Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hallo ik heb een spel gedwonload maar ik krijg een iso BESTANT TE zien hoe moet ik da openen of wat moet ik er mee doen ??
Laatste reactie door TamSz, -
3D bril games
door repoc- 0 reacties
- 2.3k weergaven
hey, weet iemand nog spellen die je kan spelen met de 3D bril? ik heb zelf trackmania nations
Laatste reactie door repoc, -
- 5 reacties
- 6.1k weergaven
Hallo, Ik dacht ik ga maar weer eens PCM spelen nieuwe patches miss is het beter maar tot mijn spijt moet ik zien dat ik nu helemaal niet meer kan opstarten omdat ik geen crack kan vinden van de patch iemand die hier al een crack voor heeft gevonden wil die deze dan snel posten. Groetn van Jeffrey.
Laatste reactie door jeffreyajax, -
- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, Ik heb Knight online gedownload maar de update werkt niet Ik krijg een melding en die is : Extract failed En dat doet hij altijd bij de update 1511 Weet iemand een oplossing voor die error ? Ik gebruikt Vista.
Laatste reactie door Cédric., -
- 17 reacties
- 3.9k weergaven
Hallo, De laatste tijd als ik BF2 ben aan het spelen, valt het spel in eens uit. Er komt geen fout of wat dan ook te staan. Hoe kan dat? Systeemeisen haal ik makkelijk.
Laatste reactie door Thijs, -
FIFA08 probleempje
door Vico- 7 reacties
- 2.1k weergaven
Ik had onlangs nog fifa 2008 torrent gedownload. Op men vorige computer ging het zéér vlot. De computer heb ik dus nu gebackupt (voor de backup liep fifa wel goed) maar nu gaat hier erg sloom. Gelijk als je een beweging maakt dan loopt het sloom. Ook als je een goal scoort ofzo. :-[ Wat kan ik hieraan doen? Aan mijn videokaart zal het niet zijn want het is dezelfde computer. Shockwave Flashplayer heb ik al gedownload alvast bedankt Shahab
Laatste reactie door Vico, -
- 10 reacties
- 2.9k weergaven
Ik heb de torrent van fifa 2008 gedownload, maar hoe moet ik het spel nu spelen? Moet ik het nu mounten of de .exe vervangen? Ik heb het al verschillende malen geprobeerd, maar het lukt voor geen meter. > Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hey allemaal, ik heb gister van mn buurjongen GTA san andreas ff geleend om vast in de stemming te komen voor IV. Ik heb geÃnstleerd en crack over de .exe geplakt en hij werkt gewoon. totdat ik wil opslaan: zodra ik op save klik krijg ik dat standaard windos error melding en dat de applicatie moet worden afgesloten :geheim:. en sluit san andreas af. Weet iemand een oplossing want ik word zo'n beetje GEK :-[
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 9.4k weergaven
Ik heb een probleempje.. Ik heb al een tijdje geleden Fifa 08 gekocht volle pond 50 euro :-[ Ik ben het gaan spelen op mijn oude computer... ik vond het leuk maar ik had steeds minder vrije tijd dus speelde ik het niet meer... Ik heb nu onder tussen een nieuwe computer en kamer. Ik wou op mijn nieuwe computer Fifa 08 spelen dus Fifa 08 cd erin blijkt dat het boekje weg is :'(... Heb mijn hele kamer over hoop gehaald maar kan nergens vinden :redface:. Nu kan ik het spel niet spelen en dat vind ik zonde van het geld want kan hem moeilijk verkopen zonder installatie code.. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ? Of heeft iemand een installatie code voor mij…
Laatste reactie door Heisenberg, -
Simcity Societies Error
door Gast Zlatan- 12 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo, Ik heb sindskort Simcity Societies gedownload en geinstalleerd. Maar ik krijg deze error als ik op het .exe bestand klik: Runtime Error: This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way Ik heb verschillende cracks en patches geprobeert maar niks werkt :'( Ik hoor t wel Zlatan
-
Goed daar gaan we dan... Ik ben een kluns met pc´s en al die termen begrijp ik vaak niet. Wat moet ik hier nou precies mee doen want een langere en betere uitleg zou handig zijn!! Bij starten van het spel wordt om CD 1 gevraagd. De kopie die je nu hebt, voldoet niet, omdat daarop niet de beveiligingscodes staan, die wel op het origineel staan. Doe dus voor je gaat spelen eerst het volgende: - Stop het spel - Maak een backup van sims2.exe in de programmadirectory van Sims 2 (meestal "C:\Program Files\EA Games\De Sims 2\TSBin\") - Kopieer het hier bijgesloten programma "sims2.exe" naar die programmadirectory, ter vervanging van de originele sims2.exe. - S…
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 3k weergaven
Hey, Weet iemand hoe je aan deze map kan komen?
HULP NODIG ~~!!~~
door théman- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Kan iemand me helpen? Ik heb eindelijk sims 2 seizoenen (gedownload) en als ik dan installeer moet ik CODE e.d opgeven. Dan heeft ie het geïnstaleerd, dan gaat ie die automatische up-date doen en dan staat er pleas wait. JE raad het al, hij loopt vast. HELP ME !!
Laatste reactie door Vico, -
- 6 reacties
- 2.4k weergaven
heey mensen ik heb wow net gekocht en speel nu op een private server voor niets maar ik heb net een vleermuis als pet gevangen en ineens krimpte ie mijn vrag, word ie nog groter me omhoog lvl-en?? en kan je 2 pets tegelijk hebben of moet je daar iets speciaal voor doen??, O0 O0 O0 alvast bedankt mvg,wow fan
Laatste reactie door Tom, -
wat vinden jullie ervan moet COD 5 in de WO2 setting? of tog weer in de moderne warfare?? ik vind moderne warfare leuker :cool2: zet ff je mening O0 bedankt
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Heb beide games gedownload en geinstalleerd op mijn pc, maar op het moment dat ik ze wil spelen krijg ik de melding dat ik de cdrom in de drive moet doen, dit terwijl die er in zit.Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Laatste reactie door Cédric., -
SA stemmen
door Razor- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Omdat ik zag dat de Steam versie van SA niet gaat met SA-MP, zoek ik nu het(de) bestand(en) waardoor ik stemmen krijg, bij mij werken ze namelijk niet. Waarschijnlijk komt het doordat mijn torrent een RIP is, dus je moet de game niet echt installeren. Kan iemand me dus dat bestand geven? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Laatste reactie door Razor, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Blizzard heeft tijdens een presentatie meer informatie over de aankomende uitbreiding van de mmorpg World of Warcraft onthuld. De spelers kunnen nieuwe gebieden verkennen en kiezen uit een nieuwe spelersklasse. Wrath of the Lich King is de tweede uitbreiding voor WoW en volgt in de voetstappen van The Burning Crusade. De limiet van de level die de spelers kunnen bereiken is gestegen van 70 naar 80 en de wereld van Azeroth en Outland wordt uitgebreid met het nieuwe continent Northrend, waar de titulaire Lich King heerst met zijn leger van ondode Scourge. Dit nieuwe continent is bedoeld voor spelers van level 68 en hoger. In Northrend zijn verschillende dungeons te vinden…
- 4 reacties
- 2k weergaven
Is het mogelijk/Hoe is het mogelijk om Xbox 360 games op de PC te spelen?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23179.0[/iurl]
Fifa 08 patch
door ApriliaSR- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo mensen, Ik vraag me af of er al een goede patch beschikbaar is voor de gekraakte versie van Fifa 08? Een hoop is gewoon rotzooi, iemand met een goede patch? Alvast bedankt!
burning crusade
door kuskusxxx- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik ga burning cruade kopen en heb ff een paar vraagjes -moet ik ook iets in een relmlist aanpassen - en moet ik ook weer zo lang een patch downen ofzow ik heb nl. de laatste nieuwe van de gewone wow ??? ??? ???
oude pc spellen
door bambi1515- 4 reacties
- 1.8k weergaven
hoi, weten jullie hoe ik oude pc spellen(dus zonder keycode,cracks) moet branden met nero? het gaat hier om spellen van 1998 zoals rome,pharaoh en zeus. strategische spellen dus.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
COD 2 Vaag probleem
door Roell- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo , ik heb een probleem met het spel cod2 , ik heb hem van een maat geleend , niet origneel maar gebrande cd is het, er staat een iso bestandje op endergelijk. nou het mouten en branden lukt wel en heb zo de installatie aan de gang maar bij ongeveer 60 procent vraagt die opeens naar cd 2? ik kan hier niet onderuit komen terwijl er op die cd geen 2 staat en ik in het begin al gemount hebt en dan wel doet. ik ben fokking noob wat dit soort ongein betreft , dus als iemand het weet zou die het mij kunnen uitlegge Khoef alleen maar online te kunnen spelen daarvoor wil ik hem? Alvast bedrankt :
Laatste reactie door Roell, -
help me effe
door kuskusxxx- 12 reacties
- 2.4k weergaven
ken iemand een goeie gratis server voor wow maar hij mag geen burning crusade zijn !!!!! graag en linkje
Laatste reactie door Thijs,