Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hey kan iemand me helpen ik heb het spel van desperate housewives afgehaald. Heb een heleboel werk gehad om het uit te pakken maar heb het eindelijk kunnen installeren. Maar hij vraagt nu naar de originele cd die ik natuurlijk niet heb. Kan iemand me helpen aub.
Laatste reactie door Thijs, -
- 5 reacties
- 5.4k weergaven
Hallo, ik had in het andere topic hierover geregeeerd maar die van assasin creed topic blijft maar boven staan, en word er dus niet gereageert, dus ik dacht ik maak wel een nieuw topic aan. het zit zo. ik heb dus van di eandere topic die link gebruikt met die 5 stappen. maar ik krijg het maar niet voor elkaar ik heb gewoon fm 08 met snelkoppeling op bureablad. met oude crack. maar ik wil de update er bij hebben. maar het lukt me maar niet ik heb zoals het in dat andere topic staat met de 5 stappen gedaan. en die bin geload ofso, en dat is nu een aparte schijf geworden. maar ik speel volgensmij nog steeds met versie 8.0 want als ik bij fm instellingen ga staat er 8.…
Laatste reactie door Brian, -
Teamspeak?
door tepro- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hey wie weet waar ik een goeje gratis teamspeak kan krijgen heb heel google afgespeurd maar kan niks vinden jullie miss?
Laatste reactie door tepro, -
- 8 reacties
- 2.1k weergaven
Yo ik zie op de forums dat veel mense deze game op pc zoeke en ze wille nie in torrent nou ik heb er een het is geen torrent en full version crack en serial erbij hier in stappe hoe het moet 1: Registreer gratis bij SPAM 2: Ga naar downloads dan search typ San Andreas dan de eerste Ik heb hem zelf ook en alles is perfect sound mooi beeld mail me maar als het niet lukt Bye :peace:
Laatste reactie door Tom, -
hoy kan imand helpen met bioshock kan niet instaleren bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 53 reacties
- 20.1k weergaven
Er zijn al aardig wat topics over, maar telkens als ik een crack download geeft mijn Antivir aan dat het een Trojan is... Heeft iemand misschien een goeie crack voor Football manager 8.0.1? Alvast bedankt
Laatste reactie door leonpwner, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
hello.. ik speel op het moment frontlines fuel of war,..maar in de 2e missie krijg ik alsmaar een desktop crash.. ik heb de patch nog nie geinstalleerd, maar elke x als ik die instaleer en de crack weer vervang, vraagt ie weer naar de patch, dus zo kan ik lang doorgaan weet iemand miss een oplossing? thnx
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 10 reacties
- 3k weergaven
okee mensen ik heb assassin's creed en speel hem op Dx10 maar telkens als iemand op msn komt gaat hij in windowed mode ik weet niet of jullie het al gespeelt hebben maar dat is dus ontzettend irritant als je muis de hele tijd uit de game schiet is er een sneltoetst om weer naar Full Screen te gaan want in het optie scherm kan het niet Grtz, dutchFighter
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
He Ik heb een spel gedownload en gebrand, maar als ik hem wil installeren vraagt hij steeds om een cd. Terwijl de cd erin zit ??? Kan iemand mij helpen please? Groetjes Antje
Laatste reactie door monster, -
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
Hi ^^ Ik heb zojuist de Sims Deluxe gedownload met BitTornado en de serial en de no CD crack heb ik al. Ik ben begonnen met het installeren van het spel en heb de serial al ingevuld en de no CD crack in de start.exe van CD1 gedaan en dan begint ie met installeren. Maar nu komt het probleem, als hij CD 1 heeft geïnstalleerd vraagt ie naar CD2. Dan komt er zo'n melding dat CD2 moet geplaatst worden. Dus ik mount CD2 en dan zegt ie dat het niet de juiste CD is. Ik heb het al geprobeerd met PowerISO en Daemeon Tools.
Laatste reactie door Huyen, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
hallo allemaal ik heb dit spel gedl en geinstalleerd en werkt allemaal prima. Ik ben alleen op zoek naar een geldige serial om online te spelen is er iemand die mij kan helpen???????? :peace:
Laatste reactie door nazarian, -
FSX: FlightSimulatorX
door gaz- 1 reactie
- 1.6k weergaven
[move]Hey luitjes[/move] Ik heb FSX gedownload en gerepareerd en uitgepakt. Nu wil ik hem natuurlijk instaleren, alleen ik heb een probleem. telkens als ik hem wil instaleren dan wordt zo'n install voorbereider gestart en dan geeft hij een error. zie plaate/bijlage voor preciese error. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen/verhelpen. [move]groetjes en alvast bedankt GAz[/move]
Laatste reactie door nazarian, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik zou graag een mmorpg downloaden (liefst legaal) maar ik weet niet welke de beste is..... Ik zag bij Xfire staan in de top 10: flyff maar weet niet echt of dat een goede is.... Weten jullie soms ofdat flyff goed is of dat er nog andere zijn die beter zijn ? GREETS
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hoi, misschien dat iemand me kan helpen. als ik mijn game commando strike force probeer te spelen dan heb ik alleen maar ruis door mijn scherm. heb al gekeken of ik mijn videokaart-driver moest updaten maar die is helemaal bij. kom er nie uit. bvd rouffio
Laatste reactie door rouffio, -
Na download hulp
door ind0w21- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo Mensen Ik heb een probleem wat moet ik met deze bestanden doen ?? LINK: http://img292.imageshack.us/img292/8757/helprq2.png
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo mensen, Ik heb een vraag. Wie heeft er nog een Battlefield 2 Hamachi server waar ik op kan spelen ik zoek maar op google en ik vind niks als iemand een leuke server weet post het hier dan Alvast bedankt. ScorpionQ
Laatste reactie door Sander, -
.
Laatste reactie door fred212, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb net Hour of Victory geinstalleerd op mijn computer, en ben het gaan spelen. Na een korte tijd valt het spel uit, en krijg ik een schermpje met 'Hour of Victory werkt niet meer'. Nu heb ik dit al met meer spellen gehad, en ik denk dat het telkens aan de crack ligt. Heeft iemand meer hier last van? En heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Het ligt trouwens niet aan mijn computer: Intel Quad Q6600 2048 mb ram 800 Nvidia 8800 GTX 768 mb Hopelijk heeft hier iemand een antwoord op... Groetjes
Laatste reactie door walter1988, -
- 0 reacties
- 3.1k weergaven
Dit zegt die elke keer als ik hem start. Ik heb de DVD van een vriend van mij, en moest alleen de crack nog toevoegen. Ik heb toen een crack van gamecopyworld gehaald. Deze heb ik geplaatst zoals het volgens mij moet. Maar elke keer weer als ik het wil proberen te spelen komt dit er te staan: Onjuiste cd/dvd geplaatst. Plaats de originele cd/dvd van FIFA 08 wat moet ik??
Laatste reactie door rinusagema, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hoi mensen, Ik heb MOHA gedownload, maar als ik hem wil installeren dan kapt ie ermee wanneer de installatie van physx komt, meteen in het begin dus. Nu heb ik het ook met een driver geprobeerd van de officiele site van physx, maar dan krijg ik een foutmelding dat de installatie gestopt is door een onbekende fout. Weet iemand hier raad op... Alvast bedankt, Walter
Laatste reactie door walter1988, -
- 2 reacties
- 4k weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar de handleiding voor de fifa 2008 handleiding voor de pc. Als iemand dat heeft kan er gemaild worden naar: mendieta81@hotmail.com Ik zit namelijk vast met de besturing. Ik hoop heel gauw een reactie te ontvangen. Is de enige game die ik speel. Geeft niet of het nederlands of engels is. Groet
Laatste reactie door Mendieta, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hallo, ik heb de demo van crysis maar nu is het probleem als ik sandbox probeer te installeren dat ik een foutmelding krijg =error 1304, error writing to file c\programfiles\electronicarts\crysis sp demo\bin32\compresATI2.dll. Verify you have acces to that directory : heeft iemand hier een oplossing voor ? alvast bedankt !
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
hoe kan ik nou precies een spel spelen wat ik heb gekopieerd? het spel is wel geinstaleerd ma als ik wil spelen vraagt die om de disk? wat te doen? ik snap het niet helemaal met die cracks en zo en waar haal ik die vandaan ????
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hallo, heb Warmonger gedownload maar nu is het probleem dat ik niet online kan spelen,, je moet ergens een ip invoeren maar waar moet je die ip's vandaan halen ?? hopelijk kan iemand mij helpen.... alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 7 reacties
- 2.7k weergaven
Nou.. Ik kan er echt geen vinde ik heb overal gezocht op internet :'( kan iemad mij helpen of misschien eentje geven? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Arthalus,