Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Hee mensen, ik heb far cry 2 geinstalleerd, crack van 24kb erover heen gegooid en daarna wilde ik opstarten, maar ik krijg alleen het plaatje van het spel op me buroblad , daarna launcht hij de game niet.....alle drivers geupdated. kan iemand mij helpen. gegroet roeland
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hallo bestaat er een programmatje of iets waarmee je games die je normaal met het toetsenbord speelt ook met de controller kunt spelen. bij sommige games kan je dit instellen via de opties maar bij sommige niet daarom de vraag ik vind het zo lastig met het toetsenbord alvast bedankt
Laatste reactie door njitram, -
Game inpakken
door Bart'- 7 reacties
- 2.3k weergaven
Ik ben BiA HH aan het downloaden maar ik wil die ook effe op n dvd'tje zetten, hij is echter te groot om op n dvd'tje te passen, hoe moet ik dit oplossen?
Laatste reactie door Bart', -
Crysis Warhead
door RoBeRt_No1- 9 reacties
- 3.4k weergaven
Goedendag, Ik heb Crysis Warhead gedownload maar NA de instalatie als ik de game opstart vraagt hij om een registratie code.. waar kan ik dat vandaan halen?
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 4.2k weergaven
Ik vroeg me af, een vriendin van mij heeft een Sims 2 uitbreiding en die wil ik dan graag kopieren...maar moet dat dan op een CD-rom of DVD-rom of iets? want het lijkt me niet dat je het op een normaal CDtje kan kopieren :-\
Laatste reactie door shininglight, -
- 7 reacties
- 6.3k weergaven
Ik heb Spore gister gedownload, instalatie is klaar en nu komt er een schermpje waarin staat dat ik een registratiecode moet invullen. Dit staat er precies: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigingsemail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Nu heb ik op dit forum gezien dat een aantal van jullie ook Spore hebben gedownload, en mijn vraag was wat jullie hier hebben gedaan.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 8 reacties
- 2.4k weergaven
Hoi, Ik heb teamfortress 2 legaal gekocht.Maar nu heb ik het volgende probleem dat hij de servers niet kan vinden. Zie plaatje ik denk dat dat meer uitlegt dan dat ik het zeg. Maar weet iemand hoe ik dat kan fixe? Alvast bedankt PC [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door daandj, -
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb fifa 2009 voor de PC gedowload. Nadat de download klaar was kreeg ik in de map van de download heel veel van die bestandjes die je uit moet pakken. IK heb er een uitgepakt en krijg vervolgens een bestandje die ik in Deamon tools moet zetten. Dat heb ik gedaan maar om hem te instaleren moet ik een CD plaatsen in station C. Mijn vraag is dus wat ik nu doen moet. Normaal instaleer ik een game en plaats daarna pas een NO cd crack. Moet ik dat nu van te voren doen? En waar moet ik hem dan neerzetten als ik het spel nog niet geïnstaleerd heb? Mijn dank zal groot zijn
Laatste reactie door zuper, -
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
hallo, heeft er iemand een fatsoenlijke crack voor mij voor bia: hh want bij vraagt hij die heletijd om een cd maar heb wel al een crack erover gegooit alsvast bedankt
Laatste reactie door nathaninho, -
Cod 2 punkbuster
door florenzo- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo ik heb net van een vriend cod2 gehad en nu wil ik dus gaan spelen en heb ik veel gezeur met punkbuster. Als ik punkbuster manual wil updaten moet ik hier voor pbsetup gebruiken. Maar als ik dit gebruik komt er te staan van http://webfile2.evenbalance.com/downloads/pbgame.htm is missing on the update servers try again later. Nou ik 2 dagen gewacht nog keer geprobeerd maar er gebeurt gewoon niks wil ieumand mij helpen aub. :-\ Groetjes Florenzo
Laatste reactie door Beuzer, -
- 71 reacties
- 25.3k weergaven
Hee mensen, ik heb een probleem in verband met World of warcraft en de private server WoWscape. Ik nan niet meer op de WoWscape website ne ook niet meer op het spel. Op mijn laptop kan ik er niet op, maar op een andere computer met dezelfde internetconnectie kan ik er wel op. Kan iemand me met dit probleem helpen? Als je andere info wilt, geef ik je die zeker en vast.
Laatste reactie door Valcorb, -
- 3 reacties
- 4.4k weergaven
Weet iemand waar ik deze code kan vinden? alvast bedankt
Laatste reactie door Eaglenl, -
- 24 reacties
- 10.3k weergaven
hoi iedereen ik heb net fifa 09 gedownload alles gaat perfect tot een probleem ik kan wel spelen maar als ik het speel doen sommige knoppen van mijn USB controller het niet ik heb van alles geprobeerd de besturing te veranderen maar het lukt niet!! maar mijn PC geef aan dat alles het gewoon doet :-[ wie kan me helpen? dit is mijn controller : MVG CK7
Laatste reactie door C.K7, -
- 1 reactie
- 11.6k weergaven
Heeft iemand voor mij de serial key.. van de allerdopeste voetbalgame ter wereld.. I hope soo .. Alvast bedankt
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hoi, FIFA 09 staat op mijn PC, maar het lukt me niet deze op te starten. Rondneuzen bij de verscheidene FIFA-topics heeft me ook niet verder geholpen, dus ik hoop dat het zo lukt. De eerste keer registreren ging prima met de code die erbij was gedownload. Maar wil ik het spel zelf starten, wordt er weer een code gevraagd en die paktie niet (heb een key generator gebruikt). Zowel met poging om vanaf de C-schijf als met mount image te starten lukt het niet. Ik ben verder een grote leek, dus wellicht is de oplossing simpel :redface: Graag hulp iig! Bedankt, groet Oj1
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 3.2k weergaven
heey, weet iemand wanneer Red Alert 3 uit gaat komen hoorde in oktober maar wanneer in oktober kan niet wachten op deze game, wie nog meer niet ? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 4 reacties
- 3.2k weergaven
Hoi Mensen! Ik heb samen met een paar anderen een Call of Duty 4 clan online gezet. Genaamd MSFC . De site is www.msfc-clan.nl Dus , speel jij ook COD 4? en wil je joinen ? Bezoek dan is snel de site ! OFFTOP. : Ik weet niet of ik het wel in het juiste board heb geplaatst. Niels :peace:
Laatste reactie door Robbert, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
Goedemiddag mensen. Als ik een server probeer te joinen in TF2 dan krijg ik een error te zien dat m'n protocol is verouderd ofzoiets. Even een screenshotje: http://i465.photobucket.com/albums/rr15/Bounco/tf2.jpg Er staat dus ''... is using a newer protocol (14) than your client'' Weet er iemand wat ik moet doen? Heb hem gedownload trouwens.
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 6k weergaven
Hallo, Weet iemand of football manager 2009 al ergens te downloaden is? Ik heb er een paar gevonden maar die doen het allemaal niet... > Gr. Julian
Laatste reactie door Tom, -
- 11 reacties
- 2.7k weergaven
hallo. ik heb een probleem bij het online spel Rose. Ik had het spel gedownload en geïnstalleerd. het installeren ging al met veel moeite want hij gaf de hele tijd meldingen van dat het geen zip file was of iets dergelijks. Toen ik hem uiteindelijk na heel veel keer op enter te hebben gedrukt was hij geïnstalleerd. Toen wou ik hem opstarten en toen deed hij het nog niet. Toen ging ik weer terug naar de site en daar stond iets dat je nog moest downloaden voor je videokaart. Dat heb ik dus gedaan en toen geïnstalleerd. Daarna drukte ik weer op spelen en toen startte hij wel op maar het inloggen lukt niet helemaal. Hij geeft de melding dat het account niet geldig …
Laatste reactie door giganielsie, -
Ravenshield
door Niels2008- 7 reacties
- 1.8k weergaven
Aangezien ik mij een tijdje geleden nogal verveelde, besloot ik Tom Clancy's Rainbow Six: Ravenshield weer eens uit de oude doos te halen. Jammer genoeg bleek dat cd 2 op onverklaarbare wijze was kwijtgeraakt. Geen ramp, dacht ik, ik download het wel even via Utorrent. Dit lukte, ik kreeg netjes 2 imagebestanden (van beide cd-rom's 1) die ik met Nero op een cd heb gebrand. Tijdens de installatie werd gevraagd om cd2 in te voeren, dit gedaan hebbende zou het spel geinstalleerd moeten zijn. Wanneer ik nu echter op play ravenshield klik, verschijnt de foutmelding: 'Please insert Raven Shield's CD-ROM 2, select OK and restart the applicitation'. Als ik CD-ROM 2 invoer, blijf…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 12 reacties
- 2.7k weergaven
als ik call of duty 1,2,4 wil starten om mijn pc komt er out op memory error ( out of memory error. you are probably low on hard disk space) te staan, en kan ik hem dus niet starten ik heb ze allemaal origineel ze hebben het eerst wel gedaan maar opeens lukt het niet meer, ik heb ze ook al opnieuw geinstalleert maar dat wekt niet. heeft iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
please help me ik moet cd-key voor hidden & dangerous 2 hebben maar waar staat tie ik kan niet instaleren want ik kan die cd key niet vinden geef zo snel mogelijk andtwoord graag.
Laatste reactie door robin1994, -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb laatst grid gedownload. En het spel doet het goed Behalve de kleuren die je kan aanpassen, zie je niet. Alleen als je in het begin scherm bent. Als je de kleur wilt aanpassen gaat dit, maar de auto blijft gewoon zwart. Ook als je gaat racen, blijf de kleur van de auto zwart. hoe kan ik dit verhelpen?? gr wouter
Laatste reactie door Eaglenl, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hallo ikheb fifa 09 gedownload van bitlord en insteleerd ging allemaal goed maar als ik ga stelen dan zie je in het gezicht van die manetjes allemaal zwarte dingetjes hoe kan dit kan je dit ook oplosen ofzo jaccodagasnta
Laatste reactie door Tom,