloaden alleen dat kan niet omdat die serial code al gebruikt was voor een account. Dus ik wou vragen of iemand daar een account heeft of een serial die niet gebruikt is die ik dan mag gebruiken daarvoor. xx
Laatste reactie door maxke006, -
- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Het topic zegt het al. Als ik Virtua Tennis 3 opstart dan gaat hij terug naar windows en zegt ie dat er een fout is opgetreden > Wat kan ik het beste doen??? - Rapport verzenden - nocd crack downloaden - iets anders ik zou het echt niet weten wat is hiermee aan moet
Laatste reactie door XfanX, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Hey, Voor de Need For Speed: Most Wanted liefhebbers: Hier een 100% savegame met maximaal geld, premie,mijlpalen en alle auto en onderdelen zijn beschikbaar! Veel Plezier! P.S. Je moet deze savegame plaatsen in je mijn documenten/NFS: MW directory. #JOEPIE# [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 16 reacties
- 4.1k weergaven
Heee.. Ik heb de sims 2 net geinstalleerd met crack enzo.. dus ik dacht hem eindelyk te kunnen spelen.. kwam er een foutmelding toen ik hem opstartte.. Ik heb er even een screenshot van gemaakt; (http://img220.imageshack.us/img220/5642/foutmeldingdesims2ks8.png) ^Dit is dus de fout.. Weet iemand mischien hoe ik die kan oplossen? Dat zou ik erg fyn vinden! Groetjes & Alvast bedankt. my.
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 9 reacties
- 4.2k weergaven
Ik heb ook Virtua Tennis 3 gedownload en als ik hem opstart gaat hij terug naar windows en dan zegt ie dat er een fout is opgetreden > Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Big problem here. haha. Ik heb harry potter (de nieuwste) gedownload... ging allemaal goed e.d. alleen ben ik gewend om een spel op cd te zetten of te mounten. Geen van die bestanden stonden in de lijst. geen iso, bin laat staat cue. Hij staat aangegeven als winrar-archief. Deze heb ik uitgepakt en dan krijg ik alle bestanden die ik normaal aantref op een cd. bestanden als unistall, directx, autorun e.d. ik heb geklikt op autorun, alleen heeft ie dan een cd nodig. Daar zit het probleem dus... ik heb dus geen cd.. iemand een idee??? Als iemand een goeie download heeft van harrypotter en the order of the phoenix... alles is welkom.
Laatste reactie door Robin,