Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4279 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 3k weergaven
hoe kan ik online spelen met een gedownlaode battlefield 2 met craced servers ofzo??? :-[
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 19.2k weergaven
Heey, Ik heb Cod Waw laats gedownload, maar dan nergens de serial vinden :'( Wie kan mij helpen? groetjes
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 3.3k weergaven
Hellow Guys, ik zoek een soortgelijk spel net zoals Red Alert III! - Geen Modern - Je moet dingen kunnen bouwen - het liefst richting WWII Een ander voorbeeld is Warhammer 40k Daar bouw je ook je eigen huizen etc. Iemand? Farid :peace:
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 6 reacties
- 4.6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb al een hele tijd het spel TDU unlimited op mijn pc staan. Nu heb ik vanmiddag even op de site van test drive unlimited gekeken, en er stons een update op.. Die heb ik dus gedownload ( er zouden meer auto`s beschikbaar zijn etc..etc..). Maar nu werkt het spel niet meer. Ik had het spel gedownload en me neef heeft er een crack bijgezet ofzo via daemon tools. maarja nu werkt het niet meer.. hij geeft aan dat er geen cd/dvd in de speler zit. naja dat klopt natuurlijk. Ik heb het een en ander al geprobeerd, maar ik kom er niet uit Iemand een oplossing?? Of een oplossing om die update er weer van af te krijgen. anders moet ik het…
Laatste reactie door gioor, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik wil zombie mode doen lan, maar dat lukt niet. Hij zegt dat die code al door een andere pc word gebruikt terwijl we andere codes hebben :-[ Heeft iemand de oplossing?
Laatste reactie door Robin, -
Call of duty 5
door xxlbuk- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hee mensen ik vroeg me af..ik heb net call of duty 5 uitgespeeld, en het leek me leuk om het ook online te spelen. alleen ik kan geen profiel aanmaken, en, ik denk niet dat er al cracked servers zijn. als mensen een idee voor het profiel probleem hebben zou ik het graag horen. (er stonden al enkele profielen in de lijst..die niet te verwijderen zijn.. ???) en als mensen een cracked server vinden zou het ook leuk zijn ;D Heeft iemand hem al gespeeld? en zo ja wat vond je ervan? lijkt me leuk de meningen te horen
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb Bf2 op mijn PC en als ik een map wil spelen geeft hij een punkbust fout melding die luid als volgt: inadequte O/S privilages of zo iets ligt het er aan dat mijn pc vista is????? P.S. dit gebeurt bij elke map die ik wil spelen HELP MIJ PLAESSSSS!!!!!!!!! :-\ THNX O0
[PS3] Headset
door .Wouter.- 19 reacties
- 5.2k weergaven
wie weer een goeie headset voor mijn ps3 ?? van ongeveer 20euro ofzow niet te duur dus maar die wel gewoon goed werkt. er hoeft niet van alles aan te zitten hoor, gewoon een goede headset O0 bedankt ;D
Laatste reactie door .Wouter., -
secret service
door katarina- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Wie kan mij helpen hoe het kan dat bij het spel secret service bij het 2de level de vijand niet doodgeschoten kan worden,maakt niet uit welk wapen ik ook gebruik.
Laatste reactie door katarina, -
- 11 reacties
- 5.6k weergaven
Hallo mensen. Ik heb een probleempje. Ik heb hier op een ander topic gelezen hoe je WoW gratis kan spelen. Het lukte uiteraard, maar ik heb de patch 3.0.2. Bij elke private server staat dat je de patch 2.4.3 nodig hebt. Kan ik 3.0.2 verwijderen of wijzigen ofzo?? Help me please...
R4DS probleem
door kik3333- 8 reacties
- 4.2k weergaven
Heej, Ik heb problemen met sommige games. Ik krijg ze niet op mijn R4. Hij zegt dan: Het volgende volume is nodig. Dit is alleen met de gedownloade games in .rar folders. De games in .zip folders kan ik wel gewoon op mijn R4 zetten. Kan iemand helpen? BVD, erik
Laatste reactie door kik3333, -
Heey mensen, Heb f1 2008 full.zip bestand gedownload. Dan moet ik hem uitpakken en installeren maar moet ik dan nog cracks/patches doen voor geen cd bijvoorbeeld
- 1 reactie
- 3.6k weergaven
ik heb al 3 jaar lang een omgebouwde ps2, nooit problemen gehad etv etc. Wil ik vandaag een spel opstarten(gekopieerd) doet ie het niet, reset ik hem doet ie het nog niet ik heb hem nu zowat 30 keer gereset, van de stroom gehaald, de schijfjes schoongemaakt, in de ps2 geblazen en zelfs nog een orgineel ps2 spel geprobeerd maar die pakt ie ook niet meer. Hebben meer mensen dit probleem of hebben ze dit gehad? kan iemand me helpen? wat ik nog kan doen om hem zeg maar te laten werken?
Laatste reactie door koekie, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo, Nah ik ben weer eens dom geweest en ik heb het voor elkaar gekregen om de FS disc 4 kwijt te raken :-\ En je raad het al, zonder disc 4 kan je um niet installeren en spelen. Mijn vraag is dus aan julie: Kan ik zonder het spel van 1.8 GB te downloade, tog het spel installeren zonder disc 4. Zelf zat ik aan cracks te denken maar of dat gaat werken Ik kan de installatie wel starten maar op het einde zegt hij dan: Please insert disc 4. Ik hoop dat julie mij kunnen helpen want ik mis het spel erg :'( Groetjes Daan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
xbox 360 Geflashed
door Nesium- 6 reacties
- 5k weergaven
Vandaag heb ik mijn Xbox 360 met 2 andere vrienden en hun 360 omgebouwd, d.m.v. geflashd. Alles getest en werkt en nu als een gekke games downloaden. De xbox is geflasht met het firmwire Ixtreme 1.4 en op de site van de ombouwer staat dat Xbox Live nu nog steeds mogelijk is. Ik wilde hier vragen wat jullie mening daarover is en of mensen dit ook gedaan hebben nadat z'n xbox was omgebouwd. Niet alleen Xbox Live maar ook begreep ik volledig geen updates te doen aangezien dit iets te maken heeft met de flash. Wie weet in hoeoverre ik gwn mn internet kabel in me xbox kan klikken of tog maar beter geen enkele verbinding met internet kan hebben. Alvast bedankt!
Laatste reactie door teun2, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik heb fifa 09 gedownload van isohunt met Utorrent. Als ik het bestand open, komt er een venster dat ik de registratie code moet open. Ik heb het NFo bestand geopend en één van de codes gebruikt, maar het lukt nog steeds niet. Help!!!! kan iemand me alsjeblieft helpen?
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 7.8k weergaven
hallo mensen ik heb een vraag waar kan ik het beste ps2 games downloaden en hoe kan ik ze het beste branden,ik heb een betaal server met grabit. groetjes slappy en alvast bedankt voor de reacties.
- 2 reacties
- 6.8k weergaven
hallo. ik zag vanmiddag dat er een spel is van RTL dat je dan een f1 manager bent. dat lijkt me wel een leuk spel. heeft er iemand al een goede torrent gevonden? ik kan namelijk niet wachten om het spel te spelen. ik hoop dat iemand de torrent al heeft gevonden. Mvg, Niels
- 3 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Remco
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo ik heb een heel pakket gedownload van de sims 2 met alle uitbreiding erbij die moest ik in 1 keer installeren alles is goed gegaan alleen als ik het spel opstart staat dat icoontje niet aan van vrije tijd terwijl die wel mee geinstalleerd is hij zegt dus in feite dat hij er niet opstaat weten jullie waar dit aan kan liggen? bedankt alvast groetjes sandra
Laatste reactie door sandra1967, -
- 3 reacties
- 5.7k weergaven
heey mensen heb laatste spore gekocht en zit er over te denken om gewoon ook red alert 3 te gaan kopen maarja zoals al menig mensen weten zit daar een hele fijna beveiliging op zodat je het maar 3 of 5x kan installen maar ik zat te denkne dat je dit mischien ook kan omzeilen dmv de volledige install op een dvd te branden of op een externe HDD, maar nu is mijn vraag kan dit ??? want als het kan hoef ik niet telkens te installen, maar dan kopieer ik gewoon de volledige install van de cd :friends: :police: Grtz, DutchFighter
farcry 2 probleem
door BMW- 1 reactie
- 1.7k weergaven
hoi ik heb far cry 2 succesvol gedownload maar eerst als ik em opstarte vroeg hij om serial dus ben ik om een crack gaan zoeken en heb een gevonden. ik heb de crack toegepast en nou vraagt hij nie meer om serial of juiste dvd/cd maar er komt scherm waarop staat farcry 2 maar vanaf dan gebeurt er dan niks... ik heb al 20 min zitten te wachten en nog steeds het zelfde scherm...
fifa 09 multiplayer
door repoc- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hee, ik heb laatst fifa 09 voor de pc gedownload en hij doet het maar ik heb een vraag over multiplayer als je je kant gaat kiezen, kunnen anderen toch op de ps2 enzo ook een kant kiezen? op de pc kun je dus ook een kant kiezen en je ziet zon groot vak waar minstens 4 plaatsen inpassen, kun je dan ook multiplayer achter de pc doen?
Laatste reactie door Luc., -
- 2 reacties
- 3.4k weergaven
Hallo, Ik kan maar geen trainer voor versie 1.02 vinden voor het spel Spore. Alleen maar betalend, kunnen jullie er 1 vinden die gratis is? #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo Als ik fifa manager heb geinstalleerd zonder problemen. Ik start fifa manager en dan komt de logo en zegt EA en dan komt er een zwart beeld en dan werkt het niet meer. Ik gebruik vista en ik heb snelle pc weet iemand mischien wat de probleem is? pls kan iemand mij helpen alvast bedankt edit duken: Geen topics beginnen met "HELP" en alles in hoofdletters. Titel gewijzigd.
Laatste reactie door Assyrian,