Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 15 reacties
- 4.2k weergaven
Hellow,.. Ik heb de spellen Tomb Raider Legend en Hitman Blood Money binnen gehaald, maar ze draaien niet.. Ik heb ze geïnstalleerd en de crack geplaatst. Bij Tomb Raider Legend gaat er introfilmpjes lopen (draaien goed) en daarna verkleind het scherm zich en meld dat er een fout is opgetreden. Ik heb al diverse cracks gedaan maar het blijft hetzelfde probleem geven. Bij Hitman Blood Money gaat dit ongeveer hetzelfde, er draaien dan alleen geen introfilmpjes maar begint er een rood (laad)balkje te lopen, wanneer deze ongeveer op de helft is stopt hij en begint hij terug te lopen. Ook dan stopt het spel ineens met een foutmelding. Ik heb al de testen op srtes…
Laatste reactie door mohammedb, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Onlangs heb ik Tomb Raider Underworld gedownload en geinstalleerd op min PC. Helaas blijft het programma vragen om de originele CD. De crack die erbij zit werkt niet (of ik doe iets niet goed). Kan iemand mij raad geven hoe ik Tomb Raider wel aan de gang krijg??? Of waar ik een goede crack kan vinden????
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
N tijdje geleden had ik Tomb Raider: Underworld geïnstalleerd, draaide goed, geen enkele problemen mee gehad. Daarna had ik het gedeïstalleerd, maar tijdens het deïnstalleren liep mn pc vast. Nadat mn pc opnieuw was opgestart kon ik het nergens meer terug vinden.. Nu wil ik het weer opnieuw installeren maar als ik op de setup klik, geeft het programma aan dat TR als geïnstalleerd staat en dat ik dit dus eerst moet verwijderen... Hoe kan ik dit oplossen.?
Laatste reactie door kimvandeguchte, -
Tony Hawk American Wasteland
door Gast alberto- 7 reacties
- 3k weergaven
wie heeft dit spel op de pc en kan het spel spelen
-
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Maart 2025 belooft een spannende maand te worden voor gamers. Maak je klaar voor een scala aan nieuwe titels die je PC en consoles zullen veroveren. Van vechtende zombies tot het runnen van een museum, de keuzes zijn eindeloos. Maar hoe weet je welke spellen je tijd en geld waard zijn? In dit artikel verkennen we de meest opwindende speluitgaven van maart 2025. We geven je een overzicht van de gameplay, functies en enkele aandachtspunten. Van bekende series zoals Assassin's Creed tot nieuwe titels die hopen op een doorbraak: markeer je agenda! Hier is jouw gids voor de must-play games van maart 2025. Killing Floor 3: Een Bloedige Terugkeer naar de Zed-Slaying Actie …
Laatste reactie door Girev, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 711 weergaven
April 2025 staat voor de deur en belooft een opwindende maand te worden voor gamers wereldwijd. Met een scala aan nieuwe game-releases voor PC, PS5, Xbox Series X/S en Nintendo Switch, is er voor ieder wat wils. In dit artikel lichten we de top 10 nieuwe spellen uit die je zeker niet wilt missen. Laten we ontdekken wat deze maand in petto heeft! 10. Into the Dead: Our Darkest Days Platform: PC Release Datum: 10 april 2025 Begin onze lijst met “Into the Dead: Our Darkest Days”, een meeslepende survival-horror game die je plaatst in een wereld vol dodelijke zombies. Voor de liefhebbers van spanning en uitdaging in een post-apocalyptische setting is dit dé game om j…
Top 10 pc games
door Nigel- 8 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb amper spellen voor pc,weet iemand een top 10.
Laatste reactie door Duken, -
Top 10 Wii Games
door Wous- 6 reacties
- 1.6k weergaven
Ik zou graag weer eens een nieuw wii spel willen donwloaden maar ik weet niet welke.. Ik zou graag jullie top 10 willen weten of top 5
Laatste reactie door Wous, -
- 2 reacties
- 3.6k weergaven
Hoi ik naar de top 100 ds games 2009/2010 weet er iemand een site daar voor? of torrent?
- 1 volger
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Top 25 RPG's van 2025: Het Jaar van RPG's? Role-playing games maken een sterke terugkeer. Met een scala aan spannende titels die op de planning staan om uit te komen, hebben gamers veel om naar uit te kijken. Deze lijst benadrukt de top 25 RPG's van 2025 en toont een verscheidenheid aan opwindende nieuwkomers. RPG's zijn altijd een essentieel onderdeel geweest van de gamewereld, en 2025 belooft een overvloed aan spannende nieuwe titels te brengen. In deze blogpost verkennen we de top 25 nieuwe RPG's van 2025, waarvan elk een unieke en meeslepende game-ervaring biedt. FromSoftware & Verder: Coöperatieve Spelervaring Herontdekt Elden Ring: Nightreign - Ee…
top spin 2
door paulvdvoort- 7 reacties
- 5k weergaven
heb net topspin 2 gedownload daarna ge-mount en ge-installeerd bij het starten van programma krijg ik deze melding "wrong disc inserted" "please insert the original top spin 2 disc" die heb ik natuurlijk niet, dus hoe los ik dit op ws met een crack ofzo, maar waar en hoe vind ik die, en daarna hoe gebruik ik die?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
ik heb top spin 2 geinstaleerd en de crack enzo erop gezet maar als ik het spel start dan komen er van die letters te vooschijn dat was goed maar toen zij die opeens dat niet verzenden ding hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
top spin doet het niet
door Gast julernoff- 0 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb top spin gedownload en via daemin tools geinsteleert en een crack er ik gezet maar hij doet het nog niet ken iemand mij helpen??
-
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik heb Top Spin voor de PC (niet de originele versie) en ik weet niet hoe ik ermee online kan komen om tegen anderen te spelen. (Het is dus niet Top Spin 2 maar gewoon de eerste) Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door elmo1234, -
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]15 maart 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td] PS3, XBOX360, WII[/td] [td]Genre:[/td] [td]sport, tennis[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]2K Czech[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Niet van toepassing[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]2K Czech[/td] [/table] Verhaallijn: In Top Spin 4 wordt de wereld rondom de tennissport weer wagenwijd opengezet. Jij mag als speler deze wereld betreden, maar hiervoor moet je allereerst wel over een zelfgemaakt personage beschikken. In de zogenaamde 'Player…
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Beste forum ik heb net topspin2 gedownload alles werkt allen kan ik niet echt met mijn speler lopen over het veld als ik sla en de bal is in de buurt kan hij er wel bij, maar hij loopt niet de hoek in ook bij de service kan ik me niet bewegen. wie weet hoe dit zit?
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Algemene informatie: Torchlight II is an upcoming action role-playing game developed by Runic Games and published by Perfect World. It is the sequel to Runic's 2009 ARPG, Torchlight, and features peer-to-peer multiplayer support and extended modding capabilities. As of June 2011, Runic Games estimates the PC version's release date to be "sometime in 2011." A release for Mac OS is planned for some time after the PC release. [table] [td]Release datum:[/td] [/table] Sep 2011 - 11 days left - Rumor - dus nog niet comfirmed. [table] [/table] PC [table] [/table] Action RPG [table] [/table] Perfect World [table] [/table] Intel CPU - Pentium 4 2.4GHz …
Torrent
door Gast mehdi- 7 reacties
- 3k weergaven
Goedendag allen! Ik had een vraagje, zou iemand mij een torrent-bestand kunnen sturen ik zoek nl de volgende games: Neverwinter Nights: Shadow of the Undrentide Dungeons and Dragons Online: Stormreach Bvd Mighty Marco
-
- 1 reactie
- 3.7k weergaven
Heeft iemand een torrent voor Fifa World Cup 2010 op de pc? Alvast bedankt, Bramm.-
Laatste reactie door Markey54, -
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Ik heb Virtua tennis 2009 gedownload en deze download bestaat uit allemaal kleine deeltjes. ptn-vt09.001 t/m .0089 normaal gesproken pak ik er eentje dan uit en dan volgt de rest. dat gebeurd nu niet. Iemand een idee hoe ik dit moet uitpakken zodat ik een mount bestand krijg? bij voorbaat dank.
- 8 reacties
- 2.2k weergaven
Ik heb total club Manager 2004 gedownload en er zijn twee winrar bestandjes: CD1 en CD2, op CD1 kan je hem installeren. Maar dan staat ie bij 52 procent en dan zegt ie: Please insert disk number 2. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen. Die exe bestandjes heb ik al proberen te open. En dat zou Rungame.exe moeten zijn geloof ik, maar als die is uitgepakt gebeurt er niets en kan ik steeds nog niet op " ok " klikken bij " Please insert disk number 2 ". Wie kan me hier bij helpen?
Laatste reactie door GamerXL, -
- 0 reacties
- 4.8k weergaven
[table][th] Total War ROME II-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Total War Rome II-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Total.War.ROME.II-RELOADED Releasedatum: 3 september 2013 Retail Datum: 3 september 2013 Bestandsnaam: RLD-twrome2 Bron: DVD Grootte: 9.47 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: 8.4/10 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Creative Assembly Omschrijving Omvat een van de bekendste periodes in de wereldgeschiedenis, Total War: Rome II combineert turn-based campagnes met grote, filmische real-t…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Heb al een aantal keren toystory 3 gedownload maar allemaal doen ze het niet op de DSi XL, krijg alleen maar een wit scherm. Nu heb ik een Acercard2i aangeschaft in de hoop dat het spel wil draaien maar helaas is niet zo dus. Heeft iemand hier een advies over?
Laatste reactie door Zombymario, -
tra.
door ..speedfreak..- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hallo, ik heb laatst tombraider anniversary weer gedownload/geinstalleerd vanaf demonoid, een vriend van mij wou deze ook, dus ik heb m de torrent aangewezen en hij heeft m gedownload, alle bestandjes zijn 100% gaf bitlord aan, bij mij werkt tra uitstekend, maar als die vriend m gaat installeren stop hij iedere keer op het eind, en kan hij niet geinstalleerd worden, hoe kan dit? bedankt
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb tm united forever gedwonload geinstalleerd en nu wil ik de upgrade installeren die ik van tm site heb gedownload maar als ik een map moet selecteren van waar ik tm heb geinstalleerd die selecteer ik en druk dan op ok dan komt er dit te staan: Tm kon niet worden gevonden op deze computer. weet iemand wat ik moet doen??? Alvast bedankt
Laatste reactie door Roelandd,