Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
Goedemiddag mensen. Als ik een server probeer te joinen in TF2 dan krijg ik een error te zien dat m'n protocol is verouderd ofzoiets. Even een screenshotje: http://i465.photobucket.com/albums/rr15/Bounco/tf2.jpg Er staat dus ''... is using a newer protocol (14) than your client'' Weet er iemand wat ik moet doen? Heb hem gedownload trouwens.
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 11.5k weergaven
Heeft iemand voor mij de serial key.. van de allerdopeste voetbalgame ter wereld.. I hope soo .. Alvast bedankt
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hoi, FIFA 09 staat op mijn PC, maar het lukt me niet deze op te starten. Rondneuzen bij de verscheidene FIFA-topics heeft me ook niet verder geholpen, dus ik hoop dat het zo lukt. De eerste keer registreren ging prima met de code die erbij was gedownload. Maar wil ik het spel zelf starten, wordt er weer een code gevraagd en die paktie niet (heb een key generator gebruikt). Zowel met poging om vanaf de C-schijf als met mount image te starten lukt het niet. Ik ben verder een grote leek, dus wellicht is de oplossing simpel :redface: Graag hulp iig! Bedankt, groet Oj1
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 3k weergaven
heey, weet iemand wanneer Red Alert 3 uit gaat komen hoorde in oktober maar wanneer in oktober kan niet wachten op deze game, wie nog meer niet ? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
ik ben opzoek naar een key van guild wars om de trail te spelen. kijken of het leuk is als dat zo is ga ik hem ook wel kopen maar dan moet ik eerst een key hebben O0 O0
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 6k weergaven
Hallo, Weet iemand of football manager 2009 al ergens te downloaden is? Ik heb er een paar gevonden maar die doen het allemaal niet... > Gr. Julian
Ravenshield
door Niels2008- 7 reacties
- 1.8k weergaven
Aangezien ik mij een tijdje geleden nogal verveelde, besloot ik Tom Clancy's Rainbow Six: Ravenshield weer eens uit de oude doos te halen. Jammer genoeg bleek dat cd 2 op onverklaarbare wijze was kwijtgeraakt. Geen ramp, dacht ik, ik download het wel even via Utorrent. Dit lukte, ik kreeg netjes 2 imagebestanden (van beide cd-rom's 1) die ik met Nero op een cd heb gebrand. Tijdens de installatie werd gevraagd om cd2 in te voeren, dit gedaan hebbende zou het spel geinstalleerd moeten zijn. Wanneer ik nu echter op play ravenshield klik, verschijnt de foutmelding: 'Please insert Raven Shield's CD-ROM 2, select OK and restart the applicitation'. Als ik CD-ROM 2 invoer, blijf…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
please help me ik moet cd-key voor hidden & dangerous 2 hebben maar waar staat tie ik kan niet instaleren want ik kan die cd key niet vinden geef zo snel mogelijk andtwoord graag.
Laatste reactie door robin1994, -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb laatst grid gedownload. En het spel doet het goed Behalve de kleuren die je kan aanpassen, zie je niet. Alleen als je in het begin scherm bent. Als je de kleur wilt aanpassen gaat dit, maar de auto blijft gewoon zwart. Ook als je gaat racen, blijf de kleur van de auto zwart. hoe kan ik dit verhelpen?? gr wouter
Laatste reactie door Eaglenl, -
- 15 reacties
- 5.4k weergaven
Hey ALs ik fifa 09 probeer te installeren vraagt hij om de cd key, niet echt raar natuurlijk. Maar als ik dan de cd key van de nfo file haal (of van de key gen) geeft hij aan dat de cd key niet klopt en kan ik niks anders doen dan de setup afsluiten. Als ik fifa dan opnieuw probeer te installeren krijg ik gelijk de melding dat de cd key niet klopt. Na een systeem herstel mag ik het weer opnieuw proberen maar na meerdere pogingen is het me nog steeds niet gelukt Iemand die dit probleem ook kent en weet hoe je er vanaf komt? Ik mount de game met Deamon tools en heb precies hetzelfde probeel met mercenaries 2 gehad. Bvd, Dennis
Laatste reactie door thinhnong, -
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
hallo. ik ben nieuw op dit forum. ik vind het een mooi forum. maar nu ff een vraagje over Fifa 09. Kan je die update's doen of doet die het dan niet meer? mvg, Niels
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hallo, eerst maar eens een antwoord beginnen voor iedereen die alles heeft geinstalleerd en er komt een menuutje in beeld te staan waar je nog maals de code moet invoeren om verder te gaan dit kan je omzeilen door gewoon de crack aan te klikken in plaats van de cd. Nu mijn vraag als ik FIFA heb gestart komt er als ik online wil spelen te staan dat ik de game eerst moet veriferen terwijl alles het wel gewoon goed doet weet iemand hier een oplossing voor??? ik hoop niet dat deze topic niet word gesloten want het is niet dezelfde vraag van andere die echt zoeken naar de code. groeten jeffrey.
- 9 reacties
- 3.8k weergaven
Hallo allemaal, Heeft iemand voor mij een link voor de officiele dvd cover voor de pc van fifa 09? Zodat ik hem in een leeg dvd hoesje kan doen. Alvast bedankt. MVG Joran
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Ik heb zojuist de download van GTA San Andreas Ultimate ToeD voltooid. Ik naar die map toe en ik open de readme, daarin staat: ****************************** .: install :. 1.: Unrar with latest winrar (3.62 or higher) or use 7zip!. 2.: double click: GTA-Launcher.exe ( must be done, and follow on-screen-notes!. ) 3.: double click: MakeDestopIconS.exe to create -Game- and -Mod-Install Tool- Icons. its important to go to the _EXTRAS folder and read NFO called -how-to-install.txt-. ( read folder:Grand Theft Auto San Andreas>_Extras>how-to-install.txt ) read this!!!. ******************************* dus ik extract het archive met 7zip, en dan krijg i…
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 4.1k weergaven
ik heb fifa 09 net geinstalleerd, maar nu moet ik een registratiecode invoeren. die hij niet goed vind. Waar kan ik wel de goede vinden? (of is hier een ander topic voor? kan ik hier dan naar doorverwezen worden?)
- 1 reactie
- 5.6k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Groeten, Joran
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
hallo, ik heb zojuist GTA san andreas gedownload via nieuws groepen en hij is binnen maar nu heb ik 2 bestanden 1 bestand GTA SAN ANDREAS.mds van 5kb en een GTA SAN ANDREAS.mdf van 4.1gb. maar hoe moet ik het nu instaleren? hier nog een picca voor extra info: ik hoop dat ie werkt...
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 16 reacties
- 4.7k weergaven
Hey, Afgelopen avond starte ik Fifa09 voor het eerst op. Krijg een filmpje te zien met nieuwe muis controls. Ik heb deze daarna ingeschakeld via het opties menu, echter wanneer ik een wedstrijd start of een 'my proffessional', ik krijg geen mouse controls. Alles moet nog steeds met het keyboard gebeuren (er is niet eens een muispointer in beeld zoals in het intro filmpje wordt aangegeven.) Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? Groet, Erik.
Heey allemaal, Doen jullie hier ook aan swat 4? Zoja, keer een potje? Mijn 'nickname' {CIH}T0rres<LTN>
Laatste reactie door TorresNL, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Ik kan nergens op het internet een torrent van GTA SA vinden die het doet, er zijn er wel een heleboel maar die hebben allemaal 0 seeds en 0 peers pls help me
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb een steam mod gevonden die erg cool is! Het is eigenlijk zo een beetje Obilivion online. Je moet allerlei missie's online uitvoeren. Je hebt 3 teams en je kan kiezen uit : Knight :Footman :archer Het speeld zich af in de middeleeuwen. Je hebt verschillende wapens zoals : pijl en boog, kruisboog, schild + zwaard, enzo.... [img width=600 height=375]http://www.age-of-chivalry.com/images/aoc12_media/1222897598_resized.jpg http://nl.youtube.com/watch?v=OqD20XXhzmA Hoe en waar downloaden ? 1) Download steam: Download 2) Download Half li…
Laatste reactie door jeroen755, -
- 2 reacties
- 7.7k weergaven
ik heb fifa 09 gedownload maar ik heb geen keycode weet iemand er een?
Laatste reactie door Duken, -
CoD4 multiplayer
door njitram- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Heeej, Weet iemand hoe je met lan multiplayer teamdeathmatch kan spelen. Het is altijd leuker om met zn allen bots af te knallen dan elkaar. Thanx
Hej allemaal, Ik zit met echt een super groot probleem. Mijn world of warcraft account is gehacked. Ik bala hier echt enorm van want hij heeft op de een of andere manier de email adress veranderd waardoor ik geen password retrievement kan doen. Het enigste wat ik zou kunnen bedenken is zijn email hacken maar dat is illegaal op deze site. Zou iemand een andere oplossing kunnen vinden? Mijn dank zal echt enorm groot zijn!
Laatste reactie door Luc., -
- 18 reacties
- 3.3k weergaven
Hee jonges, Ik heb BF 2 legaal gekocht. Ik wou weten of er nog meer mensen zijn die em ook legaal hebben en keer zin hebben om online een potje te doen? Ik heet: plaspop1991. I k weet nog niet precies hoe alles werkt want tis 1e keer dat ik een bf game speel Maar ik vind et echt super vet Pce PC
Laatste reactie door Pctje,