Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
heeii ik wil heel graag the sims 2 seizoenen downloaden maar het lukt niet. ik heb het al met limewire geprobeerd. maar daar krijg ik, als ik bij programma's 'the sims 2 iso' intyp, geen iso bestanden meer, maar alleen maar zip. bestanden. zou iemand mij een site kunnen sturen waarbij de sims 2 het ook echt doet. en met een beetje uitleg erbij want ik snap sommige dingen over downloaden niet. Post Merge: december 30, 2008, 10:15:56 pm kan iemand snel een reactie plaatsen en niet alleen maar lezen en dan wegklikken, bedankt. en sorry voor mijn ongeduld maar ik wil sims 2 seizoenen zo graag downloaden en ik wil gewoon weten hoe :redface:
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 4.3k weergaven
Ik heb the sims 3 gedownload maar heb nu het volgende probleem: Hij doet het wel maar als ik naar de sims 3 startprogramma ga staat er bij welkom: Je speelt momenteel een niet-finaal en niet-toegestaan exemplaar van De Sims 3. Purchasing and registering an official copy of The Sims 3 will entitle you to benefits including access to an entirely new game town called Riverview, 1000 SimPoints which can be redeemed for game objects in The Sims 3 Store, and access to The Sims 3 Exchange. Hoe kan ik dat oplossen??
Laatste reactie door Erwin., -
Hallo, Ik heb sims 3 gedownload no cd crack er bij en nou geeft hij dit aan... Het spel kan niet gestart worden Initialisatie van service is mislukt (0x0175dcbb) Wat betekend dat? en wat kan ik er aan doen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier een goed werkende xbox 360, alleen is de omgebouwde dvd drive kapot. Dus mijn vraag is: Waar koop ik een lite-on dvd drive los, die al geflashed is? Ik zal morgen ff kijken welk type dvd drive het precies is. Dat weet ik namelijk niet helemaal zeker... Alvast Bedankt, en welterusten! Sent from my A101IT using Tapatalk
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 2.9k weergaven
Ok ik zal straks eens proberen, kzit nu op een andere pc. Maar ik denk dat het hier niet aan zal liggen. aagezien het een goede pc is met hoge stats. Maarja, Kzal het straks even testen bedankt. Post samenvoeging: oktober 26, 2009, 18:02:33 pm Ja, hij kan alles aan voor shift. Hij staat op Fast. Dus moet goed zijn. Ik krijg binnenkort een ander spel binnen. Ff kijken als die het wel doet. anders ligt het gewoon aan de game denk ik als jullie geen andere oplossing weten.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 1 reactie
- 3.6k weergaven
mijn cd-speler in de ps2 is kapot > nu heb ik gehoord dat het mogelijk is om een harde schijf aan te sluiten op een ps2 mijn ps2 is niet omgebouwd :police: nu heb ik nog een externe hd liggen van 250gb wat moet ik doen om mijn spellen op de hd te zetten zodat ik toch weer kan gamen? :peace:
Laatste reactie door ferrariking, -
muziek op ndsi xl
door wolson- 1 reactie
- 2.5k weergaven
hallo mijn dochter heeft een ndsi xl kan ik daar ook mp4 muziek op afspelen
Laatste reactie door Zombymario, -
Waar kan ik die vinden dan??????
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met updaten van farcry2 Het is een gedownloadde versie. Bij de update vraagt die om een serial. Hier: Please enter your SERIAL in the relevant text area and click ACTIVATE to unlock. Click CANCEL to abort. Wat voor serial moet ik intikken en waar kan ik die vinden? Hebben er hier meer last van? GR.
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
[table][th] PAYDAY 2 Beta Cracked Green Edition-ALI213 [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]PAYDAY 2 Beta Gebarsten Green Edition-ALI213 Release-informatie Groep : ALI213 (P2P) Release naam: PAYDAY.2.Beta.Cracked.Green.Edition-ALI213 Releasedatum: 24 juni 2013 Retail Datum: Augest 13, 2013 Bestandsnaam: PAYDAY.2.Beta.Cracked.Green.Edition-ALI213 Bron: DVD Grootte: 6.73 GB Genre: First Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: Overkill Software Omschrijving Overkill Software officieel aangekondigd de “Harvest Day 2 ” …
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hoi Ik heb gehoord dat er software is waardoor je wii kan ombouwen zonder er zelf kostebn aan te hebben? wie weet heir emer van en kan mij helpen gratis spelletjes te krijgen?? groetjes sytske
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hoi, Ik speel sinds een paar dagen Pro Cycling Manager 2009, maar ik kan nog niet echt goed winnen.. Ik win de tussensprints en de bergen wel, alleen in de etappes word ik toch nog ingehaald.. :S Wat ik nu doen is met de hele ploeg vooraan rijden en dan een keer met de hele ploeg wegfietsen.. Dan zit ik dus met 3 groepjes bestaande uit alleen mijn ploeg. En dan word ik in de laatste 3 kilometer voorbij gereden.. :S :(Dus nu zoek ik een goede tactiek voor de Rabobankploeg.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Ik heb een nieuwe pc gekocht via azerty.nl, en na het installeren en vervolgens spelen van BattleField bad company 2 en Starcraft 2, crasht de game na ongeveer 15 minuten spelen. Dit zijn me specs: Sapphire Radeon HD 5850 1gb GDDR5 MSI P55 - GD65 Windows 7 64 bits Intel Core i7 2,93 GHz 4gb Ram De laatste versie van Ati Catalyst is geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen. Ik heb de drivers al een paar keer eraf gegooid en er weer op geïnstalleerd maar zonder succes. Bad Company 2 eraf gehaald en opnieuw geinstaleerd, maar ook geen succes.
Laatste reactie door geraldo13, -
DS Game Maker
door jelmer11- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo, ik heb vandaag DS Game Maker 4.9 gedownload van dsgamemaker.com Nou doet hij het goed, alleen als ik mijn game wil testen of opslaan krijg ik een foutmelding. Moet ik er misschien nog iet bij downloaden? Alvast bedankt PS Het ligt niet aan mijn game, een al bestaande game die al af is doet het ook niet
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik heb het spel gedownload en gemount en geinstalleerd daarna de crack in de map geplaatst maar dan krijg ik dit te zien als ik het spel wil opstarten: d3dx9_43.dll kan niet worden gevonden. Wat moet ik doen? ???
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
ik vroeg me af of ik ook op mijn kaart gebruik kan maken van ysmenu? zoja waar kan ik dat dan vandaan halen en wat moet ik op mijn kaar laten staan en wat moet ik overschrijven? ik heb zelf nu de orginele firmware van www.r4i-gold.eu maar daar doen de spellen het nog niet mee dus vandaar toch op zoek naar een ander oplossing. hopelijk iemand die me kan helpen. groetjes diana
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Bestaat er een no cd-crack voor skylanders spyro's adventures
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 4.3k weergaven
Hallo allemaal Ik heb een een dsi en een r4 ultra. In het begin deed het spel het prima, maar na het een tijdje niet gespeeld te hebben blijft het de hele tijd op een wit scherm staan. Kan iemand me helpen.
fifa 06 probleem
door Gast B.I.G- 1 reactie
- 2k weergaven
he ik heb fifa 06 gedownload maar nu heb ik een probleem ik heb hem goed geinstalleerd en ik kon hem ook opstarte. maar als ik een team moest selecteren.... ging hij vanzelf doorbladere tusse al die teams en zo kon ik niet kiezen of doorgaan met het spel. weet iemand hoe dit komt?? thx alvast
-
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Dit ter info: ;D Kopieerslot Ubisoft na een dag gekraakt 08 maart 2010 | Pieterjan Van Leemputten De gloednieuwe kopieerbeveiliging die Ubisoft voor zijn games gebruikt is in minder dan 24 uur gekraakt. Volgens Infoaddict zette een releasegroup de gekraakte versie razendsnel online. Door de nieuwe kopieerbeveiliging (DRM) moeten spelers over een internetverbinding beschikken om het spel te spelen, ook al hebben de games zelf geen online multiplayermodus. Silent Hunter V is samen met Assassin’s Creed 2 het eerste spel waar de beveiliging werd toegepast. Het spel slaat de bestanden die je spelprestaties onthouden online op. Daardoor is een constante internetverbind…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 4.7k weergaven
Hallo Ik heb net Lord of the Rings conquest gedownload van Razor1911 ofzo. Ik heb het volledig uitgepakt en geinstalleerd. Maar nu ik de .exe overschrijf door de bijgeleverde crack, dan start de game niet op. Er komt ook geen Registratiecode error van EA, maar hij start gewoon niet op. Als ik de crack niet gebruik moet ik persee de registratiecode invoeren, maar niks van de serials die ik vind werken. :-\ Kunnen jullie mij helpen? Mijn systeem :pacman:: CPU: AMD Athlon XP 2400+ CPU Speed: 1.50 GHz Performance Rated at 2.40 GHz RAM: 2.0 GB Video Card: You Have: NVIDIA GeForce 7600 GS (GeForce 7600 GS) Video Card driver version: 6.14.11.7824 Dire…
-
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken.
Laatste reactie door Valcorb, -
ik heb een probleem met het spelen van fear ik heb de crack geplaatst en sr7.stop maar als ik hem dan wil opladen geeft hij aan dat hij de originele cd niet kan vinden of authenticated help me aub
-
- 1 reactie
- 19.3k weergaven
Heey, Ik heb Cod Waw laats gedownload, maar dan nergens de serial vinden :'( Wie kan mij helpen? groetjes
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb ook Asian Dynasties gedownload, nu heb ik op de aangegeven site voor een serial code gekeken (www.serials.ws). Het is gelukt om het spel te installeren met de serial code en ik wilde een multiplayer account aanmaken. maar het spel gaf gelijk aan dat het niet kon omdat er al een account op die serial code was aangemaakt wat kan ik nu het beste doen om het spel alsnog multiplayer te kunnen spelen?