Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
[PS3] Headset
door .Wouter.- 19 reacties
- 5.2k weergaven
wie weer een goeie headset voor mijn ps3 ?? van ongeveer 20euro ofzow niet te duur dus maar die wel gewoon goed werkt. er hoeft niet van alles aan te zitten hoor, gewoon een goede headset O0 bedankt ;D
Laatste reactie door .Wouter., -
secret service
door katarina- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Wie kan mij helpen hoe het kan dat bij het spel secret service bij het 2de level de vijand niet doodgeschoten kan worden,maakt niet uit welk wapen ik ook gebruik.
Laatste reactie door katarina, -
- 11 reacties
- 5.5k weergaven
Hallo mensen. Ik heb een probleempje. Ik heb hier op een ander topic gelezen hoe je WoW gratis kan spelen. Het lukte uiteraard, maar ik heb de patch 3.0.2. Bij elke private server staat dat je de patch 2.4.3 nodig hebt. Kan ik 3.0.2 verwijderen of wijzigen ofzo?? Help me please...
Laatste reactie door Robin, -
R4DS probleem
door kik3333- 8 reacties
- 4.1k weergaven
Heej, Ik heb problemen met sommige games. Ik krijg ze niet op mijn R4. Hij zegt dan: Het volgende volume is nodig. Dit is alleen met de gedownloade games in .rar folders. De games in .zip folders kan ik wel gewoon op mijn R4 zetten. Kan iemand helpen? BVD, erik
Laatste reactie door kik3333, -
Heey mensen, Heb f1 2008 full.zip bestand gedownload. Dan moet ik hem uitpakken en installeren maar moet ik dan nog cracks/patches doen voor geen cd bijvoorbeeld
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 3.6k weergaven
ik heb al 3 jaar lang een omgebouwde ps2, nooit problemen gehad etv etc. Wil ik vandaag een spel opstarten(gekopieerd) doet ie het niet, reset ik hem doet ie het nog niet ik heb hem nu zowat 30 keer gereset, van de stroom gehaald, de schijfjes schoongemaakt, in de ps2 geblazen en zelfs nog een orgineel ps2 spel geprobeerd maar die pakt ie ook niet meer. Hebben meer mensen dit probleem of hebben ze dit gehad? kan iemand me helpen? wat ik nog kan doen om hem zeg maar te laten werken?
Laatste reactie door koekie, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo, Nah ik ben weer eens dom geweest en ik heb het voor elkaar gekregen om de FS disc 4 kwijt te raken :-\ En je raad het al, zonder disc 4 kan je um niet installeren en spelen. Mijn vraag is dus aan julie: Kan ik zonder het spel van 1.8 GB te downloade, tog het spel installeren zonder disc 4. Zelf zat ik aan cracks te denken maar of dat gaat werken Ik kan de installatie wel starten maar op het einde zegt hij dan: Please insert disc 4. Ik hoop dat julie mij kunnen helpen want ik mis het spel erg :'( Groetjes Daan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
xbox 360 Geflashed
door Nesium- 6 reacties
- 5k weergaven
Vandaag heb ik mijn Xbox 360 met 2 andere vrienden en hun 360 omgebouwd, d.m.v. geflashd. Alles getest en werkt en nu als een gekke games downloaden. De xbox is geflasht met het firmwire Ixtreme 1.4 en op de site van de ombouwer staat dat Xbox Live nu nog steeds mogelijk is. Ik wilde hier vragen wat jullie mening daarover is en of mensen dit ook gedaan hebben nadat z'n xbox was omgebouwd. Niet alleen Xbox Live maar ook begreep ik volledig geen updates te doen aangezien dit iets te maken heeft met de flash. Wie weet in hoeoverre ik gwn mn internet kabel in me xbox kan klikken of tog maar beter geen enkele verbinding met internet kan hebben. Alvast bedankt!
Laatste reactie door teun2, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik heb fifa 09 gedownload van isohunt met Utorrent. Als ik het bestand open, komt er een venster dat ik de registratie code moet open. Ik heb het NFo bestand geopend en één van de codes gebruikt, maar het lukt nog steeds niet. Help!!!! kan iemand me alsjeblieft helpen?
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 7.8k weergaven
hallo mensen ik heb een vraag waar kan ik het beste ps2 games downloaden en hoe kan ik ze het beste branden,ik heb een betaal server met grabit. groetjes slappy en alvast bedankt voor de reacties.
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 6.8k weergaven
hallo. ik zag vanmiddag dat er een spel is van RTL dat je dan een f1 manager bent. dat lijkt me wel een leuk spel. heeft er iemand al een goede torrent gevonden? ik kan namelijk niet wachten om het spel te spelen. ik hoop dat iemand de torrent al heeft gevonden. Mvg, Niels
- 3 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Remco
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo ik heb een heel pakket gedownload van de sims 2 met alle uitbreiding erbij die moest ik in 1 keer installeren alles is goed gegaan alleen als ik het spel opstart staat dat icoontje niet aan van vrije tijd terwijl die wel mee geinstalleerd is hij zegt dus in feite dat hij er niet opstaat weten jullie waar dit aan kan liggen? bedankt alvast groetjes sandra
Laatste reactie door sandra1967, -
- 3 reacties
- 5.6k weergaven
heey mensen heb laatste spore gekocht en zit er over te denken om gewoon ook red alert 3 te gaan kopen maarja zoals al menig mensen weten zit daar een hele fijna beveiliging op zodat je het maar 3 of 5x kan installen maar ik zat te denkne dat je dit mischien ook kan omzeilen dmv de volledige install op een dvd te branden of op een externe HDD, maar nu is mijn vraag kan dit ??? want als het kan hoef ik niet telkens te installen, maar dan kopieer ik gewoon de volledige install van de cd :friends: :police: Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Jeroen, -
farcry 2 probleem
door BMW- 1 reactie
- 1.7k weergaven
hoi ik heb far cry 2 succesvol gedownload maar eerst als ik em opstarte vroeg hij om serial dus ben ik om een crack gaan zoeken en heb een gevonden. ik heb de crack toegepast en nou vraagt hij nie meer om serial of juiste dvd/cd maar er komt scherm waarop staat farcry 2 maar vanaf dan gebeurt er dan niks... ik heb al 20 min zitten te wachten en nog steeds het zelfde scherm...
fifa 09 multiplayer
door repoc- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hee, ik heb laatst fifa 09 voor de pc gedownload en hij doet het maar ik heb een vraag over multiplayer als je je kant gaat kiezen, kunnen anderen toch op de ps2 enzo ook een kant kiezen? op de pc kun je dus ook een kant kiezen en je ziet zon groot vak waar minstens 4 plaatsen inpassen, kun je dan ook multiplayer achter de pc doen?
Laatste reactie door Luc., -
- 2 reacties
- 3.4k weergaven
Hallo, Ik kan maar geen trainer voor versie 1.02 vinden voor het spel Spore. Alleen maar betalend, kunnen jullie er 1 vinden die gratis is? #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo Als ik fifa manager heb geinstalleerd zonder problemen. Ik start fifa manager en dan komt de logo en zegt EA en dan komt er een zwart beeld en dan werkt het niet meer. Ik gebruik vista en ik heb snelle pc weet iemand mischien wat de probleem is? pls kan iemand mij helpen alvast bedankt edit duken: Geen topics beginnen met "HELP" en alles in hoofdletters. Titel gewijzigd.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
goeiemorgen, ik heb net GTA vice city gedownload en ik wou hem starten. goed, hij is opgestart, alles draait nu nog goed. maar dan, als ik de controls heb aangepast op mijn AZERTY-klavier, en toen ik drukte op "back" en daarna op "play", ging hij naar die tafel met allemaal die maffiabazen die ik ook zag op de ps2 versie, alleen: er is geen geluid!!!!! ik drukte op linkermuisknop, want ik had vroeger ergere problemen met games op vista, dus ik dacht: ach, laten we maar verdergaan. ik speelde, ik stal een paar auto's om te zien of dat nog ging, dat ging, ik kapte wat koppen af, ik sloeg wat oude mensen om te hun rug te genezen en het hielp ;D maar dan was ik kl…
Laatste reactie door Cédric., -
- 12 reacties
- 4.9k weergaven
hallo allemaal. ik heb het spel 18 WOS gedownload maar nu heb ik een vraagje: is er ook een nederlandse patch of dat je andere trucks kan downloaden want hij is zo eigenlijk een beetje saai. ik hoop dat iemand een site weet of iets anders. voor een andere versie (pedal to the medal) zijn er wel allemaal andere trucks. Mvg, Niels
Laatste reactie door giganielsie, -
james bond games
door arnem10- 2 reacties
- 1.7k weergaven
graag zou ik wat james bond spellen willen downloaden (liefst met crack/patch er erbij) met lekker veel seeders
Laatste reactie door Assyrian, -
Ik weet niet cker of het in dese genre hoort maja ik post het tog maar ff ;D Ik ben een groot Flight Simulator fan en ik vlieg ook met ivao O0 Maar zoals meer mensen problemen hebben met overstappen naar FSX. Ik heb FSX wel maar de addons van aerosoft, PMDG en Level-D zijn er nog niet. Ik heb wel ergens gelezen dat de PMDG-MD11 uit is voor FSX. Ik heb alleen de beta mee gekregen voor FS9 zonder VC. Weten julie misschien wanneer er bijv. een PMDG-737 uitkomt voor FSX want dan overweeg ik om op FSX te gaan Ik hoop wel dat er hier een paar mensen zitten die ook FS spelen en dat hun waardevolle info bezitten :cool2:
Laatste reactie door daandj, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb far cry 2 succesvol gedownload. Alles uitgepakt met 7-zip. Ik mount de iso met deamon tools. Maar als ik dan 2x op setup klik gebeurt er helemaal niets ... hier een afbeelding van de bestanden: [img width=487 height=20]http://img293.imageshack.us/img293/nieuweafbeeldinglo5.jpg/1/w487.png
- 2 reacties
- 24.3k weergaven
Heeft iemand een serial key voor Far Cry 2? Kan namelijk nergens een goede key vinden die niet geïnfecteerd is met een trojan horse. Thanx
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hoi de naam van deze topic zegt het al. Ik zoek een werkende crack voor hell's highway. Heeft iemand die? Ik heb de game, maar wil hem zonder dvd spelen, aangezien ik dit gemakkelijker vind scheelt toch weer tijd Thanx
Laatste reactie door DutchFighter,