Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
hallo iedereen, Ik wil graag de wii spellen die ik dowload op mijn harde schijf zetten maar eerst uploade ze gewoon in 1bestand en nu in wel 30. Ik snap niet hoe ik ze nu op de harde schijf moet zeteen ik doe het met WBFS Manger en dowload eht van isohunt wiiisos en the pirate bay.Doe het met utorrent Alvast bedankt:)!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Wij hebben een via software omgebouwde switch. de spellen en het programma staan op een geheugenkaartje. Nu zijn de kinderen druk met animal crossing. Animal crossing geeft normaal regelmatig updates zodat er nieuwe dingen aan het spel toegevoegd worden. Is er een manier om dit ook veilig met een omgebouwde switch te doen of is dit gewoon uitgesloten? Andere manier om updates toe te voegen zonder dat de switch gesloopt wordt?
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 11.6k weergaven
Heeft iemand voor mij de serial key.. van de allerdopeste voetbalgame ter wereld.. I hope soo .. Alvast bedankt
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
best mensen, ik heb codwaw gedownload gepatched en gecrackt. ik heb al online gespeeld. en ook sp. maar ik wil graag een online profile aanmaken zodat ik tegen mijn vrienden co-op kan doen. maar als ik probeer een acc aan te maken gaat het fout. ik typ mijn nickname in die ik wil gebruiken. daarna vraagt cod of ik een acc wil aanmaken ik kies ja en typ weer mijn nickname in ik druk op okay en cod vraagt of ik een acc wil aanmaken. dit gaat zo maar door. kan mischien iemand mij helpen?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik heb onlangs alexander gedownload via torrent en op een virtuele schijf gezet maar telkens ik het wil opstarten vraagt hij naar de cd kan iemand mij helpen ?
Laatste reactie door meowndz, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hllo, dit is mss wel heel er handig voor bepaalde mensen. ik heb dus eindelijk need for speed carbon binnen (totale downloadtijd: +/- 4 dagen) en dat zijn dus rar bestandjes van .001 tot en met .085. joehey, unrarren met 7-zip: error in crc, hele blablabla, enfin, het werkte niet, dan met winrar, hetzelfde. nu vond ik een interessant progje dat splitted rars eerst test en repareert en dan uitpakt (en nog tamelijk rap). Hier is in elk geval de link: http://www.snapdrive.net/files/124497/AutoUnpack444.zip
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
heej, ik heb een paar vraagjes over deze twee games, want ik loop erop vast. bij silent hill kom ik niet verder bij het stukje dat ik alleen in de politieauto zit, want ik heb alles geprobeert maar ik kom er niet uit. het slot is open, het raam is open, maar als ik de deur openwil doen lukt it niet. iemand een hint ofzo? bij cursed mountain moet je iets vinden waarmee je je wapen kan versterken. zoiets heb ik gevonden maar dit ligt onder een trap waar ik niet bij kan komen op de een of andere manier. Ik hoor graag tips, want ik wil echt verder met deze spellen op de wii. Gr. Tamara
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 3.5k weergaven
ten eerste sorry voor het openen van dit nieuwe topic over gta 4 maar ik kwam er echt niet uit bij het vorige gta 4 topic, ik loop al helemaal in het begin vast met de serials, waar kan ik die vinden en wat moet ik daarna doen, ik heb gta 4 via nieuwsgroepen gedownload en geinstalleerd... als iemand mij kan helpen graag want ik zit hier nu al een tijdje mee te kloten. Post Merge: december 17, 2008, 04:06:23 pm ik heb deze versie gedownload: http://nzbmatrix.com/nzb-details.php?id=363769&hit=1
Laatste reactie door Heisenberg, -
ejay dance 7
door niro- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hallo daar ik heb ejay dance 7 en heb al een paar liedjes gemaakt maar er is een probleem en dat probleem is heel belangrijk..... namelijk ik kan niet saven (opslaan dus) kan iemand me alsjeblieft helpen!!! gr niro Post Merge: september 05, 2009, 11:22:50 am nimand die dit weet???????
Laatste reactie door snor1991, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over Age Of Empires: Age Of Kings. De mensen die dit spel wel eens spelen zullen wel merken dat je niet verder kan dan een population van 200. Dus: De Population Limit is 200. Weet iemand hoe je in de game files iets kan veranderen waardoor deze population limit omhoog kan? Er zijn geen trainers voor, dus ik hoop dat iemand het weet. Groeten.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 1 reactie
- 3.2k weergaven
Hey ... Ik ben al een tijdje zeer enthousiast de Sims 3 aan het spelen, maar op een gegeven moment wil je toch wel eens iets anders. Daarom was ik heel blij toen het eerste uitbreidingsset kwam voor de Sims 3: Wereldavonturen. Ik heb alleen een klein probleempje. Ik wil hem namelijk in de winkel kopen maar ik weet alleen niet of hij het op m'n computer gaat doen. Ik heb namelijk de "gewone" Sims 3 gekopieerd van iemand en een crack van internet gehaald zodat hij het deed (en hij doet het nog steeds perfect ;D) maar ik weet nu niet of hij het ook blijft doen als ik de legale versie (uit de winkel gekocht dus) van het uitbreidingsset erop zet. Heeft iemand een idee of …
Laatste reactie door Maartenn, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hallo, ik wil graag mijn psp ombouwen, maar ik ben er niet van plan geld aan uit te geven als het echt niet anders kan doe ik het wel, maar ik probeer het natuurlijk eerst zelf ik heb ergens op internet dus deze tutorial gevonden: http://www.psp-hacks.nl/?q=Forum&c=showthread&ThreadID=188 ik heb er werkelijk weer eens geen verstand van, en nu was dus mijn vraag: weet iemand of dit werkt én veilig is? het doel is dus dat ik de spellen zelf kan downloaden mvg rowinesli
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik speel graag MW2 op PS3 en zeker met hacks en infections. En ik heb gehoord dat er hacks en infections, zelfs mod menu, bestaan waarvoor je je PS3 niet moet jailbreaken. Mijn vraag is of iemand me hiermee kan en wil helpen om deze te krijgen, en dat ik dan ook een infection lobby kan maken voor mijn vrienden.
Laatste reactie door Bolleeder, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Help Help wii 4.3e was geweldig,nu gedegradeerd na de 4.1e snap er niks van ,updating zegt je heb t de nieuwste software,dus kan niet updaten naar de 4.3e, wie kan me helpen
Laatste reactie door Zombymario, -
James Cameron's Avatar PC Game
door Gast dibyo- 1 reactie
- 3.7k weergaven
Weet iemand het serienummer? Wnr k het probeer te spelen staat erop voer de serienummer in om avatar the game te activeren. Alvast bedankt!
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Assassins creed 2
door damn4- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Is er een crack die het mogelijk maakt om missies te spelen en zonder de white screen error. Alstublieft als u het weet zeg het dan.
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hallo voor de gene die GTA episodes from liberty city zoeken voor de pc. Heb ik een nzbtje. Ga naar een bekende nzb download site. BV nzbindex of binsearch. en zoek op : Grand Theft Auto IV.Episodes From Liberty City.PC Game. Dit is van een russische release group de Nederlandse kwam dacht ik morgen uit!
Laatste reactie door Donshark, -
- 1 reactie
- 3.4k weergaven
Hallo ik heb mijn oude ds lite uit de kast gehaald en ik wil mijn r4 kaart erin doen maar hij werkt niet er staat dat er geen ds card in zit, maar als ik een ander spel erin doe doet die het wel, hoe kan mijn r4 kaart het wel weer doen?
-
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Weet iemand een goede torrent voor Counterstrike: Source en een uitleg hoe je op cracked servers kunt komen?
Laatste reactie door Skelito, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb dus need for speed shift gedownload en hij was klaar met downlaoden en instaleren. en toen ik de crack erin heb geplaatst wou ik hem spelen. maar toen kreeg ik steets een melding dat die niet meer werkte. hoe kan dit hoe kan ik dit oplossen?
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hallo daar ben ik weer ik had laatst me age of mythology onder het stof vandaan gehaad e wilde het weer eens gaan spelen. (online natuurlijk). het bleek dat ik hem moest updaten naar 1.03v. helaas vraagt mijn computer nu als ik het spel wil startten om een cd-rom* terwijl er een originele cd-rom erin zit. ik vind dat maar vreemd en ik kan geen goede hulp krijgen van microsoft zelf. als iemand me hierbij kan helpen graag. (het probleem is van toepassing bij zowel de uitbreiding -de Titans- als bij het basisspel) sorry van de typfouten in andere posts me toetsebord is zo'n beetje naar zijn grootje.
Laatste reactie door payat, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo ik heb Call of duty modern warfare 2 nu op mijn pc gedownload maar er komt een error. er staat:Error during initialization:Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Wat betekent dit en wat moet ik doen?
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hey Ik heb een paar weken geleden een nieuwe ps3 gekocht. En ik heb via een torrent mw3 voor ps3 gedownload, maar ik weet niet wat de volgende stap is. Kan er mij aub iemand helpen? mvg petie
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Heeft iemand misschien deze versie voor mij :
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey mensen, Ik heb CoD:WaW gedownload (met een valid serial uit de winkel ;D) en zit zelf op 1.2 Een vriend van me heeft CoD:WAW ook gedownload (met geen valid serial) en zit op 1.0 Mijn vraag is of hij dan wel kan updaten naar 1.2, want hij heeft het spel gedownload en geen valid serial. Gr. Lajos
Laatste reactie door Heisenberg,