Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, Ik zag op Xfire in de top 10 Warcraft III: The Frozen Throne staan. En ik zag hier dat je het gratis kunt downloaden : http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-g-l-x-n-a.htm Moet je voor dat spel betalen ? (zoals world of warcraft) of is het echt gratis ? :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
Fout Red Alert 3
door Dodonius- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo menschen. Ik zit met een probleempje. Ik heb een tijd de illegale versie Red Alert 3 gespeeld (op garena). Het beviel me wel dus heb ik besloten om het maar te kopen. (op cdWOW voor 30 euro). Toen ik em wilde installeren herkende hij de illegale versie dus wilde hij em niet meer installeren. Goed. Kep het spel dus geprobeerd te uninstallen. Maar nu pakt hij em helemaal niet meer, de Autorun en EAsetup doen niets. Ik heb in mijn registry wat bestandjes kunnen vinden en verwijdert maar blijkbaar niet genoeg. Ik download nu weer een illegale versie want daar schijnt een goeie uninstaller in te zitten die je registry cleaned. "delete_game_from_registry.reg" Ik kan ook…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
hallo iedereen is erook een mogelijkheid om de lite browser van de nds om internet voor je nds te dowloaden wie kan mij helpen pieter en jelke
Laatste reactie door Vico, -
fall out 3
door why im good???- 5 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb een vraag :)hoe kan ik het spel fall out 3 openen terwel ik een iso bestand heb want normaal heb ik er 60 bestanden (geen iso's) en dan doe ik extracting files en klaar? maar nu niet?? alvast bedankt:P:D
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hey, ik heb juist de sims2 gedownload (via een link op deze site)en al ik het spel wil spelen krijg ik elke keer dit: Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics in this system! Please make sure you have a DirectX 9 compatible graphics adapter and have installed the latest manufacturer provider driver. The application will now terminate… ik heb al directX9 geinstalleerd maar hetwil nog niet lukken weet iemand hoe je dit moet oplossen... thnx.
Laatste reactie door Vico, -
- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal. Ik ben een moeder die inmiddels aan de ds, psp en nu ook ps2 moet geloven. Met de ds kan ik via het r4 kaartje lezen en schrijven. Psp gaat ook aardig maar nu komt het probleem. Ik heb een omgebouwde ps2 voor sinterklaas gekocht. Hij speelt originele spellen af maar de kopies niet. De verkoper vertelde mij over de magic swap 3.8 disk die ik er in moet doen en laten booten. Leuk maar welke optie moet ik kiezen? Normal, special of smboot??? Heb een kleine reisversie van de ps 2.. Ben zover dat ik weet dat cheat menu codes bevat om verder in een bepaald spel te komen dus die optie is het niet. Heel heel heel veel dank want mijn kinderen kunnen…
Laatste reactie door Jurian, -
GTA SA probleem
door Vico- 5 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo Ik heb ff een klein maar toch soms een vervelend probleem met SA. Ik heb gemerkt, vroeger toen ik het speelde, werkte hij perfect. Maar nu hoor ik die kerels die met elkaar praten voor een missie niet meer. Aan wat kan dat liggen? Best vervelend want dan moet ik die subs enzo aanzetten.. Heb al ff gegoogled, maar heb niks gevonden dat helpt :-[ alvast thx shahab
Laatste reactie door eddy..., -
- 1 reactie
- 4.3k weergaven
Heeft iemand al de crack van Call of Duty 5, maar dan wel de 1.1 versie.
Ik heb GTA IV gedownload dus ik heel blij de DVD mounten. Gedaan. Start de DVD niet automatisch. Dus ik naar de DVD gegaan en autorun.exe dubbel aangeklikt, maar nog steeds niks. Het enige wat ik krijg is een zwarte cmd scherpje wat ook gelijk weer afsluit. Weet iemand misschien wat het probleem is en hoe ik het kan verhelpen? Autorun als tekstbestandje is helemaal leeg. [img width=150 height=109]http://img235.imageshack.us/img235/2231/gta2om2.th.jpg Alvast heel erg bedankt
Laatste reactie door Devellish, -
- 3 reacties
- 4.1k weergaven
Goedemiddag, Ik ben Grethe en probeer mijn zoon en mezelf een beetje te vermaken met een Nintendo DS. Heb vrienden ook aan de DS gekregen, maar ik krijg de Acekard op de DS niet aan de praat. Hij blijft maar komen met de melding: "System File is Missing". Wie kan en wil me helpen!!!
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 1.4k weergaven
wilt iemand me helpen want ik heb dead space gedonwload klaar maar nu klik ik op play en dan staat er voer uw regrisratie code in en dan staat er vedergaan of niet verder gaan. ik heb windows vista en 4 gb ram en werkgeheugen. alvast bedankt
Rumble pack
door lisetteu- 4 reacties
- 2.3k weergaven
Mijn zoontje krijgt 5 december een M3 real kaartje voor zijn ds met rumble pack. Nu heb ik al diverse roms op het kaartje gezet, maar zie nog niet wat hij met dat rumble pack kan doen. De ds moet er van gaan trillen begrijp ik, maar bij wat voor spellen is dat dan? en waar kan ik die downloaden? Ik heb nog maar 2 dagen, wie helpt mij???
Laatste reactie door fokkema, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb star wars knight of the old republic gedownload en als ik hem run: Geeft die een berichtje dat er een fout is opgetreden (Niet/wel verzenden) Ik had daarvoor weer het zelfde probleem weet iemand hoe ik dat kan fixe?
Laatste reactie door mannetje123, -
Is er nog een goede Homebrew voor de PSP?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 995 weergaven
Ik zoek een goede homebrew voor de psp...
-
- 0 reacties
- 4.5k weergaven
ik weet hoe je online kan spelen! (voor fifa 09) maar via hamachi kan het met veel meer spellen ook fifa 08 maar je moet er wel een (hamachi)server voor vinden. (hamachi)servers vind je gemakkelijk op google. je moet het doen via hamachi... die kan je hier downloaden: https://secure.logmein.com/products/hamachi/list.asp (als je hem hebt geinstalleerd maak een account .) als je hamachi hebt geinstalleerd klik dan op:aanmelden bij bestaand netwerk. daarna moet je naar deze server gaan: netwerk naam: fifa09pc netwerk wachtwoord: ea start fifa 09 op. gaan naar speltype -->multiplayer-->direct ip. ga terug naar het bureaublad door te klikken op alt-tab praa…
Laatste reactie door jackkiej, -
- 3 reacties
- 4.2k weergaven
Hoe kan ik Fifa 09 cracked online spelen? Zoals met CoD 4, daar kan je ook cracked online.
Laatste reactie door jackkiej, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb guild wars gekocht gwoon omdat ik hem nie kon downloaden maar. Hij loopt vast en dat ligt aan directX want ik heb de nieuwste nodig. Dat zat ook bij guildwars maar toen was die installatie binnen een seconde klaar. En nu loopt hij nog steeds vast...Weet iemand waar ik directx anders kan downloaden? Ik kan t ook van de site downloade maar ik heb gedownloade windows Ik had ook bij binsearch gekeken maar die installer wou niert runne en in de andere zat een virus. Kan iemand me helpen?? Oh en ik heb directX redist ook geinstalleerd maar daarbij doet ie t ook nie. hij loopy ook bbij andere games vast..
Laatste reactie door mannetje123, -
heeft iemand een serial ik kan hem maar niet vinden en heeft iemand een patch dat alles in het nederlands is alvast bedankt O0
- 8 reacties
- 2.3k weergaven
ik heb woensdag een xbox 360 arcade gekocht ( ;D ;D) en ik heb er wat over opgezocht. op andere forums beweren ze dat je ôm online te gaan op bepaalde spellen (bv gears of war) een harde schijf nodig hebt :geheim: maar ik heb er geen want ik heb maar een 256MB geheugenkaart. zal het dan werken of niet? en als je er een harde schijf voor nodig hebt, zal gta 4 dan werken om onlinev te spelen?
Laatste reactie door robin1994, -
Hoe kan ik GTA SA MP hoe kan ik het gebruiken (werkt niet op me vista)
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 1.2k weergaven
heeft iemand tips of hoe ik het op vista kan gebruiken? want hij blijft maar eeuwig laden...
-
- 1 reactie
- 3.8k weergaven
Als ik guitar hero wil spelen op mijn omgebouwde wii dan krijg ik de melding een update uit te moeten voeren. Aangezien ik een omgebouwde wii heb wil ik dit omzeilen maar dat lukt niet. Je kunt alleen ok indrukken. Aangezien ik mijn wii heb laten ombouwen bij ombouwinkel ben ik op die site gaan kijken en ze hebben oa wasabi en wii key chips. Heb van allebei de uodate op een dvd gebrand en die wil ik nu afdraaien om zo het probleem te omzeilen. Bij wiikey update geeft ie aan : geen wiikey gevonden en bij wasabi geeft ie een error. Zijn er nog meer chips en zou het updaten van de chip inderdaad dit het probleem oplossen? Indien ja... kan ik zonder de wii te openen zien …
Laatste reactie door marcelvn, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Lo All, Ik heb een vraagje! Ik heb ffm2009 gedownd geinstaleerd ook met cd-key. Alles werkte maar als ik het spel wil opstarten vraagt hij om een registratiecode. Deze heb ik niet. Is dit nog te omzeilen of niet?? Greetz, Dooie
legend hand of god
door mitsas- 0 reacties
- 1.2k weergaven
dit zegt ie als ik het spel op start:dx9_initscreen:can't create a directx9 device. terwijl ik directx9 al heb geinstaleerd kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door mitsas, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
best mensen, ik heb codwaw gedownload gepatched en gecrackt. ik heb al online gespeeld. en ook sp. maar ik wil graag een online profile aanmaken zodat ik tegen mijn vrienden co-op kan doen. maar als ik probeer een acc aan te maken gaat het fout. ik typ mijn nickname in die ik wil gebruiken. daarna vraagt cod of ik een acc wil aanmaken ik kies ja en typ weer mijn nickname in ik druk op okay en cod vraagt of ik een acc wil aanmaken. dit gaat zo maar door. kan mischien iemand mij helpen?
Laatste reactie door Robin,