Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb een probleem met deer hunter tournament er komt zo te staan an error has occurred while running the progam and it will be closed komt deze logg file -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- LOG file "D:\Users\Mr. Makaveli\Documents\DHT\DHT.log" created in 08/27/09 09:50:56 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Game Version: v1.0 Number of CPU cores : 2 Run/Render in two threads: No Services threads : 0 Run helper threads : 0 Initializing OpenAL... OpenAL Sound Devices found: 0 -…
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Wanneer ik het spel opstart loopt het vrijwel meteen vast. Weet iemand een oplossing? Ik heb 4.2E en The homebrew channel. Maar die homebrew channel vraagt ook constant voor een update is dat te riskeren? Alvaste bedankt! Groetjes, Geert
Laatste reactie door Geert001, -
prison tyc00n 3
door davey1515- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Beste mensen, Wie kan mij helpen ?? ik speel net Prison tycoon3 en ik kan nu Al niet meer verder... Ik kan geen prisoners in mijn Gevangeis krijgen terwijl ik een dominator en ene Cellblock ?? Hoe kan dit ??
Laatste reactie door davey1515, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo mensen, Ik heb een vraag. Wie heeft er nog een Battlefield 2 Hamachi server waar ik op kan spelen ik zoek maar op google en ik vind niks als iemand een leuke server weet post het hier dan Alvast bedankt. ScorpionQ
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handeld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27040.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
zijn er thema`s voor de wii menu die je als achtergrond en de hand in plaats is van een master sword
Laatste reactie door geraldo13, -
Hallo, Heb net een PS 2 gekocht en vroeg me af of die memory card ook bij deze zou werken. modeln° = SCPH - 90004
Laatste reactie door oreli, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23074.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over guitar hero 5 op de wii. Elke keer als je een nummer speelt blijft hij de zelfde band aanhouden. Ook als je dus nummers speelt die een vrouw hoort te zingen :-[ Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar om het eruit te krijgen. Weet iemand hier een instelling voor. Of wat ik kan doen om er vanaf te komen? Alvast bedankt Groetjes Marcella
Laatste reactie door marcella22, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Dust An Elysian Tail-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Bestuif An Elysian Tail-FLT Release-informatie Groep : FLT Release naam: Dust_An_Elysian_Tail-FLT Releasedatum: 24.05.13 Retail Datum: 24.05.13 Bron: DVD Grootte: 1.3GB Genre: Role-Playing Critici: N / A Uitgegeven door: Microsoft Game Studios Ontwikkeld door: Humble Hearts Omschrijving ligt in…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Spider-Man 2 (PC) - Een Uitgebreide Review Ben jij een fan van Spider-Man? Heb je met smart gewacht op de release van de PC-versie van Spider-Man 2? Dan heb je geluk, want vandaag bieden we je een gedetailleerd overzicht van het nieuwste spel van Sony dat zojuist is uitgebracht. Eerste Indrukken Sony staat erom bekend de tijd te nemen bij het uitbrengen van games op PC, maar wanneer ze dat doen, leveren ze meestal degelijke ports af. Met hoge verwachtingen voor Spider-Man 2 waren we enthousiast om het spel te spelen. Echter, tijdens onze speelsessie stuitten we op enkele vervelende problemen die de algehele ervaring beïnvloedden. Maar maak je geen zorgen, d…
Laatste reactie door Girev, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Beste mensen, Na de originele Unreal Tournament uit 1999 te hebben gedownload, heb ik deze gemount (zoals mooi beschreven op een handleiding elders op deze site) en wilde ik hem gaan cracken, aangezien het spel aangeeft dat er geen cd is zodra ik hem opstart. Nu heb ik op Megagames een crack gevonden voor versie 436 van Unreal Tournament (de versie die ik heb gedownload). Dit is echter een zogenoemd icd-bestand. De handleiding zegt dat ik dit bestand moet vervangen voor het andere icd-bestand, maar zoals met alle games start ik het spel met een .exe bestand. Iemand een idee wat ik fout doe, of moet ik gewoon ergens een .exe crack file vinden voor Unreal Tournament v436 …
Laatste reactie door The_Bird, -
- 0 reacties
- 4.3k weergaven
[table][th] Worms Clan Wars-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Wormen Clan Wars-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Worms_Clan_Wars-FLT Releasedatum: 15 augustus 2013 Retail Datum: Worms_Clan_Wars-FLT Bestandsnaam: flt-wocw Bron: Stream Grootte: 1.67 GB Genre: Strategy Critici: 75/100 Uitgegeven door: Team17 Software Ltd Ontwikkeld door: Team17 Software Ltd Omschrijving uitsluitend Coming to PC, Worms ™ Clan Wars brengt vrienden en familie samen in het nobele streven van zelfverbetering, wereldoverheersing en ex…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
hallo,wie kan mij helpen met het volgende. ik heb dit spel gedownd en gemount,en dus ook geinstalleerd. maar bij setup.exe of als ik het wil spelen,zegt hij van:onjuiste cd/dvd en plaats juiste cd/dvd. wat moet ik doen. bij voorbaat dank. :(
Laatste reactie door petertje37, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
hallo allemaal ik ben bezig mijn psp 2000 te hacken daarvoor heb ik een mmakkelijke video gevonden How to hack your PSP WITHOUT A PANDORA BATTERY (HD) Easiest tutorial on youtube! maa rmijn firmware is 6.37 en dat lukt alleen op 5.03 nu is mijn vraag hoe doe ik dat mijn firmware naar 5.03 te brengen mvg
Laatste reactie door delly, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
De wereld van gaming zit boordevol bizarre en wonderlijke verhalen, en elke maand brengt nieuwe verrassingen met zich mee. In januari 2025 stelden wij een lijst samen van de top 10 meest opmerkelijke gamingverhalen die iedereen in de ban hielden. Laten we enkele hoogtepunten uit deze lijst verkennen. De Uitdaging voor het Ontgrendelen van Champions in League of Legends Een speler van League of Legends deed de rekensom en ontdekte dat het ontgrendelen van een nieuwe champion via gratis speelmethoden maar liefst 882 uur aan gameplay zou vergen. Deze onthulling leidde tot een levendige discussie binnen de community over de toegankelijkheid van het spel voor nieuwe …
fm 2010 voor ps3
door mummy- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hey, Fm 2010 is helaas nog niet voor de ps3, maar weet iemand of hij daarvoor nog zou kunnen uitkomen?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 3.2k weergaven
hee mense ik had een vraagje(duh) zijn er al cracked servers voor rainbow six vegas 2?? of een private server whatever thnx
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hey, Ik heb me eerste seizoen van FIFA 08 Coach afgemaakt. Ben Landskampioen & Bekerwinnaar geworden. Alleen, aan het einde van het seizoen laten ze voor het laatst de Comeptitiestand zien. Hier een plaatje: Maar hier loopt mijn spel vast. Ik kan alleen rechtsboven op het Kruisje en Vraagteken klikken. Verder kan ik niks. Weet iemand hoe dat komt? Alvast Bedankt!
Laatste reactie door PES2008, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] The Incredible Adventures of Van Helsing-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]De ongelooflijke avonturen van Van Helsing-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Incredible.Adventures.of.Van.Helsing-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-tiaovh Bron: Stream Grootte: 9,753 GB Genre: Actie, RPG Criti…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Kingdom Come Deliverance 2: Een Diepere Duik in een Verbeterde RPG-ervaring Inleiding: Een Waardige Vervolg of Meer van Hetzelfde? De langverwachte sequel van de cultklassieker RPG houdt zijn belofte in stand, maar is het werkelijk beter? Kingdom Come Deliverance 2 vervolgt de reis van Henry met vernieuwde gameplay en verbluffende graphics. Deze recensie verkent de verbeteringen, uitdagingen en de algehele ervaring voor zowel fans als nieuwkomers. Doelgroep Deze blogpost is gericht op fans van het oorspronkelijke spel, RPG-liefhebbers en spelers die op zoek zijn naar een uitdagende en meeslepende ervaring. Gameplay en Mechanica: Een Verfijnde maar…
- 0 reacties
- 950 weergaven
Hoe kan ik de gemiddelde leeftijd van een team vinden?
Laatste reactie door maartenr, -
- 0 reacties
- 4.3k weergaven
[table][th] PAYDAY 2-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]PAYDAY 2-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: PAYDAY_2-FLT Releasedatum: 13 augustus 2013 Retail Datum: 13 augustus 2013 Bestandsnaam: flt-pad Bron: Stream Grootte: 11,65 GB Genre: Actie, RPG Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door:. OVERKILL – een Starbreeze Studio Omschrijving PAYDAY 2 is een actie-verpakt, vier-speler co-op shooter die wederom laat gamers aan te trekken van de maskers van de oorspronkelijke PAYDAY bemanning – Dallas, Hox…
- 0 reacties
- 4.6k weergaven
[table][th] LEGO MARVEL Super Heroes-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]LEGO MARVEL Super Heroes-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: LEGO_MARVEL_Super_Heroes-FLT Releasedatum: 22 oktober 2013 Retail Datum: 22 oktober 2013 Bestandsnaam: flt-lmsh Bron: Stream Grootte: 5.75 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 83/100 “MC ” Uitgegeven door: Warner Bros Interactive Entertainment Ontwikkeld door: TT Games Omschrijving LEGO ® Marvel ™ Super Heroes heeft een origineel verhaal oversteken van de gehele Marvel Universe. Spe…
Van Zero tot Hero: De Onvergetelijke Reis van No Man's Sky: Ontdek de Geheime Sleutels tot Succes!
door Girev- 1 volger
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
No Man's Sky: Van Rampzalige Lancering naar Triomfantelijke Verlossing No Man's Sky heeft een opmerkelijke transformatie doorgemaakt die weinigen in de game-industrie ooit hebben meegemaakt. Wat begon als een teleurstellende lancering is in 2025 uitgegroeid tot een levendig en dynamisch universum. Deze reis biedt waardevolle inzichten in gameontwikkeling en de rol van de spelersgemeenschap. De Hype Voor de Lancering en de Reddit Lek Enkele dagen voor de langverwachte lancering van No Man's Sky, dook er een naam op: Damian. Deze persoon onthulde op Reddit belangrijke informatie die de verwachtingen van de spelers stevig onder druk zette. Het bleek dat de rei…
Laatste reactie door Girev,