Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Weet iemand een goede torrent voor Counterstrike: Source en een uitleg hoe je op cracked servers kunt komen?
Laatste reactie door Skelito, -
Battlefield 2142
door Skelito- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hey ja, ik weet dat hier al een topic over staat, maar daar heb ik nog niks aan gehad. hier is dus het probleem: ik heb BF2142 gedownload van 420dopeman, via Thepiratebay. ging allemaal prima, tot ik het spel wilde starten! ik heb meerdere no-cd cracks geprobeerd. ik weet dat het niet aan mij ligt want ik download vaker, en tot nu toe is er nog nauwelijks wat fout gegaan. de .exe die ik steeds weer vervang werkt niet. het spel blijft zeggen: plaats de installatiedisc van Battlefield 2142 opnieuw en herstart het spel. ga niet zeggen dat ik een andere crack moet proberen, want ik heb ze allemaal al gehad. (van www.gamecopyworld.com en www.gameburnworld.com) en ohja er is …
Laatste reactie door Skelito, -
- 3 reacties
- 4k weergaven
Ik heb FM 08 al gespeelt met de gewone 8.0 versie, maar nu zou ik graag die patch 8.0.1 hebben. Ik heb die ook al gedownload en van een vriend had ik een no cd ook al gekregen, nu hij en nog een andere vriend hebben allebei nog xp en daarop werkte die no cd en dus de 8.0.1 versie, en mijn vriend heeft ook vista en heeft daar die no cd ook eens op geprobeert. Nu werkte het bij hem op vista ook niet. Nu is mijn eigelijke vraag, weet er iemand een no cd die wel op vista werkt of wat ik moet doen opdat de no cd die ik nu heb wel werkt langs vista? Alvast op voorhand bedankt. Mvg Renske
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo, Ik heb een probleemje met cod4 :duivel: :duivel:, als ik in een server ga dan kan ik 1 tot 2 minuten spelen, en dan krijg ik het berichtje van punkbuster dat ik gekickt bent voor 0 minuten met de volgende reden: Violation [comfail] #132" that. Ik had dit eerst niet ik heb niks veranderd aan de mappen van cod4 of iets anders op mijn computer gezet. :-[ :-[ Ik heb het volgende al geprobeert: - ik heb punkbuster geupdate met pbsetup. - Ik heb ook mijn firewall uitgezet maar dat werkt ook niet. :'( :'( mijn systeem ziet er als het volgende uit Windows Vista Home Premium QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2400 MHz 2048 MB (DDR2 SDRAM) NVIDIA GeForce 8600 GT (2…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb Call of Duty 4 gedownload en geinstalleerd dit allemaal zonder problemen. Ik heb de crack van call of duty 4 geplakt in het mapje activision(het was de crack van gameburnworld versie 1.4) alleen als ik bij de trainingsmissie was en ik moest op borden gaan schieten blijf het spel hangen, hierna kreeg ik een zwart beeld en daarna kwam er te staan er is een fout opgetreden in iw3sp.exe (de crack volgens mij) Heeft er iemand een oplossing voor? MVG Vencinto
Laatste reactie door Tom, -
Race07 online
door nick9319- 2 reacties
- 2k weergaven
Weet iemand of er een illigale versie van race07 is waarmee je online kunt racen? (nu demonoid eruit ligt vind ik er geen) BVD
Laatste reactie door marcov, -
Dit is het mapje van NHL 08 wat ik vandaag heb gedownload. Hoe kan ik dit niet van die rare tekentjes maken maar gewoon het teken van winRAR of hoe kan ik het 1 groot winrar bestand maken? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
mensen, ik hoop dat ik hier goed zit met mijn probleem ik heb een asus a6000 notebook ik wil graag half life 2 episode 2 spelen, maar elke x dat ik het spel opstart loopt het spel vast, en sluit de pc af... wat kan ik hieraan doen..? het is namelijk wel zonden van mn geld.. dus ik sta open voor sugesties grtzz
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hey leden ik heb net worms 4 mayhem gedownload en geinstalleerd maar als ik het programma opstart frijg ik een bericht dat starforce protection niet compatibel is. ik heb als besturingssysteem vista,heeft dat er iets mee te maken? tnx alvast
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik heb laatst simcity societies gedownload maar hij speelde eerst super lekker op hoogste resolutie ik start hem een 2e keer op en nu blijft hij telkens vastlopen niet direct maar na 15/30 min spelen okee me stad was al vrij groot dus ik dacht laat ik de resolutie van very high naar medium zetten (volgens mij is dat een hele beste stap terug ) maar nog steeds blijft hij vast lopen, ook heb ik last van slowdowns, terwijl ik dat helemaal niet heb met CoD4 op high liggen deze problemen aan het spel of aan mij computer of zijn hier patches voor ??? :-[ :-[ Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
gta sa
door kaasbroodje- 2 reacties
- 1.7k weergaven
ik zit vast in een missie dat je naar een low riders wedstrijd gaat. weet iemand een manier om die missie over te kunnen slaan of waar ik een save kan downloaden van iemand die die missie heeft gehaald heb een trainer gevonden maar weet niet hoe die werkt ken geen duits Anleitung: Einfach die Lowrider oder die Beach Party Mission starten, [ALT]+[TAB] drücken und den Trainer starten! Dieser Trainer gibt euch in der Lowrider und Beach Party Mission unendlich Punkte!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
kan iemand mij helpen met het volgende? Ik heb nu verschillende cracks geinstalleerd maar ik krijg het spel niet werkend. het volgende gebeurd: Ik star het spel en krijg nu de keuze voor een taal, als ik deze op welke taal dan ook zet krijg ik niet de mogelijkheid om verder te gaan. Ik krijg de mogelijkheid selecteren niet te zien. Sluit ik af, dan komt deze mogelijkheid wel in beeld. Iemand een oplossing voor dit probleem zou hem graag willen spelen. Alvast bedankt.
The Settlers 6 serial
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 5.5k weergaven
Hallo, Ik heb the settlers rise of an empire gedownload en goed kunnen uitpakken. maar nadat ik de update had voltooid en de de fix-bestandjes .dll in de bin map had gezet. blijf hij nog om een serial code te vragen... :-[ ik heb ook al op vorige topics gekeken maar het hielp niet :'( Iemand raad ? Zlatan
-
- 7 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb een probleem als ik een game: bijvoorbeeld FIFA08 of GTA San Andreas wil opstarten. Als ik erop klik krijg ik een bluew scherm te zien met de volgende tekst: Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen. IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opniew opstarten. Als u het scherm nogmaals krijgt, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren: - Controleer of alle hardware en software op de juiste wijze is geinstaleerd. - Als dit probleem zich blijft herhalen, dient u alle hardawre en software te verwijderen en opnieuw te installeren. Zorg er wel voor dat in de BIOS …
Laatste reactie door steffris, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Wie weet of er al een crack is voor de patch(8.0.1) voor FM 08 Ik heb al op gamecopyworld gekeken maar daar staat helemaal niks van FM 08 op Ik hoop dat iemand weet hoe ik met de crack kan spelen. Thanx
Laatste reactie door tijnbroek, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
ik wil graag met nog iemand op het zelfde netwerk cod4 spelen. :'( kan dat.zo ja, graag met uitleg hoe het moet
Laatste reactie door Robin, -
Fifa 2008
door Limburg2007- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik heb een aantal vragen over fifa 2008 1. Ik heb een bijlage toegevoegd, hoe kan ik dit veranderen 2. Op amateur niveau win ik alles, maar op semi-pro verlies ik bijna alles, hoe kan ik beter worden? Weet iemand dat misschien? 3. Weet iemand een goede pc versie van fifa 2008, want ik krijg altijd meldingen in beeld die gaan over een console. En ik speel met toetsenbord. René [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
ik weet het erg oud maar ik heb zin om hem weer es te spelen. maare heeft iemand een crack voor me?? :redface: alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Geachte leden: Ik heb een computer met:Amd Athlon 64x2 Dual Core Processor 4200+2,0 Ram en NVIDIA GeForce 6200 Turbo Cache,Grafischekaart of te wel Videokaart. Ik heb het werk geheugen naar 2GB laten brengen. De simulators doen het wel goed,alleen de plattegronden en bij donker vind ik niet zo geweldig. Is hier nog wat aan te doen???Zodat ik misschien een andere b.v. NVIDIA 8800 GT kaart moet aanschaffen??Maar dan zeker weet dat het goed is,is wel kostbaar maar dat ik niet weer voor verassingen komt te staan, Ik heb het beeldscherm.SAMSUNG SYNCMASTER 920N.19 INCH. Zou u mijn nog wat kunnen adviseren??Wat betreft de landschappen,landingsbanen imn het donker. Mvg.the…
Laatste reactie door thecorman, -
FM patch 8.0.1
door Brian- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Heeft iemand goeie torrent voor deze patch en moet je een nieuw spel beginnen of kun je gewoon verder met oude opgeslagen spel? En werkt deze patch ook voor een gedownloade versie? Alvast bedrankt (
Laatste reactie door stijnow, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Hallo, ik heb een vraag over True Crime New York City. Ik heb pas geleden dit spel gedownload, geinstalleerd, crack.exe erop geplakt, maar nu krijg ik iedere keer als ik het spel opstart een foutmelding. Iedere keer krijg ik onder de intro, de algemeen bekende melding, met die twee opties van 'rapport verzenden' of 'rapport niet verzenden'. Nu is mijn vraag of dit bij meerdere mensen voorgekomen is ofdat iemand weet hoe je dit oplost? Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. B.v.D
Laatste reactie door dwayne91, -
Gears of War
door walter1988- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Hoi mensen, Ik heb Gears of War gedownload, maar telkens als ik dit spel speel (zo'n 10 min) dan valt hij uit. Ik heb windows Vista, en eigenlijk voornamelijk deze problemen met de zogenaamde Games for Windows spellen. Hiermee bedoel ik dus spellen waarmee ik in kan loggen met een of andere live id... De crack die erbij zit is denk ik wel goed, dezelfde als op www.gameburnworld.com. Maar al deze spellen, (Gears of War, Kane & Lynch: dead men), en nog wat meer, vallen dus op dezelfde manier uit. En ik weet niet waarom.... zwaar klote dus. Als iemand van jullie mij hiermee kan helpen, graag ;D Alvast bedankt
Laatste reactie door walter1988, -
Champions League 07
door Thijs- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Als ik Uefa Champions League 07 wil gaan installeren vraagt hij om een cd. Maar ik kan nog niet mounten want ik kan niet extracten(omdat ik met openen met winrar had gedaan) en als ik op de crack druk staat er cl07.exe er is een fout opgetreden hoe kan ik dit oplossen? MVG Vencinto
Laatste reactie door ricardo144, -
FM 08
door ricardo144- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hallo allemaal, ik heb vandaag via bittorent FM 08 gedownload maar 1 probleem: als ik hem probeer te openen staat er eits over dat er geen cd-rom is(wat nogal duidelijk is) dus heb ik dat gedoe van deamons gedaan, maar dat lukte niet, kreeg foutmelding als ik de sd-rom wou openen: het bestand us beschadigd..... dus ben ikion het mpaje gaan kijken, waar ik autorun.exe vond, dus heb ik gedaan, maar er gebeurt niks toen heb ik het mapje crack ge opent en fm.exe opengemaakt, dan pakt hij het uit en dan geeft hij aan dat hij een dll mist zou iemand mij kunnen helpen? of iemand ff mijn pc overneemt en FM 08 aan het werken kreigt? of geef ff een goede link naar de GOEDE…
Laatste reactie door ricardo144, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
hoe komen ze aan al die vette auto's (mods)?? :-[ en hoe zet je die in het spel zodat je die kan gebruiken?? alvast bedankt O0
Laatste reactie door steffris,