Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
wie weet wat ik moet doen als er gevraagd word na een cd na het downloaden van het spel? heb verder alles geinstalleerd, maar zodra ik het wil opstarten vraagt hij na de cd! :-[
Laatste reactie door kampie3, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik heb virtua tennis gedownd.uitgepakt en de iso op cd gebrand.na het installeren wat geen problemen opleverde kreeg ik een prachtig mooi openings beeld te zien.alleen het geluid miste ik.in de vt3 folder staat wel sound en heb deze map gecopieeerd naar de map waar je het spel kunt starten,de rest van de games heeft wel gewoon geluid,en mijn geluidskaart is een soundblaster live 5.1 kaart.verder draai ik op xp.heb 2048 mb aan geheugen erin zitten.de videokaart is er een van ati radeon x1650 pro 512 mb,en tja wie weet hoe ik het geluid aankrijg?heb bij de opties in het spel het geluid harder proberen te zetten maar ik hoor nog niets.Groet Don :peace:
Laatste reactie door dready, -
:redface: helpen jullie mij asjeblieft :'( bij opstarten staat dan onjuiste cd/dvd plaats orginele cd/dvd van fifa 08 Wie kan mij helpen
Laatste reactie door glennsch, -
als ik fifa opstart staat er fifa 08 requires Hardware Graphics acceleration Wie weet wat da betekent en wat ik moet doen alvast bedankt voor de hulp de groenten 8)
Laatste reactie door angelo, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb Uefa Champions League 07 gedownload. Als ik het setup.exe wil opstarten staat er dat ik de cde moet plaatsen hoe moet ik dit oplossen? MVG Vencinto
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
zit ik in het juiste gedeelte van het forum trouwens..? > zo niet.. waar moet ik dan zijn?? :-[ Na 3 maanden klooien, ben ik het zat, niemand kan me helpen..(zelfs niet de geniale buurjongen) sims 2 op reis geinstalleerd met alcohol werkt allemaal goed. totdat hij vraagt om juiste cd. ik downloadde en plaatste ongev 3 miljard cracks.. NADA werkt niet hij blijft zaniken om die cd toen gebruikte ik sd4hide toe kreeg ik dit: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren. Dit programma kan niet worden uitgevoerd (5014) (?????????????????) ik weet niet wat ik hiermee moet.. eerder in mijn leven kon ik namelijk wel games spelen met sd4hide. A…
Laatste reactie door dstar, -
- 5 reacties
- 7.6k weergaven
De hele tijd als ik de computer opstart komt er een fout te staan dat er iets fout is met MOM.EXE en dan nog een hele tekst. Is er iemand die dit ook heeft of weet hoe je het kan oplossen? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
okee ik heb dus NFS pro street gedownload maar er zat geen mount image bij ik ging ff op zoek naar een mount image gevonden op gamecopyworld.com maar dan mount ik hem, het spel wil opstarten zegt hij dat hij het emulatie software heeft ontdekt ik maak gebruik van Y.A.S.U 1.4 ?? weet iemand welk progje wel emulatiesoftware kan laten verdwijnen voor NFSPS
Laatste reactie door TukkerFC, -
- 12 reacties
- 5.1k weergaven
na dat ik need for speed pro street had geïnstalleerd en de crack geplaatst wouw ik het meteen gaan spelen. in het begin ging alles goed tot dat je een account moet maken als ik op yes druk wordt er een autosave gemaakt maar na een half uur was me pc nog niet klaar me een save aan te maken. volgens de test op internet moet me pc het aankunnen
Maplestory.
door Murderdoll- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hooi. Ik wou nx op maplestory kopen alleen als ik op het bedrag klik moet er staan paypal en paybycash. Maar bij mij staat er alleen paypal.. Hoe moet ik het dan met een wallie kopen? x
Laatste reactie door Murderdoll, -
Ik heb vandaag FM 08 gekregen (illegaal). Heb m geinstalleerd maar als ik het spel wil opstarten krijg ik deze melding: Verkeerde CD/DVD geplaatst. Plaats de orginele "Football Manager 2008 SKU03 -Benelux" CD/DVD Wie weet hoe ik dit kan verhelpen?
Laatste reactie door .Wouter., -
start menu
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1.4k weergaven
soms als ik aan het gamen ben druk ik op dat knopje dat het start menu komt en dan verdwijnt me spel en zie je het bureaublad. is er een manier om er voor te zorgen dat als je aan het gamen ben en je drukt op dat knopje van start menu dat er dan niks gebeurt ???
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb gears of war gedownload maar is hij in het spaans :'( ik heb een engels pack gedownload maar waar moet ik die in zetten (als je een link heb voor een bestand heel graag) dus een bestand van (spanish 2 english) alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 24 reacties
- 6.8k weergaven
Crysis Informatie Crysis is de nieuwe game van Crytek (de makers van Far Cry). Crysis draait op CryEngine 2 welke zowel met DirectX 9 en 10 overweg kan. Crysis is al vanaf 14 november van dit jaar in de winkel! De eerste multiplayer servers zijn inmiddels online. Vanaf een komende patch zal een ranking systeem worden geintroduceerd op multiplayer online servers. Deze feature vereist een zogenaamde "ranked" gameserver die EA via de partners verhuurt. De online servers zijn naast ranked en unranked, onderverdeeld in private en public en DirectX 9 en DirectX 10. De gamers met Windows Vista en DirectX10 kunnen op beide servers spelen, spelers met alleen DirectX9 kunn…
- 19 reacties
- 7.4k weergaven
Hallo, Ik heb Call of Duty 4: Modern Warfare gedownload(die ene torrent van razor_1911 ofsow iets) En dan open ik het mapje en dan zie je geen boekjes staan van .rar bestand ofzo maar dat het onbekend is. Hier zal ik het plaatje laten zien: MVG Vencinto
Error PES 08
door Vision- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Ik heb Pro Evultion Soccer gedownload via deze torrent Pro_Evolution_Soccer_2008-FLT Maar nu geeft hij tijdens het installeren deze foutmelding en deze kan ik allemaal wel negeren maar dan start het spel vervolgens niet op, iemand tips?
- 4 reacties
- 3.2k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist de Sims 2 Op Reis gekocht, maar nu komt de volgende fout; Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren. Weet iemand wat deze fout is? Alvast heel erg bedankt
Laatste reactie door appelsap, -
Virtua Tennis 3
door Vision- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Nadat hij goed geïnstalleerd is en de crack geplaatst. Druk ik op play en vervolgens doet hij niks, hij geeft geen foutmelding hij doet gewoon niks, hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Vision, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Als ik Fifa '08 opstart, krijg ik de volgende foutmelding: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren dit programma kan niet worden uitgevoerd (5007). Het spel start dus niet op... En ik wou nog zo graag Fifa '08 spelen Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast héél erg bedankt
Laatste reactie door gerbertt1990, -
- 6 reacties
- 2.9k weergaven
Is er al iets bekent over de systeemeisen vaan Assassin's Creed? Want waarschijnlijk zal mijn videokaart hem we niet aankunnen(128 mb) MVG Vencinto
Cod 4 online
door Gearry- 10 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo, loop nu een beetje door de singleplayer levels heen. Maar als ik online wil lukt dat niet. Dus, ging ik zoeken op internet of er een mogelijkheid was, en toen las ik over Cracked cod4 servers.. Maar nu is mijn vraag hoe krijg ik die aan de gang? Alvast bedankt! *Illegale COD4
Laatste reactie door Lennart, -
- 3 reacties
- 3.2k weergaven
Beste Kaasbroodje, Nogmaals zoek ik de crack voor Call of Duty 4 - Patch 1.2 (dus niet CoD2!) En toevallig stond die niet in de lijst die jij mij gaf. :-X Misschien kan jij wat meer uit je doppen kijken O0 :friends: Alvast bedankt, Lennart :police:
Laatste reactie door Lennart, -
- 5 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb afgelopen week Need for Speed Pro Street gedownload. Deze game wilde ik op dvd branden, maar nero gaf aan dat ie niet paste op een dvd van 4,7 GB. Is er een mogelijkheid om de ISO kleiner te maken? Dat ie wel op een dvd van 4,7 GB past? Ik vind het namelijk zonde om een dual layer dvd of 2 dvd's te moeten gebruiken, voor de overige mb's die niet op de dvd passen. Alvast bedankt voor jullie hulp. René
Laatste reactie door duikgek89, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
wie speelt hier nog meer www.crimeinc.nl?
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
hallo ik heb onlangs settlers VI rise of an empire gedownload ik heb het spel geïnstalleerd , zonder problemen ik start het spel op , ook zonder problemen, maar dan als ik een nieuw spel begin of ik laad een bestaand spel dan gaat het spel enorm traag, het is gewoon helemaal niet meer aangenaam om het te spelen dat ik er mee ben gestopt. maar ik weet zeker dat het een leuk spel zou kunnen zijn dus vraag ik wat raad aan jullie , of jullie geen oplossing hebben. trouwens, mijn computer is geschikt voor het spel en ik heb de drivers van de grafische kaart pas geupdatetd mijn computer processor: AMD Sempron 2800+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz Memory: 512MB RAM op…
Laatste reactie door jann,