Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 4.1k weergaven
Ik vroeg me af, een vriendin van mij heeft een Sims 2 uitbreiding en die wil ik dan graag kopieren...maar moet dat dan op een CD-rom of DVD-rom of iets? want het lijkt me niet dat je het op een normaal CDtje kan kopieren :-\
Laatste reactie door shininglight, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb alone in the dark 5 (2008) maar het lukt me niet om hem te cracken of wat dan ook om hem speelbaar te krijgen kan iemand mij hiermee helpen over hoe ik dan zou kunnen oplossen want iedere keer zeurt hij om een serial en dan weer unlock requestcode wil iemand mij helpen het op te lossen groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ewa, Ik heb fruity loops XXL 8.0 gedownload. Maar ik ben nu eigenlijk opzoek naar wat tutorials hoe alles werkt. Ik was eerst bezig met music maker maar das te saai standaard enzo. Maar weet iemand waar ik tutorials kan vinden? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb fifa 2009 voor de PC gedowload. Nadat de download klaar was kreeg ik in de map van de download heel veel van die bestandjes die je uit moet pakken. IK heb er een uitgepakt en krijg vervolgens een bestandje die ik in Deamon tools moet zetten. Dat heb ik gedaan maar om hem te instaleren moet ik een CD plaatsen in station C. Mijn vraag is dus wat ik nu doen moet. Normaal instaleer ik een game en plaats daarna pas een NO cd crack. Moet ik dat nu van te voren doen? En waar moet ik hem dan neerzetten als ik het spel nog niet geïnstaleerd heb? Mijn dank zal groot zijn
Laatste reactie door zuper, -
- 8 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi, Ik heb teamfortress 2 legaal gekocht.Maar nu heb ik het volgende probleem dat hij de servers niet kan vinden. Zie plaatje ik denk dat dat meer uitlegt dan dat ik het zeg. Maar weet iemand hoe ik dat kan fixe? Alvast bedankt PC [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door daandj, -
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb Far Cry 2 gespeeld, werkte allemaal goed, en nu start ik hem op en is hij niet meer Full Screen, je ziet een rand er om heen en de knoppen minimaliseren, vergroten (niet aanklikbaar) en sluiten. Hoe kan ik dit weg halen want dit is irritant.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
hallo. ik heb de sims 2 huisdieren gedownload en geinstalleerd. hij doet het helemaal goed alleen ik heb een vraagje over mijn hond die ik heb. hoe kan je hem schoonmaken want de sims die doen de hele tijd zo'n gebaar dat hij stinkt. Mvg, Niels
Laatste reactie door Robbert, -
- 7 reacties
- 6.1k weergaven
Ik heb Spore gister gedownload, instalatie is klaar en nu komt er een schermpje waarin staat dat ik een registratiecode moet invullen. Dit staat er precies: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigingsemail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Nu heb ik op dit forum gezien dat een aantal van jullie ook Spore hebben gedownload, en mijn vraag was wat jullie hier hebben gedaan.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 11 reacties
- 2.6k weergaven
hallo. ik heb een probleem bij het online spel Rose. Ik had het spel gedownload en geïnstalleerd. het installeren ging al met veel moeite want hij gaf de hele tijd meldingen van dat het geen zip file was of iets dergelijks. Toen ik hem uiteindelijk na heel veel keer op enter te hebben gedrukt was hij geïnstalleerd. Toen wou ik hem opstarten en toen deed hij het nog niet. Toen ging ik weer terug naar de site en daar stond iets dat je nog moest downloaden voor je videokaart. Dat heb ik dus gedaan en toen geïnstalleerd. Daarna drukte ik weer op spelen en toen startte hij wel op maar het inloggen lukt niet helemaal. Hij geeft de melding dat het account niet geldig …
Laatste reactie door giganielsie, -
- 20 reacties
- 4k weergaven
werkt world of warcraft perfect onder windows vista? ik wil het eens gaan kopen om te zien of het daadwerkelijk zijn geld en moeite waard is maar dan moet het wel werken natuurlijk ;D
Laatste reactie door Wesley, -
searial PES 2009
door maxs- 4 reacties
- 1.6k weergaven
help heb een serail nodig heb de reloaded versie maar zie m,n nergens
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 3.2k weergaven
Een xbox360 controller moet je toch aan kunnen sluiten op je pc, maar mijn vraag is hoe. Ik heb al gegoogled, maar kan niks goeds vinden.. Wie weet hoe het moet? Alvast bedankt, Edwin.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik speel nu paar age of empires 3, dit gaat geheel vlekkenloos, maar zodra ik een opgeslagen game wil laden geeft het spel een bug. Hij laad het spel gewoon, maar in het scherm blijft dan "Game Paused" staan. Je kan wel gebouwen en poppetjes enzo aanklikken en zij reageren dan ook, maar zodra je ze een opdracht geeft om bijvoorbeeld te lopen, bouwen, varen of wat dan ook reageren ze daar niet op en ook blijft dat "Game Paused" in beeld staan, Op menu klikken en dan weer klikken helpt ook niet. wel komt er dan onder de grote letters van "Game Paused" te staan: "game resumed" in klein letters. wat doe ik verkeerd of wat is er verkeerd?
Laatste reactie door JohanWorp, -
Game inpakken
door Bart'- 7 reacties
- 2.2k weergaven
Ik ben BiA HH aan het downloaden maar ik wil die ook effe op n dvd'tje zetten, hij is echter te groot om op n dvd'tje te passen, hoe moet ik dit oplossen?
Laatste reactie door Bart', -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hallo bestaat er een programmatje of iets waarmee je games die je normaal met het toetsenbord speelt ook met de controller kunt spelen. bij sommige games kan je dit instellen via de opties maar bij sommige niet daarom de vraag ik vind het zo lastig met het toetsenbord alvast bedankt
Laatste reactie door njitram, -
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Hee mensen, ik heb far cry 2 geinstalleerd, crack van 24kb erover heen gegooid en daarna wilde ik opstarten, maar ik krijg alleen het plaatje van het spel op me buroblad , daarna launcht hij de game niet.....alle drivers geupdated. kan iemand mij helpen. gegroet roeland
Laatste reactie door Robin, -
Cod 2 punkbuster
door florenzo- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo ik heb net van een vriend cod2 gehad en nu wil ik dus gaan spelen en heb ik veel gezeur met punkbuster. Als ik punkbuster manual wil updaten moet ik hier voor pbsetup gebruiken. Maar als ik dit gebruik komt er te staan van http://webfile2.evenbalance.com/downloads/pbgame.htm is missing on the update servers try again later. Nou ik 2 dagen gewacht nog keer geprobeerd maar er gebeurt gewoon niks wil ieumand mij helpen aub. :-\ Groetjes Florenzo
Laatste reactie door Beuzer, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hallo ikheb fifa 09 gedownload van bitlord en insteleerd ging allemaal goed maar als ik ga stelen dan zie je in het gezicht van die manetjes allemaal zwarte dingetjes hoe kan dit kan je dit ook oplosen ofzo jaccodagasnta
Laatste reactie door Tom, -
Crysis Warhead
door RoBeRt_No1- 12 reacties
- 3.3k weergaven
Goedendag, Ik heb Crysis Warhead gedownload maar NA de instalatie als ik de game opstart vraagt hij om een registratie code.. waar kan ik dat vandaan halen?
Laatste reactie door Assyrian, -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
hallo, heeft er iemand een fatsoenlijke crack voor mij voor bia: hh want bij vraagt hij die heletijd om een cd maar heb wel al een crack erover gegooit alsvast bedankt
Laatste reactie door nathaninho, -
- 4 reacties
- 3.2k weergaven
Hoi Mensen! Ik heb samen met een paar anderen een Call of Duty 4 clan online gezet. Genaamd MSFC . De site is www.msfc-clan.nl Dus , speel jij ook COD 4? en wil je joinen ? Bezoek dan is snel de site ! OFFTOP. : Ik weet niet of ik het wel in het juiste board heb geplaatst. Niels :peace:
Laatste reactie door Robbert, -
- 5 reacties
- 5.6k weergaven
ik ben hier pas en ik vroeg me af of je spellen voor de psp kon downloaden wie weet het en wil het mij uitleggen stuur een email naar: ruud_487(at)hotmail(dot)com p.s nog een vraag je kan je spellen downloaden en spellen op je psp zonder ombouw? MOD: Tegen Spambots
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 12 reacties
- 2.5k weergaven
als ik call of duty 1,2,4 wil starten om mijn pc komt er out op memory error ( out of memory error. you are probably low on hard disk space) te staan, en kan ik hem dus niet starten ik heb ze allemaal origineel ze hebben het eerst wel gedaan maar opeens lukt het niet meer, ik heb ze ook al opnieuw geinstalleert maar dat wekt niet. heeft iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 3 reacties
- 4.4k weergaven
Weet iemand waar ik deze code kan vinden? alvast bedankt
Laatste reactie door Eaglenl,