Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4273 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
best mensen, ik heb codwaw gedownload gepatched en gecrackt. ik heb al online gespeeld. en ook sp. maar ik wil graag een online profile aanmaken zodat ik tegen mijn vrienden co-op kan doen. maar als ik probeer een acc aan te maken gaat het fout. ik typ mijn nickname in die ik wil gebruiken. daarna vraagt cod of ik een acc wil aanmaken ik kies ja en typ weer mijn nickname in ik druk op okay en cod vraagt of ik een acc wil aanmaken. dit gaat zo maar door. kan mischien iemand mij helpen?
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, Ik heb een dstt kaartje met pokemon diamond. Is het veilig om dan online te gaan om met een vriend pokemons te ruilen? Wat kan er gebeuren (gebaned etc.) en valt er later nog wat tegen te doen? ik hoop dat iemand me kan helpen Groetjes, Downloadfreak
Laatste reactie door downloadfreak, -
Combat Arms in Europe? 1 2
door Thijs- 46 reacties
- 13.2k weergaven
Hallo, Weet er iemand wanneer de Combat Arms(van Nexon) in Europa verschijnt? Of is dit al te spelen in Europa? MVG Thijs
Laatste reactie door jelina, -
madagascar 2
door katarina- 8 reacties
- 2.2k weergaven
hoy wie kan mij helpen het spel madagascar 2 loopt steeds vast dak U
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Kan iemand mij dit bestandje in een downloadlink geven? :geheim:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Kan iemand een link van een werkende crack hier zette? Want ik vond namelijk niks.
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Ik heb via bittorrent the sims 2 gedownload met alle uitbreidings pakketten erbij in. Je moest eerst de sims 2 installeren en dat ging allemaal goed. Er zat ook een bestand bij van magicISO virtual CD/DVD, en tijdens het downloaden werkte die helemaal goed, alleen nu ik het spel wil spelen niet. Heb ook nog 2 uitbreidingspakketten geinstalleerd en daar heb ik hetzelfde probleem mee. ik krijg de hele tijd een melding van: plaats de cd. maar ik doe dat via virtual cd...bij het installeren werkte het wel :S Het is voor mij echt al 2 jaar geleden dat ik zoiets heb gedownload dus sorry als het verhaal niet helemaal duidelijk is. Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik heb deadliest catch alaska geïnstalleerd en het spel werkt goed maar zodra ik de throttle omhoog zet gaat mijn pc vanzelf opnieuw opstarten ????? als of iemand de stekker eruit trekt en dan weer erin ??!! Weet iemand wat er aan de hand is??
Laatste reactie door njahaaa, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Telkens als ik het spel opstart opend hij hem en begint hij met opstarten, ik krijg de reclame's te zien en dan opeens sluit hij af en komt er een foutmelding er komt te staan : not well-formed (invalid token) at line 1 of last_saved_game.xml heb hem al opnieuw geinstalleerd hielp ook niet. Kan iemand mij helpen? ps. de game is gedownload
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 15 reacties
- 3.5k weergaven
Gezocht een pack met ds games waar alle ds games inzitten
Laatste reactie door teun2, -
- 18 reacties
- 4.9k weergaven
Als ik een spel heb gedownload kan ik het spel niet installeren. Bij de installatie moet ik de cd key invoeren, dat is normaal, dan pak ik de key gen van de image, maar die code pakt hij niet. Dan krijg ik de foutmelding "onjuiste cd key" en kan ik alleen close setup doen. Als ik dan setup opnieuw uitvoer, krijg ik het introductie scherm, ik druk op next en dan krijg ik gelijk de melding "onjuiste cd key". Hoe krijg ik die melding weg? En hoe krijg ik mijn spel geinstalleerd? Ik heb dit nu bij: Fifa 09, Red Alert 3 en Mercenaries 2. Zover ik weet zijn dat allemaal games van EA, Gecrackt door Reloaded en gebruiken normaal gesproken Securom.
Laatste reactie door danny21, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hey, Telkens als ik fm09 wil opstarten krijg ik een foutmelding. Ik krijg telkens dit: Kan de toepassing niet juist initialiseren (oxc0150002). Kan iemand mij helpen?
Requirements Test
door Bart'- 8 reacties
- 2.4k weergaven
Als je wilt weten of je PC een bepaald spel wel of niet aan kan is het slim om voor dat je de game koopt effe op deze site een check te doen: www.canyourunit.com Als je nou nog zo'n site weet, post die dan aub hier!
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hey mensen, ik heb in gta sa een antonov 225 in plaats gezet van een andromanda. ik gebruik nu een car-spawn progje en als ik hem spawn dan staat hij te ver met de punt omhoog om in te stappen. Kan iemand mij helpen? (alvast bedankt)
Laatste reactie door DaleyHaar, -
CoD 4 Cracked servers 1 2 3
door nick9319- 64 reacties
- 81.4k weergaven
Hallo, Ik wilde CoD 4 online gaan spelen totdat ik de bekende cd key in gebruik error kreeg, nu heb ik wat sites gevonden waar cracked servers opstaan maar ik vin d er geen in cod4 zelf. Weet iemand misschien een paar goeie cracked servers? (het liefst TDM maar een andere soort is ook altijd welkom ) bvd
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
wie heeft nog meer met resistance 2 online problemen dat hij gewoon niet kan verbinden ik moet gewoon een uur zoeken voordat ik een spel heb. mijn internet is gewoon goed (draadloos de ps3 heeft 100% ontvangst) of weten jullie mischien hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door .Wouter., -
Wii IOS 36 Installeering Probleem!
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Nou als ik het installeer dan komt er een error... Weet iemand wat? Dit is het filmpje ervan. http://nl.youtube.com/watch?v=VOOXsojEvlg
-
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hoi mensen! ik weet sinds kort hoe je auto´s in het spel kunt zetten van internet fia img. nu is mijn vraag hoe je die auto´s voor je neus kunt laten spawnen want als ik een auto in het spel zet wil ik er natuurlijk wel in kunnen rijden! ik hoop dat er mensen zijn die mij hiermee kunnealvast bedankt. gr. D
Laatste reactie door DaleyHaar, -
Centraal: Left 4 Dead 1 2 3
door Jon- 66 reacties
- 10.8k weergaven
Hey mensen, Wie is er allemaal van plan Left 4 dead te kopen? en wie doet de demo al? Ik heb daarnet eventjes de demo gedaan, geweldig! Iemand intresse in een co-op team samentestellen?
Laatste reactie door Jon, -
ps3 nickname's
door .Wouter.- 0 reacties
- 1.8k weergaven
ik wil meer mensen in me ps3 friendlist als ik je mag toevoegen zet hier je nickname bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hoi hoi.. Ik heb het spel need for speed undercover gedownload met het programma utorrent. ik heb het spel met winrar uitgepakt en ik krijg inderderdaad ook allemaal pictogrammen van setup etc. ook staat er autorun.exe ik klik deze aan en hij geeft het scherm van undercover.. ik klik op : PLay maar ik krijg ook het scherm van die registratiecode. Die code heb ik niet en ik weet ook niet waar ik die moet vinden. Kan iemand mij misschien door te zeggen hoe ik de code kan vinden, en waar? en uit welk gedownload bestand ik het misschien kan halen? groetjes JEroen
Laatste reactie door danny21, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
het is echt heel raar. ik kocht het spel spore en er gezegd: geef je e-mail adrees en dan krijg je een code voor de downloadmanager en dan kan je het spel beter spelen. ik gaf mijn e-mail adress maar kreeg geen e-mail en nu kan ik het niet spelen. mijn vraag is dus: weet iemand de code voor de downloadmanager of hoe ik mijn a-mailadress opnieuw kan invoeren ofzo
Laatste reactie door hyvesopu, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
weet iemand een winkel of site waar je voor een leuke prijs aan een balance board (geen 2de hands) kan komen. heb al rond gekeken maar overal waar ik zoek kosten het ongeveer 75/90€ dat vind ik te duur
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb een tijdje terug mario kart en super smash bros gekocht maar die spellen heb ik nooit geregistreerd, aangezien ik er toch niks mee doe dacht ik misschien kan ik hier iemand er blij mee maken de geen die het eerste reageert zal ik de code,s opsturen via PM
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Weet iemand een leuke MMOPRG game?
door Gast Play_Gangsta- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Ik ben opzoek naar een nieuwe MMOPRG game... Ik heb deze gespeeld: Runescape (Echt super saai) FlyFF (Is aanrader als je van vrolijke spellen houd maar het is niet kinderachtig) en MangaFighter (best grappig) Ik zou er graag een willen die je gwn van een website kan downloaden en maximaal 4gig op je Hschijf inneemt!
Laatste reactie door Jon,