Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30674.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27285.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Guacamelee Gold Edition Cracked-3DM [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Guacamelee Gold Edition Cracked-3 DM Release-informatie Groep : 3 DM (P2P) Release naam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Releasedatum: 9 augustus 2013 Retail Datum: 8 augustus 2013 Bestandsnaam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Bron: Stream Grootte: 620 MB Genre: Actie, Avontuur, Indie, Platformer Critici: 9.1/10 Uitgegeven door: DrinkBox Studios Ontwikkeld door: DrinkBox Studios Omschrijving Guacamelee! Gold Edition is een Metroid-Vania stijl actie-platfor…
Laatste reactie door Nieuws, -
hallo ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd nu wou ik uhm starten en dan komt er te staan dat ik de registratie code moet in voeren maar die kan ik nergens vinden wat kan ik doe zo dat ik fifa kan gaan spellen mvg
Laatste reactie door Tom, -
The hunter
door gangstermo- 0 reacties
- 1.1k weergaven
The hunter heb ik nu gestart maar als ik in het spel kom start die op kom ik in het spel dan zie ik de beeld en dan werkt die niet meer echt raar wat moet ik doen aub zeg mvg makaveli
Laatste reactie door gangstermo, -
Wii internet
door Freddytje- 0 reacties
- 2.1k weergaven
zie wii winkelkanaal en ga naartoe en ga naar kanalen toe en je ziet gratis internet om te installeren
-
PS3 Cluster
door mikeb106- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Heey, Ik weet niet of ik dit topic in de goede categorie heb geplaatst (anders graag veranderen). Ik ben vaak bezig met het creëeren en renderen van landschappen en andere 3d voorwerpen. Hierbij heb ik een probleem zoals wellicht meerderen zullen hebben. Mijn computer is lang zo traag nog niet maar niet snel genoeg om snel te kunnen renderen. Ik weet dat renderen altijd al een probleem is geweest als je het snel en mooi wilt laten verlopen, het kost altijd veel tijd. Recent heb ik gelezen over een ps3 cluster, ik heb op internet gezocht maar heb niet zoveel gevonden erover (hoe je het maakt). De ps3 renderd live, dus als ik er 3 aan elkaar zou koppelen en alleen de c…
Laatste reactie door mikeb106, -
Clockwork Tales Of Glass and Ink Collectors Edition v1.0-TE – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 0 reacties
- 4.4k weergaven
[table][th] Clockwork Tales Of Glass and Ink Collectors Edition v1.0-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Clockwork Tales Of Glass en inkt Collectors Edition v1.0-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Clockwork.Tales.Of.Glass.and.Ink.Collectors.Edition.v1 0,0-TE Releasedatum: 10 augustus 2013 Retail Datum: 10 augustus 2013 Bestandsnaam: tctgc Bron: DVD Grootte: 473 MB Genre: Actie | Indie Critici: N / A Uitgegeven door: Artifex Mundi Ontwikkeld door: Artifex Mundi Omschrijving Aardbevingen worden veroorzaakt steden over de hele w…
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40061.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 3.9k weergaven
[table][th] Fort Defense v1.0-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Fort Defense v1.0-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Fort.Defense.v1.0-TE Releasedatum: 12 augustus 2013 Retail Datum: 12 augustus 2013 Bestandsnaam: Fort.Defense.v1.0-TE Bron: Twisted Endz Grootte: 106 MB Genre: Armadillo, Precracked Critici: N / A Uitgegeven door: 8Floor Ontwikkeld door: 8Floor Omschrijving Welkom op de unieke piraat-stijl toren verdediging. Nu de strijd woedt op over land en over zee! Neem deel aan een compromisloze strijd afweren van aanval…
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
heb al enkele games via alchol 120 gekopieerd: image maken => iso. Maar bij dit spel lukt dit niet, kan enkel md5 en Mdf krijgen... iemand ideën of zelf dir spel reeds gekopieerd?? alvast bedankt!!
Laatste reactie door thor am i, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Ik heb via Romulation Picross 3D gedownload. Ik heb op mijn DS een M3 Real kaart, maar ik lijk het niet aan de gang te krijgen. Mogelijke oplossing lijkt te zijn om een .sav file van de japanse verse te gebruiken, maar als dat de Rittai versie is, krijg ik die ook niet aan de gang. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen/oplossen? TNX Post samenvoeging: april 02, 2010, 00:09:40 Ik dacht dat ik laatst de firmware al had bijgewerkt, maar nu heb ik het nog een keer geprobeerd. En... het spelletje doet 't! Dus de Japanse .sav heb ik niet meer nodig....
Laatste reactie door movado, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, ik wou bij RCT3 downloads toevoegen aan het spel. Ik heb het gedowload en kreeg 2 bestandjes met tracks .ovl en 2 bestandjes met cars .ovl Ik moes volgens de handleiding die er bij zat de 2 mapjes, in Cars en in Tracks zetten. Dat heb ik gedaan maar kan het spel de download niet vinden. Iemand een iedee? Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer1, -
- 0 reacties
- 5.2k weergaven
Hey, als ik PES 6 wil installeren vraagt hij een serial key, weet er iemand één, of waar ik er één kan vinden? Alvast bedankt! Heb er één gevonden...
Laatste reactie door dikken, -
- 0 reacties
- 8k weergaven
Ik heb ook een paar vragies.... topic staat hier http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,40.0 topic geopent door hugoviool Graag antwoord!!
Laatste reactie door Hugoviool, -
- 0 reacties
- 891 weergaven
als ik besig ben met het instaleren van nfs 2 komt er dit te staan aan het einde: het bestand staat er wel, hoe kan ik ervoorzorgen dat het die bestand ook vind? Post Merge: mei 05, 2009, 04:49:26 pm heeft niemand een oplossing?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 6.4k weergaven
Altijd handig om een overzicht te hebben van Nintendo switch download formats welke gebruikt kunnen worden. Deze bestanden zijn nodig om een switch met Homebrew software games te spelen na het downloaden van de spellen. XCI bestand: staat voor een dump van een spelcassette. Bevat pictogrammen, metadata en een schakelspel. Bevat soms ook updates voor het spel. Gebruikt voor: Dumps of Gamecards waarvan u de eigenaar bent. NSP bestand: bevat alle bestanden en gegevens die nodig zijn om pictogrammen, een titel en een game weer te geven. Gebruikt voor: Dumps van SD- en NAND-spellen, Updates NCA bestand: een onbewerkt formaat dat een groot aantal dingen kan …
Laatste reactie door Duken, -
Project entropia
door Phairdy- 0 reacties
- 966 weergaven
hoi, ik ben sinds vandaag project entropia wezen spelen want het leek mij wel een leuk spel. alleen ik snap er nog niks van :-X dus... mischien iemand hier die veel ervaring heeft met dat spel en mijn mentor wil zijn graag! O0 alvast bedankt voor de hulp!
Laatste reactie door Phairdy, -
empire earth 2
door appiemarco- 0 reacties
- 3k weergaven
hey ik heb een paar dagen geleden empire earth 2 gekocht maar toen ik hem wou instaleren vraagt ie om een serial key moet dus een code hebben en die heb ik niet bij gekregen en die staat ook nergens op heeft iemand mischien die code voor mij bedankt
Laatste reactie door appiemarco, -
Virtua Tennis 3
door Vision- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Nadat hij goed geïnstalleerd is en de crack geplaatst. Druk ik op play en vervolgens doet hij niks, hij geeft geen foutmelding hij doet gewoon niks, hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Vision, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoy Beste Wensen voor 2010 ik heb help noodig met installeren Dragon Age Origins AddOns het lukt niet Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb de first decade gekocht en hem geïnstalleerd op vista alle games werken maar allen Generals en Zero Hour geeft het probleem dat er geen cd in zit terwijl de cd er wel in zit iemand een oplossing ? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb een ps3 dualshock 2 controller, die niet meer oplaat :S ik heb hem gebruikt maar had niet door dat hij bijna leeg was dus ik ging door tot dat hij uit eindelijk helemaal leeg was maar nu laat hij niet meer op :S weet iemand dit probleem op te lossen alvast bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 5.8k weergaven
[table][th] Dishonored The Brigmore Witches DLC-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Onteerd De Brigmore Heksen DLC-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Dishonored.The.Brigmore.Witches.DLC-RELOADED Releasedatum: 13 augustus 2013 Retail Datum: 13 augustus 2013 Bestandsnaam: RLD-dhbrig Bron: Stream Grootte: 6,55 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Bethesda Softworks Ontwikkeld door: Arkane Studios Omschrijving Vervolg uw reis als de legendarische moordenaar, Daud, in Dishonored: D…
- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb stronghold legends gedownload en geïnstalleerd, maar als ik hem wil openen geeft hij een fout melding aan het ligt aan het bestand dragonfly.dll weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755,