Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2k weergaven
ik had een tijd geleden bij mijn neef gezien dat hij gameboy games op zijn PC kon spelen. weet iemand hoe dat moet?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 13 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem ik heb Test Drive Unlimited geïnstalleerd en de crack ik start het spel maar dan vraagt hij serial en GameSpy account wat moet ik doen Ik had al ervoor een serial ingegeven en een GameSpy account ingegeven. Maar dan zegt hij na altijd iets van 90 seconden, dan springt hij ineens naar een venster en daarop staat voor het te updaten dat doe ik en installeer de crack opnieuw en da zegt hij weeral hetzelfde. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door 4tunewarez, -
- 6 reacties
- 1.8k weergaven
Hey, Hieronder zie je een plaatje van Robben in FIFA 08. Zoals je ziet, is zijn rugnummer ver uit elkaar. Dat moet een 11 voorstellen. Mijn vraag is, hoe krijg ik zulke rugnummers dicht bij elkaar. Ik heb alles met Creation master geprobeerd, maar niks lukte. Jullie enig idee?
Laatste reactie door PES2008, -
- 4 reacties
- 1.6k weergaven
kan iemand me helpen ik heb fifa 08 maar in het engels maar ik wil het in het nederlands ?? hoe moet ik het doen
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb net Joint Operations geïnstalleerd en nu valt hij na een klein tijdje als ik op internet speel steeds uit. Dan geeft hij geen foutmelding ofzow, maar gaat gewoon naar het bureaublad. Ik heb eerst Joint Operations Typhoon Rising geïnstalleerd en Escalations (uitbreiding ervan) en daarna de IC Mod (is een proffesionele mod) gedownload en geïnstalleerd. Ik heb deze spellen al lang en heb er nooit deze problemen mee gehad, computer kan het sowieso wel aan. Weet iemand wat het probleem misschien is?
Laatste reactie door Cédric., -
- 22 reacties
- 4k weergaven
hoi ik heb FIFA 08 geinstalleerd ik wist dat het een risico was maar ik probeerde het gewoon wat op de site van can you run it werd aangegeven dat FIFA 07 het niet zou doen maar hij deed ik dacht dus het zal FIFA 08 ook wel werken. maar niet dus ik vraag me af wat ik moet verbeteren aan me hardwareom FIFA 08 wel te kunnen spelen. daarom post ik even wat gegevens van me computer hier onder staan ze: alvast bedankt Computer: Besturingssysteem Microsoft Windows XP Professional OS Service Pack Service Pack 2 DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9…
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum en ben absoluut nog niet thuis in het downloaden. Laatst heb ik demo's gedownload van PCM 2007 en PCM 2008. PCM 2008 kon mijn computer niet aan (kreeg geen beeld enzo, ligt aan de grafische kaart). PCM 2007 lukt wel en ik wil graag dit spel downloaden. Nu weet ik totaal niet waar ik moet zijn, waar ik moet beginnen en wat ik allemaal moet doen. Kan iemand mij helpen en vertellen wat ik allemaal moet doen en downloaden, zodat ik PCM 2007 gewoon kan spelen op mijn computer? Alvast bedankt! (PS: Ik heb op PCM2007 gezocht op het forum, maar daar stond niet het precieze antwoord op mijn vragen. Meestal ging het daar om een klein stapje …
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Voor ik begin wil ik zeggen dat ik een gelijkaardig probleem heb gevonden alleen heeft de persoon in kwestie het zelf kunnen oplossen en ben ik er niet bepaald wijzer uit geworden. Dit was de topic. als jullie er wijzer uit zouden worden. ik heb dus het ISO bestand uitgepakt en er kwamen ellerlei bestanden bij zoals autorun, 0compressed en 1compressed. maar als ik de autorun wil opstarten komt erop dat ik de dvd/cd erin moet steken. Momenteel heb ik alles uitgepakt (inclussief die twee compressed) En ik krijg steeds hetzelfde probleem. Deze bestanden heb ik nu dit stond bij een toegevoegt kladblok document maar ik wordt er niet wijzer uit : in sommige gevallen wi…
Laatste reactie door mitsie007, -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
mensen ik heb vanmidag cod4 weer geinstalleerd, ik heb het een tijd geleden al gespeeld en dat ging perfect! natuurlijk speel ik op cracked servers... maar nu word ik elke keer gedisconected als ik inlog op een server...ik kan wel het spel zien en mijn groep kiezen, maar 2 sec. later ben ik dr af.. zelf dacht ik dat het kon liggen aan mijn videokaart die nie up to date was..ik heb een ati radeon x1600, zou iemand miss een link kunnnen geven van een nieuwe update of driver daarvoor? me doorverwijzen naar de site van ati of amd werkt nie..ik heb al veel geprobeerd! als iemand een andere oplossing weet is ie ook welkom!! thnx en grtz:)
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
eey beste forumleden, Ik kan nu eindelijk cod 4 spelen. (cracked servers) ,maar sinds vandaag blijft de pc bij het laden van de map steeds op precies hetzelfde puntje steken waarna ik een melding van vista krijg dat ie niet meer werkt. recentelijk(net dus) gebeurde dit ook bij crysis...,maar ik zou het heel erg fijn vinden als jullie me kunnen helpen met mijn cod 4 probleem. p.s mijn pc kan het denk ik niet aan liggen net nieuw... q6600 sapphire 4870 die 2 zijn toch wel goed genoeg voor cod4 grtz, headhunter
Laatste reactie door JStyle, -
jojo fashion game
door inkies7- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hallo Ik heb hier een trial van maar ik zoek nu een serial of crack. Kan iemand mij helpen??
- 30 reacties
- 15.3k weergaven
Hallo, ik zoek een goede private server voor mijn WoW spel want heb geen zin om te betalen ik zoek eentje waarbij je ineens lvl 70 wordt als je iets vermoord, een server met quests en nog wat goeds. welke server kan ik pakken? bedankt voor het helpen, yolanneke
Laatste reactie door Valcorb, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb The Elder Scrolls 4 Oblivion gedownload en heb ook gelijk de crack gedowload. Alleen snap nou niet welk bestand ik moet vervangen, want als ik hem in het bestand zet, geeft ie nog steeds dat ik er een cd in moet doen. En de bestandsnaam van de crack komt net niet overeen met de iconen die er al staan. Ben al de hele dag bezig en word er beetje moe van... Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe?? Spanks
Laatste reactie door b0rs, -
- 5 reacties
- 20.3k weergaven
ik zoek de product key van microsoft flight simulator x wie kan mij helpen?
Heey ik heb een probleem met Ghost Recon ADvanced Warfighter 2.. wou het weer is effe spelen mja.. toen ik hem opstartte kreeg ik deze fout: Crash in application version: 29980.2562 GRAW2 requires an up to date version of Ageia PhysX and associated DLLs. Please install latest PhysX runtime. Renderer: threaded Physics : threaded Ik denk dat ik dan wat met Ageia PhysX probleem is ... en dat ik hem moet updaten.. maar waar zou ik dat kunnen doen? of is dat me probleem niet ? Groeten
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
elke keer als ik call of duty 4 mp start krijg ik een fout(iw3mp.exe)maar sp werkt prima kan iemand mij helpen met dit probleem alsvast bedankt Edit: en het is geen gedownloade versie Edit mod: voortaan de verander knop gebruiken
- 1 reactie
- 5.6k weergaven
ik heb ff een vraagje ben net nieuw hier en hb ook niet heel gek veel verstand van computers maarja dat terzijde!! ik heb cod4 binnen gehaald met nieuwsgroepen alles geinstaleerd crack gekopieerd!! alles lijkt goed te gaan maar als ik hem wil starten krijg ik een melding' iw3sp.exe werkt niet meer' wat betekent dit en hoe kan ik dit oplossen?
Theme park world
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1.7k weergaven
beste dukenaars, Ik heb een probleem met het spel Theme park world. Ik heb tevens de crack gebruikt en het spel gepatched. Het probleem is dat als ik m opstart hij niet verder komt dan een heel klein stukje dat ie heeft geladen. En dan komt windows met de foutmelding: ''Er is een fout opgetreden in tp.exe...'' Ik heb trouwens ook al geprobeert om m in verschillende compatibiliteitmodussen te zetten. Maar zonder succes... :'( Iemand de oplossing ?? GreetZlatan
-
- 16 reacties
- 3.4k weergaven
Hey mensen, Het lijkt me leuk om eens een keer een potje Call of Duty 4 te spelen met een paar andere forum leden. Hoe denken jullie erover? Doen we niet moeilijk, een eigen server is niet nodig... Dan joinen we gewoon een lege server. Meer informatie volgt nog. Dat ligt er aan of er mensen zijn die interesse hebben O0 MVG Lajos.
Laatste reactie door Farid., -
modbreak: /spam Ja, dat krijg je hè.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
worms
door kaasbroodje- 4 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb via ftd worms gedownload maar zodra ik op play druk gebeurt er helemaal niks ik krijg ook geen foutmelding. heb net de reactie,s door gelezen en bij de rest werkt hij wel gewoon :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo mensen, Weet iemand hoe ik auto's in Trackmania Nations Forever kan importeren ? Want ik heb geen idee hoe dat moet. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 4 reacties
- 1.6k weergaven
hoi allemaal! Ik heb met torrents fifa 08 binnengehaald, en even een crackje erbij gezet. Alleen kan ik nu niks online doen, omdat ik moet updaten, en die patches van de ea site (voor teamtransfers, en bug fixes etc) het niet doen als je een crack hebt. Weet iemand een manier hoe dat wel kan/weet iemand een speciale patch die dat zegmaar 'omzijld'? Greetings Emile
Laatste reactie door Pctje, -
- 7 reacties
- 4.6k weergaven
Hey mensen, Als ik de serverlijst in Call of Duty 2 refresh, komt er te staan: waiting for response from master server. Verder doet hij niks. Kan iemand me helpen, ik kan niet zonder CoD2 > MVG Lajos
Ik heb een probleem met Grid. Ik heb het spel gisteren gedownload, en net geinstalleerd. Ik ging het spelen en na 5 minuten, krijg ik een blauwe windows achtergrond en startte mijn computer opnieuw op. Daarna kreeg ik: Systeem is hersteld van een ernstige fout. Daarna heb de kwaliteit op laag gezet en ging het beter, maar na 20 minuten kreeg ik weer hetzelfde. Mijn computer kan het spel aan en de torrent is ook goed, want bij de reacties staat dat hij het bij iedereen perfect doet. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Laatste reactie door JStyle,