Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4273 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 2.7k weergaven
Nou.. Ik kan er echt geen vinde ik heb overal gezocht op internet :'( kan iemad mij helpen of misschien eentje geven? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Arthalus, -
- 7 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo, ik zou mss counter-strike source kopen, maar ik heb ook al counter-strike condition zero en zou graag de verschillen weten... Is source veel beter of condition zero ? en wat zijn de verschillen ? Alvast bedankt ! O0
Laatste reactie door Cédric., -
crack nascar 2003
door lammski- 8 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo,ik heb het spel nascar 2003 gedownload en geinstalleerd. O0 Het afspelen wil helaas nog niet :'( en nu heb ik begrepen dat ik een crack moet hebben. Weet iemand waar ik de crack kan vinden en wat ik moet doen om het spel te laten spelen. Alvast bedankt voor de moeite O0
Laatste reactie door marcov, -
call of duty
door dirtyharry- 2 reacties
- 1.6k weergaven
hallo kan iemand mij helpen als ik call of duty instaleer krijg ik een error demoshield runtime player kan iemand mijn vertellen wat ik moet doen
Laatste reactie door dirtyharry, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb deze game recent binnen gekregen, maar als ik de serial invoer krijg ik de volgende foutmelding: ''Communicatie fout:' De externe host heeft een verbinding verbroken'' Kan iemand me hier ajb mee helpen? Mvg, Emile
Laatste reactie door Coredome, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hallo,wie kan mij helpen met het volgende. ik heb dit spel gedownd en gemount,en dus ook geinstalleerd. maar bij setup.exe of als ik het wil spelen,zegt hij van:onjuiste cd/dvd en plaats juiste cd/dvd. wat moet ik doen. bij voorbaat dank. :(
Laatste reactie door Thijs, -
prison tyc00n 3
door davey1515- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Beste mensen, Wie kan mij helpen ?? ik speel net Prison tycoon3 en ik kan nu Al niet meer verder... Ik kan geen prisoners in mijn Gevangeis krijgen terwijl ik een dominator en ene Cellblock ?? Hoe kan dit ??
Laatste reactie door davey1515, -
- 2 reacties
- 7.9k weergaven
hoi, weet iemand de age of mythology key product?
Laatste reactie door bambi1515, -
- 19 reacties
- 4.3k weergaven
hallo,op mijn pc heb ik met grabbit een spel gedownd,maar het spel is 7 gb groot. ik wil dit spel bij mijn zoon op de pc zetten maar ik krijg het iso bestand natuurlijk niet op1 dvd. mijn vraag is nu:hoe krijg ik dit spel over naar mijn zoon,s pc,en dan niet met een dual dvd dus? is de iso te splitsen of is er een andere manier? hopelijk kan iemand mij en mijn zoon helpen. bij voorbaat dank. > > >
Laatste reactie door koenmf, -
wow privite server
door koenmf- 12 reacties
- 2.8k weergaven
heey ik speels wow op een privete server en we hebben te weinig ally players dus kom ik ff reclame maken voor een goede privete server http://www.jaccobird.com/ is de site goede server ik speel op de Gorgoroth Online realm word ook een ally florenso lvl 70 human priest :peace: join the game :friends: blijf wel op duken forum dat is vind ik een veel leuker forum O0 je kan de game gewoon downloaden via torrent enzo zoiets als 5 gig is het volgens mij world of warcraft + the burning crusade :cool2: hopelijk zie ik je in game :peace:
Laatste reactie door Martijn, -
Probleempje.
door Niels.- 6 reacties
- 3k weergaven
Kheb een probleem met Cod 4 , die ik gedownload heb. Als ik hem opstart krijg ik een error , die zegt dat ik wat mis : Weten jullie waar ik dit bestand kan downloaden ? Of kan 1 van jullie mij helpen? Alvast heel erg bedankt! :zwaai: Niels
Laatste reactie door Niels., -
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
als ik het menu zit van een het spel en een race wil openen of saven krijg ik een foutmelding er is een fout opgetreden in nfs.exe bla bla bla en dat sluit ie af iemand een oplossing?
Laatste reactie door wowgamer, -
- 0 reacties
- 4.9k weergaven
Hallo, ik weet het, jullie hebben al een topic over hoe je een crack moet plaatsen. Nou weet ik daarvan al dat als ik een crack heb gedownload hoe en dat ik hem in mijn gedownloade fifa moet plaatsen, in die map. Maar ik heb als enige volgens mij een me fifa op de G:Schijf staan. Als ik daar de crack wil plaatsen (G:Schijf --> openen klikken en daar plaatsen) staat er dat dat niet kan omdat de g:schijf Alleen-lezen is. Dit kan ik verder niet veranderen, maar dan zou er toch ergens anders een map moeten zijn waar me gedownloade fifa dan in zit? En waar ik die crack wel kan plaatsen. Voor de duidelijkheid, Fifa is al geinstalleerd. Als je het nog duidelijker wilt kan ik …
- 10 reacties
- 2.4k weergaven
ik heb een spel gedownload, op dvd gebrand maar nu is 1 van de rar bestanden beschadigd. Alle bestanden werken maar 1 is er beschadigd. Nu wil ik alleen dit rar bestand opnieuw downloaden en niet het hele spel omdat dit heel erg lang gaat duren. Weten jullie een manier hoe ik kan zien welk bestand beschadigd is dus met welk nummer er achter. De rar bestanden zijn namelijk met een nummer maar die kan ik niet zien. Alvast bedankt
Laatste reactie door Michiel, -
- 19 reacties
- 6.6k weergaven
Hallo, zoals ik heb gemerkt op andere topics zullen jullie het op prijs stellen als ik duidelijk ben. Ik heb een screenshot ervan gemaakt, en het probleem is. Ik heb fifa gedownload, en zoals de meesten van jullie heb ik ook flt-fif8.001 t/m flt.fif056 gedownload. Jullie zeggen dan allemaal wel luid dat je met WinRAR een .iso bestand eruit kunt krijgen als je er een (of allemaal) selecteert, op de rechtermuisknop drukt en er dan komt te staan dat je een .iso bestand ervan kan maken ofzo? Nu begrijp ik dat deel niet, ik heb WinRAR gedownload, ik heb zelfs Winzip (weet niet of het ergens mee heeft te maken) maar ik kan nergens vinden dat als ik op de rechtermuisknop druk e…
Laatste reactie door Robin, -
Video mode
door agostini- 8 reacties
- 2.8k weergaven
Ik heb een spel gekocht genaamd MotoGP07 Het installeren gaat prima maar als ik het spel wil spelen krijg ik de volgende tekst in beeld: FAILED TO SET A VIDEO MODE Wie weet wat er aan de hand is en wat kan ik er eventueel aan doen groetjes agostini
Laatste reactie door Michiel, -
- 12 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo, Ik heb Battlefield 2 gedownload, maar als ik het speel (online of single player) valt het altijd uit... Weet iemand hier soms een oplossing voor??? (Ik heb ook al geprobeerd met "als administrator uitvoeren") Alvast heel erg bedankt ! (de tijd kan verschillen hoe lang ik kan spelen meestal zo ongeveer 5 minuten)
Laatste reactie door Cédric., -
Leuke games
door Thijs- 9 reacties
- 2.4k weergaven
Hey, Ik weet niet egt welke game ik moet downloaden, weet er iemand een? het genre ofsow maakt me niks uit. Ik heb een videokaart van 128 mb en RAM geheugen van 512 mb
Ik ben via via bij de site planethamachi.com terecht gekomen, nu wilde ik een gtr2 game joinen en klikte ik op join en kwam er een download scherm, ik download dit en ik duw op openen, er gebeurt niks. Weet iemand een oplossing om met race 07 en gtr2 online te gaan via hamachi?
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 3.1k weergaven
hallo, heb van een vriend gehoort dat je battlefield 2 kunt spelen zonder crack met daemontools ofzo kan het wel. kan iemand me soms uitleggen hoe ik daar tewerk met moet gaan aub ? alvast bedankt !
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb vandaag een nieuw uitbreidingspakket geïnstalleerd van de Sims en heb het na de installatie even kunnen spelen. Toen ik het net weer wou opstarten, ging het echter niet meer :-\ Ik speel met een virtuele drive en heb de crack gedownload. Het spel zelf krijg ik opgestart, maar wanneer ik de intro wil skippen of wanneer ik eindelijk aan het hoofdscherm aanbeland ben, blokkeert het spel. Dan hoor ik het gekende 'ping'-geluid, en wanneer ik van scherm wissel zie ik het volgende schermpje: Heb al vanalles geprobeerd maar ik ben sowieso geen heldin in dit soort zaken, dus ... help? :-[ Alvast bedankt!
Laatste reactie door Vevine, -
wolfenstein
door roeland- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb rtc wolfenstein maar als ik het wil instaleren krijg ik deze errror: in DemoShield Runtime Player is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. hoe kan ik rtcw instaleren moet ik mijn video kaart driver updaten?
Laatste reactie door marcov, -
- 5 reacties
- 2.5k weergaven
Hoi net rtl winter sports 2008 gedownload, uitgepakt en via deamon tools, alleen dan verschijnt er een bericht, voer juiste dvd in ik heb dus nog geen crack weet iemand waar ik de goede crack vind en kan ie mij dan ook uitleggen hoe ik die precies moet gebruiken, want dat gaat nog al eens mis groeten
Hey, Ik heb een shooter genaamd warrock. Dit is geen torrent ofsow maar gwoon legaal te downloaden en gratis te spelen. Alleen nu blijft het spel steeds hangen. En als ik het dan afsluit is de resolutie in een keer heel groot!(weet niet precies meer hoeveel) Weet iemand hoe dit komt. Ik heb 512 mb RAM geheugen, en een 128 mb videokaart. Maar volgens mij ligt het hier niet aan want hij heeft het altijd gedaan.
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
beste mensen ik vind dream tennis erg leuk maar heb geen registratie code hoe kom ik eraan en hoe werkt het daarna al wezen googelen, en dan vind ik wel bestandjes, maar geen code ik kan in het spel gewoon een registratie code invullen, maar weet niet welke wie helpt..
Laatste reactie door Thijs,