Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 3.4k weergaven
Hoi, Ik heb Fifa 08 gedownload en geïnstalleerd m.b.v. daemon tools. Als ik dan het spel wil spelen krijg ik het eerste scherm waar je op ''spelen'' kan klikken. Tot nu toe nog geen problemen, maar als ik dan op spelen klik, verschijnt er een klein cd'tje in beeld en na paar secondjes komt er te staan ''Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd.'' En kan ik alleen maar op ''ok'' klikken. Wil iemand mij a.u.b. helpen?? Dank je wel
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Grapics required: 32 mb opengl 1.4 compatible PCI or AGP 3D hardware accelerator with hardware transform and lighting (T&L) required dit heb ik nodig ofzo om een spel te spelen op mijn pc dit mis ik!!!!!!! hoe kan ik hieraan komen wie me kan helpen graag ik hoop dat jullie snel reageren
Fifa 08 Vraag
door game360- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Weten jullie ook of er mischien een tooltje is om online te kunnen met fifa alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik heb het spel MOHAA gedownload, en gemount dit ging goed tot 48% van het installatie proces, toen vroeg ie om de 2e cd ik dus de 1e cd geunmount en de 2e cd gemount maar nu doet ie niks iemand een idee hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door game360, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik speel BF2 maar telkens als ik ingame online ben dan krijg ik het bericht ' er is een probleem met je verbinding' hij blijft dan ff haken maar dan schiet hij weer verder erg irritant het komt vooral voor als ik net onder vuur lig ik dacht eerst aan lag maar mijn ping is 18 dus volgens mij kan het daar niet aan liggen heeft iemand dit probleem ook gehad en weet een oplossing Alvast bedankt, DutchFighter
Laatste reactie door jann, -
besturing fifa 08
door dikken- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Wanneer ik fifa 08 op PC speel zijn er bepaalde (schuine) richtingen waarin ik niet kan spurten of een pass geven. Heeft nog iemand dit probleem? En is er iets aan te doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door dikken, -
besturing fifa 08
door dikken- 1 reactie
- 3.5k weergaven
Wanneer ik fifa 08 op PC speel zijn er bepaalde (schuine) richtingen waarin ik niet kan spurten of een pass geven. Heeft nog iemand dit probleem? En is er iets aan te doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 5.1k weergaven
Hallo, ik heb football manager 2008 razor1911 gedownload maar ik heb een passcode nodig die ik nergens kan vinden >. ik hoop dat iemand de passcode weet of miss waar je FM2008 ergens anders kan downloaden? :peace:
Laatste reactie door stijnow, -
He kan iemand mij helpen met het installeren van FIFA 08 Ik heb het spel zelf, deamon tools, 'NS-FIFA08_MI-poseden,' allemaal al geïnstalleerd/uitgepakt. Nu moet ik alleen nog 'Fifa08_NoCD_Syaldiz' uitpakken, maar dan staat er dat ik eerst een wachtwoord moet installeren. :-[ Weet iemand wat ik hier moet invullen? grtz Frenk
Laatste reactie door frenkie88, -
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Hoi, Ik heb test drive unlimited de gedownloade versie gekregen van een vriend van mij. Hij zegt dat ik het spel gewoon kan instaleren als ik de cd erin doe. Bij hem is dat wel gelukt en bij iemand anders ook. Het probleem is als ik het spel ga installeren dan krijg ik een foutmelding dat binkw32.dll mist ofso. Ik heb em dan maar gedownload en dan doet ie het wel, maar dan heb ik weer hetzelfde probleem met de adere bestandjes. kortom de installatie doet het niet. Hier een screentje van de foutmelding die telkens komt: http://img221.imageshack.us/img221/6930/testdrivefoutmeldingfg0.jpg En hier is screentje van alle bestanden die op cd staan: http://img221.imageshack.…
guild wars
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1.4k weergaven
sinds gister speel ik weer guild wars en heb ik meteen voor de lol een eigen clan gemaakt. maar nu wil ik ook nog zo een cape maken allen ik heb geen idee hoe en waar ik dat kan doen ???
Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren. Dit programma kan niet worden uitgevoerd (5007). dit zegt hij als ik hem wil opstarten hoe kan dat??? :redface:
Laatste reactie door Wesley, -
crack fifa 08
door wieroe- 8 reacties
- 26.6k weergaven
hoi, wie heeft een crack van fifa 2008 dvd? ik heb het hele internet afgezocht maar kan het niet vinden
als ik bij de settlers 6 een game wil starten krijg ik deze foutmelding: R6002 C:// wat kan ik hier aan doen??
Laatste reactie door martijn0, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb laatst CoD2 gedownload (cracked by deviance) maar mijn multiplayer werkt niet! Ik speelde dit spel altijd bij een vriend van me en daar zocht hij via Xfire naar een server met 'cracked' in de naam en dan klikte hij daarop en kon hij spelen. Maar als ik dat bij mij doe dan zegt ie alleen maar dat Call of Duty 2 multiplayer not responding is. Ik heb alleen een crack voor de singleplayer ontvangen bij het pakket, kan dit wat uitmaken? Alvast bedankt, Zaye
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Hoi, ik ben hier nieuw, mn naam is iCe. Ik zit met een probleem, ik heb The sims 2 Nightlife gedownload en geinstaleerd, als ik het opstart krijg ik een bericht waarin staat dat ik de origineele cd moet plaatsen, aangezien ik die niet heb, heb ik dan maar een crack gedowload, het zijn .iso bestanden, dus moest ik een virtuele schijf aanmaken met MagicIso of deamon tools, maar als ik het spel dan wil starten krijg ik dezelfde melding... zou iemand mij hier meer uitleg kunnen bij geven?? alvast bedankt! GrtZ.
Laatste reactie door Wesley, -
Reservoir dogs
door Niels.- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Heey, me broertje heeft voor zijn pc Reservoir dogs gekocht , en nu wil ik het ook spelen , dus ik d8 oh nou gwn ffkes een no-cd fix downloaden en erop pleuren , maar dat ging niet helemaal want als ik het spel dan opstart krijg ik een foutenrapport met of ik het wil verzenden of niet. Nu weet ik niet echt wat er aan de hand is . Moet ik nu een Europese cd-fix vinden ? Zoja , zou iemand dan die link willen plaatsen ? Liefst geen Gamecopyworld want die pakt hij steeds niet :S. Alvast bedankt!! Niels.
Manhunt prob
door Bozz- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik heb dus net manhunt gedownload en gebrand, maar als ik eerste 2 cd's heb geinstalleerd geeft ie aan dat ie sfx.RAW mist .. wat moet ik ermee ??
rome total war
door jann- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo ik heb al geprobeerd met de zoekfunctie een topic proberen te zoeken met iemand met hetzelfde probleem maar dat heb ik niet gevonden mijn excuses hiervoor als hier toch al een topic over bestaat nu mijn probleem: ik heb van het internet "rome total war" gedownload dit bestaat uit 20 rar bestanden die heb ik uitgepakt dan krijg ik 3 mappen: cd1, cd2,cd3 daarin staat een bin en cue bestand ik heb het bin bestand van elke cd gemount met daemon tools dan open ik het de eerste cd en druk op installeren dit lukt goed tot na een paar minuten dan krijg ik de foutmelding : Error 1309. Error reading from file: " het bestandsnaam" Verify that the file exists a…
Laatste reactie door jann, -
NFS CARBON
door Siep- 7 reacties
- 5.6k weergaven
Hoi allemaal. Ik heb need for speed carbon van een kameraad gekregen De installatie verliep goed alleen als ik em op wil starten komt er te staan "Plaats de juiste DVD, klik op OK en start het programma opnieuw" Kunnen jullie me helpen Alvast bedankt S.iep,,
Hee halloo, Ik heb sinds een paar weken NFSMW, opstarten wil die allemaal wel en spelen ook.. maar nie zo lang.. na een paar minuten gespeeld te hebben valt het spel helemaal uit en kan ik opnieuw beginnen,, Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen ?? MvG, Bozz
Laatste reactie door mohammedb, -
Fifa 08 crack
door ultra- 1 reactie
- 4.7k weergaven
Ik zoek de goed WERKENDE crack voor fifa 08
Laatste reactie door sven1989, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
met welk programma kan ik mijn emulatie software verbergen zodat games het niet kunnen merken Grtz, DutchFighter
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hallo! Ik heb battlefield 2142 gedownload met het bekende bestandje Razor1911 erbij maar het werkt niet! Als ik het spel opstart waar ik moet inloggen en als ik dan de txt volg met naar en wachtwoord Razor1911 dan staat er: Ea account niet gevonden op deze computer. Wie helpt mij dit spel offline te spelen? ;D ;D
Laatste reactie door QuiCk01, -
Ik heb football manager 2007 gekrege van een vriend maar als ik de cd in de laptop doe geeft deze aan dat het een bin-bestand is , (k heb windows vista premium) kan ik dit nog omzetten of is de computer er nu niet geschikt voor?
Laatste reactie door mohammedb,