Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2.4k weergaven
Iemand een idee hoe ik online kan spelen ?? ik heb het spel gedownload, maar als ik online wil dan staat er dat ik de nieuwste update moet hebben anders kan ik niet online, dan vrgane ze wil je die u downloaden. dan klik ik ja... En dan ga ik naar een link die niet bestaat http://none.com ofzo :S dan ga ik naar de TDU site, probeer ik daar de latest patch te downloaden, en dan staat er "Uw versie is al geupdate" !! Vet raar.. ik heb het mega pack ookal gedownload, maar nog steeds niks veranderd. iemand een idee??
Laatste reactie door nachtracer, -
Ik verbaas me erover dat er nog geen topic is over Test Drive Unlimited 2 (TDU2). TDU 1 was een spel met ''waanzinnige'' graphics ook nu à la 2010. TDU 2 zal nog mooier zijn en realistischer. Test Drive Unlimited 2 - Trailer 2: The Good Life [HD] Pre order trailer: TDU 2 Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net als het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden. Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel ni…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 6 reacties
- 4.6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb al een hele tijd het spel TDU unlimited op mijn pc staan. Nu heb ik vanmiddag even op de site van test drive unlimited gekeken, en er stons een update op.. Die heb ik dus gedownload ( er zouden meer auto`s beschikbaar zijn etc..etc..). Maar nu werkt het spel niet meer. Ik had het spel gedownload en me neef heeft er een crack bijgezet ofzo via daemon tools. maarja nu werkt het niet meer.. hij geeft aan dat er geen cd/dvd in de speler zit. naja dat klopt natuurlijk. Ik heb het een en ander al geprobeerd, maar ik kom er niet uit Iemand een oplossing?? Of een oplossing om die update er weer van af te krijgen. anders moet ik het…
Laatste reactie door gioor, -
- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Hoi, Ik heb test drive unlimited de gedownloade versie gekregen van een vriend van mij. Hij zegt dat ik het spel gewoon kan instaleren als ik de cd erin doe. Bij hem is dat wel gelukt en bij iemand anders ook. Het probleem is als ik het spel ga installeren dan krijg ik een foutmelding dat binkw32.dll mist ofso. Ik heb em dan maar gedownload en dan doet ie het wel, maar dan heb ik weer hetzelfde probleem met de adere bestandjes. kortom de installatie doet het niet. Hier een screentje van de foutmelding die telkens komt: http://img221.imageshack.us/img221/6930/testdrivefoutmeldingfg0.jpg En hier is screentje van alle bestanden die op cd staan: http://img221.imageshack.…
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hallo, ik heb testdrive unlimited gedownload, net geinstalleerd, crack vervangen, de EURO map vervangen (geen idee wat dat is) maar zat bij crack want voor de EURO map deed hij het zelfde, ik start het spel op via mijn snelkoppeling op het bureaublad, intro filmpje, nog een filmpje, vervolgens staat er heel vaag: loading en dan ineens.. sta ik weer op mijn bureau blad, dit heb ik ook al eens gehad met het spel the elder scrolls oblivion, die deed precies hetzelfde, deze heb ik toen verwijderd omdat hij niet aan de gang te krijgen was. waar ligt dit aan? ik heb nog geen andere cracks geprobeerd, maar omdat dat andere spel dat toen ook deed lijkt me dat het prob…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Ja dat snap ik wel Heb m ook al, maar ik kan niet online, en dan moet je m wel kopen ;D PS. Je kan wel gratis online. Je hoeft alleen maar te registreren op Spy ID.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 16 reacties
- 3.2k weergaven
Hoi, Ik ben op zoek naar all seeing eye (ase) Maar ik heb er al een heleboel geprobeerd maar hijzegt steeds dat de download server niet beschikbaar is. zeer vervelend weet iemand wat ik daar aan kan doen ik heb al firewall enzo ingesteld :S Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 4.3k weergaven
[table][th] The Banner Saga-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Banner Saga-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: The.Banner.Saga-RELOADED Releasedatum: 14 januari 2014 Retail Datum: 14 januari 2014 Bestandsnaam: RLD-thbasa Bron: Retail DVD Maat: 2.14 GB Genre: Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Versus Evil Ontwikkeld door: stoïcijnse Laat Omschrijving The Banner Saga is een role-playing game samengevoegd met turn-based strategie, verpakt in een avontuur mini-serie over vikingen. Reis door prachtige landschap…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Hoy kan ik ergens het taal veranderen het spel the book of unwritten tales deel 1 en in engels alvast bedankt en prettige feestdagen
Laatste reactie door katarina, -
- 31 reacties
- 5.5k weergaven
aanmedelen: http://www.beta.ambta.com/nl/Registratie-formulier/ Ik had sinds het zien van de film "The hunger games" een idee betreft minecraft. Want wat is nou leuker om hetzelfde idee uit te werken in minecraft? Ik wou het rustig aan doen, maar na het zien van een artikel op minecraftforum.net ben ik toch maar aan de slag gegaan, want het idee word al gebruikt. Dus bij deze "The craft games" het idee van deze "minecraft game" is hetzelfde als de achterliggende gedachte van de film, namelijk als enigste overleven binnen een arena. Er kan maar 1 de winnaar zijn! Het idee is als volgt: verschillende map…
Laatste reactie door T H W I T, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] The Curse Of Nordic Cove-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Curse Of Nordic Cove-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: The.Curse.Of.Nordic.Cove-SKIDROW Releasedatum: 27 juni 2013 Retail Datum: 23 april 2013 Bestandsnaam: sr-thecurseofnordiccove Bron: Stream Grootte: 1.21 GB Genre: Actie, Avontuur, Sport, Horror Critici: gemiddelde beoordelingen 7.5/10 Uitgegeven door: Digital Ontwikkeld door: De Level Game Studios Omschrijving Het begon allemaal in Nordic Cove, een klein gehucht in de f…
Laatste reactie door Nieuws, -
The Da vinci code
door Gast daantjedegekste- 6 reacties
- 2.7k weergaven
Wie weet waar ik het spel de da vinci code kan downloaden. Ik heb hem al 2x gedownload maar hij wil steeds niet instaleren
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 2.7k weergaven
hallo, ik heb oblivion gedownt/geinstalleerd/crack gekopierd/patch in install locatie geplaatst/gepatcht naar versie 1.1.511. ik ben hem gaan spelen, start normaal op, kom ik in het menu, druk new game en het begint met een mooi filmpje, helaas als dit filmpje is afgelopen kapt ie er mee en sluit hij het spel af, dan zit ik weer op mn bureau blad, dit blijft hij doen, wat moet ik doen? heb ik t verkeerd gedaan? bedankt! ik hoop op snelle reakties!!
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Vraagje, kan je the Elder Scrolls online ook alleen spelen of moet je dat altijd samen doen?
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
[table][th] The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT – (Scene) Release naam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Legendary.Edition-WaLMaRT Releasedatum: Uitgebracht Retail Datum: Uitgebracht Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Legendary.Edition-WaLMaRT Bron: DVD Gr…
Laatste reactie door Duken, -
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]11-11-2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC,Xbox 360,Ps3[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie,avontuur,RPG,vecht[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Bethesda Softworks[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Nog niet bekend[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Niet bekend[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Bethesda[/td] [/table] verhaallijn: The Elder Scrolls V: Skyrim is het vervolg op Oblivion. Wederom betreedt de speler een gigantisch open wereld waarin hij mag doen en laten wat hij zelf wil. Zwaarden en magis…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb de first decade gekocht en hem geïnstalleerd op vista alle games werken maar allen Generals en Zero Hour geeft het probleem dat er geen cd in zit terwijl de cd er wel in zit iemand een oplossing ? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 7 reacties
- 3k weergaven
Release datum: Onbekend Uitgever: Sony Entertainment Platform: Exclusief voor playstation 3 Developer: Sony Entertainment London Systeemeisen: onbekend Er is nog weinig over deze titel bekend, hij is door Sony 'on hold' gezet. Het is nog niet precies duidelijk wanneer ze weer verder gaan werken aan The Getaway, het kan zelfs zijn dat ze er nu al mee bezig zijn. Waarom hier een centraal topic over? De game speelt zich volledig af in hartje Amsterdam. De graphics zien er op het eerste oog prachtig uit en de stad ziet er ook echt uit als Amsterdam. Dit topic zal helemaal up-to-date blijven van de nieuwste ontwikkelingen dus hou…
Laatste reactie door Wesley, -
The Godfather
door Jacob- 3 reacties
- 1.5k weergaven
als ik in een auto stap kan ik er mee rijden Enzo maar ik kan niet uitstappen :-[ ligt dit aan de no cd crack net zoals bij de sims?
Laatste reactie door Jacob, -
the godfather 1 2 3
door Gast raiden- 53 reacties
- 11.7k weergaven
dag mensen. ik heb een vraag, zou iemand mij kunnen helpen? ik zoek een no-cd crack voor de godfather the game. maar ik kan hem nergens vinden. bvd.
-
The Godfather
door Gast daantjedegekste- 5 reacties
- 2.7k weergaven
Als ik the Godfather opstart krijg ik na 2 minuten een foutmelding: verkeerde crack maybe
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 3.7k weergaven
allo, Ik heb the godfather 2 gedownload en met een serial number geïnstalleerd en dat werkte. Maar toen ik het spel wou opstarten kwam er telkens een schermpje van EA waarop letterlijk staat: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Ik heb dezelfde serial ingevoerd maar dat werkte niet. Kan iemand me alstublieft helpen!! Alvast bedankt.
Laatste reactie door jensu_4, -
The Godfather 2!
door Farid.- 9 reacties
- 3.5k weergaven
Electronic Arts heeft de eerste officiële informatie over The Godfather II vrijgegeven, waarbij ook de eerder deze week uitgelekte informatie verduidelijkt is. Het spel moet in februari 2009 in de winkels liggen. The Godfather II gaat verder waar het originele spel ophield. Nadat de speler door Michael Corleone is uitgeroepen tot Don van New York, wordt in The Godfather II het strijdtoneel verlegd naar andere steden. Centraal staat de doelstelling om de belangrijkste mafiafamilie van de Verenigde Staten te worden. "In de jaren zestig was een Don slechts zo sterk als zijn familie", vertelt Hunter Smith, producer van The Godfather II. "We vonden het hiërarchische element …
Laatste reactie door ActionWaction, -
The Godfather PS2 leuk?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 1k weergaven
Is The Godfather voor de ps2 leuk? Iemand ervaringen mee? :-\ Omdat ik een meisje bent betekent het niet dat ik niet van moord houd
-
The Godfather start niet op na installatie
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 3k weergaven
Velen van jullie kennen waarschijnlijk de klassieker: The Godfather the game wel, ik heb hem vroeger op mijn ps2 gehad(heb die weg gedaan) en zag hem nu voor 3 euro bij de intertoys en heb hem gehaald. Installatie ging zonder problemen, alleen start het spel niet op, hij geeft alleen kort een schermpje met: Alle rechten voorbehouden etc. etc. en dan gaat hij weer terug naar het bureaublad. Weet iemand wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe? Niels