Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 3.4k weergaven
heey, ik heb een gta san andreas gedownload en hij deed het gewoon maar nu geeft ie een errrorr. :'(: please insert cd/dvd weet iemand hoe ik dit kan oplossen. heb v 1.0
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 4 reacties
- 2.8k weergaven
Ik heb net fifa 2009 gedownload via Nieuwsgroepe, ik start het spel op en krijg dit: http://i37.tinypic.com/2s959c3.jpg Geen idee wat het is, voor de rest werkt het prima, alles. Behalve dat je de spelers niet ziet.. Misschien weten jullie het, alvast bedankt!! :friends:
Laatste reactie door eD.winn, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hey, Ik heb nu Flatout ultimate carnage, maar daar moet je dus hoogspringen maar ik heb geen idee hoe dat moet. Iemand die het wel weet? P.S Ik heb flatout dus op de pc. Gr. Thijs
Laatste reactie door Thijs, -
DS Spellen
door perfect- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Heey mensen !! Ik wil graag leren hoe je DS spellen moet downloaden en hoe je de spellen op je DS kunt krijgen. Kan iemand mij hier bij helpen met een duidelijke uitleg ??? zou fijn zijn! Groetjes!
Laatste reactie door Vico, -
Spore - Eigen creaties 1 2 3
door kaasbroodje- 50 reacties
- 9.7k weergaven
show hier jou spore character. gewoon praten over het spel kan natuurlijk ook dit is mij lieve beestje http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/spore.jpg
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Heb vandaag alle delen van de sims geïnstalleerd maar nu heb ik een heel vaag probleem. Als ik ga kijken bij de voorwerpen die je kan kopen staat er meerdere keren met rode letters no pic . Als ik daar dan op klik komt er een omschrijving van het voorwerp enz maar als ik het dan koop en het ergens wil neer zetten zie ik niks ook niet hoe me voorwerp er uitziet en als ik het koop gaat me geld wel weg maar er staat niks :-[
Laatste reactie door W.L.M, -
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
hee allemaal, ik wil heel graag de sims 2 op mijn computer vista. weet iemand waar ik dat spel kan downloaden zodat hij het ook meteen doet? ik had namelijk al een aantal geprobeert, maar dan als ik een crack erbij zette deed hij het niet omdat ik het systeem vista dan heb, en anders stondt er doe de juiste cd erin. kan iemand mij helpen?? x
Laatste reactie door Purpleforce, -
goed, ik wil world of warcraft gaan spelen, me vrienden hebben me overtuigd... ik kijk ff op de site om te zien wat de beste configuratie zou zijn om het te spelen. daar stond geforce 5700FX om het het beste te spelen. ik ging dan naar system requirements lab om te vergelijken en daar stond dan weer 6600! wie heeft er nou gelijk? ik weet dat allebij die kaarten niet hoog zijn maar ikzelf heb maar een 6150SE nForce 430 dus bij mij maakt het wel enig verschil
Laatste reactie door robin1994, -
Brothers in arms
door wmaster- 9 reacties
- 2.5k weergaven
hallo ik heb brothers in arm gekocht (road to hill 30) en hij werkt goed maar als ik het online wil spele doet hij het niet ik druk op een server die dan online is en dan doet ie er een tijdje over om te laden en dan krijg ik de melding da die server de verbinding verbroken heeft dus ga ik weer terug naar het online menu en dan staat de zelfde server er nog weet iemand wat er mis is ??? alvast bedankt O0
Laatste reactie door wmaster, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Heeft iemand die voor mij (torrent) van demonoid mag ook (ik hoef niet online dus een online crack hoeft er ook niet bij) Ik hoor het wel. <Mart> :peace:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
pure
door kaasbroodje- 1 reactie
- 1.4k weergaven
ik heb vandaag pure gedownload en geïnstalleerd zoals stond aangegeven in het nfo bestand maar zodra ik het spel wil starten zie ik alleen heel even een cd draaien naast me muis maar voor de rest gebeurd er niks. als ik de reactie,s lees werkt het bij sommige wel :-[
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 5 reacties
- 2.5k weergaven
ik gev call of duty 4 geinstalleerd maar als hij bij multiplayer gaat laden voor het level dan stopt hij ineens en zegt hij ( create 2d texture error), ik heb het spel origineel. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 7 reacties
- 2.2k weergaven
Beste Mensen, Ik speel NFS U2 en op een keer starte ik hem op en kon ik alleen nog de muis gebruiken. Ik kan wel normaal racen maar ik moet een sponsor kiezen om verder te kunnen en ik kan "kies een sponsor" niet aanklikken. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn toetsen bord weer kan gebruiken. Alvast Bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 7 reacties
- 2.1k weergaven
yééét ik heb een klein probleem met need for speed underground 2 de crack ik heb al bestanden van de 2 CD's op mijn pc gezet + de crack er over gezet ik start de crack (het spel dus) en krijg ik een zwart scherm en daarna ist het gedaan ik krijg een foutmelding . volgens die foutmelding ligt het aan de speed2.exe de vraag is nu aan jullie, HELP MIJ AUB
Laatste reactie door Luc., -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb Counter strikie 1.6 gisteren gedownload met behulp van een filmpje van youtube. Nu wil ik met mijn broer spelen op zijn laptop en ik op de vaste PC dus LAN. Maar ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen ik heb gelezen dat dit kan met hamachi. En ik heb deze tutorial gebruikt: http://tutorial.destralak.info/,maar ik zie in counterstrike nergens iets over lan instellingen. Kan iemand mij AUB helpen.
Laatste reactie door filkill, -
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
ik heb stronghold legends gedownload en toen geinstalleerd, er zat een crack bij. toen ik heb geinstalleerd had en ik hem wou openen zegt hij ( no disc inserted pleas insert the original stronghold legends cd/dvd wat moet ik doen ( er zat een crack bij de game)
Laatste reactie door jeroen755, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Zoals de titel al zegt, ik zoek een torrent of iets dergelijks voor de game Warhammer Dawn of War. Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen :peace: Het liefst met veel seeders :celb: Alvast bedankt. Bounco.
Laatste reactie door Luc., -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Hee mensen, Ik heb net GTA SA-MP gedownload. Als ik het spel opstart, klik ik naast favorites op Internet, maar er komen geen servers tevoorschijn. Ook niet bij official. Het gaat om v0.2.2 RC3. Master Server update wil ook niet. Kan iemand me helpen? MVG Lajos
Laatste reactie door steffris, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik was laatst mijn spellen eens aan het doorspitten en zag het spel railroad tycoon II liggen, ik wilde dit weer even gaan spelen. Maar de pc gaf aan: Sorry, not supported on Windown NT. Daarna heb ik ff wat gezocht op internet en kwam er op uit dat je oude spellen via Microsoft Virtual PC 2007 SP1 kan draaien. Mijn vraag is alleen: hoe doe je dit precies. Ik heb MVP geinstaleerd en hij draait goed ik heb hem als Windown98 laten draaien. Maar nu wil ik dus het spel laden in MVP. Dit lukt dus niet. Maar ik nou eerst Windows98 instaleren op MVP? of kan het ook anders? iemand hier ervaring mee? alvast bedankt! gr gamla
Laatste reactie door Gamla, -
Call of DUty 4
door Bart'- 7 reacties
- 2.2k weergaven
Ik probeerde CoD4 te spelen op mn nieuwe pc, dus ik installeren. Wil ik eerst ff op Single-Player gaan, gebeurt er het volgende: -Geluid loopt voor op het beeld -het beel bevriest om de haveklap Dus, dan maar ff op Multi-Player: -krijg ik een bericht waarin staat: "iwmp3 werkt niet meer" Dus een aantal dagen later download ik de Demo van Medal of Honor Airborne, geluid enzo gaat goed maar de besturing is gewoon veel te traag!!! Waar kan dit aan liggen??? Please someone help me!!!!!!
Laatste reactie door Tom, -
Is het niet leuk om met een paar mensen een custom map voor Wolfenstein ET the maken, helemaal geweid aan Duken.nl ??? Ik wil wel ontwerpen maken maar ik kan nog niet zo best met de modelling programmas omgaan
Laatste reactie door Bart', -
hey ik heb laatst Gunz geinstalleerd gewoon vanaf de site. maar als ik de launcher start krijg ik dat schermpje wel maar er gebeurt gewoon niks weet iemand hoe ik het wel kan spelen?
Laatste reactie door Pctje, -
ikea engels
door inekea- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, ik heb de sims ikea in het engels gedownload, want ik zie hem nergens in het nederlands staan. Mijn sims is in het nederlands, en ik vroeg me af of dat gaat als je dan een engels spel eroverheen zet... Weet iemand of dit gaat en als het niet gaat, weet iemand dan misschien een nederlandse ikea download?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
heey, ff een vraagje als je een patch wil installeeren, dan plak je hem altijd over de orginele exe heen. kan je het spel dan nog wel spelen als hij gedownload is? mij lijkt van niet, want dan overschrijf je de crack. zoals de crack van CoD4 alvast bedankt, fons
Laatste reactie door fonzzz, -
no cd crack
door jeroen1980- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Ik heb het spel Battlefield 1942 gedownload nou heb ik hem geïnstalleerd, nu wil ik een no cd crack bij plaatsen maar dat lukt niet kan ik iemand mij uitleggen hoe ik dit doe in welk mapje ik dit moet plaatsen. Ik heb wel al de no cd crack ( BF2.exe ) zo heet het bestandje. ik heb al gelezen op het forum hoe het meot maar daar kom ik nog geen wijs uit hoe precies moet. Of ik doe iets verkeerd het kan ook zijn dat ik niet de goeie crack heb gedownload. help me alsjeblieft gr jeroen
Laatste reactie door kaasbroodje,