Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
Steam questpasses
door Pctje- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ewa, Ik heb een questpass voor counterstrike source, en 1 voor day of defeat source. Zeg maar welke je wilt vergeet niet om dan ook je steam naar erbij te zetten dat ik je kan toesturen. De 1e 2 krijgen em. Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik heb RTL wintersports 2008 geïnstalleerd, maar hij wil niet opstarten. Na het aanklikken van het icoontje start hij niet door. In de taakbeheer is hij wel aktief, echter blijft hij daar staan met een cpu verbruik van ca. 50%. Tevens heb ik de nieuwste demo van RTL wintersports 2009 geïnstalleerd, en hierbij heb ik hetzelfde probleem. De game RTL Alpine skiing 2006 werkt prima, maar 2007 geeft ook deze problemen. Graag zou ik willen weten wat hierbij het probleem zou kunnen zijn. Gr. Bert.
Laatste reactie door hoogkerk79, -
- 8 reacties
- 4.7k weergaven
Beste mensen, ik heb nu DSOrganize gedownload (de laatste versie). Maar ik snap het programma niet en ik weet niet hoe ik films en muziek kan afspelen. Kan iemand mij een duidelijke uitleg geven van het programma? Ik weet al wel hoe de kalender en day planner werkt, dat was niet zo lastig Ik heb al verschillende sites geraadpleegd maar die geven alleen aan hoe je het spel moet downloaden en installeren en ik heb dat wel precies gevolgd maar dat met films en muziek wil nog niet werken Groetjes, Anuschka ps: sites die ik bekeken had waren: http://www.dragonminded.com/?loc=ndsdev/DSOrganize http://r4ds.web-log.nl/r4ds_en_dstt_handleiding/2008/03/…
-
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hallo, Ik heb GTA IV gedownload maar kan hem dus niet opstarten omdat hij geactiveerd moet worden. Ik van alles geprobeerd zoals; paul.dll in offlineactivation-map gegooid en dan op deze manier offlineactivation.exe te starten maar dan geeft die een foutmelding dat de wrapper version van securom te oud is. Toen heb ik op internet gezocht naar andere cracks maar ik kom er niet uit! Kan iemand mij helpen hoe ik het moet doen? Bestaat er een crack die ik kan uitpakken en rechtstreeks kan kopieren? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Alvast bedankt!
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb WallE gedownload en dit is het enige spel van vele wat gewoon niet werkt, ik heb hem al op 12 verschillende locaties gedownload dus daar ligt het niet aan. Kan iemand me hierbij helpen???
Laatste reactie door meikers, -
Weet iemand misschien een goede (download) site om cracks mee te downloaden?
Laatste reactie door Tom, -
Fifa 2009
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik vroeg me zo af, is Fifa 2009 op meerdere pc's te spelen ? Zo ja, voor hoeveel dan ? Ik hoor t nog, Zlatan
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hey,, Ik probeer al dage op internet met ps3 maar het lukt me niet:( Ik heb alles goed opgezocht en netjes ingevuld, op t laatst doe ik verbinding testen. het ophalen van IP adres wordt geslaagd maar bij de internet verbinding geeft ie aa n; mislukt, er is een fout opgetreden tijdens communicatie met de server. Dit is een DNS-fout. (80710102) Ik heb de primaire en secundaire DNS opgehaald uit KPN site Wie wilt mij ermee helpen?
Laatste reactie door SagopaKajmer, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
beste mensen, ik heb fallout 3 gedownload. de torrent uit het goeie torrents topic. ik heb het geinstalleert maar hij mist een xlife.dll. dus ik heb op internet xlife.dll gedownload en in mijn system32 mapje gezet fallout 3 weer opgestart en dan krijg ik een foutmelding dat het geen officeel windows ding is. hoe los ik dit op?
Laatste reactie door marcelvn, -
GRAW 1 loopt vast?
door Vico- 11 reacties
- 2.1k weergaven
Ik heb vandaag de eerste GRAW binnen.. Direct is er al een probleem, als ik em start.. Moet ik zo naar taakbeheer gaan.. Op activeren klikken, en dan zit ik in het spel.. Maar dan; als ik dus op Campaign klik en dan New gaat hij Loaden.. Maar dan staat hij gwn op Loading.. Verder doet hij niks.. Is er een probleem met men torrent;. Wat kan ik hieraan doen?
Laatste reactie door Vico, -
- 12 reacties
- 5.9k weergaven
Kan iemand me a.u.b vertellen waar dat kan
Laatste reactie door AntiiKill, -
ps3 internet
door Renedeman- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hallo, ik heb draadloos internet met ps3, en beneden doet hij het gewoon heel goed maar ik heb hem nu naar mijn slaapkamer verplaatst en dan zegt hij dat hij de toegangspoort niet kan vinden? Router is net nieuw en kan ( zei de verkoper ) probleemloos door het hele huis internet geven. weet iemand het probleem?
Laatste reactie door teun2, -
soldierfront
door Jacob- 12 reacties
- 2.6k weergaven
mijn broertje speelt soldierfront maar nu tijdens de installatie/deistallatie krijgt hij de volgende fout [verwijderd door de beheerder]
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi, Sinds dat ik mijn pc op nieuw geinstalleerd heb. Ben ik dus ook cod4 kwijt geraakt. Nu wilde ik hem weer gaan installeren en zei die dat de productcode al ooit is gebruikt. Dat is ook zo want die heb ik toen gebruikt de eerste keer. Wordt dat niet per ip opgeslagen? Ik heb ook al een e-mail gestuurt naar de nederlandse helpdesk van Cod4. En ik heb daar nog niks van terug. Wat kan ik er aan doen om weer een geldige productcode aan te komen? Groeten, Frans
Laatste reactie door fmgamer, -
- 1 reactie
- 3.4k weergaven
ten eerste sorry voor het openen van dit nieuwe topic over gta 4 maar ik kwam er echt niet uit bij het vorige gta 4 topic, ik loop al helemaal in het begin vast met de serials, waar kan ik die vinden en wat moet ik daarna doen, ik heb gta 4 via nieuwsgroepen gedownload en geinstalleerd... als iemand mij kan helpen graag want ik zit hier nu al een tijdje mee te kloten. Post Merge: december 17, 2008, 04:06:23 pm ik heb deze versie gedownload: http://nzbmatrix.com/nzb-details.php?id=363769&hit=1
COD 4 Addons
door repoc- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hej, zijn er addons voor cod 4 online? want ik zou graag bv een addon willen; als ik een g3 gebruik gebruik ik de scroll knop om te schieten, maar als ik dan een keer een smg of wat wil gebruiken, dat dan die addon er voor zorgt dat schieten weer op de muisknop staat. bestaat zoiets? of andere addons. alvast bedankt
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hoi ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik hier juist ben. Ik wil graag een cracked cod5 server maken :geheim: een gewonnen server lukt maar weet niet hoe je cracked maak iemand die hier verstand van heefd
Laatste reactie door gijsco, -
bagger simulator
door .Wouter.- 10 reacties
- 5.4k weergaven
ik weet niet of iemand hier ooit van heeft gehoord maar ik zag hem zomaar liggen en ik ging het eve probere maar hij is in het duits :-[ heeft iemand een patch dat in het nederlands is of als het niet anders kan in het engels alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door Cédric., -
- 10 reacties
- 3.9k weergaven
ik heb het spel gedownload geinstalleert en er een crack op/in gezet maar dan geeft hij deze fout COMMAND LINE SYNTAX ERROR. TYPE COMMAND/? FOR HELP hoe kan ik dit oplossen?? alsvast bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
wii ombouw
door asrael- 1 reactie
- 2k weergaven
Even terug van de problemen van Homebrew. Kan iemand mij in een zeer simpel taaltje uitleggen wat de voordelen en risico's zijn van het laten ombouwen van de Wii. Ik ben geintresseerd om dit te laten doen, maar heb niet zoveel verstand van ISO en update's etc etc.. Weet zelfs uberhaupt niet wat dit allemaal is. Dus wat kan ik speciefiek als mijn wii is omgebouwd en wat kan ik niet??? Alvast bedankt Groetjes Asrael
**%$#! acekard 2
door schie000- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Heeft er iemand ervaring met deze ..... card. ik heb zelf cyclo, werkt perfect. De ak2 zou ik even voor iemand aan de gang maken. Ik krijg steeds de melding "file missing". Terwijl ik de benodigde software, van acekard.com,erop heb gezet. Wie weet raad ? Bijvoorbaat dank martin
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, ik ben sinds kort in het bezit van een omgebouwde gamecube (er zit een chip in en er passen normaal formaat DVD's in) Ik ben nog een leek op dit gebied en mijn vraag is het volgende. Hoe kan ik originele games kopieren? Tevens wil ik games downloaden en branden maar hier snuffel ik eerst wel door het forum heen want hier staat wel het een en ander over bescreven denk ik. Bij voorbaat dank Bart
Laatste reactie door BVANWAL, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb met azureus een torrent gedownload 'Need for speed undercover' Dan heb ik het uitgepakt met winrar. De installatie was vlot verlopen. Als ik de crack opende. Dan vroeg een registratie code in te vullen. Dat heb ik gedaan en dan zegt hij registraitcode niet juist, game afgesloten. Het is wel een 'exe' bestand. Als ik het dan opent komt er eerst een zwart scherm, zoals opdrachtpromt en dan die foutmelding. Dank u wel.
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 6.1k weergaven
hey, Ik heb een stuur en die wou ik gebruiken voor Euro Truck SImulator Het is een medion md 41331. Heel oud ding dus.... Bij deze game doet me stuur niks... Hellup! O0
Laatste reactie door Farid., -
- 9 reacties
- 2.3k weergaven
Hey, Ik heb een wii en een nds lite. Nu zou ik graag online willen gaan met die consoles. Kan ik met mijn router online gaan met mijn wii en ds. Of heb je hier iets anders voor nodig? Ij heb al op google gekeken maar kon niets vinden Alvast bedankt
Laatste reactie door filkill,