Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb rome total war gedouwload en unmount in een map en als ik op setup druk krijg ik een fout melding :1607: Unable to instal installshield scripting runtime :'( plz help my alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 7 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo. Ik zit me de laatste tijd te oriënteren op een xbox360. Echter ben ik meer een playstation speler, alleen ps3 ligt momenteel boven mijn budget. Nu is er zo die geld terug actie. En ik wil graag xbox360, en ben natuurlyk bereid om me 360 om te laten bouwen. Mijn vragen: -heb je nog garantie als je hem laat ombouwen? -Gaat er vaak iets mis met ombouwen? -Is de xbox360 die ze momenteel bij de free record shop wel om te bouwen of is dat die uitzondering? -aangezien xbox 360 games volgens mij meestal groter zijn dan 4,8 gb. heb je double layer nodig??? en die heb ik niet dus moet ik brander kopen. Of zijn er addressjes waar je 4 cheap copiedd spellen kun ko…
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hallo, telkens als ik bij fm 09 een wedstrijd wil spelen en op team bevestigen druk en dan op ja dan sluit hij het spel af en geeft hij deze fout melding: XML parsing error! Not well-formed (invalid token) at line 1 of speed.xml Weten jullie wat ik hier tegen kan doen?
Laatste reactie door koekie, -
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Hierbij een Review van het spel 'Emergency 4' Waarom? Ik persoonlijk vind het een leuk spel en wil jullie graag wat info geven over deze leuke game! 'Stel je eens voor dat jij alle dingen in een stad mag regelen. Je mag regelen hoeveel politieauto's er naar die ene dief gaaf, hoeveel brandweerauto's er naar die ene brand gaan en hoeveel ambulances er naar dat ongeval gaan. Dat zou eens leuk wezen hé? Juist, dat dachten de ontwikkelaars ( Sixteen Tons Entertainment ) van de Emergency reeks ook. He…
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Need for Speed Undercover: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] O0 O0 O0 ;D ;D ;D
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Als ik ga game dan krijg ik overal kleuren kijk maar: http://s281.photobucket.com/albums/kk227/RoelVording/?action=view¤t=naamloos.jpg Ik heb me drivers 10x opnieuw geinstalleerd en nog steeds heb ik t. Weet iemand waar t aan ligt?(Het is bij al me games) Soms is het nog wel erger. Ik denk dat ik een nieuwe video kaart moet kopen maar liever niet. Kan iemand me pls helpen? Oh en ik heb een geforce 7600GS en hij wordt niet te warm dus daar ligt t ook nie aan.
Laatste reactie door Polleey, -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
ik had een spel gedownload met newsbin en toen extracte ik het en toen was hij corrupt. Hoe kan ik dit nu fixe?
Laatste reactie door mannetje123, -
fout cod4 mp
door magicm14- 11 reacties
- 2.3k weergaven
elke keer als ik hem op wil starten krijg ik zwart beeld en geef hij in eens een fout aan van iw3mp.exe werkt niet meer en het is gewoon een orginele cd help me plz.
Laatste reactie door magicm14, -
dutch.ltc
door libregts65- 1 reactie
- 3.9k weergaven
Kan iemand mij het bestandje dutch.ltc O0 op sturen via de mail of uploaden aub ben namelijk niet goed in grabbi :-[t
Laatste reactie door eD.winn, -
- 3 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb battlefield 2142 gedownload en geinstalleerd nu heb ik een crack gedownload. En dan heb ik hem opgestard en dan moet ik inloggen!! Nou ik wou er een maken en toen zij die dat ik geen goede cd code had! Weet iemand wat ik nu moet doen? Pls help me Bedankt alvast O0
Laatste reactie door Jon, -
- 5 reacties
- 8.6k weergaven
Hallo beste mensen, Ik heb sinds vandaag Football Manager gedownload en ook al even wat gespeeld. Maar in de voorgaande series kon je ook Editor downloaden zeg maar zo'n cheat/Trainer om van al je blesures af te komen en je spelers wat op te voeren. Weet iemand of deze al voor FM09 uit is of nog uit gaat komen zo ja waar?, Alvast bedankt,
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
hallo, er is een probleempje met het spelen van een spel op de laptop, laatst rainbow six vegas gedownload, en gespeeld, maar er achter gekomen dat wanneer ik het spel speel, ik gewoon goed geluid heb, alleen wanneer de mensen beginnen te pratenin het spel, hoor ik dat niet, dus gedacht, dat zal wel aan het spel liggen, ( gedownloade versie ) nu ook nog gta SA gedownload, daar is dat precies het zelfde, wanneer er bijv. een telefoon gesprek is, zie ik wel ondertiteling, maar hoor ik ze niet praten, verder geluid doet het wel gewoon goed, hoe kan dit? bedankt.
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 10 reacties
- 4.1k weergaven
Ik vroeg me af of je cod4/cod5/red alert 3 . Moet je echt het spel kopen om aan de online serial te komen? Of kan je die ook gewoon kraken? Zoja als dat kan P.M. me of laat hier wat achter
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb stronghold legends gedownload en geïnstalleerd, maar als ik hem wil openen geeft hij een fout melding aan het ligt aan het bestand dragonfly.dll weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
hey, ik weet niet of er hier mensen zijn met ervaing met warrock, maar ik probeerde gister na maanden weer eens warrock te spelen... eerst allemaal patches en kwam oppeens dat venstertje van hackshield (wat me virusscanner als virus zag). ik ik aangeklikt dat virussysteem zich er niks van moet aantrekken en warrock starte dus op... toen ik inlogde en wilde kiezen uit close quarters, urban ops of battle group sloot het spel zich spontaan af :'( >. ik dus het spel opnieuw gedownd maar dit werkt ook niet... als ik de virusscanner er nog bij uit zet help het ook niet... :s weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen?? :peace:
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 17 reacties
- 27.3k weergaven
Hey, Ik heb zojuist GTA San Andreas gedownload op PC. Nu wil ik de crack openen, vind ik dit : 'Deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen '. Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen aub?
Laatste reactie door Pietje8501, -
Hallo ik weet niet of ik het in de goede forum post. Ik heb op marktplaats gereageerd op een advertentie. Deze persoon verkocht wii games (kopie) met een patch dan heb je geen ombouw nodig. Kan dit kloppen?? dit zijn laatste tekst backups, werking afhanlijk van type drive/speler. Werking d.m.v. patch
Laatste reactie door ladykoko, -
- 17 reacties
- 6.2k weergaven
heey mensen ik heb laatst het mooie spel Red alert 3 gedownload en ik wou graag tegen een vriend van mij over hamachi spelen maar alles ging goed totdat ik wou gaan joinen we zagen elkaar gewoon in de chat en we konden praten met elkaar maar wanneer iemand een server maakte en ik of hij wou joinen kreeg we telkens het bericht van "connection timed out" we hebben het een en ander geprobeert maar het mocht niet baten iemand ervaring hiermee en weet de oplossing Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
hoe kan ik online spelen met een gedownlaode battlefield 2 met craced servers ofzo??? :-[
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 19.2k weergaven
Heey, Ik heb Cod Waw laats gedownload, maar dan nergens de serial vinden :'( Wie kan mij helpen? groetjes
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 3.2k weergaven
Hellow Guys, ik zoek een soortgelijk spel net zoals Red Alert III! - Geen Modern - Je moet dingen kunnen bouwen - het liefst richting WWII Een ander voorbeeld is Warhammer 40k Daar bouw je ook je eigen huizen etc. Iemand? Farid :peace:
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 6 reacties
- 4.6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb al een hele tijd het spel TDU unlimited op mijn pc staan. Nu heb ik vanmiddag even op de site van test drive unlimited gekeken, en er stons een update op.. Die heb ik dus gedownload ( er zouden meer auto`s beschikbaar zijn etc..etc..). Maar nu werkt het spel niet meer. Ik had het spel gedownload en me neef heeft er een crack bijgezet ofzo via daemon tools. maarja nu werkt het niet meer.. hij geeft aan dat er geen cd/dvd in de speler zit. naja dat klopt natuurlijk. Ik heb het een en ander al geprobeerd, maar ik kom er niet uit Iemand een oplossing?? Of een oplossing om die update er weer van af te krijgen. anders moet ik het…
Laatste reactie door gioor, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik wil zombie mode doen lan, maar dat lukt niet. Hij zegt dat die code al door een andere pc word gebruikt terwijl we andere codes hebben :-[ Heeft iemand de oplossing?
Call of duty 5
door xxlbuk- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hee mensen ik vroeg me af..ik heb net call of duty 5 uitgespeeld, en het leek me leuk om het ook online te spelen. alleen ik kan geen profiel aanmaken, en, ik denk niet dat er al cracked servers zijn. als mensen een idee voor het profiel probleem hebben zou ik het graag horen. (er stonden al enkele profielen in de lijst..die niet te verwijderen zijn.. ???) en als mensen een cracked server vinden zou het ook leuk zijn ;D Heeft iemand hem al gespeeld? en zo ja wat vond je ervan? lijkt me leuk de meningen te horen
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb Bf2 op mijn PC en als ik een map wil spelen geeft hij een punkbust fout melding die luid als volgt: inadequte O/S privilages of zo iets ligt het er aan dat mijn pc vista is????? P.S. dit gebeurt bij elke map die ik wil spelen HELP MIJ PLAESSSSS!!!!!!!!! :-\ THNX O0
Laatste reactie door Jeroen,