Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
Spore account
door Gast Zlatan- 6 reacties
- 9.5k weergaven
Hallo, Ik heb net Spore succesvol gedownload maar het lukt mij niet om een account aan te maken. ik heb alles netjes ingevuld aan het nodige aangekruist maar krijg dan dit: ''de registratiecode die voor de installatie van dit spel gebruikt is kan niet worden bevestigd'' Weet iemand waar je gewoon een accountje kan maken ? bijvoorbaat dank, m.v.g Zlatan
-
Teamspeak in WoW
door Valcorb- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo daar, ik wou eens vragen? hoe gebruik je teamspeak op WoW? dat is: als je in party bent, dat je kunt praten meteen microfoon in plaats van als je alles typt, dus hoe gebruik je het? greetz, yolanneke
Laatste reactie door Valcorb, -
game maken
door wmaster- 5 reacties
- 1.5k weergaven
een goeden dag allemaal ik wil een spel maken maar heb geen iedee welk programaatje het besten is. ik ben zeer goed met 3ds max 2008 en endorphin enig iedee of ik dat kan gebruiken in zoon programmatje? alvast bedankt! ps. ik heb zelf al ge ooglet maar kan niet echt iets vinden!
Laatste reactie door wmaster, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Ik heb een klein probleempje met het ikea accessoire pakket. Ik heb alles goed gevolgt, gedownload, geïnstalleerd en dan de crack erin gestoken en alles starte netjes op. E erst heb ik nog mijn huisdieren crack terug moeten zetten vooraleer het spel terug opstarte, maar voor de rest was er geen probleem. Ik kreeg zo'n opstartscherm met bovenin al de uitbereidingen en acessoires (ik heb pets en ikea alleen nog maar;)). Maar toen ik in het spel wou kijken welke spullen er bij waren gekomen bleek dat er helemaal niks instond. Nu vroeg ik me af of soms iemand weet hoe het kan komen. Voor de rest heb ik geen problemen ermee. Ik dacht dat het soms aan een verkeerde crack ko…
Laatste reactie door Kelly__, -
- 8 reacties
- 2.4k weergaven
hey(hiervoor ook al topic voor COD4 online ) ik wil ook graag unreal tournament online doen(ook illigaal), als ik hier dan een game join gaat hij eerst laden en dan staat er dat ik niet kan verbinden, dat is zo bij elke game die ik probeer weet iemand hier raad mee?
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24836.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
nu gaat Test Drive Unlimited terug maar nu hapert hij op de minimumvideo kwaliteit hoe moet ik mijn systeem sneller maken ???
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2.1k weergaven
Okeej, ik heb dus laatst een need for speed most wanted torrent gedownload, maar ik heb dus egt geen FLAUW IDEE hoe ik 'm moet installeren zonder een cd te gebruiken, dus zou ik hier misschien wat hulp mee kunnen krijgen? Ik zou jullie voor eeuwig dankbaar zijn ^^
- 6 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb een aantal mods voor gta gedownload maar ik weet niet wat ik erin meot zetten en waar mes verder helpen als het kan mvg.magicm14
'' Can you run it?''
door Luc.- 1 reactie
- 2.9k weergaven
Heuj. Ik weet niet of dit al eens gepost is, maar ik vind het onwijs handig als je wilt weten of je een bepaalde game kunt spelen op je pc. Zodat je straks niet achter je pc'tje zit en uren op die download hebt zitten wachten/maanden gespaard hebt voor die ene coole game die je altijd al hebt willen spelen, en je pc kan het spel niet aan! Daarom is deze site erg handig: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Je kiest gewoon een game die je wilt gaan downloaden/kopen en je klikt op ''Can you run it?''. Je moet wel eerst iets downloaden als ik me niet vergis, maar dat is maar een klein bestandje. Hier een voorbeeldje, heb even Bioshock getest: …
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 7.4k weergaven
hallo ik heb net sims2 apartements life maar hij vraagt om een orgine cd/dvd
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload maar als ik ´m dan opstart geeft ie deze melding Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Weet iemand hier wat voor?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb de sims levensverhalen gedownload en op een cd gebrand. Nu wilde ik hem installeren maar op 38% blijft hij steken. Er komt een bericht met: Er is een probleem opgetreden tijdens het kopiëren van het bestand 'TSData/Res/UI/ui.package'. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Laatste reactie door inekea, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb de sims 2 torrent gedownload verder gedownload met vuze uitgepakt en na uren w8en loop ik vast in de ''handleiding staat: Bij starten van het spel wordt om CD 1 gevraagd. De kopie die je nu hebt, voldoet niet, omdat daarop niet de beveiligingscodes staan, die wel op het origineel staan. Doe dus voor je gaat spelen eerst het volgende: - Stop het spel - Maak een backup van sims2.exe in de programmadirectory van Sims 2 (meestal "C:\Program Files\EA Games\De Sims 2\TSBin\") - Kopieer het hier bijgesloten programma "sims2.exe" naar die programmadirectory, ter vervanging van de originele sims2.exe. - Start het spel opnieuw. Klaar ! maar ik kan sims2.exe …
Laatste reactie door Kelly__, -
- 5 reacties
- 2.4k weergaven
Mijn Videokaart op m'n gewone pc is te min en kan Beijing 2008 niet afspelen, nu wil ik het spel op me laptop laten afspelen maar weet niet hoe ik het spel op de laptop kan krijgen omdat ik het spel niet kan branden op dvd omdat die hier te groot voor is Wie kan me helpen?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 6 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb een game (harry potter en de orde van de feniks) gedownload via mininova en hem op een dvd-r gezet. Daarna heb ik het spel geïnstalleerd. Dit verliep allemaal goed, tot ik het spel wilde starten, wat niet lukte omdat hij het bericht geeft: "Onjuiste dvd geplaatst. Plaats de originele dvd." Nou is mijn vraag: Is er een manier om het spel toch te kunnen starten zonder de originele cd-rom te moeten kopen?
Laatste reactie door inekea, -
Assassin's Creed
door Bart'- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Waar kan ik Assassin's Creed downloaden voor de pc?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Gran Turismo 5
door Bart'- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Weet iemand waar ik Gran Turismo 5 kan downloaden???
Laatste reactie door Bart', -
Cod 4 Single Player
door Bart'- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik probeerde zojuist CoD 4 Single Player te gaan spelen dus ik stop de CD er in, en via Xfire probeer ik hem te starten. Dit werkt niet, hij geeft aan dat de cd er niet in zit terwijl de CD er wel degelijk inzit, wie kan mij hiermee helpen?
Laatste reactie door Bart', -
Assassins Creed
door repoc- 5 reacties
- 1.9k weergaven
hey ik heb assassins Creed gedownload en heb drna dus de crack nodig maar ik weet niet meer precies hoe dat werkt kan iemand dat uitleggen? alvast bedankt
-
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hey, Mijn internet vraagt neit meer of hij downloads moet opslaan maar download ze direct naarme pc en opent ze direct (kut dus) Correctie: Ik heb een bepaald bestand de vrijheid gegeven direct te openen .rar bestand maar hoe zet ik dat in godsnaam weer trug hoe zet ik weer vraagd wat hij er moet? reageer alsjeblieft snel! Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Fredpascal, -
Fifa 08 probleem
door Noize- 10 reacties
- 2.9k weergaven
Ik heb Fifa 08 (orgineel) al 4 x geinstalleerd, en elke keer als ik de patches installeer om online te kunnen spelen krijg ik een foutmelding : http://i35.tinypic.com/2hnsxlg.jpg Weten jullie hoe ik dit kan fixen?
Laatste reactie door Farid., -
- 14 reacties
- 4.5k weergaven
Heeft iemand een goede en werkende torrent voor het spel Beijing 2008 voor de pc? Hoe groot is het bestand ongeveer???
Laatste reactie door fonzzz, -
COD 4 Online
door repoc- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hey ik wil graag COD4(illigaal) online spelen maar er staat dat ik een punkblocker moet hebben, nu heb ik die gedownload en heb daarmee dus COD4 aangevinkt. maar er staat nog steeds dat ik geen punkblocker heb. weet iemand hoe ik wel online kan?
Laatste reactie door repoc, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Heeft iemand misschien deze versie voor mij :
Laatste reactie door Cédric.,