Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 4.9k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist Battlefield 2 gedownload, maar ik zit nu met een klein probleempje en ik hoop dat jullie misschien de oplossing weten. Ik wil dit spel spelen op cracked servers, dus heb ik de lijst met servers op http://www.epcgaming.com/epcgaming_v2/servers.php?gameid=9 toegevoegd aan mijn favorieten in xfire. Maar zodra ik op meespelen klik begint het spel, het spel laadt fatsoenlijk, maar zodra hij klaar is met laden en het spel begint wil ik een wapen kiezen en dan keert hij terug naar het menu met de volgende boodschap (zie bijlage). Weet iemand hier toevallig raad mee? Zou u dan zo vriendelijk willen zijn om me a.u.b. in stappen uit te leggen wat ik moet doen…
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey! heeft 1 van jullie toevallig een betakey weten te bemachtigen? Zoja, waar kan je ze krijgen, zoek er namelijk zelf ook 1. Als je er niets mee doet, zou je er dan AJB een aan mij willen geven! danku!
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hallo computeraars, Ik heb een Playstation 2, maar leest alleen maar orginele DVD's (dus geen copie) Ik heb copie DVD's die ik zelf gedownload en gebrandt hebt op DVD. maar nu wil ik mijn PS2 game ombouwen om ook de copie DVD's te spelen. heeft iemand voor mijn een handleiding(Tips), of een site waar ik kan (leren) ombouwen van een Playstation gameapparaat. Groetjes, gerson
Laatste reactie door svenholtman, -
- 1 reactie
- 3.4k weergaven
Goedenavond, Nadat ik te horen heb gekregen dat ik moet revalideren heb ik de PSP maar weer eens uit de kast gehaald. Nu heb ik deze jaren geleden eens een keer om laten bouwen wat altijd goed heeft gewerkt. Echter krijg ik nu bij bepaalde spellen de volgende melding: Deze game kan niet worden gestart (80020148). Na wat zoeken kwam ik hier op een heel oud bericht dat dit zou komen omdat de custom software verouderd zou wezen? Nu wil ik deze dus graag updaten maar ik weet niet hoe ik hiermee moet beginnen. Is er iemand die mij zou willen helpen? Het liefst stap voor stap? Ik zou er erg dankbaar voor wezen en er zeer zeker veel plezier mee hebben tijdens het revalideren! He…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik heb scarface the game gedownload alleen als ik hem probeer te spelen dan lukt dat niet omdat hij teveel stotterd? Mijn computer kan het wel aan ik heb het getest op http://www.systemrequirementslab.com dus weet iemand waar het aan kan liggen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo mensen, Ik heb de Sims 2 op mijn computer staan doormiddel van 1 gebrandde cd (met behulp van DEAMON). Nu heeft mijn broertje de echte CD van Glamour Life, maar als ik die wil instaleren vraagt die om de 4de cd van de Sims 2. Ik probeer dan in DEAMON > mount image en dan ga ik naar de gekopieerde CD van de Sims 2 en dan naar het mapje van CD4 en klik ik dat bestandje aan (zoals ook bij de instalatie van de Sims 2 toen er werd gevraagd om CD4). Maar dit werkt dus niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
Laatste reactie door candesco, -
- 1 reactie
- 4.5k weergaven
Hee Mensen zit met een vraag.... Heb via The Pirate Bay Red Alert 3 gedownload en speel deze nu via Daemon. Nu wilde ik op mijn laptop vs m'n broertje op zijn pc via optie 'Versus > network'. Nu gaat dit prima en zien elkaar staan maar wanneer ik een game aanmaak en hij wilt joinen dan krijgen we deze melding ''Could not join game - your CD key is already in use. Each player needs a unique CD key in order to play LAN matches'' Tijdens installatie heb ik wel 2 verschillende serial keys gebruikt maar blijkbaar bedoelen ze deze niet. Als iemand mij kan helpen Thnx!!! O0
Laatste reactie door C.K7, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hoi, vraagje over het homebrew channel , speel al een aardige tijd met een gesoftmode wii, nou vraag hij sinds een maand of zo, of ik het channel wil update naar een nieuwe versie, heeft iemand hier ervaring mee, ben nl bang dat ik daarna alles weer opnieuw moet doen. ik hoor het graag . :cool2: :cool2:
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Grapics required: 32 mb opengl 1.4 compatible PCI or AGP 3D hardware accelerator with hardware transform and lighting (T&L) required dit heb ik nodig ofzo om een spel te spelen op mijn pc dit mis ik!!!!!!! hoe kan ik hieraan komen wie me kan helpen graag ik hoop dat jullie snel reageren
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 4.8k weergaven
ey, ik heb een psp 3004 met de software 5.50 en overal op internet staat dat deze nog niet valt om te bouwen dus mijn vraag is weet iemand mischien wanneer ik mijn psp wel kan laten ombouwen? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door meowndz, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
He, Ik wil mn xbox 360 ombouwen dus heeft iemand zn xbox 360 laten ombouwen en mag ik ook weten waar? Mike
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Wie weet een goede torrent voor world of subways (liefst vol. 2) Wie wil mij hier mee helpen! Dankje
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 3.6k weergaven
[table][th] The Wolf Among Us Episode 1-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Wolf Among Us Episode 1-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Wolf.Among.Us.Episode.1-RELOADED Releasedatum: 11 oktober 2013 Retail Datum: 11 oktober Bestandsnaam: RLD-thwoamus Bron: Stream Grootte: 1.15 GB Genre: Grafische avontuur Critici: 95/100 Uitgegeven door: Telltale Games Ontwikkeld door: Telltale Games Omschrijving Van de makers van de 2012 Game van het Jaar: The Walking Dead, komt een zanderige, gewelddadige en volwasse…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Voor de fans van het recent gelanceerde Indiana Jones and The Great Circle is er mogelijk goed nieuws aan de horizon: er zouden meerdere nieuwe Indiana Jones-games in ontwikkeling zijn. Dit nieuws komt van de betrouwbare insider DanielRPK, die in het verleden al vaker accurate informatie over films en games heeft gedeeld. Via zijn account op X (voorheen Twitter) deelde DanielRPK een cryptische boodschap die de nieuwsgierigheid wekt, hoewel hij geen verdere details prijsgeeft. Het is echter niet ongebruikelijk dat deze insider met opmerkelijke en juiste nieuwtjes komt, wat zijn geloofwaardigheid versterkt. Gezien de uitstekende recensies en hoge scores die Indian…
Laatste reactie door Eater, -
ik word helemaal gek van het zoeken naar een server voor wow(TBC) ik kan helemaal nix vinden miss kan iemand me helpen ik heb gewoon wow tbc versie 2.0 dus als iemand me wil helpen zou dat leuk zijn later
Laatste reactie door 01leroy, -
Ik weet niet cker of het in dese genre hoort maja ik post het tog maar ff ;D Ik ben een groot Flight Simulator fan en ik vlieg ook met ivao O0 Maar zoals meer mensen problemen hebben met overstappen naar FSX. Ik heb FSX wel maar de addons van aerosoft, PMDG en Level-D zijn er nog niet. Ik heb wel ergens gelezen dat de PMDG-MD11 uit is voor FSX. Ik heb alleen de beta mee gekregen voor FS9 zonder VC. Weten julie misschien wanneer er bijv. een PMDG-737 uitkomt voor FSX want dan overweeg ik om op FSX te gaan Ik hoop wel dat er hier een paar mensen zitten die ook FS spelen en dat hun waardevolle info bezitten :cool2:
Laatste reactie door daandj, -
2 disc probleem
door ledgick- 0 reacties
- 1.4k weergaven
deze mag gelocked worden het probleem is dat de download niet compleet was en de poster de 2e Iso of Cue er niet bij had gestopt, ik heb de files gedelete
Laatste reactie door ledgick, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb ff hulp nodig. Mijn X360 drive (Lite-ON) is naar de knoppen. Ik een nieuwe Lite-ON drive kopen, maar daar zit geen DVD Key op, dus kan ik hem ook niet flashen met JungleFlasher. Nu heb ik uit een andere X360 de DVD Drive gehaald (een Hitachi-LG). Ik de Hitachi-LG aangesloten op mijn Lite-on X360. Nu zit ik met het volgende: Hij start op, ik pleur er een game in, en hij start gewoon op (Dashboard dan ) Wil ik een spel (origineel e/o gekopieerd) spelen, krijg ik i.p.v. "Play Game" nu "Play DVD". Als ik dan Play DVD druk krijg ik in beeld dat ik er een spel in moet stoppen, maar dat doe ik ook. Wat is de oplossing? Kan ik die DVD …
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Games afspelen
door Lloooooydd- 0 reacties
- 6.1k weergaven
Ik heb net een game gedownload, maar nu is mijn vraag: hoe doet hij het :-[ het bestand heet: FIFA.09.Full-Rip.Skullptura.rar een RAR-bestand dus, ik heb echt geen idee hoe je deze game in werking moet stellen :redface: Help me?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
tijdens het opladen is de ds gevallen >. nu doet het onderste scherm het niet meer. wil het laten maken maar heb even zitten googlen maar kan niet iemand vinden in de omgeving van leeuwarden. wie heeft er tips voor mij.gr
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 3.7k weergaven
[table][th] Realms of Arkania Blade of Destiny-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rijken van Arkania Blade of Destiny-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Realms.of.Arkania.Blade.of.Destiny-RELOADED Releasedatum: 02.08.13 Retail Datum: 02.08.13 Bestandsnaam: RLD-roabod Bron: DVD Grootte: 3,1 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: The Role Playing Company Ontwikkeld door: Crafty Games Omschrijving Een legende herboren als Realms of Arkania: Blade of Destiny terug! Ontwikkeld door de Oostenrij…
Laatste reactie door Nieuws, -
FPS creator
door liliank- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Weet iemand waar de een full version van FPS creator kan downloaden maakt niet uit met welk progamma ik hem dan moet downloaden.
Laatste reactie door liliank, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
weet iemand hoe ik batlefield 1942 gratis online kunt spelen zonder aan gamespy arcade te betalen ik heb eens een de aller nieuwste patch geinstaleert maar dan staat er bij gamespy arca error en dat ik er niet in kan weet iemand een manier om toch gratis online te kunen alvast bedankt
Laatste reactie door bjorn1324117101, -
Steam questpasses
door Pctje- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ewa, Ik heb een questpass voor counterstrike source, en 1 voor day of defeat source. Zeg maar welke je wilt vergeet niet om dan ook je steam naar erbij te zetten dat ik je kan toesturen. De 1e 2 krijgen em. Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb problemen met de R4kaart voor de DSi. DSMENUDAT, DSMENUINI en de map system heb ik overgeschreven naar mijn microSD. Daarna heb ik de europese versie gedownload van DS spel big brain academy en heb ik die ook toegevoegd aan mijn microSD. Bij starten van mijn DSi krijg ik een foutmelding. Je ziet zegmaar een soort van microSD verschijnen op het scherm met menu en ? er in. Kan iemand mij misschien helpen? Post Merge: juni 06, 2009, 08:09:47 pm Probleem is al verholpen. Sorry. Er is een speciale installatie nodig voor R4i!
Laatste reactie door Quadchrazs,