Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 5.3k weergaven
Heeft iemand ervaring met het ombouwen van de xbox 360? Ik wil het misschien zelf gaan doen is dit mogelijk met een sata kabel? Ik vond deze tutorial op het internet maar weet niet of die up to date is http://members.home.nl/v.tongeren/xbox360/ en blokkeert microsoft je de toegang tot xbox live? bijvoorbaad dank,
Laatste reactie door gluon, -
- 1 reactie
- 16.4k weergaven
Hallo iedereen, Heeft iemand de crack voor Call of Duty 4 - 1.2? Alvast bedankt O0 Lennart :police:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
sims villa en tuin
door inekea- 1 reactie
- 3.4k weergaven
hallo!! weet iemand het serienummer van de sims villa en tuin? ik heb gezocht op internet maar ik kan het nergens vinden.. alvast bedankt!!
Laatste reactie door Farid., -
Geacht Forum, Heb Doom3 gekopiërd via Alcohol120 en via GameCopyWorld.com diverse cracks geprobeerd. Het spel start wel op, maar bij : nieuw spel, enz, gaat hij wel laden, maar gooit me er daarna uit. Kunnen jullie zeggen wat ik fout doe en wat ik dan wel moet doen???? In afwachting, m.vr.gr. Jan
-
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo, Ik probeer de sims 2 studentenleven op een andere computer te instaleren. Maar als ik m dan wil updaten staat er dat het updaten niet lukt. weet iemand wat ik hier tegen kan doen. Nerd
Laatste reactie door jva84, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
ik heb dus RT3 gedownload en ik heb het geinstalleerd. Maar nu vraagt hij altijd om een CD-rom in te steken. er zit een no-CD crack bij. daarin staat: replace the original RCT3plus.exe with the one in this file.. Ik zet dus dat bestand van in de crack in de map C:\Program Files\Atari\RollerCoaster Tycoon® 3 maar de computer vraagt niets om te vervangen ofzo en als dat bestand er instaat vraagt hij nog altijd achter de CD-rom. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door spillievd, -
- 1 reactie
- 4k weergaven
Ontwikkelaar Criterion heeft voor volgend jaar een nieuw car pack aangekondigd voor Burnout Paradise. Hierdoor wordt het ondermeer mogelijk om straks te racen met de wagen van Marty McFly uit Back to the Future. Omdat Criterion niet beschikt over licenties voor de aanwezige auto’s en motoren zal ook de Back to the Future wagen niet onder zijn officiële naam in Paradise verschijnen. In plaats van DeLorean zal de zwevende auto dan ook onder de naam Jansen 88 door het leven gaan. Vier nieuwe auto’s De Jansen 88 maakt onderdeel uit van een pack waarin vier nieuwe wagens zitten. Verder kunnen we The Cavalry Bootlegger, Manhattan Spirit en GT Nighthawk in Burnout Parad…
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo wie weet een goede pravtie server voor wow ik wil graag er dat veel mensen online zijn normaal level up goede server aub en waar kan ik die pach dawlonden mvg engin :friends:
Laatste reactie door Duken, -
galaxy racer
door kanerniksvan- 1 reactie
- 1.1k weergaven
heb het spel galax racer gedownload voor mijn ds maar doet het niet. foutcode is load rom errcode. heb een dstt kaartje
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 4.6k weergaven
Wij hebben sinds vorige week de Wij in huis. Moeten wij deze ombouwen om spellen die gedownload zijn (PAL)te draaien of kan het zonder ombouwen?
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
heb world of subways 1 is er misschien iemand die me de stappen in het nederland kan uitleggen volgens mij doe ik het goed maar de trein wil niet rijden. dus ik doe iets niet goed. gr truda
Laatste reactie door Farid., -
sims 2 niet spelen
door Plinna- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb de sims 2 via utorrent gedownload. Dat liep allemaal gesmeerd. Nu wil ik het natuurlijk ook graag spelen. Als ik hem open krijg ik deze foutmelding: A required resource was not found please re-instal Kan iemand mij hierbij helpen? Ik gebruik een Mac computer groetjes
Laatste reactie door joppesmurf, -
dstt kaartje
door kanerniksvan- 1 reactie
- 1.3k weergaven
oeps het lukt me niet meer om de nieuwste spellen te spellen op mijn nintendo ds. heb een dstt kaartje en heeft de nieuwste updates. maar als ik nu een spel probeer, de nieuste dan krijg ik de foutmelding load eror. wie wil en kan helpen.
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hoi hoi, ik heb een vraagje. Maakt het uit of ik de ned of de eng versie er op zet? zit er verschil in en werkt de ene beter dan de anderen? ik hoor het graag, groejtes diana
(Xbox)(Kpn) (Thomson Tg789Vn) Ik Kan Geen Spel Of Toepassing Toewijzen Aan Me Lokalenetwerk????
door MrJoost- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hallo allemaal, Ik heb een xbox en speel graag online (XBOX LIVE) maar heb een probleempje: ik kan geen geen spel of toepassing aan een lokaal netwerk toepassen.. 1 op het plaatje hieronder (moet je ff die link aanklikken) zie je bij 1 dat ik nog niks heb toegewezen http://i42.tinypic.com/spgo79.png 2 dus klik ik op spel of toepassing aan lokaalnetwerk toewijzen 3. vervolgens klik ik op me zelfgemaakte spel/toepassing (met de poorten die ik open moet hebben voor CoD Modern Warfare 3) en klik ik me lokale netwerk 'XBOX 360' aan.. vervolgens druk ik op toevoegen en krijg ik dit: (klik weer ff op die link ;-) ) http://i41.tinypic.com/s5lowk.png ik heb geen flauw id…
Laatste reactie door MrJoost, -
Maffia games
door mohammedb- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Hoi ik speel nu al een tijdje maffia games zoals ultimatemafia.nl maar nu heb ik ook gehoord dat je ook kan cheaten weet iemand hoe ??? Laterzzz
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Hallo Ik heb fifa 2007 gedownload in Ares, kan iemand mij uitleggen hoe ik het spel in werking kan krijgen Gr Ronnie
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 9.2k weergaven
Ik wil de Wii graag softwarematig "ombouwen" m.b.v. het spel Zelda, nu is mijn vraag alleen heb ik om dit te doen ook verbinding met het internet nodig? We hebben de Wii nog maar net, of eigenlijk krijgen we hem pas met kerst maar zijn alvast aan het kijken hoe en wat en hebben er dus zo goed als geen verstand van. Alvast bedankt!
Laatste reactie door kabotrien, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Beste duken! nu heb ik nog een probleempje. ik krijg telkens een foutmelding. GTA IV FATAL ERROR: ZLIB20 Ik heb directx al geupdate en mijn videokaart ook naar de nieuwste. ik snap er helemaal niks meer van:S MVG
Laatste reactie door Erwin., -
gta 4 serial
door nlbairke- 1 reactie
- 2.5k weergaven
ik heb gta 4 gedownload maar ik heb geen serial. iemand een idee hoe ik hieraan kan komen? ik heb hem wel gespeeld alleen ik heb nu een nieuwe pc. nu doet hij het niet meer. alvast bedankt
Playstation NAT Type 3: strict
door Gast darkne0n- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Beste allemaal, Ik heb onlangs het spel Call of Duty Modern Warfare 3 gekocht voor de Playstation 3. Wanneer ik online speel, heb ik in mijn menu staan: NAT Type 3: strict. Kortom dit houdt in dat je niet met iedereen kan spelen en beperkte verbindingsmogelijkheden met andere spelers hebt. Ik heb het één en ander gegoogled, en het kwam er op neer dat je je ps3 een statisch IP moet geven, en wat poorten open moet zetten. Via de router heb ik dus mijn PS3 een statisch IP gegeven, en flink wat poorten opengezet die op verschillende fora staan. Sindsdien heeft mijn playstation geen internet meer. Ik krijg telkens een DNS fout bij het installeren van het internet op…
Laatste reactie door roykev3, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
hallo, ik heb een probleem met command & conquer: Generals en de expansion zero hour, elke keer dat ik hem opstart geeft hij de foutmelding dat ik geen directX 8.1 of hoger heb en/of mijn computer het spel niet aankan. Geen van beide is het geval want ik heb op srtest gekeken en ik heb de nieuwste directX en mijn videokaart kan het makkelijk aan. nu is mijn vraag wat het dan kan zijn dat dit veroorzaakt want ik kreeg het pas nadat het spel opeens vastliep. alvast bedankt
-
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hoooooooooi, Ik heb pas The sims complete collection gedownload. Ik weet alleen niet hoe ik hem moet installeeren :-\ :redface: Dus als iemand het zou willen uitleggen.. GRAAG ! Groetjes my.
-
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Waar kan ik een gratis songpack downloaden voor GH3 op de Wii?
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Weet iemand een plek waar ik een fifa 10 nzb bestand kan krijgen?
Laatste reactie door Erwin.,