Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
Hallo, Ik heb call of duty 4 gedownload en draaiende gekregen. Kan ik dit spel ook spelen met een gamepad? zoja hoe stel ik dan de configuratie in? b.v.d.
Laatste reactie door sbknetm, -
Fifa 2008
door Limburg2007- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Ik speel al een paar weken fifa 2008 op de pc. Maar ik had een vraagje: Kun je net zoals in vorige versies van fifa, op een bepaalde manier spelers naar voren en achter verplaatsen in de opstelling? Of instellen dat je team aanvallend moet spelen ofzo? Dat kon namelijk wel in oudere versies? René
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo mijn lettertype bij sommige sites is heel klein dat het bijna onleesbaar is dit is bijv. ook op de site van thepiratebay. Het ligt niet aan het lettertype want dat staat gewoon normaal. Want het is ook niet op deze site(ook niet op deze) Gr. Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
jongens ik heb fifa 08 gedownload van bittorrent maar weet nu niet hoe ik hem moet instelleren om te kunnen spelen
- 1 reactie
- 3k weergaven
Heeey ik heb laatst de Settlers 6 binnengehaald, tijdje gespeeld. Toen kwam ik de patch tegen, gedownload.. Maar nu vraagt hij elke keer bij het opstarten een serial code die nergens te vinden is.. Dus Settlers maar opnieuw geïnstalleerd, zonder de patch/update. Het probleem is; die patch kan me niet zo veel schelen, maar ik wil nog wel de map editor! En als ik de map editor (na ongedaan maken vd patch) wil openen, geeft hij een fout.. Iemand een tip, of misschien een adresje waar ik de (werkende!) map editor in zijn eentje kan downloaden? Alvast super bedankt! ;D BTW het gaat om Settlers 6 (Rise of an Empire)
Laatste reactie door Ruuuby4, -
- 1 reactie
- 11.3k weergaven
Hoi ik heb Fifa Manager 08 gedownload en geïnstaleerd en alles, alleen nou kan ik geen goede no-cd crack ervoor vinden.. Heeft een van jullie een goeie link? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik heb Flight Simulator 2004 gemount en geinstaleerd als ik dan op het pictogram klik van opstart komt er dit te staan: Cannot locate de CD-ROM Please insert FS2004 Disc 4, select OK and restart application. Hoe kan ik dit goed krijgen zodat ik kan spelen? ik heb een crack maar als ik daarop klik komt er dit te staan: ERROR Couldn't load language Resource DLL Error file:C:\documents and settings\thijs\mijndocumenten\bittorentdownloads\FS2004 - Flight SImulator 2004 [full game+crack]\No-cd-key\language.DLL Error Code: 0x7E (126) Program is aborting! Ik hoop dat het probleem opgelost kan worden
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
hey, ik ben al een tijdje op zoek naar de goede crack van stranglehold.... ik ben veel cracks tegen gekomen maar nog geen een ervan was goed :buck:... kan iemand mij plz aan een goede crack helpen...?? alvast bedankt..
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Wie kan er een crack voor Flight Simulator 2004 vinden? Ik kan er geen vinden. En dan had ik nog een vraagje als ik Call of Duty 2 download kan ik zeker niet online spelen? Groet, Vencinto
- 1 reactie
- 8.2k weergaven
ik heb een probleem met cod4... ik heb hem gedownload en hij doet het gewoon. alleen als ik hem wil opstarten geeft hij ene foutmelding voor de videokaart: ----- Initializing Renderer ---- ----- Client Initialization Complete ----- Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound ----- R_Init ----- Getting Direct3D 9 interface... Pixel shader version is 2.0 Vertex shader version is 2.0 Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled. Error during initialization: Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled. Is hier miss een oplossing voor zoals een update voor de videokaart ofzo? Teun
cod 4 probleem
door koetje123- 1 reactie
- 1.8k weergaven
ey, ik heb dus cod 4 gedownload en geïnstalleerd ook crack erover heen alleen krijg ik nu een foutmelding wat moet ik nu doen?
- 11 reacties
- 3.9k weergaven
Heeft iemand voor mij een goedwerkende torrent, waarbij ik NIET hoef te mounten of iets anders. Gewoon met een crack ofzo. Alvast bedankt.
Fifa 08 help
door steffris- 14 reacties
- 6.6k weergaven
Ik heb zojuist fifa 08 geinstaleerd, maar als ik hem wil op starten krijg ik plaats de orginele dvd en niet de reserve. Weet iemand wwat ik hier tgen kan doen?
Laatste reactie door Tom, -
Ik heb fifa 08 op de pc. Ik heb nu een nieuwe pc en heb fifa 08 geinstalleerd. Als ik in het menu van fifa omlaag ga gaaat dat heel erg traag, ook tijdens wedstrijden gaat alles traag. Weet iemand wat ik kan doen? Mijn computer kan fifa 08 aan: windows vista 512mb videocard
Laatste reactie door haris23, -
- 2 reacties
- 6.6k weergaven
Hallo weet iemand een serial voor Hellway londen(een online schietspel wat ik wil gaan downloaden)Want als je op www.hellwaylondon.com op "Create an account" klik moet ik een registration key intypen Ik had op www.serials.ws al gekeken daar stonden er 5 die allemaal niet werkten > Stuur ff de link waar een goeie serial die werkt op staat!! Alvast bedankt, Vencinto
- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb Windows XP Media Center Edition 2005 OEM gedownload en nu wil ik hem installeren. Maar zodra ik hem wil installeren krijg ik de volgende error: No valid system partitions were found. setup is unable to continue. Nu vraag ik me af wat ik moet doen, en moet ik de 3 Images branden op een CD als opstartschijf, en zoja, hoe moet ik dat doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
Hallo, ben hitman 2 aan het spelen, maar kom niet verder, moet een autobom plaatsen, maar weet niet hoe ik deze aktiveer of uberhaubt maar aan de auto vast krijg. wie helpt mij? :-\
Laatste reactie door kaynick, -
Steam loopt vast bij 26% bij de update
door Gast IceCube- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Iemand een oplossing? Geklooi met de firewall werkt niet reinstaleren werkt niet opnieuw opstarten werkt niet fixwareout(filetje dat alle progammas die steam kunnen blokeren sluit) werkt niet (ondersteunt vista niet) IceCube
-
WoW Gratis spelen 1 2
door Thijs- 34 reacties
- 11.9k weergaven
Weet iemand waar ik de WoW hackpatch 1.11 kan downloaden? zoja, stuur me dan de link of zeg op welke site ik deze kan vinden de update patch heb ik al
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
hi heb een game gedownload daar zit een crack in in het gedeelte lees mij staat-go to c:\program files\jewels of cleopatra\joc.exe and replace the joc.exe with the cracked joc.exe nu ik ben een beginneling en weet absoluut niet hoe ik dat moet doen :'( > help mij aub groetjes cowgirl
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Ik heb het spel Harry Potter en de Vuurbeker gedownload en met succes geïnstalleerd door middel van DAEMON. Nu wil ik het spel gaan spelen maar nu blijft ie iedere keer zeggen dat ik de dvd moet invoeren en het spel dan opnieuw moet opstarten. Wat kan ik hieraan doen? Bij Deze Computer geeft ie het wel gewoon aan als spel op de E schijf.
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
eeuy mensen ik heb ff een vraagje ik heb van een vriend BF2142 geleend (orgineel) ik instal alles netjes met BF2 kon ik gewoon een account aanmaken dus ik probeer dat hmmm wil niet hij zegt cd-code al in gebruik :'( hmm erg jammer want ik weet dat je hier niks aan kan doen of je moet cracked spelen maar dat is ook niet alles maarja ik dacht dus dan ga ik wel op het account van me vriend Nickname en Password gekregen kreeg ik opeens de melding dat cd-code al in gebruik was toen ik wou inloggen heeft iemand een oplossing hiervoor ik hoef niet persee online zou ook wel offline willen spelen O0 O0 Grtz, DutchFighter
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb dus RT3 gedownload en ik heb het geinstalleerd. Maar nu vraagt hij altijd om een CD-rom in te steken. er zit een no-CD crack bij. daarin staat: replace the original RCT3plus.exe with the one in this file.. Ik zet dus dat bestand van in de crack in de map C:\Program Files\Atari\RollerCoaster Tycoon® 3 maar de computer vraagt niets om te vervangen ofzo en als dat bestand er instaat vraagt hij nog altijd achter de CD-rom. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door spillievd, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Sinds vandaag is de Crysis Single Player Demo uit Dus allemaal downloaden via FTD of Torrents Je pc moet het alleen wel aan kunnen: www.srtest.com
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
hallo, kan iemand mij alsjeblieft helpen! Ik wil football manager installeren, ik heb het via torrent gedownload en toen gemount met daemon tools, maar toen ging ik naar deze computer maar toen stond er helemaal geen "neppe" drive.. hoe kan dit en kan iemand uitleggen hoe ik het wel kan installeren? alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje,