Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
Gta San Andreas
door Gast tcooteman- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hallo, Ik kreeg van een vriend gta san andreas in een zip file. het was een .iso dus ik met daemen tools gedaan blablabla dus ik naar die aangemaakte drive, idd daar vind ik alle files zoals het hoort, maar als ik hem open gaat alles heel traag en als ik op setup.exe of install.exe druk zegt hij dat het geen geldige win32 applicatie is...?! druk ik nog een keer loopt de computer onmiddelijk vast. Weet iemand hier een oplossing voor of weet iemand een andere plek waar ik Gta San andreas kan downloaden? het liefst geen torrent maar gewoon van internet alvast bedankt,
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hallo allemaal ik heb fifa 09 full rip skullptura gedownload alleen nu kan ik hem niet openen ik heb hem van een link van deze site gedownload... het is een rar bestand en als ik er op klik dan staat er dat gedoe met het bijbehorende programma op internet opsporen ect ??? ik heb ook al een keer de reloaded version van fifa gedownload alleen doet de het ook niet want er staan daar een stuk van 52 verschillende bestanden die ik dan niet kan openen (zelfde verhaal als bij dvd rip) zou iemand mij kunnen helpen :love:? alvast bedankt:)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
heey, ik heb een probleem met team fortress 2 op windows 7. als ik namelijk online wil en een mannetje heb uitgekozen dan schiet hij opeens vast en zegt die dat mijn "connection lost" is en dan na 30 sec ben ik dus uit de server. verder is mijn totale verbinding offline want bij mijn connectie pictogram in mijn taakbalk staat een kruisje er door. de verbinding herstelt zich naarmate ik niet meer online speel bij TF2 ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem.
Collin McRae Rally 2005
door Gast Zlatan- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb sinds kort Collin McRae Rally 2005 gedownload maar het installeren lukt niet, ik heb telkens als ik op CMR.EXE klik krijg een ik foutmelding van Window. Weet iemand raad ? GreetZlatan
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
goedemiddag, ik heb een probleem er staat een update op mijn psp dus niet op mijn memory card daardoor kan ik geen spellen meer spelen in mijn iso map en krijg hem er niet af het is de update 6.1 kan iemand mij helpen ??
Laatste reactie door PatrickV94, -
Swap Magic Fat PS2
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Weet iemand of een gedownloade Swap Magic CD te gebruiker is op mijn Fat PS2? Niet gaan vragen welk model ik heb want deze is vlak na de release van PS2 gekocht Bvd, LatinBabe
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo ik probeer al een poosje het spel slender: elementary te downloaden. hij is nu geinstalleerd en doet het, maar als ik een paar minuten speel valt mijn hele computer uit, echt BOEM! zwart scherm. dit is niet goed voor mijn computer denk ik, ik heb het spel er nu vanaf gehaald, maar weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Telkens als ik het spel opstart opend hij hem en begint hij met opstarten, ik krijg de reclame's te zien en dan opeens sluit hij af en komt er een foutmelding er komt te staan : not well-formed (invalid token) at line 1 of last_saved_game.xml heb hem al opnieuw geinstalleerd hielp ook niet. Kan iemand mij helpen? ps. de game is gedownload
- 1 reactie
- 3.6k weergaven
Heb vandaag de nieuwe kernel gedownloaden op de r4 i gold 3ds, na een half uurtje spelen zegt de 3ds downloaden, mijn zoontje doet dat niet en nu ziet de 3ds zijn kaartje niet meer. Heb al een update op het kaartje gezet maar dat helpt niet.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 3.2k weergaven
[table][th] Assassins Creed IV Only CrackFix v2-P2P [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassins Creed IV Alleen CrackFix v2-P2P Release-informatie Groep : P2P Naam: Assassins.Creed.IV.Only.CrackFix.v2 -P2P Releasedatum: 14-11 – 213 Retail Datum: 29 oktober 2013 Bestandsnaam: Assassins.Creed.IV . Only.CrackFix.v2-P2P Bron: Detailhandel Maat: 10 Mb Genre: actie-avontuur, stealth Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Laat Omschrijving Zoals het geval is in de vorige games in de Assassin’s Cree…
-
Help Mij Kben N00b !!
door Gast bowie- 1 reactie
- 2.9k weergaven
Hey, Ik zit met een probleempje : heb Stronghold2 gedownld met BitLord !! Nu heb ik 2mapjes elk met 2 bestanden , Dus Het Ziet er zo uit : CD1 --> 1 BINFile ,1 CUEFile CD2 --> 1 BINFile , 1CUEFile NU heb ik gehoort dat ik deze moet mounten ! Kan iemand mij helpen ?? PLease geef antwoord !! PS Kheb alcohol 120pro. al gedownload!!
Laatste reactie door Duken, -
Football manager 2009
door sep- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Weet iemand een site waar ik een productcode vandaan kan halen, van bijvoorbeeld fm 2009
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hallo, ik heb een vraag, als ik zelfgemaakte spellen voor de xbox wil maken heb ik dan speciale cd's nodig of moet ik de xbox echt ombouwen, want als ik een dvd brandt dan kan ik die met een speciaal programma omzetten zodat alle dvd spelers en ook de xbox 360 deze afspelen. Maar kan er niet ook zo iets als je gewoon een spel brandt voor de xbox 360 en op een speciale manier laat omzetten zodat je de xbox niet hoeft om te bouwen. alvast bedankt GR Lars
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Ik probeer dus het spel : Delta force black hawk down te mounten via deamon tools. Toen ik dit probeerde en ik DFBHD opende was er geen enkel bestand te bespeuren. Ik heb gehoord dat dit een soort beveiliging kan zijn, weet iemand hoe die te omzeilen? Grts. Seight
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met het online spelen van Fifa 10 op de Playstation. Voor ik online kon spelen, moest ik mijn Playstation zelf, en Fifa10, een keer updaten en installeren. Dat is gebeurd, waardoor ik eindelijk online kon spelen. Ik heb verbinding met een ethernet kabel en heel snel internet, ook bijna geen vertraging (ping) Nu komt het probleem: Voor elke online wedstrijd die ik speel (aangepast, snel, teamplay), moet er elke keer de selecties worden gedownload, wat denk ik 20 seconden duurt, waardoor de tegenstander vaak het spel al verlaten is, als ik nog aan het downloaden ben. Omdat dit volgens mij niet nodig is voor elk duel was mijn vraag of ik dit eve…
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
De DS van mijn zoontje doet het niet meer. Eerst deden de kaartjes het niet meer, dus was ik van plan er een nieuw Slot1 in te zetten. Maar mijn man dacht slim te zijn en ging het ding even door blazen (met het aggregaat! :-[ ), en nu doet de DS dus helemaal niks meer. Als je de stroom erop zet wordt het lampje heel even rood en gaat direct uit en op de aan/uit knop reageert ie al helemaal niet meer. Is ie nu rijp voor de sloop of is er nog iets te redden?
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hoy heb error melding met deze spel n kan niet oplosse falid to allocate state pool ik snap er niets van
Laatste reactie door katarina, -
burning crusade
door kuskusxxx- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik ga burning cruade kopen en heb ff een paar vraagjes -moet ik ook iets in een relmlist aanpassen - en moet ik ook weer zo lang een patch downen ofzow ik heb nl. de laatste nieuwe van de gewone wow ??? ??? ???
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hoi allemaal, Ik heb met bittorrent fifa 09 gedownload, maar ik kan hem niet starten omdat de registratiecode ontbreekt! Kan iemand mij asjeblieft helpen???? O0 tzou fantastisch zijn! alvast bedankt! Als je me iets daarover kan vertellen, mail me dan op rolfwoltinge@solcon.nl Rolf
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Ik heb problemen met mij fifa 10 versie. Hij blijft aangeven dat mijn versie niet goed is geverifiërd en dat ik naar eastore.com moet gaan. Dit heeft waarschijnlijk wat met de crack te maken. Ik heb nu al 3 verschillende cracks geprobeert maar hij blijft het aangeven. Heeft iemand een werkende werkende oplossing? Alvast bedankt, Q
- 1 reactie
- 949 weergaven
Hoi mensen, ben nieuw hier en ik kick meteen af met een old-skool gerelateerd vraagje. Zit momenteel ff in zon fase waarin ik die oude games van de zogenaamde good old days aan t checken ben, lol denk aan age of kings,abes oddysee,commandos,red alert, en kwam gisteren dus aan een linkje voor Resident Evil 1 voor de PC, nou ff snel gedownload dus en het was een .iso-bestandje, dus ik probeer dat ding the mounten om te installen,maar dan geeft tie het volgende aan: ---This only runs on windows 95--- kan het hele geval dus niet installen? ik run mijn laptop op windows vista. weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? patch zoektochten lukken niet echt tot dusver,maar hoorde …
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 4.2k weergaven
hallo iedereen ik heb heel HEEL vaak gehoord over mensen die problemen hebben met hun ds kaartje nou ik heb eens vlink over internet gezogt wat de problemen zijn + oplossingen hier zijn ze dan (DIT IS ECHT) errorcode 4 (ttds): je firmware is out of date je moet hem upgraden (nieuwe firmware) als je hem niet kunt upgraden of de gene die het upgrayd het haast nooit doet kan ik je aanraden een nieuw kaartje te kopen de beste kaartjes zijn (niet dat ik reklame wil maken ofzo): syclods en m3REAL deze kaartjes ondersteunen hast alle nieuwe en oude games ok volgende probleem wit scherm na laden (r4): het spel werkt niet op de r4 hetzelfde als zonet update de fi…
Assassin’s Creed IV Black Flag SPECIAL EDITION CRACKED-P2P – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 1 reactie
- 2.3k weergaven
[table][th] Assassin’s Creed IV Black Flag SPECIAL EDITION CRACKED-P2P [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassin’s Creed IV Black Flag SPECIAL EDITION gekraakte P2P Release-informatie Groep : P2P Naam: Assassins.Creed.IV.Black.Flag.SPECIAL.EDITION.CRACKED-P2P Releasedatum: 13 november 2013 Retail Datum: 21 november 2013 Bestandsnaam: Assassins.Creed.IV.Black.Flag.SPECIAL.EDITION.CRACKED-P2P Bron: N / A Maat: 15,1 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 90/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Laat Omschrijving Het …
Laatste reactie door Freddytje, -
'' Can you run it?''
door Luc.- 1 reactie
- 2.9k weergaven
Heuj. Ik weet niet of dit al eens gepost is, maar ik vind het onwijs handig als je wilt weten of je een bepaalde game kunt spelen op je pc. Zodat je straks niet achter je pc'tje zit en uren op die download hebt zitten wachten/maanden gespaard hebt voor die ene coole game die je altijd al hebt willen spelen, en je pc kan het spel niet aan! Daarom is deze site erg handig: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Je kiest gewoon een game die je wilt gaan downloaden/kopen en je klikt op ''Can you run it?''. Je moet wel eerst iets downloaden als ik me niet vergis, maar dat is maar een klein bestandje. Hier een voorbeeldje, heb even Bioshock getest: …
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
weet iemand of er cracked servers zijn voor deze game?
Laatste reactie door kipneck,