Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
ej jongens ik heb vandaag The sims gedownload zonder expansion.Er zitten er 4 mappen waarop staat disk 1, disk 2. enz tot 4 als ik op setup klik bij de 1ste map gaat die wel installeren maar na verloop van tijd komt er te staan: Plaats Disk 2 in elke map is er ook een map Waarop staat Compressed ik dacht dat ik die map moest converteren naar ISO en dan Mounten met PowerISo wat niet gelukt is dit is compleet nieuw voor mij kunnen jullie me helpen. als gewenst kan ik een screenshot versturen
Laatste reactie door sunaj, -
- 3 reacties
- 5.2k weergaven
jow gasten ik heb onlangs the sims 2 gaan het maken gedownload en geïnstaleerd maar de pc blijft om cd vragen. ben dan een crack gaan zoeken op gamecopyworld.com maar dat waren alleen .rar bestanden kan iemand mij helpen!!!!
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb the sims 2 gedownload. in een exe bestandje maar hij doet raar. als ik hem aanklik komt er alleen een kruisje :\ maar wat moet ik nu precies doen?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Als ik die download krijg ik inplaats van een rondje een vierkantje :-[ En de download begint niet Ook staat er de download snelheid enz. niet bij :'( Help me Xx en alvast thanx! O0
Laatste reactie door afratjuh, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hey! de sims 2 heb ik op dvd, en heb hem ook geinstalleerd, met code enzo. maar nu krijg ik als ik de sims wil starten een of ander bericht dat er een fout is en ik heb werkelijk geeeen idee wat ik moet doen Er staat onder andere in: Dit programma heeft een bekende compabiliteitproblemen. Iets van dat er problemen zijn met mn windows(ik heb vista misschien dat dat ut is) Ik kan um wel gewoon opstarten enzo, maar hij loopt dan naderhand gewoon vast -.- Zou aub iemand me willen helpen? alvast bedankt
Laatste reactie door fonteintje, -
- 7 reacties
- 7.7k weergaven
Weet iemand toevallig waar ik de sims 2 nightlife no-cd crack kan downen? mag best een torrent zijn tnx
Laatste reactie door maxke006, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hallo een vriendin is opzoek naar de sims nightlife heeft iemand deze? en kun je dan deze opsturen naar mijn email?
Laatste reactie door astidbbrouwer, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb al even gezocht en ik kon hier geen onderwerp over vinden (Mijn excuses voor als deze er toch wel blijkt te zijn..) Ik heb namelijk een probleem met het installeren van The Sims 2 met uitbreidingen op mijn Mac, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb inmiddels de hele zooi in de juiste volgorde geinstalleerd (sims 2 > university > nightlife > open for business > pets > family fun stuff > glamour life stuff > seasons). Ging allemaal prima. Nu moet ik uiteraard nog de crack voor Seasons installeren (want zonder 'cd' doet het spel het niet). ECHTER; als ik de crack aanklik en 'm vervolgens wil installeren krijg ik …
Laatste reactie door Majoow, -
- 0 reacties
- 5.3k weergaven
Hey, Ik speel al een tijdje de sims 2, ik download dan ook een hoop objects om mijn spel nog leuker te maken, spullen downloaden en in het spel zetten geen probleem. Maar ik snap niet hoe ik kleding of kapsels in het spel kan zetten. Kan iemand mij meschien vertellen welke mappen ik moet openen en waar ik de gedownloade kleding enz.. moet plaatsen? Groetjes Charita :-*
Laatste reactie door Charita, -
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Ok hier is mijn probleem ik heb net the sims 2 seizoenen gedownload en geinstalleerd (serial en crack gevonden). Nu vraagt ie op het einde sims 2 updater (instert sims 2 dics) deze heb ik wel (gebrand) maar deze had ik al voordat ik de uitbreiding had gedownload. Nu heb ik dit probleem eerder gehad en ik heb zojuist al een mini image geprobeerd maar ik krijg maar niet het berichtje weg. Heeft iemand een idee hoe ik dat updater shit kan ontwijken. Of moet ik simpelweg eerst the sims 2 update downloaden en dan een uitbreiding? bedankt Botjeman
Laatste reactie door Botjeman, -
- 6 reacties
- 3.9k weergaven
Ik ben al een tijdje op zoek naar The Sims 2 maar kan hem nergens vinden... Kan iemand mij duidelijk, in stappen, uitleggen hoe je dit kunt downloaden?? Zelf heb ik weinig ervaring met downloaden dus dat maakt het extra moeilijk.... Super bedankt iig!
Laatste reactie door maxke006, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Ik heb via bittorrent the sims 2 gedownload met alle uitbreidings pakketten erbij in. Je moest eerst de sims 2 installeren en dat ging allemaal goed. Er zat ook een bestand bij van magicISO virtual CD/DVD, en tijdens het downloaden werkte die helemaal goed, alleen nu ik het spel wil spelen niet. Heb ook nog 2 uitbreidingspakketten geinstalleerd en daar heb ik hetzelfde probleem mee. ik krijg de hele tijd een melding van: plaats de cd. maar ik doe dat via virtual cd...bij het installeren werkte het wel :S Het is voor mij echt al 2 jaar geleden dat ik zoiets heb gedownload dus sorry als het verhaal niet helemaal duidelijk is. Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Robbert, -
- 6 reacties
- 1.9k weergaven
hallo allemaal, ik heb van deze link: http://www.mininova.org/tor/781331 the sims 2 gedownload en nu blijkt er een pass op te zitten, en er staat in de descriptie PASSWORD: www.mystik-torrent.dl.am maar als ik dit invul bij het uitpakken van de rar bestanden werkt het niet. Weet iemand wat ik moet doen? alvast bedankt grz joog
-
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hoi, Ik probeer altijd eerst echt alles zelf uit te zoeken, maar ik kom er nu echt niet uit . Ik heb The Sims 2, die doet het uitstekend via Daemon Tools, maar nu wil ik er dus een uitbreidingspakket aan toevoegen, hoe doe ik dat. Kan iemand mijn precies uitleggen hoe ik dit kan instaleren etc. Ik heb het namelijk al een paar keer geprobeerd, maar elke keer als ik bij een uitbreidingspakket cd 4 van The Sims 2 er in moet doen via Daemon Tools, dan geeft de pc de volgende fout aan "Ts2updo.exe". Dus mijn vragen zijn: - Hoe installeer ik een uitbreidingspakket voor the sims 2;\ - Wat is die fout " Ts2updo.exe". Groetjes
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
[table][th] The Sims 3 Island Paradise-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Sims 3 Island Paradise-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: The.Sims.3.Island.Paradise-FLT Releasedatum: 25/06/2013 Retail Datum: 25/06/2013 Bestandsnaam: The.Sims.3.Island.Paradise-FLT Bron: DVD Grootte: 4.03GB Genre: Simulatie / Strategie Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Maxis Redwood Omschrijving Nieuwe avonturen wachten op je Sims aan de zonnige oevers en onder het glinsterende water van een paradijselijk eiland! Van het …
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Ik heb de sims 3 gedownload en geinstalleerd! All1 kan ik hem niet spelen omdat hij een cd vraagt die ik niet heb, of moet ik alle bestanden eerst naar cd branden??? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 8.8k weergaven
Dag allemaal, Ik heb de sims 3 2 maanden geleden gekocht bij de bartsmith ik had de spel aan mijn zusje uitgeleend maar zij is dat boekje met die registratie code kwijt geraakt en nu kan ik geen sims instraleren op mijn laptop omdat hij dat boekje kwijt is ?! Hoe kan ik aan die code komen? KAN IEMAND MIJ HELPEN ALSJEBLIEFD? :redface: Ik hoor graag van jullie
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 3.4k weergaven
Hey, Ik heb de laatste paar dagen rotgezocht naar een oplossing naar dit probleem, ik heb de Sims 3 gedownload via torrentz, na hem te hebben geinstalleerd ( ook na veel moeite ) viel het spel uit op het punt dat ik op de knop bouwen of meubels kopen klikte. Ik heb al verschillende situaties op het internet gelezen waar mensen het hebben over dat hun sims 3 uitvalt vanwege mogelijk hun grafische kaart. Maar ook dat kan het volgens mij niet zijn, heb een Nvidia Geforce 7300, ook net geupdate dus dat zou goed moeten zijn. Ik bedoel is het dan echt een fout in het spel, moet ik opnieuw een ander downloaden? Moet ik deze opnieuw installeren, of kan het makkelijk worden o…
Laatste reactie door Erwin., -
- 13 reacties
- 6.6k weergaven
Hallo, ik heb een probleem... ik krijg the sims 3 wereld avonturen niet geinstalleerd hij zegt steeds dat hij sims 3 moet bijwerken druk op op ja.. en dan geeft die een rare fout tot hij dat niet kan doen en dan breekt hij de installatie af :'(... heb sims 3 al opnieuw geintalleerd maar zonder enig positief resultaat.. ik hoop dat iemand hier is..en weet hoe ik dit probleem kan verhelpen en kan gaan simsen! :peace:
Laatste reactie door nienke_kus, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Ik loop me gek te zoeken naar een crack voor 2.7.7 van world adventures, en ook high-end lot stuff 3.3.11. Ik kan het maar niet vinden. Weet iemand het??
Laatste reactie door gdscei, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik heb de legale cd sims Apartment life gekocht en geïnstalleerd. Nu wil ik hem spelen zonder de er in te hoeven stoppen. Ik heb echter helemaal geen verstand van computers. Ik ben er wel al achter gekomen dat ik naar http://www.gamecopyworld.com/ moet gaan, maar als ik naar de cracks van The Sims Apartment Life ga, krijg ik een hele lijst met dingen. Ik vroeg me af welke ik van deze downloads moet aanklikken. Ik had gehoord dat je hiervoor ook het programma 'Daemon Tools' moet downloaden, is dat echt van noodzaak? In de handleiding hebben ze het trouwens ook over een virtuele drive, maar wat is dat?
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo Ik heb sims compleet op mijn computer staan maar steeds als ik wil starten kom ik op de plattegrond maar ik krijg steeds achter elkaar dat ik bedankt word voor het instaleren van Beestenboel,superstar,abacadabra etc... Maar ik kan niet verder om te starten met het spel. Weet iemand hier een oplossing voor mischien heb ik wat fout gedaan??? groeten. Jeffrey.
Laatste reactie door jeffreyajax, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo mensen, het is me inmiddels geluk om hem te installeeren. alleen als ik hem op wil starten komt er; Plaats de cd die heb ik dus niet. want hy is gedownload. moet ik nou nog iets apart downloaden ofzo? xx
Laatste reactie door IRUAL, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hoooooooooi, Ik heb pas The sims complete collection gedownload. Ik weet alleen niet hoe ik hem moet installeeren :-\ :redface: Dus als iemand het zou willen uitleggen.. GRAAG ! Groetjes my.
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
hallo allemaal, Ik heb gister de sims middeleeuwen gedownload met torrent (degene van RELOADED) en geinstaleerd. Er waren 2 verschillende cracks die je moet kopieren, TSLhost.ddl en TSM.ex_. Ik heb dit gedaan maar dan geeft hij aan dan hij niet kan controleren of de disk wel echt is. Bij de download informatie staat dat je de naam van TSM.ex_ moet veranderen in TSM.exe. Maar als ik op naam wijzigen druk komt er alleen TSM als naam te staan dus zonder de .ex_. Hoe kan ik deze dan alsnog veranderen? en moet ik de game juist wel of niet updaten? Groetjes sjaak
Laatste reactie door Zombymario,