Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hallooooo ! ik heb een probleem ik heb harrypotter en de vuurbeker gedownload via piratebay en gemount. Als ik het gof_f bestand wil kopiëren naar de instalatiemap dan zegt tie ER IS ONVOLDOENDE SCHIJFRUIMTE BESCHIKBAAR OP HPGOF. ER IS4,87 GB MEER NODIG OM DEZE BESTANDEN TE KUNNEN KOPIËREN. wattt moet ik doen????????/ help me !
Laatste reactie door Zombymario, -
wii ombouwen
door boely- 1 reactie
- 2k weergaven
Hoi Ho wii softmod 4.2e als ik op het sd krt druk geeft error #004 Iemand 1 oplossing voor. vrg boely
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb een philips surround systeem op mijn tv (sony bravia) maar nu hoor ik het geluid prima als ik gewoon tv kijken tot ik op mijn ps3 wil dan hoor je niks meer. maar met welk kabeltje moet ik die twee aan elkaar connecten? gr Wouter alvast bedankt O0
Laatste reactie door Duken, -
playstation1
door Gast sietjuh- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hoi allemaal hoe moet ik me playstation1 spellen rippen en welk proggie moet ik gebruiken alvastbedankt want ik ga het voor het eerst doen daarom die vraag alvastbedankt en allemaal heel fijnweekend gr baboeska
-
tra.
door ..speedfreak..- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hallo, ik heb laatst tombraider anniversary weer gedownload/geinstalleerd vanaf demonoid, een vriend van mij wou deze ook, dus ik heb m de torrent aangewezen en hij heeft m gedownload, alle bestandjes zijn 100% gaf bitlord aan, bij mij werkt tra uitstekend, maar als die vriend m gaat installeren stop hij iedere keer op het eind, en kan hij niet geinstalleerd worden, hoe kan dit? bedankt
Laatste reactie door basbulletje, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik kon nergens een gelijk of iets wat er op leek vinden, dus bij deze mijn probleem is dat ik de sims 3 met nieuwste update 1.4.6.00002 , niet zonder cd kan spelen. ik heb de cd geleent , geinstaleert en met een aantal cracks geprobeert.. niets dat werkte. nu heb ik ook nog geprobeert om de sims via de cd een image bestand van te maken, en op een virtuele schijf te zetten, opnieuw zonder resultaat. ik krijg hem aleen werkent zonder de update en dan cracken, MAAR zonder de update kun je een dag wachten tot dat een sims uur voorbij is en dat is niet zoals het hoort te zijn. heeft iemand nog sugesties? groeten proZac
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Hoe verwijder ik het serienummer van een programma van mijn harde schijf?? In het begin draaide het prog. als een trein, maar bij het updaten werd het serienr. eruit gegooid en kan ik het met geen mogelijkheid weer invoeren. Hij accepteert het niet en ook niet als ik alles uninstall doe en het serienr. er weer opplak. Wie weet raad in dit brandende probleem?!?
-
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hallo mensen... het patchen is gelukt, maar nu heb ik een ander probleem. ik weet opzich wel hoe je op een private server kan spelen nu, maar dan moet ik elke keer weer als ik het spel opstart weer een ip adres kopieren van internet en die ergens plakken wat erg veel werk is... help mij graag
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
mijn zoon heeft een m3 ds kaartje nu draaien de nieuwe gedownloade spellen er niet allemaal op iemand zei mij dat ik wellicht het system moet wijzigen(updaten) waar kan ik dat vinden en welke moet ik dan gebruiken.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
hey iedereen. Had na enkele jaren Fire Department terug vanonder het stof gehaald. De installatie verliep vlekkeloos maar als ik het spel wil starten krijg ik een foutmeldig van starforce dat enkel de administrator de game kan deblokkeren. kan er mij iemand hierbij helpen om dit te omzeilen. is een origineel aangekocht spel
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hallo ik heb een aantal games gedwonload maar het installeren lukt niet ja lukt wel maar dan wil ik uhm spellen dan dan doet die het niet moet ik registratie code in voeren maar ik weet ook niet hoe ik uhm cracken moet zou iemand me er mee kunnen helpen? bvd
Laatste reactie door Michiel, -
Cracked server
door headsh0t- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hey mensen, Ik weet hoe ik een server moet maken op CoD5 1.2, maar hoe maak je de server cracked zodat ook CoD5 downloaders erop kunnen spelen? Gr.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 5.1k weergaven
Hallo, ik heb Sims 3 gedowload www.isohunt.com, alles doet het. Ik klik op het spel en wil het starten alleen dan moet ik de registratiecode invoer. Er staat dan het volgende: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigings-mail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Ik had al wat op internet gezocht en had dat ingevuld en op Klaar gedrukt, maar dan komt er dit te staan: Controleer je registratiecode en voer hem opnieuw in. Maar moet ik dan de zelfde code invoeren als de code die je moet invoeren als je Sims 3 instaleerd? Of moet het anders? Ik hoop dat iemand dit weet.
Laatste reactie door Duken, -
Hoij mensen Ik heb een cd'rom van een vriendin van me gekregen waar de download van de sims 3 opstaat. Ik had al een x eerder een sims 3 download gekregen, alleen wilde deze niet verder dan het opstart scherm. Er stond dan dat ik de productcode in moest voeren, maar aangezien een gedownloade had, heb ik de code via crack > rld sims > en dan generate. Wanneer ik dezelfde code als bij de installatie invoerde, zei myn laptop harrie nog steeds dat de code niet geldig was! Misschien heeft een van jullie hier al antwoord op. Toen heb ik dus een nieuwe cd'rom gekregen. Deze installeerde ik en deze leek het wel te doen. Ik kon de sims opstarten zonder problemen dat ik een…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Kan mischien mij iemand helpen /uitleggen wat ik moet doen .. De probleem is dat ik de spel gisteren heb gekocht, wanner ik de spel opstart en begin te spelen begintie oming traag te spelen .. Info van me Lappie .. Intel ® Core 2 Duo CPU t7500 @ 2.20GHZ 2.20 GHz geheugen ram 4,00 gb 32 bits besturingssysteem videokaart = NVIDIA GEFORCE 8600 M GS Ik start spel op en dan gaatie beetje spelen begintie oming traag te worden ?????? helpmeeexdxd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Getting Up
door Gast lilyilona- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Wie kan mij helpen aan een crack voor Marc Ecko\'s Getting Up; Contents Under FIre? BVD Babi
-
foutmelding
door Remco- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hey ik heb een spel gedownload en toen ik wou spelen starte het spel op en toen kwam er deze foutmelding: couldn't create direct 3d device wat bedoelen ze er mee ik heb direct x 9.0c en een ati radeon sapphire 9250 videokaart met 256 mb
-
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hoe kan je games op je ipod video stoppen
Laatste reactie door kustike, -
Call of duty 5
door xxlbuk- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hee mensen ik vroeg me af..ik heb net call of duty 5 uitgespeeld, en het leek me leuk om het ook online te spelen. alleen ik kan geen profiel aanmaken, en, ik denk niet dat er al cracked servers zijn. als mensen een idee voor het profiel probleem hebben zou ik het graag horen. (er stonden al enkele profielen in de lijst..die niet te verwijderen zijn.. ???) en als mensen een cracked server vinden zou het ook leuk zijn ;D Heeft iemand hem al gespeeld? en zo ja wat vond je ervan? lijkt me leuk de meningen te horen
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
ik speel BF2 maar telkens als ik ingame online ben dan krijg ik het bericht ' er is een probleem met je verbinding' hij blijft dan ff haken maar dan schiet hij weer verder erg irritant het komt vooral voor als ik net onder vuur lig ik dacht eerst aan lag maar mijn ping is 18 dus volgens mij kan het daar niet aan liggen heeft iemand dit probleem ook gehad en weet een oplossing Alvast bedankt, DutchFighter
Laatste reactie door jann, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
IK heb een GAME genaamd MYST (meerdere delen) windows 95 spel gedownload. Uitgepakt met Quickpar en Winrar. En gebrand met NERO (ISO), burn image to disk. Nu kon ik het eerste deel wel geinstalleerd krijgen maar, het werkt niet. Ik krijg geen normaal beeld. Ik heb windows 98 op m'n PC. De andere delen kon ik niet installeren omdat, er geen install exe bij zaten. Kan iemand mij helpen met, hoe ik een GAME na het downloaden het beste kan uitpakken en branden?. Met welke programma's zodat, de GAME ook daadwerkelijk werkt. Elke vorm van hulp stel ik zeer op prijs!!
Laatste reactie door Wesley, -
james bond games
door arnem10- 1 reactie
- 1.7k weergaven
graag zou ik wat james bond spellen willen downloaden (liefst met crack/patch er erbij) met lekker veel seeders
Laatste reactie door TorresNL, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
beste mensen, ik heb fallout 3 gedownload. de torrent uit het goeie torrents topic. ik heb het geinstalleert maar hij mist een xlife.dll. dus ik heb op internet xlife.dll gedownload en in mijn system32 mapje gezet fallout 3 weer opgestart en dan krijg ik een foutmelding dat het geen officeel windows ding is. hoe los ik dit op?
Laatste reactie door marcelvn, -
GTA IV crack (?)
door belgani- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Ik heb hier al eens een heel lang topic daarover gevonden maar weet iemand welke crack ik zou moeten gebruiken? Ik heb nu het spel geleent van iemand maar als die dan zijn cd terugwil welke crack zou ik dan best gebruiken? Bestaat er intussen al een die volledig werkt of minst ambetant is?
Laatste reactie door Erwin., -
Pro Evolution Soccer 6 online?
door Gast jaapy22- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo topic naam zegtt het al, ik wil graag PRo evolution soccer 6 online spelen, heb 'm gedownload. Kan verbinding maken, dan staat me serial key al in en vragat hij om wachtwroord, snap niet wat hij bedoeld, mensen wat moet ik doen? patch downloaden of?
Laatste reactie door Pietje8501,