Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo ik heb een vraagje over FIFA 07 online voor de PC. Ik heb het spel geinstalleerd en ik kan het gewoon single mode spelen. Maar dan ga ik naar SPELTYPEN-->ONLINE SPELEN en kom ik terecht in de EA online,waar er telkens staat dat er mogelijk geen internet verbinding is. Maar dan heb je ook al een account nodig bij EA,om online te spelen. En als ik dan in windows naar de elektronsiche registratie van EA ga,word er gekeken of ik verbinding heb,en dan komt het bericht dat ik die niet heb,terwijl internet het gewoon helemaal doet :-[ En als ik trouwens op EASOinstaller klik,waar je volgens de readmefile moet zijn voor online,gebeurt er gewoon niks,helemaal niks. …
Laatste reactie door Davido de Genre, -
- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Ik heb sinds gisteren Colin mcrae dirt gedownload via utorrent. Door plaatstekort, komt de hele map op de D schijf. Wanneer ik de download open zie ik een heleboel mappen, ik open de 1e. Daarin vind ik 2 bestanden : cmdirt.mdf en cmdirt.mds. Ik open cmdirt.mdf met Poweriso (=daemon tools/alcohol 120%) Waarin ik verschillende bestanden terugvind. Ik start de autorun en er komt een klein menutje. Ik klik op install en er verschijnt plots een error die zegt : "ga naar configuratiescherm en configureer de systeemonderdelen" (Ik heb nog altijd niets gemounted) Nu probeer ik het eens door data1.cab te mounten, en als ik dat probeer : "kan het opgegeven bestand cmdirt.mdf nie…
Laatste reactie door appelsap, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
hallo, ik heb een probleem. ik hoop dat jullie me daarmee een handtje verder kunnen helpen. ik heb sims 2 +11 uitbreidings pakket gehad (niet de oringenel). en ik ik heb alles uitgepak. maar hij geeft steeds aan dat ik de juiste cd rom moet plaatsen, nou ik dacht ik download wel deamon tools. en dat heb ik ook gedaan. en ik weet hoe deamon tools een beetje werk. alleen ik zie geen een image staan in de map waar de sims 2 staat op me pc :-\ .. kan ik niet zoiets downloaden ofzo? weet iemand wat ik nu moet doen? alvast bedankt MVG, Marajana
Laatste reactie door appelsap, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo, Bij fifa 2007 speel ik met coach, alleen nu kan ik tijdens de wedstrijd niet wisselen, of van taktiek veranderen. hij geeft dan aan dat ik de leiding moet nemen van het team ????? doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd Ciao Kevin
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Haaaj, Ik heb via shareaza gedownload en geinstalleerd. Alles loopt, alleen geeft ie de mededeling dat ie de dvd niet kan localiseren... . Ik heb voor de zekerheid al een nwe crack gedownload en dan doettie het nog niet! Ik start hem niet vanaf een cd, maar via een e: medium. Ik heb de boel in werking gezet via alcohol120%... wie weet hoe ik in godesnaam alles in werking kan zetten? is dit uberhaupt wel mogelijk? please? grtjs bassiek
Laatste reactie door DutchFighter, -
tra.
door ..speedfreak..- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hallo, ik heb laatst tombraider anniversary weer gedownload/geinstalleerd vanaf demonoid, een vriend van mij wou deze ook, dus ik heb m de torrent aangewezen en hij heeft m gedownload, alle bestandjes zijn 100% gaf bitlord aan, bij mij werkt tra uitstekend, maar als die vriend m gaat installeren stop hij iedere keer op het eind, en kan hij niet geinstalleerd worden, hoe kan dit? bedankt
Laatste reactie door basbulletje, -
- 4 reacties
- 11.6k weergaven
Hooi.. Ik heb de sims 2 gedownload alleen nu weet ik niet waar ik mijn downloads kan plakken. Help? x
Laatste reactie door Lennart, -
- 1 reactie
- 3.4k weergaven
Hee, Ik heb een probleem als ik Medieval II : Total War Kingdoms probeer te installeren. Ik mount hem in Deamon tools v4.10. Dan komt er te staan: Conflict met Emulation Software opgetreden. Zie http://www.securom.com/message.asp?m=emu&c=6000&l=nl voor meer details. Zou iemand mij kunnen helpen :redface: : Hier is de foutmelding.
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Heey mensen, Ik heb dat topic eens gelezen over ditzelfde spel. Ik volg die serie elk jaar eigenlijk en ben dus ook in bezit van dit spel. Echter, in de andere topic ging het om een gedownloade versie, deze is de originele CD versie... Vandaar dat ik er nog een topic over maak. Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem. Ik vond dat het spel niet lekker liep na het installeren van een patch die er juist voor moest zorgen dat dat wel zo was. Dit werkte dus niet.. Ik besloot om eens opnieuw te installeren. Alles klaar en ik wou gaan spelen, vraagt het spel (wat beveiligd is door Starforce) om mijn serialcode. Nou niks aan de hand dacht ik want die staan doorgaans op de hoes of…
simcity 4
door appiemarco- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb simcity 4 geinstalleerd op mijn computer maar telkens als ik op start druk om te spelen gaat ie weer terug naar mij bureublad weet iemand wat ik er tegen kan doen
Laatste reactie door appiemarco, -
gta san andreas
door killbunny- 1 reactie
- 3.1k weergaven
kheb gta san andreas binne en de crack er ook al over gegooid maar ik krijg een error > kan entrypoint van procedure ogg_stream_reset_serialno niet vinden in DLL-bestand ogg.dll. mja en als ik ga spele heb ik denk ik ook weer deamontools nodig ma dat heeft nog nooit bij mij gewerkt als iemand kan helpe graag! ;D weet iemand wat ik hier aan kan doen? :
Laatste reactie door XfanX, -
- 4 reacties
- 5.8k weergaven
Beste leden, Ik heb onlangs de volgende torrent gedownload: The.Elder.Scrolls.IV.Oblivion + NoDVD Crack. Wanneer ik het .rar bestandje uitpak en de .exe probeer te starten om het spel te installeren. Krijg ik de volgende melding: de toepassing kan niet worden gestart omdat de binkw32.dll file niet kan worden gevonden. Als ik vervolgens een gedownloade binkw32.dll file in die folder plaats krijg ik de volgende melding: kan entrypoint van procedure _binkcopytobuggerrect@44 niet vinden in dll-bestand binkw32.dll. Dit is dus hetzelfde probleem als in het volgende topic geschetst: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17305.0 Ik heb ook al geprobeerd …
Laatste reactie door nailz, -
- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo ik heb een probleem met need for speed carbon bij het opstarten zegt hij iets met nfsc.exe dat is me crack ik heb er al meerdere geprobeerd maar niks want ik moet verzenden of niet verzenden druken ik zag een soort gelijke topic maar daar werd het me niet helemaal duidelijk wat ik moest doen dusz kan iemand me helpen Groeten jep123
Laatste reactie door jep123, -
- 2 reacties
- 20.5k weergaven
Heeft iemand de serienummer van pro cycling manger 2007, of weet waar ik die kan vinden? gr.Dennis
Laatste reactie door gjh18, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1013651.html#comments
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 3.2k weergaven
eeuy ik heb ff een vraagje over company of heroes over LAN (nou eigenlijk via hamachi) kan iemand een goeie site of uitleg geven hoe je dit voor elkaar kan krijgen de support pagina van hamachi dat het namelijk niet :buck: Grtz, DutchFighter
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
hallo ik heb het spel soldier of fortune op een cd gebrand en geiinstaleerd. heb ook de code erbij gedaan maar er wordt om de cd gevraagd. ben aan het zoeken geweest voor een crack maar kan hem niet vinden. en er wordt toch nog om een cd gevraagd. wat moet ik doen? gr bavaria
Laatste reactie door predator, -
- 7 reacties
- 3.3k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met Titan Quest. Namelijk als ik elke keer het spel load, sluit ie zichzelf af. Hier twee foto's: [img width=417 height=262]http://i11.tinypic.com/4z8sjk0.jpg 0000: 41 70 70 6c 69 63 61 74 Applicat 0008: 69 6f 6e 20 46 61 69 6c ion Fail 0010: 75 72 65 20 20 74 69 74 ure tit 0018: 61 6e 20 71 75 65 73 74 an quest 0020: 2e 65 78 65 20 30 2e 30 .exe 0.0 0028: 2e 30 2e 30 20 69 6e 20 .0.0 in 0030: 6d 73 76 63 72 37 31 2e msvcr71. 0038: 64 6c 6c 20 37 2e 31 30 dll 7.10 0040: 2e 33 30 35 32 2e 34 20 .3052.4 0048: 61 74 20 6f 66 66 73 65 at offse 0050: 74 20 30 30 30 30 32 61 t 00002a 0058: 34 63 0d 0…
Laatste reactie door Lennart, -
empire earth 2
door appiemarco- 0 reacties
- 3k weergaven
hey ik heb een paar dagen geleden empire earth 2 gekocht maar toen ik hem wou instaleren vraagt ie om een serial key moet dus een code hebben en die heb ik niet bij gekregen en die staat ook nergens op heeft iemand mischien die code voor mij bedankt
Laatste reactie door appiemarco, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hallo ik ben need for speed carbon aan het downloaden het is een iso bestand en die kunnen ook op me playstation 2 maar de vraag is kan een iso bestand voor computer ook op de playstation ???????
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Heey daar, Onlangs heb ik via via een kopie gekregen van Pro Evolution Soccer 6. Nu ik online wil spelen mis ik het juiste wachtwoord om je aan te melden. Die gast waar ik hem van heb weet het zelf ook niet. Ik heb wat lopen zoeken op internet maar kan heel weinig vinden. Weet iemand wat ik hieraan kan doen of heb ik gewoon dikke pech met het online gedeelte?? Hope not... :'( Thanks! :cool2:
Laatste reactie door Ricardo_058, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
als ik moh wil spelen krijg ik een melding dat ik nog wat moet installeren (physx) maar als ik dat wil instaleren krijg ik steeds deze melding http://s122.photobucket.com/albums/o271/arieos/?action=view¤t=untitled-4.jpg
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2.7k weergaven
hallo, ik heb oblivion gedownt/geinstalleerd/crack gekopierd/patch in install locatie geplaatst/gepatcht naar versie 1.1.511. ik ben hem gaan spelen, start normaal op, kom ik in het menu, druk new game en het begint met een mooi filmpje, helaas als dit filmpje is afgelopen kapt ie er mee en sluit hij het spel af, dan zit ik weer op mn bureau blad, dit blijft hij doen, wat moet ik doen? heb ik t verkeerd gedaan? bedankt! ik hoop op snelle reakties!!
Call of Duty
door DigiDjeff- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Kan iemand voor mij een goeie Call of duty 1 torrent vinden, zonder de uitbreiding. Ik heb al gezocht en ook gevonden alleen die downloaden allemaal niet Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo ik heb een probleem ik heb een kopie van the matrix path of neo maar hij werkt niet het instaleren werkt maar daarna bij het opstarten doet hij niet dan zegt hij (in het engels) dat hij de orginele disc moet hebben maar ik heb een kopie kan dat worden opgelost met iets
Laatste reactie door jep123,