Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2.7k weergaven
als ik een spel wel laden staat er ''het op geslagen spel kan niet geladen worden'' :-[ hoe kan dat?? alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
hallo, ik speel sinds een paar dagen crysis, de pc trekt dat gewoon prima, dus daar ligt het niet aan, alleen, net loop ik 10 min weg van mn pc, spel staat gewoon op pauze, kom ik terug, staat het spel in het klein op mijn beeld het zelfde als je in internet rechts boven op het knopje tussen het minnetje en het kruisje drukt. dus wil ik op groot vlakje klikken bij het spel, zodat hij op groot beeld komt, klik klik: geen reaktie dus ik naar instellingen in het spel, daarmee krijg ik het ook niet goed, nu staat het spel maar half in beeld, aan de linkse kant. rechts staat gewoon het klokje, fototjes en het kladblokje van vista die normaal op de achtergrond staan, ond…
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 3 reacties
- 2.7k weergaven
Hey, ik zou het fijn vinden als iemand me kan helpen met het volgende probleem: Ik heb fifa 08, me broertje had geinstalleerd vn een vriend, maar hij heeft hem weer terug dus nu hebben we geen cd en dan komt er foutmelding dat er originele cd in moet. Nou weet ik wel dat ik dan crack moet downloaden en iets met Deamon Tools moet doen, alleen is de vraag wtf ik eigenlijk moet doen als ik een crack heb. Ik had die crack vn andere topic ook gedownload die voor alle versies en dat was een bin file en dan dee ik dus mount image en dan dat bin file ding, alleen toen ik weer wou proberen stond er weer; plaats originele cd. Maar ook als ik die bin file in de map vn fm plaats geb…
Laatste reactie door Vico, -
- 9 reacties
- 2.3k weergaven
hallo allemaal, ik heb gta san andreas gedownload en eindelijk is het gelukt . ik heb via deze torent gedaan: http://thepiratebay.org/tor/4014678/PC_GTA_San_Andreas_-Ultimate-_(read_nfo)-.direct.play.-ToeD maar nu is het spel heel langzaam, alles blijft vasthaken enzo. ik had gelezen dat je van 32 bit naaar 16 bit moet gaan. dat hielp ook niet. kan iemand mij helpen ? alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
Warcraft 3
door repoc- 6 reacties
- 3.9k weergaven
hey ik heb laatst warcraft 3 gedownload, en die deed het ook wel. maar toen had ik de uitbreiding erbij gedaan en toen deed hij het niet meer. als ik hem opstart zegt hij: "kan de ordinaal 569 niet vinden in DLL-bestand Storm.dll" toen heb ik geprobeert storm dll te downloaden mar dan krijg ik meestal een text bestand. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door repoc, -
als ik online ga via hamachi (wil ik gewoon met ze 2en in een compitie) dat lukt niet, maar als ik dat via mijn laptop en me gewone comp die doet hij het wel ??? hoe kan dat? bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 8 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo mensen, Ik heb Call of duty 4 een tijdje geleden geinstalleert op mijn computer. Maar om de een of andere reden worden sommige objecten waaronder mijn wapen en (de meeste) poppetjes zwart weergegeven. Heeft iemand hetzelfde probleem en/of een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen ? hartelijk dank ps. ik ben bezig om hier een foto van te regelen O0
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
op mijn werk zijn er 2 mensen die hetzelfde spel willen installeeren op 1 en dezelfde harde schijf. Aangezien ze dezelfde schijf hebben gekocht maar op de computer allebei het zelfde profiel inloggen en daarna dezelfde save games en gegevens draaien. wat uiteindelijk tot ruzie gaat lijden. mijn vraag dus: is het mogelijk om een spel 2 keer te installeeren op dezelfde harde schijf en dezelfde xp installatie? zijn er tools voor of moet het handmatig; - via het register de installatie er uit halen en opnieuw op een andere plek installeeren of gaat dat niet zo gemakkelijk? thnx:)
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 5 reacties
- 2.5k weergaven
Hey, Ik heb Pro Cycling Manager 2007 gedownload, alleen ik heb alle cracks al geprobeerd, maar er komt steeds te staan .exe fout. Ik heb ook al ge-reinstalled maar dit hielp niks. Weet iemand hoe het zit? Er komt ook de hele tijd te staan dat er een patch is gevonden. Alleen ik wil die niet dus klik op nee. Daar kan het toch niet aan liggen?
Laatste reactie door Tom, -
halo 1 crack
door magicm14- 3 reacties
- 3k weergaven
ik zoek halo 1 crack
Laatste reactie door magicm14, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
hallo, als ik een spel opstart dan sluit ie na plus min 2 minuten weer af.. ik heb dit echter maar met 1 spel kan iemand mij helpen? ik weet zeker dat het geen fout van het spel is mvg, jelkotje
anno 1701 serial
door slayer13- 2 reacties
- 4.8k weergaven
ik weet dat er al een post is met een serial, maar ik en een vriend spele anno 1701 sunken dragon via hamachi, allebei dezelfde serial, je ziet mijn probleem wel, vraag is, hoe verranderen we 1 van de 2 serials? (deïnstaleren help niet zelfs niet met een reboot dr tusse :S) bij c&c was er een bestandje dat je kon aanpassen, vroeg me af, hier ook bij? kon het iig niet vinden :S help aub EDIT: laat maar, weet al hoe komen alleen een 2e serial tekort, serials.ws geraadpleegd, niets gevonde
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 5.5k weergaven
hallo allemaal ik heb een probleen met cod4 multiplayer want ik kan niet online spelen omdat ik geen goede creck heb ik kan ook nergens een goede crack vinden ik heb er al wel een paar geprobeert maar geen 1 deet het :-\ weet iemand mischien een goede site waar ik een creck voor cod4 multiplayer vandaan kan halen?? ik zoek naar dit bestand "iw3mp'' als ik deze heb kan ik de multiplayer spelen alvast bedankt
Laatste reactie door the_ron, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hey, Als ik bf2 singleplayer doe en ik haal bijv. 150 punten. Tellen die dan mee voor mijn rank? OF alleen multiplayer om te ranken?
Laatste reactie door Thijs, -
- 12 reacties
- 3.5k weergaven
Hai Ik heb een probleempje met mijn sims.. ik heb bijna alle uitbreidingen/accecoires gedownload en geïnstalleerd, maar als ik nu de laatste uitbreiding open met daemon tools of powerISO, zegt mijn computer ''Controleer of de disc van De Sims 2 Seizoenen in de cd-/dvd-rom speler is geplaatst, kies OK en start de applicatie opnieuw.'' En das best wel stom. Dus ik hoopte dat op dit forum wat meer kennis rondzweefde dan in mijn hoofd. Informatie die er misschien tot doet: Ik heb een CD-station, een DVD-station en ik kan nog 12 DVD-stations 'faken' met daemon en powerISO. Ik heb een aantal lege dvd's, en een aantal lege cd's, maar geen kennis van branden. Ik heb de Sim…
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hoi iedereen, Ik las laatst over een Gamevest die echte kogelinslagen zoals bij crysis en CoD4 simuleert. Heeft iemand van jullie al ervaring met deze 3RD SpaceGame vest, of er ergens recensies over gelezen? Plz let me know guys Greetz, Njitram
Hey, Ik heb nu FIFA 08, alles is nieuw dus. Ik heb ff Nederland goed gemaakt, opstelling, spelers ensoww. Maar kan iemand mij een Patch geven van EURO 2008 Landenshirts, Logo's, Spelers ensoww. Ik had nog zo'n Patch gedownload, maar die veranderde de namen van de landen in het Duits. Dus iemand een goede Patch?
Laatste reactie door Cédric., -
- 13 reacties
- 4.2k weergaven
Hey, Ik heb FIFA 08 op Windows Vista. Een week geleden deed hij het PERFECT. Alles verliep goed, geen problemen met snelheid, installeren etc. Maar toen had ik wat Patches voor mijn FIFA 08 gedownload. Een Facespack patch en EURO 2008 patch. Toen ik dat Patches installeerde, werkte mijn FIFA 08 niet meer. Ik had toen al die Patches verwijderd van mijn PC en wou kijken of FIFA 08 het deed. Maar nog steeds geen resultaat. Toen had ik alles van FIFA 08 op mijn PC verwijderd en mijn FIFA 08 opnieuw geistalleerd. Maar nog steeds werkt mijn FIFA 08 niet. Hier een paar Screens van wat ik bedoel. Hier kies ik gewoon Nederlands. Daarna doet FIFA het gewoon normaal. Dat filmpje …
Laatste reactie door PES2008, -
- 8 reacties
- 2.4k weergaven
hallo ik heb een klein probleempje met mijn spel mx vs atv unleashed vanaf da ik beweeg in he spel loopt het vast help plzz
Laatste reactie door yourick, -
- 5 reacties
- 2.5k weergaven
Ik was Sims 2 aan het downloaden alles is gelukt met Utorrent toen ging ik hem uit pakken met Winrar ook gelukt wel 4 CD's maar ja toen op setup.exe geklikt installatie ging goed kwam ook gewoon te voor schijn halverwege opeens een foutmelding.. Ik klik op opnieuw foutmelding komt opnieuw (dom eigenlijk dat ze dat dan zetten maarja) dus ik wist niet wat het was ik heb de andere cd's een setup gestart maar dat lukt ook niet.. Weet iemand wat het is? Hier screenshot: :peace:
Laatste reactie door C.K7, -
- 9 reacties
- 2.3k weergaven
hallo ik heb een spel gedownload van dopeman maar ik open het en het zijn alemaal rar :'(bestande wat moet ik er mee doen ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Fifa Manager 2008
door Aernoet- 4 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb gisteren deze torrent gedownload: http://search.utorrent.com/search.php?q=fifa%20manager&e=http%3a%2f%2fisohunt.com%2ftorrents.php%3fext%3d%26op%3dand%26ihq%3d&u=1 (Derde: Fifa Manager 08 [PC-DVD] [Multi6] [www.topetorrent.com]) Het is een mdf/mds-bestand. Ik heb eerst geprobeerd op het met Alcohol 120% op DVD te branden, maar dat lukte om de één of andere reden niet (de DVD was na het branden leeg). Daarna heb ik het bestand geopend met Daemon Tools, dit werkte wel en de installatie van de game verliep compleet normaal. Na de installatie probeerde ik de game op te starten, maar er kwam een melding: Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd. Dit was g…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl=http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0]http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0[/iurl]
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Hoy wie kan me helpen met spel Gene Troopers in level jungle heb ik geen bild Ik dank U
Laatste reactie door katarina, -
serial number
door yourick- 6 reacties
- 2.4k weergaven
ik zoek de serial number van mx vs atv unleashed maar ik kan em nergens vind iemand van julie meschien
Laatste reactie door Vico,