Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
he ik heb via digi-tor.org de torrent voor sof3 gedownload. ik heb hem met succes geinstalleert en als ik hem wil spelen komt er eerst een zwart beeld en daar komt dat berichtje van rapport verzenden of niet verzenden. ikheb gehoord dat andere ook zwart beeld kregen maar voor somige deed het prima.. wie weet wat ik moet doen ?
Laatste reactie door 040, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb sims2 gaan het maken gekocht. Alles geïnstalleerd enzo, en nu ga ik dan naar buurt en is het beeld heel raar door de war. Ik heb al drivers gedownt van Nvidia maar lukt nog niet. Mijn Grafische kaart moet het eigenlijk makkelijk aan kunnen, Geforce 7300 GT 512 MB DDR2. Wie kan me verder helpen??
Laatste reactie door Tjeen, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik speel sinds kort Warrock(een online gratis shooter) alleen elke keer als warrock ongeveer 1 minuut aanstaat blijft hij hangen en reageert nergens meer op ook ctr+alt+del niet (geluid hoor ik wel maar valt later weg)Dus moet ik de hele tijd de computer opnieuw opstarten en daar word je computer ook niet beter van. Dus was mijn vraag weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Kan het aan punkbuster liggen?(een programma waarmee warrock werkt) kijk maar even op http://www.evenbalance.com daar kan je handmatig updaten alleen snap niet hoe dat moet. MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik download nou met bittornado CoD 4 maar na ongeveer een kwartier stopt bittornado met downloaden. Het upload speed en download speed blijven gwoon stil staan en het groen bolletje blijft ook gewoon staan maar hij download niet verder > Hoe kan ik dit probleem oplossen?(want ik wil graag CoD 4 doen:P) MVG Vencinto
Aradi tracker
door Thijs- 4 reacties
- 1.9k weergaven
op http://www.araditracker.com heb ik een account gemaakt maar hoe kan ik deze torrents bij bittorrent downloaden want bij elke torrent die ik wil downloaden geeft hij een fout aan.Moet ik nog iets speciaal doen om te downloaden? MVG Vencinto
- 1 reactie
- 16.4k weergaven
Hallo iedereen, Heeft iemand de crack voor Call of Duty 4 - 1.2? Alvast bedankt O0 Lennart :police:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 2.6k weergaven
hi heb verschillende spelletjes van gamehouse gedownload er zat een rar bestand in heb dat opengedaan dat is een generic crack kan er mij iemand vertellen hoe ik dat sammen met die spelletjes moet installeren ik ben een beginneling en weet er niets van
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
ik wil dus de offieciele patch downloaden voor football manager 2008. Maar omdat dit spel gekopieert is kan ie hem niet donwloaden. Is er een manier om hem wel te downloaden? Bhelave het programma YASU dan. Want dat werkt niet.
Laatste reactie door D1V1NO, -
- 6 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik heb scarface gedownload en geinstaleerd. Alleen er zit geen image file bij. Hij start wel op maar als ik hem wil opstarten zie ik alleen zwart beeld hopelijk weet iemand het probleem;) Gr. Vencinto
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
welke oorlog speel kan ik met een JOYSTICK :peace: :peace: :peace: :peace:
Laatste reactie door Killer0101, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik probeer de sims 2 studentenleven op een andere computer te instaleren. Maar als ik m dan wil updaten staat er dat het updaten niet lukt. weet iemand wat ik hier tegen kan doen. Nerd
Laatste reactie door jva84, -
- 3 reacties
- 5.4k weergaven
Hooi Ik heb met daemon tools de sims 2 standaard al geïnstalleerd. (ISO bestanden ) Nu heb ik ook het ISO bestand van de sims 2 'op reis' en 'huisdieren' bij huisdieren zegt hij na het installeren mij de cd/dvd in de computer te plaatsen, terwijl ik het ISO bestand in Daemon Tools heb. Moet ik dan gewoon een No - CD crack zoeken en plaatsen op de plek waar de originele *.exe bestand in de map van sims 2 huisdieren staat? En heeft iemand de serial code van de sims op reis? dankjee !! Groetjes, Nynkee
Laatste reactie door nynkee, -
race 07
door Dark Legend- 3 reacties
- 2.3k weergaven
hey, ik heb laasts de game Race 07 gedownload... nu heb ik alles geinstalleerd zonder problemen en ook de crack eraf gehaald. als ik op het icoontje op m'n deskop klik start het spel gewoon niet op! :buck: ik gebruik Deamon Tools om het bestand (iso) de mounten. kan iemand mij plz helpen??? Royke93
Laatste reactie door appelsap, -
sim city societies
door rejazz- 0 reacties
- 1.5k weergaven
hallo ik heb net de nieuwe sim city gedownload. alleen hij doet het niet. hij zegt dat er een conflict is met een emulatiesoftware. ik heb de nieuwste daemon tools en ik heb Y.A.S.U. maar dit haald niet uit. wie kan mij helpen.
Laatste reactie door rejazz, -
- 1 reactie
- 14.3k weergaven
Hallo, Ik heb COD4 gedownload en ik heb een Crack ( Serial Key ) nodig! Weet iemand misschien een site daarvoor? Of heeft iemand toevallig een code? Het liefst wil ik een code die niet is gebruikt! Want dan kan ik online enzo ( zonder problemen ) Please help me hiermee! Grz Birdcall ( Paul ) O0
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
Hey, Ik heb Call of Duty 4 gekocht. Een aantal keer, als ik op ''Ctrl'' wilde drukken, bleef hij vast zitten. Dan start ik de PC opnieuw op, en dan komt er zo een scherm dat het niet veilig liep de afgelopen keer, met de vraag of ik dat nu wel wil. Wat ik ook druk, vervolgens gebeurt er hetzelfde. (Zowel in Single- als in Multiplayer) Hoe kan het dat hij vast blijft zitten? Mogelijk druk ik dan een verkeerde combinatie met Ctrl erbij?
Laatste reactie door Robin, -
Sims 2
door greendaffodil- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo Ik heb een probleem met de installatie van Sims 2. Op onze computer staat Windows Vista. Ik heb veel rondgezocht op google en er staat dat je de compabiliteit moet veranderen (naar Windows XP Service Pack 2). Dat heb ik dus gedaan, maar als ik Sims 2 geinstalleerd heb staat hij niet in die mode in de map waar ik hem heb gezet. Als ik Sims 2 dan opstart staat er dat er een compabiliteitsprobleem is en als ik dan op uitvoeren druk staat er: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. (Dit gebeurt ook als ik de mode naar Windows XP Service Pack 2 zet…
Laatste reactie door greendaffodil, -
Gears of War
door DutchFighter- 2 reacties
- 2k weergaven
eeuy ik heb dus de game gears of war gedownload maar hij is een of andere spaanse taal :buck: hoe kan ik hem in het engels krijgen :-[ :-[?? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Robin, -
Hey ik heb cod4 gedownload en nu moet ik setup starte dat doe ik en dan zegt hij systeembestand niet gevonden. ALLLES STAAT er
Laatste reactie door ultra, -
- 1 reactie
- 3.3k weergaven
Ik heb Settlers VI geinstalleerd en toen ik spel wou spelen werd er door het programma automatisch een update gedaan naar Version 1.2! Toen ik Settlers weer wou opstarten wordt er nu om een serial nummer gevraagd terwijl ik de aanbevolen dll's in mij BIN directory heb geplaats !! Weet iemand hoe ik dit kan oplosssen of heeft iemand een serial voor mij? Volgens het programma heb ik nu version 1.2 van Settler VI Alvast bedankt! William
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
hoi, ik heb fable gekocht en geinstalleerd, dat is allemaal gelukt, maar als ik het spel opstart staat er Programma reageert niet en dan kun je op verzenden of niet verzenden klikken, ik klik altijd op niet verzenen, maar dat gebeurt elke keer als ik het spel wil gaan spelen, ik heb wel een illegale versie van windows, ik weet niet of dat iets uitmaakt maar andere spellen doen het wel. iemand enig idee hoe dit zou kunnen??? Fable is van lionhead studios, ik heb ook black and white 2 daarvan en die werkt wel. ( is ff info kweet nie of je daar iets aan hebt maar ik zet het er maar bij )
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hallo, ik heb testdrive unlimited gedownload, net geinstalleerd, crack vervangen, de EURO map vervangen (geen idee wat dat is) maar zat bij crack want voor de EURO map deed hij het zelfde, ik start het spel op via mijn snelkoppeling op het bureaublad, intro filmpje, nog een filmpje, vervolgens staat er heel vaag: loading en dan ineens.. sta ik weer op mijn bureau blad, dit heb ik ook al eens gehad met het spel the elder scrolls oblivion, die deed precies hetzelfde, deze heb ik toen verwijderd omdat hij niet aan de gang te krijgen was. waar ligt dit aan? ik heb nog geen andere cracks geprobeerd, maar omdat dat andere spel dat toen ook deed lijkt me dat het prob…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 13 reacties
- 9.1k weergaven
Ik heb gears of war gedownload voor de pc en uitgepakt nu wil ik een virtuele schijf aanmaken, maar de instalatie van alcohol 120% en daemon tools vraagt steeds of ik de computer opnieuw op wil starten en als ik de computer opnieuw opgestart hebt vraagt tie het weer. Is er nog een ander progamma om een virtuele schijf te maken of een oplossing voor dit probleem?
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 3.9k weergaven
Hallo, Zou iemand mij kunnen helpen. Ik heb football manager 2008 gedownload. Daarna heb ik gemount, het spel geinstalleerd. Na de installatie geeft hij aan dat de installatie is voltooid echter dat er ernstige fouten zijn opgetreden voor meer informatie kijk in het installatielogbestand. Helaas kan ik dat bestand niet vinden. Als ik na de installatie toch het spel probeer op te starten krijg ik alleen een zwart beeld met de muis te zien. Kan iemand mij uit het lijden verlossen zodat ik het spel ook kan gaan spelen? groetjes Pascal
Laatste reactie door pascal27, -
fifa 2008 mdf
door pjot- 5 reacties
- 2.7k weergaven
heey ik heb fifa 08 gedownload maar het is een mdf bestand en daarvoor heb je alcohol 120 nodig maar dat is het probleem want hij is al verlopen en kan hem niet opnieuw downloaden. weet iemand hoe ik het anders moet doen deamon tools herkent het niet :'( :'( :'(
Laatste reactie door appelsap,