Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Ik heb deze torrent (Pro Evolution Soccer 2008) gedownload en nu wil ik deze installeren. Maar dat lukt mij niet. Het bestand is een WinRar bestand. Dat heb ik uitgepakt. Daaruit kwam het volgende: In de map img zitten de volgende bestanden: [img width=600 height=89]http://img377.imageshack.us/img377/749/vb2pn4.jpg Wat moet ik hier precies mee doen. Heb verschillende dingen geprobeerd. Zo heb ik de img bestand(en) geopend met Deamon-Tools, maar dat werkt ook niet. Overigens staat er in het bijgevoegde Read Me bestand het volgende. A 3 step process. Follow carefully. #1 extract PES08.7z with latest winrar Open game folder- #2 Righ…
Laatste reactie door Pctje, -
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
Ik ben nu FIFA2008 aan het downloaden. Deze wil ik dan op twee computers installeren. Is er dan een mogelijkheid om tegen elkaar te spelen? Heb je daar draad of extra software voor nodig? Alvast bedankt!
Laatste reactie door marcov, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hee allemaal, Ik heb gisteren de Sims 2 via nieuwsgroepen gedownload. Nu wilde ik deze vandaag installeren, alleen dat gaat niet. Als hij op ± 6% van de installatie is geeft hij een melding dat "er een probleem is opgetreden tijdens het kopiëren van het bestand ´TSData\Res\Sound\Voice1.package´. Als ik dan klik op opnieuw proberen blijft deze melding geven.. Wat moet ik nu doen??? Alvast bedankt
-
- 7 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een laptop en ik dacht laat ik fifa08 eens installeren. Toen die klaar was en ik wou gaan spelen, startte ik hem op, maar er bleef een zwart scherm. Ik moest de pc opnieuw opstarten want het leek alsof hij niet meer reageerde. Ik denk dat dit probleem aan mijn videokaart ligt. Zou iemand mij verder op weg kunnen helpen? Dit is mijn video kaart: Intel® 82852/82855 GM/GME Graphics Controller. Bij voorbaat dank! Mvg Erwin
Laatste reactie door erwin1992, -
- 12 reacties
- 2.6k weergaven
hallo allemaal ik heb nfs carbon gedownload en geinstallerd werkt allemmaal perfect tot dat ik online wil spelen als hij dan een game sessie wil aan maken lukt het niet en moet ik updaten dat heb ik gedaan (naar v1.4) maar het blijft v 1.2 en hij wilt nog steeds niet online :'( :'( :'( :-\ weet iemand wat er mis is p.s. ik heb mijn virus scan e.d al uitgezet voor het geval dat het tegen hielt maar werk ook niet ook mijn firewall laat hem gewoon door( bij uitzonderingen teminste) :'( :'(
Laatste reactie door wmaster, -
Warrock Punbuster
door Pctje- 18 reacties
- 4k weergaven
Hey allemaal Ik heb warrock gedownload al eens eerder gespeelt leuk spel trouwens Volgende problemen: 1. Mn pc loopt vast 2. Communication failure: PnkBstrB.exe initialization failed (kicked for 0 seconds) De driver is up to date Maar ik blijf het probleem houden weet iemand hoe het opgelost kan worden? Alvast bedankt O0 PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 6 reacties
- 1.9k weergaven
ej jongens ik heb net Battlefield 2 Gedownload en Geinstalleerd en Crack erop gezet maar als ik de game start word de beeld even zwart ??? en kom ik weer op mijn bureaublad en verder gebeurt er niks :-\ kunnen jullie mij misschien hiermee helpen O0 alvast bedankt
Laatste reactie door sunaj, -
Starforce
door kevinho1444- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb last van dat irritante starforce, weet iemand er iets tegen?
Laatste reactie door kevinho1444, -
nieuwste gta 1 2 3
door magicm14- 50 reacties
- 8.4k weergaven
zal de nieuwste gta ooit voor de pc uitkomen dat zou ik wel graag willen weten
Laatste reactie door Robin, -
gta san andreas
door .Wouter.- 14 reacties
- 3.4k weergaven
in gta san andreas heb je zo genaamde CAR MODS. :cool2: dan krijg je BV bmw,mercedes enzo in het spel. ;D ik weet nu hoe het werkt ik heb alles gedaan zoals het er stond maar waar staan die auto's dan ? :buck: alvast bedankt :friends:
Crysis online
door Gast Zlatan- 5 reacties
- 2.9k weergaven
hey lui, ik heb sindskort Crysis gedownload en geinstalleerd. de SP verloopt verder prima maar de multiplayer niet... Als ik een server aan klik krijg ik: ''server authentication failed'' heeft iemand verstand van Crysis online of weet een site met een torturial ? bijvoorbaat dank, Zlatan
Laatste reactie door Tuny, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
ik zoek een multyplayer crack voor battlefield 2 ik ben ook al doorgestuurd naar gamecopyworld of zo iets maar daar snapte ik niks van dus alsjeblieft help me verder
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hey, Soms als ik op CS:S ben dan zie je wel is van die zelf gemaakt lvl's, kan ik deze ook maken? Zoja met welk programma?
- 3 reacties
- 2.7k weergaven
Ik heb nu De Sims 2 Vrije Tijd, maar als ik hem wil spelen zegt ie dit: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren. Dit programma kan niet worden uitgevoerd (5014). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt! O0
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
ej jongens ik heb vandaag The sims gedownload zonder expansion.Er zitten er 4 mappen waarop staat disk 1, disk 2. enz tot 4 als ik op setup klik bij de 1ste map gaat die wel installeren maar na verloop van tijd komt er te staan: Plaats Disk 2 in elke map is er ook een map Waarop staat Compressed ik dacht dat ik die map moest converteren naar ISO en dan Mounten met PowerISo wat niet gelukt is dit is compleet nieuw voor mij kunnen jullie me helpen. als gewenst kan ik een screenshot versturen
Guitar Hero 3 1 2
door Tom- 43 reacties
- 9.6k weergaven
Beste mensen, Ik was op zoek naar de standalone gitaar of, mocht het weinig meer kosten, de game en gitaar voor de PC. Ik heb wel een aantal dingen gevonden, maar ik krijg er maar weinig info over. De ene winkel biedt het aan voor 65 euro, de ander voor 100. Kan iemand mij een linkje naar een site geven waar je de gitaar kunt kopen, of, mocht het maximaal 20 euro meer kosten, het hele spel? Alvast bedankt! Tom Edit: ik heb wat gevonden: http://www.12game.com/XBOX_360/Guitar_Hero_3_Guitar.aspx?af=18. Dit is de standalone gitaar voor de XboX 360. Ik heb ergens gelezen dat deze ook voor de PC zou moeten werken. Klopt dat?
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 3.7k weergaven
Hey, Ik heb fifa 08 gedownload, en dan wil ik patch 1,2 en 3 installeren. Patch 1 en 2 moeten zonder crack dus ik heb nog geen crack geplaatst en gwoon geinstalleerd en meteen patch erop zetten. Alleen patch 1 gaat zonder problemen. Alleen bij patch 2 komt dit er te staan: http://i27.tinypic.com/k1t9ic.jpg Weet iemand de oplossing? Ik heb FIFA 08 al 2x opnieuw geinstalleerd;)
Laatste reactie door Thijs, -
Probleem met mohaa multiplayer en singleplayer
door Gast sanderth- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo ik heb patch 1.11 gedownload en nu kan hij nog niet online met mohaa dan staat er: connecting timed out. en met singleplayer komt er steeds een foutmelding als ik een missie wil doen kan iemand mij helpen? En om een vraagje te voorkomen ik heb Gamespy Arcade al. alvast bedankt. Sander
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 22 reacties
- 21.5k weergaven
Kheb nu eindelijk Cod2 ;D Met online zie ik de servers maar als ik join staat er: Awaiting Connection... en later staat er bad key code, of key code in use.. > Wat moet ik nu doen! Alvast bedankt want ik word er gek van :-[
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Geachte Leden: Wie kan mij vertellen dat Battlefield 2 met de aanvullingen AIX(mod) en Project Reality,niet spelen,(Dus de aanvullingen staan wel in battlefield 2 maar kan ze niet in het schermpje meerdere spelen,laten werken),waar moet ik zoeken omdat werkend te krijgen,Battlefield 2 speelt gewoon. Even ter vermelding,als ik de patch 1.4 erbijvoegd,doet het hele spel het niet meer.wat doe ik verkeerd,ik ben onderhand radeloos,en mijn zoon wil maar spelen met die extra uitbreidingen. Even ter vermelding,het is een gekraakt spel. Ik heb een super computer,met de 8800gt videokaart.en een 600wat,34amp nieuwe voeding.2gb geheugen,dual processor enz,dus dat is dik voor elk…
Laatste reactie door thecorman, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ik heb een spel gedownload. Daarbij had ik deze twee bestanden: mohpa.mds mohpa.mdf Nu is mij al een link gegeven om het spel te mounten. (http://www.duken.nl/content/view/27/24/) Ik heb de handleiding stap voor stap gevolgd. Maar als ik dan in deze computer op DVD-station N klik. (Waar de image is geladen) Dan gebeurt er niks en krijg ik een melding: N:\ is niet toegankelijk. Toegang geweigerd. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door yannick93, -
- 4 reacties
- 2.3k weergaven
ik heb football manager 2008 gedownload met bittornado, maar zit met een probleem. ik heb hem gemount met DEAMON en geinstalleerd. ook de deamon op emulation -> securom ingesteld. uiteindelijk ook nog meerdere cracks toegevoegd en krijg dan steeds de foutmelding dat ik de verkeerde cd heb geplaatst??? wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door spraayer, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Na een geruime tijd had ik weer een oud spel terug gevonden. Na wat blijdschap heb ik het spel geprobeerd te spelen, maar krijg het niet geinstaleerd. elke keer als ik op de instalatiebutton druk krijg ik deze melding "c:\windows\system32\autoexec.nt Het systeembestand is niet geschik voor een ms-dos- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten" Is er een manier om je systeem zo aan te passen dat ik het spel toch kan spelen en zonder mijn windows helemaal opnieuw op mijn pc te zetten??
Call of Duty 1
door Gast sanderth- 14 reacties
- 5.4k weergaven
Hallo ik wil Call of Duty installeren maar dat lukt niet als ik cd 2 erin moet doen doe ik dat en dan klik ik op ok en dan wil hij niet verder installeren. Ik heb de crack al bij de game gezet enzo dan doet hij het, maar dan wil ik opstarten en dan New Game maar dan doet hij het ook verder niet ik hoop dat iemand mij kan helpen. of dat iemand een site weet waar ik Call of duty 1,2 of 3 kan downloaden en nog een vraagje ik heb hier gezien dat ik sims 2 nachtleven kan downloaden maar dat is een torrent van limewire en daar zitten toch soms virussen op? Sander
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hoi mensen, Ik heb al meerdere topics gepost over verschillende spellen die niet correct werken op mijn pc. Ik kom telkens hetzelfde tegen bij deze spellen, ik zal er even een aantal noemen. Gears of War, The Club, Hour of Victory, Universe At War, Kane & Lynch: Dead Men. Deze spellen heb ik allemaal gedownload, en de bijbehorende crack op de normale manier (kopieren naar de installatie map) geplaatst. De spellen starten heel mooi op, niks mis mee. Ik kan ze zelfs een tijdje spelen. Daarna stoppen deze spellen, en krijg ik een bericht op windows vista dat er een fout is opgetreden. Nu weet ik nog steeds niet wat er aan de hand is, en ik weet ook niet of iemand mij ka…
Laatste reactie door Tuny,