Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 3.2k weergaven
Hej misschien is dit een domme vraag en ik weet ook niet precies of dit wel hier hoort,maar als ik de beta patch probeer te downloaden voor men fm(gekopieerd) dan pakt ie hem niet. Is er een manier om hem wel te kunnen downloaden voor dat spel?Of moet ik dan echt het orginele spel kopen? alvast bedankt
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
PS2 online
door Thijs- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, Ik wil graag op de PLAYSTATION 2 online gaan spelen. Ik heb de slimline versie(met de ingebouwde network adaptor) Alleen nou heb ik gehoord dat je je PS2 moet registreren alleen daar had je een network access key voor nodig. Alleen die ben ik kwijt , zijn er nog andere manieren om online te kunnen PLAYSTATIONEN? MVG Vencinto
Laatste reactie door Petrus, -
- 6 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo gamers, Ik ben pas begonnen met het downloaden van Bittorrents dmv Utorrent en dat werkt verder prima maar nu zijn er ook wel games bij (b.v footballmanager 2008) die als je die uit wil pakken vragen om een password. Nu is mijn vraag waar kan ik dat password dan vinden, want ik kom er echt niet uit. Kan iemand mij op weg helpen.?? Buck
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
Heey iedereen. Als ik de Fifa dvd erin doe reageert de hele PC niet .. weet iemand het probleem. ik hoop dat er snel op wordt gereageerd.. Want op de PC van mijn vader reageert ie wel :-\ ik vind het heel erg raar :S
Laatste reactie door yvon, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik zoek een werkende torrent voor Splinter cell double agent
Laatste reactie door Thijs, -
The Settlers NO-DVD
door Gast IceCube- 2 reacties
- 4k weergaven
Ey, Ik heb The Settlers op een dvd. Maar nu heb ik nog een NO-DVD crck nodig maar, Ik kan hem nergens vinden :-[ Heeft iemand hem wel? Of weet je een link? Gr. IceCube
-
- 8 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo, Ik heb fifa 08 gedownload het bestand heet fifa 08 flt. Hij doet het prima maar als ik me aanmeld start fifa 08 automatisch op! Ligt dit aan de crack? zoja kan iemand mij dan een goede crack verzenden want soms komt er te staan dat er ook een virus op de crack zit. Of heb ik iets verkeerd gedaan bij DAEMON TOOLS?
settlers 6
door martijn0- 13 reacties
- 6.9k weergaven
ik zoek een serial voor settlers 6. ik kan hem nergens vinden.
Laatste reactie door Wesley, -
Punkbuster
door Thijsss- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Halle iedereen, Ik heb een vraag over Punkbuster. Ik speel Call of Duty via 'The all seying eye'. Hij heeft het altijd gedaan maar nu wordt ik gekickd van de server door Punkbuster. Wat kan ik hier tegen doen? Thijs.
fifa 08 online
door Thijs- 5 reacties
- 3.7k weergaven
Kan je ook fifa 08 online spelen want bij mij komt er te staan: Je hebt een oude versie de nieuwe kan je downloaden op http://largedownloads.ea.com/pub/patches/fifa/08 Maar deze site bestaat helemaal niet > Is er al een patch of iets anders om online te spelen
-
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Ik heb de Sims 2 Studentenleven gedownload en bijns geinstalleerd en dan vraagt ie om cd 4 ( die ik natuurlijk niet heb ). Wat moet ik dan doen? De enige optie is de installatie afbreken.
Laatste reactie door Flying Doc, -
- 2 reacties
- 5.9k weergaven
heeey weet er iemand hoe je aan de serial key kan komen want ik heb hem nu geinstaleerd en nu vraagt ie om een seriel nummer :S
Laatste reactie door redflames, -
- 7 reacties
- 4.9k weergaven
Hallo, Ik ben van plan fifa 08 voor op de pc te gaan halen want ik heb hem ook op de ps2 maar daar heb ik geen internet en kan dus niet online en dit lijkt me noujuist wel leuk. Maar eerst wil ik dan natuurlijk even weten of het spel op mijn pc kan dit zijn de systeemeisen: SYSTEEM EISEN (die ik niet kan vinden of niet weet) Processor – 1.3 GHz or faster (Windows Vista requires a 1.5 GHz processor) Memory – 256 MB RAM (Windows Vista requires 512 MB RAM) Video Card – 64 MB** Sound Card - DirectX 9.0c compatible Mijn vraag is nu dus hoe ik kan zien of mijn pc deze eisen heeft. Ik heb trouwens Intel Celeron 1000mhz 2 cd stations L1 cache: 32kb L2 …
-
Ik zoek een CD key voor NHL 08 of gewoon een site waar heel veel van die keys op staan, is altijd handig nl:) alsvast bedankt! Rick
- 10 reacties
- 6.7k weergaven
Ik heb fifa 2008 gedownload en geinstalleerd nu zoek ik eigenlijk nog een bestandje dat je de taal ook in het nederlands kan verandere. Groeten, Mike
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb de spellen gtr 2 en CoD(call of duty) voor de pc gedownload, maar bij gtr 2 vraagt hij een serial die niet hetzelfde is als die je gebruikt bij het instaleeren en bij CoD zegt hij dat de key al in gebruik is. iemand een oplossing? bvd
Laatste reactie door appelsap, -
- 7 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb de Sims 2 Studentenleven gedownload maar dan ga ik die instaleren d.m.v. Deamon Tools en dan met ik cd 2 erin doen. Dan mount ik die image en dan krijg ik opeens een error: TSData\Res\Sound\Neighborhood.package niet gekopieerd kan worden! Het enige wat ik kan doen is dan de installatie annuleren. Kan iemand me hiermee helpen?
stand by
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik had vandaag me pc een uurtje op stand by gezet. maar toen ik daarna ging gamen begon me spel opeens te stotteren terwijl ik het normaal zonder problemen kan spelen :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 8.9k weergaven
Ik heb vannacht Pro evolution soccer 2008 voor de pc via een nieuwsgroep binnengehaald...nu kan ik hierbij de registratie code niet vinden, zodat ik het ook niet kan installeren...een crack zit er wel bij inbegrepen, maar ja daar heb ik weinig aan als ik het nog niet geinstalleerd heb... Kan iemand me aan de serial helpen?!? bij voorbaat dank
Laatste reactie door Robin, -
.IRX files
door Flying Doc- 0 reacties
- 2k weergaven
Omdat mijn Sims 2 Studentenleven aan het downloaden is ( ) probeerde ik een ander spel te spelen. Kingdom Hearts, gedownload in zo'n map met allemaal ZIPjes, pakte ik uit en dan krijg ik een ISO. Als ik dan de image mount met Deamon Tools dan krijg ik een map met een paar .IRX bestandje, .IMG bestandje, .IDX bestandje en een .70 bestandje. Als het goed is moet ik hem openen in een Playstation emulator maar die zegt dat ie de .CUE file niet kan vinden ( logisch ) maar hoe werkt het dan?
FIFA 08 vraag
door Flying Doc- 6 reacties
- 2.2k weergaven
Hee mensen ik heb FIFA 08 gedownload maar ik wil dat spel ook supergraag online spelen alleen heb ik geen Serial Key!!!! Want van die ik gedownload had die heeft al iemand anders geregistreerd. HELP ME alsjeblieft!
Wat is de snelste manier om Games te downloaden? Welk programma.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 13 reacties
- 2.8k weergaven
Hoi , Ik heb sinds gister een nieuw spel gekocht ; Battlefiel 2142 Mooi spel , ik start hem op , menu doet het prima. Ga ik het spel laden , Doet hij ook nog Zit ik net 10 sec tot 1 min in het spel , valt hij opeens terug naar het bureablad. Ik heb een Nvidia 7600GS Silent Please help me! Alvast super bedankt! Gr. Niels Bakker
Laatste reactie door Niels., -
- 2 reacties
- 4.5k weergaven
waar vindt k die Thnx xx Ingrid
Laatste reactie door meissie1595, -
- 4 reacties
- 10k weergaven
Hallo, Wie kan mij vertellen hoe ik sims 2 zonder cd kan spelen? MVG
Laatste reactie door Tjeen,