Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
wie kan mij helpen ik moet mangos halen van een andere eiland maar daar moet je een boot hebben en om die boot te maken moet je die hamer hebben maar waar kan je die vinden en dan moet ik ook nog limoenen hebben voor de kok en nog soort van curry voor de dokter kan iemand mij helpen? ps het is voor de ds
Laatste reactie door Erwin., -
the sims2 cd 4
door Gast Neblus- 11 reacties
- 3.2k weergaven
hey ik heb de volgende vraag ik heb de sims cd1 cd 2 cd 3 geinstalleerd maar cd 4 gaat ni open ik heb dat geprobeerd met daemon tools en alcohol120%tevergeefs ik heb de naam van de cd ook al veranderd enzo maar het lukt me niet kan iemand me hiermee helpen mss is het een slechte download maar ik heb er al 2 andere geprobeerd en die zeggen hetzelfde file not accessable wie helpt toontje ?
-
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
[table][th] The Stanley Parable-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Stanley gelijkenis-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: The.Stanley.Parable-SKIDROW Releasedatum: 17 oktober 2013 Retail Datum: 17 oktober 2013 Bestandsnaam: The.Stanley.Parable-SKIDROW Bron: Stream Grootte: 1.46 GB Genre: Avontuur, Indie Critici: 90/100 Uitgegeven door: Galactic Cafe Ontwikkeld door: Galactic Cafe Omschrijving De Stanley gelijkenis is een experimentele verhaal-gedreven first person spel. Het is een verkenning van keuze, vrijh…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2k weergaven
The Thaumaturge: Een Duister Avontuur op PS5 en Xbox Series Fools Theory heeft groot nieuws voor gamers: op 4 december verschijnt de langverwachte detective-RPG, The Thaumaturge, voor de PS5 en Xbox Series. Bereid je voor op een unieke reis door het mysterieuze Warschau van 1905, waar het duistere en het paranormale elkaar kruisen. In deze intrigerende game neem jij de rol aan van een Thaumaturge, een krachtige figuur die de verborgen waarheden van zijn verleden moet ontrafelen. Maar dat is nog niet alles! Je zult ook demonische wezens verzamelen die elk een aspect van de menselijke persoonlijkheid vertegenwoordigen. Deze demonische "pokémon" zijn niet zomaar mo…
Laatste reactie door Eater, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
[table][th] The Walking Dead 400 Days-HI2U [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Walking Dead 400 Dagen-Hi2u Release-informatie Groep : Hi2u (Scene) Release naam: The.Walking.Dead.400.Days-Hi2u Releasedatum: 09.07.13 Retail Datum: 09.07.13 Bron: DVD Grootte: 4,1 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Telltale Games Ontwikkeld door: Telltale Games Omschrijving 400 Dagen is een gloednieuw hoofdstuk in de wereld van The Walking Dead. Stel in dezelfde geografische regio als seizoen 1, maar vertellen een verhaal van een nieuwe reeks …
- 0 reacties
- 6.3k weergaven
[table][th] The Walking Dead Season 2 Episode 1-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Walking Dead Seizoen 2 Aflevering 1-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: The.Walking.Dead.Season.2.Episode.1-RELOADED Releasedatum: 15.12.2013 Retail Datum: 17-12-2013 Bestandsnaam: The.Walking.Dead.Season.2.Episode.1-RELOADED Bron: DVD Maat: 1,1 GB Genre : Avontuur Bescherming: Steam Uitgever : Telltale Games Developer : Telltale Games Laat Omschrijving The Walking Dead: Season Two blijft het verhaal van Clementine, een jong …
- 5 reacties
- 2.8k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]17 Mei 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC / Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie RPG[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Atari[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Intel CPU - Core 2 Duo 2.66GHz AMD CPU - Athlon II X2 Nvidia GFX - Nvidia Geforce 9 of hoger AMD GFX - ATI Radeon 3800 of hoger RAM - 4GB DDR2 of hoger Vereiste schijfruimte - 16GB [/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Geen, helaas![/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]CD Projekt Red[/td] [/table] verhaallijn: The Witcher…
Laatste reactie door iOrale, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, ik heb een poostje geleden het spel The Witcher gekocht... Maar nu weet ik niet of het spel gratis te spelen is of betaald. Kan iemand mij informeren? Greetz, Demy.
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 3.6k weergaven
[table][th] The Wolf Among Us Episode 1-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Wolf Among Us Episode 1-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Wolf.Among.Us.Episode.1-RELOADED Releasedatum: 11 oktober 2013 Retail Datum: 11 oktober Bestandsnaam: RLD-thwoamus Bron: Stream Grootte: 1.15 GB Genre: Grafische avontuur Critici: 95/100 Uitgegeven door: Telltale Games Ontwikkeld door: Telltale Games Omschrijving Van de makers van de 2012 Game van het Jaar: The Walking Dead, komt een zanderige, gewelddadige en volwasse…
- 0 reacties
- 4.3k weergaven
[table][th] The Wolf Among Us Episode 2-CODEX [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Wolf Among Us Episode 2-CODEX Release-informatie Groep : CODEX (Scene) Naam: The.Wolf.Among.Us.Episode.2-CODEX Releasedatum: 5 februari 2014 Retail Datum: 4 februari 2014 Bestandsnaam: codex-wolf.among.us.ep2 Bron: Steam Maat: 2.20 GB Genre: Avontuur Critici: 80/100 Uitgegeven door: Telltale Games Ontwikkeld door: Telltale Games Laat Omschrijving De Wolf Among Us vindt plaats voorafgaand aan de strips en laat spelers de rol aannemen van Bigby Wolf (The B…
Theme park world
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1.7k weergaven
beste dukenaars, Ik heb een probleem met het spel Theme park world. Ik heb tevens de crack gebruikt en het spel gepatched. Het probleem is dat als ik m opstart hij niet verder komt dan een heel klein stukje dat ie heeft geladen. En dan komt windows met de foutmelding: ''Er is een fout opgetreden in tp.exe...'' Ik heb trouwens ook al geprobeert om m in verschillende compatibiliteitmodussen te zetten. Maar zonder succes... :'( Iemand de oplossing ?? GreetZlatan
-
- 0 reacties
- 5.4k weergaven
[table][th] Thief-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Dief-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: Thief-RELOADED Releasedatum: 24 februari 2014 Retail Datum: 25 februari 2014 Bestandsnaam: RLD-dief Bron: Steam Maat: 19,49 GB Genre: Stealth Critici: N / A Uitgegeven door: Square Enix Ontwikkeld door: Eidos Montreal Laat Omschrijving Garrett, de meesterdief, stappen uit de schaduw in de stad. In deze verraderlijke plek, waar de Baron’s Watch verspreidt een groeiende stroom van angst en onderdrukking, zijn vaard…
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
[table][th] Thunder Wolves-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Thunder Wolves-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Thunder.Wolves-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 15 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-thunder Bron: Stream Grootte: 750 MB Genre: Actie, Indie, Casual Critici: N / A Uitgegeven door: bitComposer Games Ontwikkeld door: …
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 3.4k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met Titan Quest. Namelijk als ik elke keer het spel load, sluit ie zichzelf af. Hier twee foto's: [img width=417 height=262]http://i11.tinypic.com/4z8sjk0.jpg 0000: 41 70 70 6c 69 63 61 74 Applicat 0008: 69 6f 6e 20 46 61 69 6c ion Fail 0010: 75 72 65 20 20 74 69 74 ure tit 0018: 61 6e 20 71 75 65 73 74 an quest 0020: 2e 65 78 65 20 30 2e 30 .exe 0.0 0028: 2e 30 2e 30 20 69 6e 20 .0.0 in 0030: 6d 73 76 63 72 37 31 2e msvcr71. 0038: 64 6c 6c 20 37 2e 31 30 dll 7.10 0040: 2e 33 30 35 32 2e 34 20 .3052.4 0048: 61 74 20 6f 66 66 73 65 at offse 0050: 74 20 30 30 30 30 32 61 t 00002a 0058: 34 63 0d 0…
Laatste reactie door Lennart, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Beste Dukers, dus ik heb een goede poging gedaan om xbox 360 games te branden. helaas werken van de 10 gebrande spellen er maar 2 materiaal die ik gebruikt heb: laptop (MSI GX600) dual-layer brander omgebouwde Xbox 360 liteon drive met firmware Ixtreme 1.6 Verbatim dual-layer dvd's Burn IMG Hoe ging ik te werk? aller eerst heb ik een layerbreak ingesteld @ "Sectors in L0" : 1913760" ik downloadde spellen met nieuwsgroepen. de bestaan uit .dvd en .iso. hiermee ging ik .dvd zoeken en branden. (had wel grabit gewoon aan laten staan). Kan het zijn dat ik misschien de .iso moest selecteren? of layerbreak leeg moest laten aangezien ik .dvd had gekozen? Uiteindelijk …
Laatste reactie door Cédric., -
- 7 reacties
- 2.2k weergaven
Beste Mensen, Ik speel NFS U2 en op een keer starte ik hem op en kon ik alleen nog de muis gebruiken. Ik kan wel normaal racen maar ik moet een sponsor kiezen om verder te kunnen en ik kan "kies een sponsor" niet aanklikken. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn toetsen bord weer kan gebruiken. Alvast Bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 3 reacties
- 3k weergaven
Mooie review> dat mag gezegt worden. en ik heb 'm gespeeld maar ik als nietstrategiespelspeler vind het niet echt een bijzondere game... Zelfs niet uitgespeeld... absoluut niet mijn type spel.
-
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
yu ik zit al een tijdje te zoeken voor een torrent van Tom clancy's hawx. Als iemand weet waar ik hem kan vinden. liet hier effe iets weten grts
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 39 reacties
- 14.9k weergaven
[table] [td] [table] [td]Tom Clancy's H.A.W.X[/td] [td]PC[/td] [td]Ubisoft Boekarest[/td] [td]Ubisoft[/td] [td]20 maart 2009[/td] [/table] [/td] [td] [table] [td] [img width=134 height=190]http://images.weserv.nl/?url=www.9lives.be/files/images/packshots/large/4733-1.jpg&h=190&w=135[/td] [/table] [/td] [td] [/td] [td] [/td] [td] [table] [td] Verhaal: H.A.W.X. speelt zich af in 2012, wanneer meer private militaire groepen en elite huurmannen die een lakse kijk op de wet hebben, de kop opsteken. Wanneer één van deze private militaire groepen de Verenigde Staten van Amerika aanva…
Laatste reactie door dewitje, -
- 3 reacties
- 3.4k weergaven
hallo allemaal, ik heb een tijdje geleden het spel tom clancy's H.A.W.X. gedownload. ik heb alleen nog een serial nodig dus daarom de vraag aan iedereen, heeft er iemand een serial voor me? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 4.9k weergaven
[table][th] Tom Clancys Splinter Cell Blacklist Cracked-ALI213 [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist Cracked-ALI213 Release-informatie Groep : ALI213 (P2P) Release naam: Tom.Clancys.Splinter.Cell.Blacklist.Cracked-ALI213 Releasedatum: 21 augustus 2013 Retail Datum: 20 augustus 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.Splinter.Cell.Blacklist.Cracked-ALI213 Bron: DVD Grootte: 19 GB Genre: Actie Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Toronto Opmerking : Dit spel is getest en kijk maar …
- 36 reacties
- 18.5k weergaven
graaag bedankt
Laatste reactie door koentja, -
- 1 reactie
- 4.6k weergaven
[table] [th] Tomb Raider - 2013 [/th] [td] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC, PS3, Xbox 360[/td2][td2]Bron:[/td2][td2]http://www.gamer.nl/game/xbox360/tomb-raider-2013/[/td2] [td2]Genre:[/td2][td2]Avontuur[/td2][td2]Game link:[/td2][td2]Tombraider.com[/td2] [td2]Uitgever:[/td2][td2]Square Enix[/td2][td2]Release datum[/td2][td2]05-03-2013[/td2] [td2]Systeemeisen:[/td2][td2]Nog niet bekend[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [td2]Multiplayer Elementen:[/td2][td2]Nog niet bekend[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [td2]Ontwikkelaar:[/td2][td2]Crystal Dynamics[/td2][td2][/td2][td2]…
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier, hoop dat ik mijn vraag op de goede plek stel. Ik wil heel graag het spel Tomb Raider spelen of Rise of the Tomb Raider. Heb al verschillende torrents gedownload maar het lukt niet!! Is er hier iemand die mij kan/wil helpen? Alvast bedankt, Anne
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 7 reacties
- 5k weergaven
hoi, ik heb een tijdje terug tomb raider anniversary gedownload, nu kreeg ik een paar dagen terug toen ik het spel ging spelen de melding: warning: de licensie is nog 5 dagen geldig gister kreeg ik de melding: de licensie is nog 2 dagen geldig, dus dat betekent vandaag nog 1 zal dit betekenen dat ik het spel dan niet meer kan spelen morgen? wat kan ik er aan doen, ( ik heb het spel gedownload zonder crack of serial, ik heb hem niet geinstalleert, ik kon hem gelijk spelen zonder iets tedoen ) wat moet ik doen?? bedankt
Laatste reactie door remvbaal,