Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb een probleem met het opnieuw instaleren van Daemon tools. ik heb (heel stom) daemon tools verwijdert van mijn pc. nu heb ik daemon tools weer geinstalleerd op de pc maar ik kan het spel wat ik voorheen ermee afspeelde niet meer spelen. voorheen had ik daemon tools met een rood icoon (die werkte goed) maar nu krijg ik een blauw icoon en het lukt niet meer. zelf heb ik vista. wie zou mij hiermee kunnen helpen????4 en daarbij heb ik nog een vraag..... als ik het spel via daemon tools kan spelen op de pc, hoe kan ik het spel dan op schijf branden ???? en welk bestand heb ik dan nodig van het spel. groetjes Tes
Laatste reactie door Heisenberg, -
ik had footbalmanger 2009 gedownload ne ik had het geinsteleerd crack er bij geplaatst maar ik krijg nog steets een error maar ik weet niet wat het is ik heb alles geprobeerd.nix lukt :'(
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 2.7k weergaven
Ik heb een game gedownload, maar de crack zat er niet bij. Het spel heet Blazing Angels Squadrons Of WWII. Weet iemand waar ik de crack kan downlaoden of het spel en dat ik dan alleen de crack aanvink om te downloaden?
Laatste reactie door mummy, -
kan iemand me zeggen hoe ik van de melding van curse kan af komen waarin die zegt dat ie WoW niet kan vinden? ik heb nog geen zin om curse er van af te gooien omdat ik mischien nog warhammer ga kopen
Laatste reactie door maraveno, -
- 5 reacties
- 6.1k weergaven
Heeft iemand hier ervaring met de Wii software matig 'om te bouwen' d.m.v. het spel The Legend Of Zelda: Twilight Princess ? dat klinkt mij namelijk we goed in de oren, en goedkoper
Laatste reactie door nielszz22, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26602.msg108106#new
hallo zoals sommigen al weten is op de ps3 11 december home uitgekomen iets zoals second life mij leek het wel leuk om een keer in home af te spreken voor de mensen die ook een ps3 hebben. ik hoor het wel
Laatste reactie door eddd3, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hallo allemaal ik heb fifa 09 full rip skullptura gedownload alleen nu kan ik hem niet openen ik heb hem van een link van deze site gedownload... het is een rar bestand en als ik er op klik dan staat er dat gedoe met het bijbehorende programma op internet opsporen ect ??? ik heb ook al een keer de reloaded version van fifa gedownload alleen doet de het ook niet want er staan daar een stuk van 52 verschillende bestanden die ik dan niet kan openen (zelfde verhaal als bij dvd rip) zou iemand mij kunnen helpen :love:? alvast bedankt:)
- 11 reacties
- 13.3k weergaven
Hallo, Een server opzetten was niet zo moeilijk bij Cod4. Alleen nu moet ik weten hoe ik de server cracked maak. Mensen kunnen nu niet joingen want nu heb je een originele key nodig. Weet iemand hoe dit werkt?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ik heb opgemerkt dat veel bezoekers van SPAM op mijn site belanden. Ik, beheerder van SPAM, wilde jullie hierbij even persoonlijk informeren dat ik nieuwe SPAM heb ontwikkeld. Op SPAM vind je een forum met meer SPAM, nog duidelijkere SPAM, betere SPAM en nog snellere SPAM op je vragen! Daarnaast hebben we nu ook een blog met daarin de laatste SPAM! Bijvoorbeeld de SPAM, de SPAM voor de nieuwe SPAM. SPAM Groetjes, SPAM //modbreak: Slotje.
Laatste reactie door Vico, -
Call of Duty 4
door Geertt.- 5 reacties
- 3.7k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload en geinstalleerd, en een key crack : /knip ingevoerd. MAar als ik de COD Multiplayer opstrart. En verbinding wil maken staat er : Error Key code in use. Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt Geert
Laatste reactie door Robin, -
- 8 reacties
- 2.6k weergaven
hey sinds vanmiddag heb ik er al problemen mee! LELIJK BEELD Opeens. Mijn videokaart trekt GTA makkelijk dus daar kan het niet aan liggen. Het is alleen met SA:MP! het is nu ook bij Singleplayer Dit beeld krijg ik Wie weet een oplossing :'( Farid
Laatste reactie door Farid., -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
hallo voor mijn eerste post hier. ik ben al een tijdje aan het proberen om een herhaling van een race in gt5 prologue op pc te zetten, en dat lukt maar niet. Ik heb dus de herhaling op een memory stick gekopieerd en ik vind dat terug op mijn pc als een .DAT bestand. ik heb al een paar video converters geprobeerd maar zonder succes. Mischien heeft hier iemand een programma waar het mee kan lukken? kris
-
- 6 reacties
- 1.7k weergaven
hallo daar, kan iemand mij vertellen hoe ik fia 09 voor de playstation 2 in het nederlands instel? hij staat nu in het engels. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door johndeerntje, -
- 5 reacties
- 14.3k weergaven
Hallo allemaal Ik heb een probleempje ik heb spore gedownload en geinstalleerd toen moest ik een serial code invoeren tijdens de instalatie dat ging allemaal goed het spel is nu geinstaleerd maar als ik het spel wil opstarten vraagt hij om een rigistratie code. Ik heb hier de serial code ingevoerd die ik heb ingevoerd om het spel te instaleren maar dan komt het zelfde schermpje er gewoon weer terug opnieuw , snik snik :'( Wat moet ik nu doen ? Pls help mij
fall out 3
door why im good???- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo ik heb fall out 3 gedonwkload en nu will ik het instaleren en dan mmm zeg ie setup needs next disk van data 2.cab blablabla ???? snap er geen bal van:P:P:D alvast bedankt
Laatste reactie door why im good???, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
ik heb een psp gekocht en ik heb hem omgebouwd ik heb de versie 3.40 oe-c en hoe en van waar kan ik spellen downloaden want ik heb pas een geheugenkaart van 8 gig gekocht :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ weet echt niet wat ik mot doen wie kan mij helpen
Laatste reactie door Tom, -
ps2 ombouwen??
door djamide- 2 reacties
- 1.8k weergaven
waar zou ik dit kunnen doen? zijn er risicos? kan iemand mij hier meer over vertellen.... O0
Laatste reactie door teun2, -
dead space serial
door mitsas- 9 reacties
- 5.9k weergaven
weet iemand de registratiecode voor dead space :-[
Laatste reactie door mitsas, -
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
ik download game voor de nds maar sommige games werken niet heeft iemand advies ik heb een m3 card
Laatste reactie door fokkema, -
Must-haves& Upcoming games 1 2
door Luc.- 34 reacties
- 5.3k weergaven
Hier een topic over games die je gewoon MOET hebben en vette games die gaan komen. //Must-haves: -Fable 2 Platform: Microsoft Xbox 360 Developer: Lionhead Studios Prijs: Tussen 60 en 70 euro [img width=550 height=309]http://www.megatonik.com/wp-content/uploads/2008/02/fable-2-sword.jpg Fable 2 gaat over keuzes maken, goed of slecht. Dit heeft invloed op alles om je heen; hoe je eruit ziet, hoe mensen naar je kijken en hoe ze op je reageren etc. In het begin van het spel ben je een kind dat de keuze krijgt om de stad te helpen (goed) of om een paar bandieten te helpen (slecht). Als je later in het spel (als je dus volwassen bent) terug komt, en je …
Laatste reactie door Luc., -
Wii Music
door petervanessa- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Wii Music Pal. Als ik hem in de (omgebouwde) wii doe dan vraagt hij om een update. ook staat erbij dat als het mis gaat je de console kan dumpen. Maar dan met andere woorden uiteraad. Weet iemand hier iets van? Groet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2.2k weergaven
ik heb met shaun white snowboard op de ps3 in een keer 25miljard euro :-[
Laatste reactie door .Wouter., -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hey, had laatst UT 3 gedownd, maar toen ik hem startte na installatie kwam er een foutmelding. hier is een screenshot of zoiets (alleen dan bij UT3): http://img291.imageshack.us/img291/6380/naamloosmb4.png
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik zoek de registratiecode voor SimCity Societies, kan iemand mij daar aan helpen???? mail me dan effe groetjes sandra 28 alrozenburg(at)hotmail(dot)com Mod:/ Graag normale letters gebruiken, en heb even je mail adres veranderd tegen spambots.
Laatste reactie door Sandra1978,