Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
ik ben al een paar dagen runescape aan het spelen maar hij gaat alleen op low quality ik wil hem wel op high quality voor fullscreen spelen, maar hij wil niet werken. dit kwam erop: Your operating system: Windows Vista x86 6.0 Your graphics card: Microsoft Corporation GDI Generic Your graphics card driver has the following problems: Software Rasteriser Unsupported OpenGL Version No Multi-Texturing Insufficient Texture Units No Extended Multi-Texturing hoe kan ik die allemaal verbeteren? plz help
Laatste reactie door robin1994, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo ik heb een vraag? steeds als ik een spel speel op mijn pc ( bijv: nfs most wanted/carbon of the godfather) valt na een tijdje spelen gewoon het spel uit. weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhinderen? gr.jan
Laatste reactie door jan1991, -
PC Reset
door Dark Legend- 2 reacties
- 1.7k weergaven
hallo, ik wil mijn PC resetten door er een nieuwe XP op te zetten, maar wordt hierdoor mijn MSN contactenlijst ook gewist? of kun je hiet een backup van maken?
Laatste reactie door Heisenberg, -
CD key maken
door JanPieter- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo! Hoe maak ik een nieuwe CD-key voor Call of Duty 1 en United Offensive? Ik weet dat je iets met een creator moet doen, maar weet ik er niks van. Wie kan me verder helpen? Jan-Pieter
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 16 reacties
- 3.2k weergaven
Hoi Mensen! Ik heb een probleem met een paar spellen Ik weet niet of ik het goed van uitleggen maar hier een poging: By need for speed pro street in het begin by het 'menu' zegmaar is alles zwart, je kunt de letters dus niet lezen, en dat is ook by GTA san andreas, Er komt dan helemaal geen foutmelding ofzo, nfs pro street is gewoon gekocht in de winkel dus het kan ook geen download fout zijn.. weet iemand wat het kan zijn? en hoe je het kunt oplossen? Groetjes! :peace:
Laatste reactie door Dark Legend, -
visualboyadvance
door repoc- 10 reacties
- 2.5k weergaven
hey, ik heb zon gamboy emulator(visualboyadvance) mr ik wil graag codes invoeren bij het spel Pokemon sapphire. ik heb heel veel op internet gezocht en ook wel aardig wat gevonden maar de codes werken gwoon niet:S weet iemand hoe ik de codes kan laten werken?
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo Ik heb sims compleet op mijn computer staan maar steeds als ik wil starten kom ik op de plattegrond maar ik krijg steeds achter elkaar dat ik bedankt word voor het instaleren van Beestenboel,superstar,abacadabra etc... Maar ik kan niet verder om te starten met het spel. Weet iemand hier een oplossing voor mischien heb ik wat fout gedaan??? groeten. Jeffrey.
Laatste reactie door jeffreyajax, -
- 8 reacties
- 2.1k weergaven
hallo mensen ik heb een vraag ik heb een spel gedownload en geinstaleert maar nu vraagt hij om de dvd/cd, ben net nieuw hier in dus kan iemand mij hiermee helpen!!!!! alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Virtua Tennis 3
door stoops7- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Hey Ik heb Virtua Tennis 3 gedownload maar er zit geen handleiding bij. Nu wil ik graag weten wat de controls zijn voor het spel. Je weet wel, hoe moet ik een slag, forehand, etc...uitvoeren. Kan iemand mij helpen. Ik zou graag een lijstje krijgen met daarop alle controls.
Laatste reactie door Pctje, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb sinds gister het spel horsez. nu geeft deze een foutmelding aan na een minuut of 5 geeft hij aan dat commonplayer niet meer werkt. heb ook gechecked of deze op vista zou moeten kunnen en dat kan gewoon. opnieuw geinstaleerd pc opnieuw opgestart maar helaas. iemand die dit spel ook heeft of dit probleem kent? Tips?? Groetjes Wendy
Laatste reactie door modelwendy, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Telkens als ik een cracked server wil joinen in crysis, krijg ik een timeout, weet iemand hoe dit komt?
Laatste reactie door nick9319, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo allemaal, Na PES al velen malen uit te spelen had ik vandaag opeens zin in een nieuwe voetbaluitdaging dus ik dacht ik ga FIFA 08 kopen LEGAAL en alles, ik was 18 euro kwijt,prikkie dacht ik zo Ik kom thuis installeer 'm zoals t hoort geen problemen, ik start fifa op krijg ik deze foutmelding te zien conflict met emulatiesoftware gedecteerd :'( ik zo driftig als ik kon meteen op ge googled maar er kwam niet zo heel veel bruikbaars uit ,bij iedere hit ging t er om dat het spel illigaal was of dat ze hetzelfde probleem hadden maar met een andere game, ook EA dat wel anyways.....ik heb echt geeeeeeeeeeeen idee what to do , want op mn bonnetje staat namelijk …
Laatste reactie door igar079, -
phosphor.beta1
door robin1994- 0 reacties
- 1.4k weergaven
dit is een fps, die moet je niet downloaden ofzo, je speelt hem gewoon in je web browser zonder enige problemen hij is wel cool en mooi en zeker waard om ff te bekijken dit is de link http://www2.rasterwerks.com/game/phosphor/beta1.asp
Laatste reactie door robin1994, -
- 13 reacties
- 2.7k weergaven
Techzine Frontpage Techzine » Nieuws » Games & Consoles » EA: Meer dan 3x installeren is nieuwe licentie EA: Meer dan 3x installeren is nieuwe licentie ekudosdiggnujijmsn.reportertechnoratidel.icio Gepubliceerd door Johan Top op vrijdag 27 juni 2008 19:15 1 reactie - views 43 EA heeft in Mass Effect een nieuw soort beveiliging van het reeds bestaande SecuROM toegepast. Naar nu blijkt kan je hierdoor de game echter niet meer dan drie keer installeren. Dit is iets wat we nog niet eerder zagen en veel gamers zetten dan ook vraagtekens bij deze nieuwe methode. Wat doet de beveiliging exact? Het installeert zich zonder je medeweten op je computer, het zet …
Laatste reactie door Catzilla, -
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo heb een probleem met sims eilandverhaal. Toen alles geinstalleerd was en het spel begon op te starten loopt dit vast tijdens de intro en merk ook dat het scherm niet schermvullend is heb aan beide kanten een ruimte van 9 cm over hoe kan ik verder . Zit echt met mijn handen in het haar heb al gedeinstalleerd en terug opnieuw maar steeds blijft die vasthangen bij de intro het is nochtans een origineel spel dus :-\
Laatste reactie door Catzilla, -
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb Age of Empires 3 gedownload. Nu heb ik een map met 3 bestanden. Het zijn: rld-aoe-cd1.uif rld-aoe-cd2.uif rld-aoe-cd3.uif Met welk programma moet ik deze bestanden openen/installeren?
Laatste reactie door yannick93, -
- 3 reacties
- 3.6k weergaven
Ik wou altijd al een eigen guild. Maar ik wist niet hoe ik die moest maken. Weten jullie soms hoe ik een guild kan maken? groetjes, yolanneke
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hey, Ik heb me eerste seizoen van FIFA 08 Coach afgemaakt. Ben Landskampioen & Bekerwinnaar geworden. Alleen, aan het einde van het seizoen laten ze voor het laatst de Comeptitiestand zien. Hier een plaatje: Maar hier loopt mijn spel vast. Ik kan alleen rechtsboven op het Kruisje en Vraagteken klikken. Verder kan ik niks. Weet iemand hoe dat komt? Alvast Bedankt!
Laatste reactie door PES2008, -
- 10 reacties
- 8.4k weergaven
Ik heb dus Battle for middle earth 2 gedownload. Vervolgens gemount met Deamon tools en geïstalleerd wat allemaal gewoon goed ging. Alleen als ik dan het spel daadwerkelijk wil spelen dan geeft hij aan dat hij de juiste CD/DVD niet kan vinden. Kan iemand me alsjeblieft helpen want vind het echt een super vet spel? alvast bedankt!
Laatste reactie door nebojsa6, -
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo mensen Als ik Mp wil openen, doet het, als ik een server wil joinen geeft hij deze error: Wie O WIe?? Farid :peace:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 5.4k weergaven
hallo allemaal, ik heb Need for Speed ProStreet gedownload ik heb het spel geinstaleerd maar nu staat er onjuiste cd/dvd geplaatst Plaats de originele cd/dvd van Need for Speedâ„¢ ProStreet. kan iemand mij helpen ?
3D-Fahrschule
door 4tunewarez- 1 reactie
- 3k weergaven
:welkom:ik heb een vraag ik heb 3D-Fahrschule v5 geinstaleerd maar als ik het start komt er site file://localhost/C:/Program%20Files/3D-Fahrschule/manual/ende.htm hoe los ik dit op ik heb al gebrobeert met een update en het werkt steeds niet wat doe ik verkeerd ??? :-[
Laatste reactie door Fredpascal, -
Frets on fire!
door Niels.- 9 reacties
- 2.2k weergaven
Heey mensen , Jullie kennen vast wel de game 'Guitar Hero' ! Nou , dit is een leuke replica , die je GRATIS kan downloaden op ; http://fretsonfire.sourceforge.net/ Het is een erg vette game , waarin jou toetsenbord, de gitaar moet voorstellen! Ik zelf vind het erg leuk , en het is gratis! Dacht , ik deel het met jullie , miss vind jullie het ook wel wat Niels . :peace:
Laatste reactie door yihaa, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Hey ik zit met het volgende probleem: Met multiplayer hapert het spel een beetje. Bijvoorbeeld als ik schiet met m'n gun, komt een seconde later de kogel eruit. Haperen dus. Dit is erg irritant en het spel word er niet leuker van. HOe kan ik dit verhelpen? MVG Lajos
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Hey, Ik speel in FIFA 08 Cerriere. Alleen, ik kan geen Kampioenenbal (Champions League) spelen... Weet iemand hoe ik hem in kan stellen? ik ben trouwens Real Madrid. Dus Champions Leagie zou ik makkelijk moet kunnen spelen.
Laatste reactie door steffris,