Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
heyz ik had dit al in het sims 3 topic gevraagt maar het viel kennelijk niet zo erg op? mijn vraag is: ik heb de sims op mn pc goed kunnen installeren ( ik heb de razer versie) maar nu wilt mn broertje het op zn mac instaleren en daar gaat het al meteen mis. zijn systeem is gloednieuw dus ik denk niet dat het aan het systeem van zn mac ligt. zodra hij de installatie opstart, krijgt ie een foutmelding over een hulp programma dat niet gestart kan worden ofzo? ik copy paste dit zo wel effe... iig dat was het
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo ik heb een vraag als iemand Borderlands Save voor mij heeft en lvl 50 is er op. Je mag de save ook op het internet vinden als jullie het ook kunnen vinden. Het moet een Pal versie zijn en het maakt niet uit welke klas het is ik hoop dat iemand me kan helpen.
Laatste reactie door Jeroen, -
sims3
door renate20608- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb nu sims3 op mijn pc gedownload, maar kan ik ook de uitbreidingspakketten downloaden ofniet? en zo ja, hoe moet ik dat dan doen met installeren aangezien ik hem illegaal heb?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik ben inmiddels met fifa 2007 zover dat de gehele installatie is gelukt. Ik heb daarna in winrar in de map crack het fifa07.exe gekopieerd naar de uiteindelijke map fifa07. Daar werd gevraagd deze te overschrijven en dit lukt eerst niet omdat bestand in gebruik was. Na Alcohol(tijdelijk) te hebben verwijdert heb ik naar mijn idee het crack bestand fifa07.exe over het originele fifa07.exe geschreven. Het probleem is nu dat hij als ik dubbelklik op dit icoontje(fifa07.exe) dat er opnieuw wordt gevraagd :Please insert the Fifa 07 play disc in to the drive and select Retry: :'( :'( Wat doe ik fout !!! of wat kan ik nog doen ? Ik hoop dat iemand me kan helpen zod…
Laatste reactie door Pietje8501, -
no cd crack
door jeroen1980- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Ik heb het spel Battlefield 1942 gedownload nou heb ik hem geïnstalleerd, nu wil ik een no cd crack bij plaatsen maar dat lukt niet kan ik iemand mij uitleggen hoe ik dit doe in welk mapje ik dit moet plaatsen. Ik heb wel al de no cd crack ( BF2.exe ) zo heet het bestandje. ik heb al gelezen op het forum hoe het meot maar daar kom ik nog geen wijs uit hoe precies moet. Of ik doe iets verkeerd het kan ook zijn dat ik niet de goeie crack heb gedownload. help me alsjeblieft gr jeroen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist Empire total war van razor1911 gedownload. Daarna ging ik de bestanden van rzr-etw1.001 tot rzr-etw1.083 uitpakken alleen dat duurde verschrikkelijk lang na een uur was hij op 2%. Duurt dit altijd zo lang of doe ik iets verkeerd? Zou iemand me kunnen helpen? Alvast bedankt!
PSP Modding
door los-cuentos- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey Ik zie dat PSP-Media.nl offline is, was een zeer goede site met tutorials. Ik ben nu op zoek naar een andere goede site met tutorials voor de psp, mag eventueel engels zijn als het niet anders kan. Ik heb al psp-hacks.nl gevonden maar staat niet veel op alvast bedankt
Laatste reactie door ferrariking, -
[DS] R4 op DSi XL?
door dampie- 1 reactie
- 3.7k weergaven
Hoi... Volgende maand krijgen m'n beide zoontjes een dsi-XL voor de verjaardag.. Nu heb ik getwijfeld om een gewone dsi te kopen of een XL.. Al mijn vrienden hebben een dsi met R4 maar hoe zit dat nu met een XL en hoe werkt het precies..heb begrepen dat dit niet gaat lukken met een gewoon R4 kaartje ( kan ik bijvoorbeeld gewoon spellen van FTD downen of zijn hier weer andere sites voor, hoe gaat dat met flashen, wat moet ik nog meer doen voordat ze aan de gang kunnen met bv. 35 games op een kaartje enz. enz. :-[..) Grtzzz Dampie
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
bestaan er cracked servers voor far cry 2. En waar kan ik ze vinden. En kan iemand er mij meer info over vertellen hoe ik die cracked servers join enz. O0 gts
Laatste reactie door onestar, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Als ik iets download van Modthesims2 is het een HTML-document en niet een .rar of .zip bestand, maar dat zou het wel moeten zijn. Ik kan ook niks anders kiezen als ik het download. Wat moet ik nu doen, want op die site download je de beste sims 2 spullen en hacks.
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hey, ik heb de Sims 3 Na Middernacht gedownload, die hebt ik gemount met Daemon, het spel start op, maar dan komt er: 'We kunnen niet vaststellen dat dit een legale versie is, neem contact op.' & dan sluit het spel weer af. Wat moet ik nu doen?
CALL OF DUTY 2
door Gast sharrie- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hallo, ik ben hier juist nieuw op het forum en ik zou graag Call Of Duty 2 hebben... Hoe moet ik hier aan beginnen om het te downloaden? Alvast Bedankt.
-
- 1 reactie
- 3.5k weergaven
Hallo, Wie kan me vertellen hoe je een Singstar die gedownload is via een Torrentz moet branden. Heb dit gedaan via Neroburn maar playstation herkend de DVD niet. Thanks
Laatste reactie door rbono, -
- 1 reactie
- 3.7k weergaven
Eindelijk heb ik heb ik Professor Layton en de verloren toekomst (tot nu toe zonder fouten) gevonden. (Aan gezien ik geen directe link mag geven, heb ik het op youtube gedaan, hier is de link: (kijk hem op youtube)
- 1 reactie
- 2k weergaven
hallo allemaal, Ik heb gister de sims middeleeuwen gedownload met torrent (degene van RELOADED) en geinstaleerd. Er waren 2 verschillende cracks die je moet kopieren, TSLhost.ddl en TSM.ex_. Ik heb dit gedaan maar dan geeft hij aan dan hij niet kan controleren of de disk wel echt is. Bij de download informatie staat dat je de naam van TSM.ex_ moet veranderen in TSM.exe. Maar als ik op naam wijzigen druk komt er alleen TSM als naam te staan dus zonder de .ex_. Hoe kan ik deze dan alsnog veranderen? en moet ik de game juist wel of niet updaten? Groetjes sjaak
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Ik heb civilazation gedownload daarna met winrar naar 12%alcohol gezet. Toen begon ie wel te installeren wat ook lukte maar toen ik het spel zelf op wilde starten vroeg ie nog om de cdrom. Wat moet ik nu doen? :-\ Groetjes Janneke
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hallo ik heb net prototype voor de pc gedownload, maar als ik hem start krijg ik een melding: "wrong disc inserted please insert the original cd/dvd" moet ik dan zo'n no-CD ding (?) hebben? zoja, weet iemand waar ik dan een goeie no-cd patch/ding voor prototype kan downloaden?? of moet ik er iets anders aan doen? Alvast bedankt rowinesli (ps. ik heb dit nu al 2 keer gevragen, maar ik krijg steeds geen antwoord en het heeft nogal haast )
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 2.7k weergaven
onze wii is aangepast met het homebrewchannel,tot op heden geen enkel probleem om gedownloade games te spelen tot ik vandaag een AANGEKOCHTE wii party instak..............kan het spel niet spelen doordat ik eerst een update dien uit te voeren , wat kan leiden tot het niet meer kunnen spelen van download games......iemand een oplossing????
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, Kan je met je ps3 controller spelen op fifa 11 op de computer? Alvast bedankt
Laatste reactie door Markey54, -
- 1 reactie
- 2.7k weergaven
ik wil mijn ps3 controller aansluiten op mijn laptop , daarvoor moet je iets downloaden . wanneer je het dan opend zouw je een groen scherm moeten krijgen maar dat krijg ik niet dus kan ik mijn controller niet verbinden kan iemand mij specifiek uitleggen hoe je het kan verbinden
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Hoi ik ben net nieuw maar heb dus nu een vraag.Ik heb dus LOTR ,dankzij jullie hulp, uitgepakt en unmount.Maar als ik 'm wil spelen staat er dat hij 'm niet in de dvd speler kan vinden en als ik 'm wil branden dan is mijn 4.7gb dvd-r te klein omdat hij te groot is voor die dvd-r.Hoe nu verder.
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
eh verder niet zoveel verstand van forums dus als ik wat fout doe... roep ff ik ben overlord 2 aan het spelen en nu ben ik in "the last sanctuary"... je weet wel met the tower heart enzo.... je moet daar helemaal in het begin 5 minions op the heart sweepen en dan met de lift nbaar beneden. maar als ik dan beneden kom zijn mn minions er van af en er kunnen er maar drie bij omdat de rest van het heart over de rand steekt. zo kan ik niet vered... doe ik iets fout , is het een fout in het spel??? plzz post suggestions
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 16.8k weergaven
heey, ik wou vragen of je ook ps3 games kan downloaden en zo kan afspelen op de ps3. zelf had ik al een gekeken maar zo ver ik zie is het niet mogelijk. alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
Game Ultima 9
door Gast bakkergh- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb Ultima 9 van Bittorrent gedownload en gebrand op 2 disks (install en game, zoals ook oorspronkelijk). Het installeren verloopt goed, maar bij het opstarten van het spel blijft het programma zeuren dat ik de goede disk niet heb. Wat kan dat zijn? Goos.
-
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Hallo, Als ik football manager 2007 opstart komt er dit te staan: Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application Het is de legale versie en voorheen deed hij het wel maar sinds ik de patch 7.0.1 heb en de nieuwe database niet meer. (de cd zit er trouwens gewoon in als dit er komt te staan) Heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door Erwin.,