Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 4.7k weergaven
Hallo, Ik had gekeken naar de Duken Server maar dat topic is wel verouderd ( Pre TBC ) dus laat ik over een nieuwe server posten. Wij hebben een server van WoW patch 2.4.3, en we zijn op zoek naar Nederlandse members. De server is ook in Nederland gelokaliseerd dus je ping zal zeer goed zijn. De server is blizzlike, mid rate ( 35x ) en we zijn bezig met eigen dingen toe te voegen aan de game. We zijn pas net begonnen en we zijn vooral op zoek naar Nederlandse members. Forum link Registratie link set realmlist itsbytes.sytes.net Er is een "How to connect guide" gepost op het forum.
Laatste reactie door C.K7, -
- 16 reacties
- 3.1k weergaven
Hoi, Ik ben op zoek naar all seeing eye (ase) Maar ik heb er al een heleboel geprobeerd maar hijzegt steeds dat de download server niet beschikbaar is. zeer vervelend weet iemand wat ik daar aan kan doen ik heb al firewall enzo ingesteld :S Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 5 reacties
- 6.4k weergaven
ik heb de serial code nodig voor fifa manager 08 zou iemand mij die los kunnen geven of een torrent met de losse serial code ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 2.8k weergaven
Hey mensen, Ik heb Call of Duty 2 gedownload, alleen ik ben bang als ik een patch ga installeren, dat dan het spel niet meer werkt. Is er een mogelijkheid om naar 1.3 te patchen zonder dat het spel niet meer werkt? :-\ GR. Lajos MOD edit: Titel veranderd het ging over de game COD 2 en niet 4.
Laatste reactie door Fredpascal, -
gebruikshandleiding
door eddd3- 3 reacties
- 1.9k weergaven
hallo weten jullie waar ik de gebruikershandleiding van formule 1 2007 kan downloaden? want ik kan hem niet vinden later eddd3
- 9 reacties
- 2.2k weergaven
Ik heb nou een game, en als ik die speel dan is like de eerste 3 minuten niks aan de hand. Op een gegeven moment blijft de muziek haken, dus hoor je trrrrr trrrrr enzovoort, en het beeld blijft steken, waarna vaak nog een andere trrr komt en dan wordt het scherm zwart. Bij sommige games kan hij daarna nog door, sommige moet ik afsluiten. Wat is er kapot? Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Hallotjes Heb zojuist Fifa manager 08 gedownload uitgepakt gemount geinstaleerd. patch #2 geintsaleerd alleen wanneer ik heb probeer te spelen krijg ik bij het opstarten Onjuiste cd/dvd geplaatst. Plaats de originele cd/dvd van FIFA Manager 08. nu heb ik een ''crack'' geprobeerd te doen ofzo maar als ik de schijf (fifa 08) verken dan kom ik dus in die map en dan kan ik het er niet in plakken omdat er staat dat er niet genoeg schijfruimte beschikbaar is. (op mijn schijf heb ik nog 100gb beschikbaar dus daar gaat het niet om) Ik kan ook geen bestanden verwijderen en dan opnieuw plakken etc. Had precies hetzelfde met een ander spel en kon geen opl…
Laatste reactie door Vico, -
- 4 reacties
- 32.4k weergaven
Ik Zoek Een No Cd CRACK voor sims 2 die zijn niet zo moeilijk tevinden maar ik heb hem net geupdated dus nu weet ik niet welke versie ik moet downloaden de geone crack werkt niet meer kan iemand helpen?????? :'(
problemen met PES 2008
door Gast- 7 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo mensen, ik heb een vraagje over Pro evolution soccer 2008 ik probeer dit spel te spelen, maar bij het opstarten krijg ik een zwart scherm en de melding: Reageert niet :-[ weet iemand hoe dit komt? en hoe ik dit kan oplossen? (ik draai het spel als administrator op vista met XP service pack 2) Mvg, Steffen...
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Bij het spelen van FIFA 07 gebruik ik een gamepad, 4 knoppen, 2 analoge sticks, en een R1, R2, L1, L2 en een D-pad. Als ik het boekje van het spel lees, moet je met de rechtse analoge stick trucs kunnen doen. Als k deze stick beweeg lukt dit bij mij niet om trucs te doen uitvoeren, er gebeurt gewoon niets. Als ik overschakel naar de toetsenbord besturing lukt dit wel met de shift toets zoals aangegeven in het boekje. Wanneer ik in het spel bij instellingen de trilfunctie aanleg van de besturing voor gamepad, werkt deze ook niet; nochthans beschik ik ook over een trilfunctie op de gamepad. Wanneer ik de trilfunctie aanleg en de insrtellingen opsla, zie ik dat de trilfuncti…
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
hallo mensen het klinkt een beetje heel erg raar :geheim: maar ik heb op youtube naar een game gezocht die ik wou (counter strike source) en ik kreeg een filmpje over counter strike source. in dat filmpje wordt uitgelegd wat je moet doen als je counter strike source wil downloaden en waar je het kan downloaden ik heb het geprobeerd met anti virus programma`s,games en Windows programma's probeer het eens O0 P.S kijk ook bij de commentaar of het wel een virus is of niet!!!!!
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb via FTD cloud9 voor fs9 gedounload. Na de instalatie moet ik een crack plaatsen. Deze crack bestaat uit 2 dll. file's. De ene vervangt hij wel maar de tweede file geeft aan dat ik geen recht heb om deze bewerking uit te voeren. Ik heb bij beveiligingen alle rechten om eea te doen, als admi. ik heb de beveiliging uitgeschakeld en ga zo maar door. Ik draai onder vista 32 bit. Ik weet het niet meer. Als iemand een tip heeft graag. Gr Rinus2008 :-[ :-[
Laatste reactie door rinus2008, -
- 7 reacties
- 3.5k weergaven
Hee jongens, Ik had even een vraagje.Waar kan ik mooie en werkende vista themes downloaden, en hoe kan ik ze installeren? Ik heb vista Home Premium. Verder had Niels. een balk boven zijn taakbalk volgens mij in plaats van gadget balk ??? Weet het niet zeker. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23022.120 en dan de 2e van boven. Alvast bedankt, PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 18 reacties
- 3.2k weergaven
Beste mensen, Als ik ga gamen zoals BF2 en WarRock, loopt mijn muis wel eens vast. Dan kan ik niet draaien zodat ik de heletijd word neergeschoten. Maar als ik bijvoorbeeld gewoon aan het internetten ben enzo dan loopt mijn muis niet vast. Weet iemand misschien wat het probleem is en wat ik eraan kan doen. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Vico, -
- 6 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo iedereen, ik heb weeral een probleempje :-\ Ik heb zojuist geprobeert om het spel Mafia (origineel) nog eens te installeren op mijn computer. Vroeger had ik daar geen problemen mee tot ik het vandaag nog eens probeer te installeren. Alles loopt perfect tot ik de 2 de Cd insteek en de installatie lijkt vast te lopen. Er verschijnt een fout op het scherm namelijk "Kan A6 niet kopiëren (cyclische redundantiecontrole). Ik heb toen eens het woord "cyclische redundantiecontrole" opgezocht op het net en het schijnt dat het waarschijnlijk ligt in de CD zelf (d.m.v krassen op de cd ofzo) Is er geen enkele manier om dit te verhelpen zodat ik toch mijn spel kan …
Laatste reactie door Kenneth, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Heey mensen !!! Ik heb net een Cod 4 private server online gegooid, vrienden die het spel gekocht hebben konden online, vrienden die hem gedownload hebben niet. Nu wilde ik weten hoe maak je zelf een Cracked Private server ?? Dan al aan het goede geweest maar is nergens te vinden, jammer genoeg :’(, Kan iemand mij hier mee helpen of weet iemand een linkje ?? Alvast bedankt
Laatste reactie door Sander, -
dé spellen? 1 2
door ..speedfreak..- 25 reacties
- 5.6k weergaven
hallo, wat zijn dé spellen van het moment? waarvan jullie me aanraden die echt te moeten spelen, ( natuurlijk wel voor de pc he) misschien heeft iemand nog sites waar een hoop van spellen te vinden is? bedankt, groetjes speedfreak
Laatste reactie door Kenneth, -
assassin's creeds
door nisteri- 5 reacties
- 2.3k weergaven
hallo ik heb assassin's creeds gedownload met crack, ik zit ook te klooien met daemon tools maar ik heb dus echt geen idee wat ik moet doen want elke keer als ik het wil starten vraagt hij om een cd. wat nu te doen??
Laatste reactie door fonzzz, -
FIFA 08 gecrasht
door PES2008- 11 reacties
- 2.6k weergaven
Hey, Mijn FIFA 08 is gecrasht. Omdat ik teveel Pataches enal heb gedownload. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die het weer doet? Kan ik Patches met Creation master 08 verwijderen en naar zijn originele versie brengen?
Laatste reactie door fonzzz, -
- 17 reacties
- 8.2k weergaven
Ik heb nu de engelse fifa manager maar hoe stel je die nederlands in?
Laatste reactie door Robin, -
FIFA 08 theme
door PES2008- 23 reacties
- 4.6k weergaven
HEy, Ik heb FIFA 08 op PC. Zo als je weet ziet het scorebord en de balkjes waar ze de spelersnamen zetten tijdens wedstrijden niet zo erg mooi. Mijn vraag is of je dat kan veranderen. Misschien iets te downloaden of misschien met Creation Master 08. Reacties graag...
Laatste reactie door Heisenberg, -
hallo ik heb anno 1701 en 1701 the sunken dragon gekocht allebei engelstalig maar nu heb ik een probeem als ik sunken dragon instaleer vraagt hij om een serial en die staat nergens aangegeven in mijn boekje ook de van de 1701 werkt nie wat kan ik nu doen ? weet iemand een serial nummer van anno 1701 the sunken dragon dank u gr tim
Laatste reactie door Sander, -
- 10 reacties
- 2.4k weergaven
Ik heb de sims superstar gedownload en met 2 cd iso, ik heb ze met deamen gemount maar het vraag alsnog een cd in drive G als ik het in drive G heb gedaan zegt die gewoon hetzelfde weet iemand raad mee? x
Laatste reactie door Thijs, -
- 10 reacties
- 2.6k weergaven
Wij hebben need for speed carbon al een hele tijd op de computer staan en spelen hem nooit meer. Nu wil ik dit megaspel er af halen maar dan krijg ik een error?! Hoe kan ik hem dan wél uninstalleren? Groeten
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 4 reacties
- 1.6k weergaven
Hey, Ik wil deze gaan downloaden: http://eastore.ea.com/store/eaemea/nl_NL/DisplayProductDetailsPage&productID=72859400 Alleen als ik da dan heb gedownload kan ik die dan gewoon op cd zetten, want als mn pc een keer crasht. Dan ben je hem miss kwijt en kan je opnieuw geld gaan betalen.
Laatste reactie door Thijs,