Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, ik heb de need for speed undercover reloaded versie gedownload (4,8 gig) als ik hem mount met Deamon dan krijg ik het bericht dat ik de CD/DVD in station L moet stoppen(station L is mn virtuele Deamon speler)... ik had al met Yasu geprobeert om hem uncloacken, maar dat is niet gelukt... iemand iedeëen? thnx
Laatste reactie door Cédric., -
DSTT is traag
door Vico- 6 reacties
- 2.4k weergaven
Ik heb een klein probleempje. Ik heb dit nog nooit eerder voorgehad: Als ik nieuwe spelletjes in me DSTT gooi, dan laden die super traag. Dit is echt vervelend. Ik heb de nieuwe kernel 1.16 er al op gegooid. En eens geformatteerd. Maar dat helpt allemaal niet. Misschien kies ik verkeerde dingen bij het formatteren? Zo doe ik het: FAT 32 Clustergrote: 4096bytes ??? Zo kiest hij zelf. Hoe moet het zijn? bedankt
Laatste reactie door Vico, -
Homebrew channel
door asrael- 4 reacties
- 6.4k weergaven
Ik ben hier nieuw en ook nieuw wat betreft downloaden en branden van games. We hebben net een Wii gekocht en zoals zovelen is het supper leuk, alleen ook lekker duur, wat games betreft. Aangezien ik ook kan lezen, vond ik al snel de torrent sites. Nu ook het homebrew channel, alleen na de hack met de twilight toestand, zit ik met een probleem. Het werkt niet. Ik zie mijn homebrewchannel wel in mijn Wii-menu maar helaas alleen bubbeltjes, geen leuke spelletjes. En nadat ik twee dagen gewacht had op Super Marie Bros Bashers en de Rabbit game, die braaf gebrand op DVD via Ashampoo of Proffesional Burn studio ook hier geen reactie, kan beiden games niet spelen via het home…
Laatste reactie door ferrariking, -
Heej Ik heb sinds kort een Wii met het spel Pokemon Battle Revolution.(Legaal) Ook heb ik een DS met een R4 met Pokemon Diamond. Nu is het zo dat je de DS kunt koppelen(wireless) aan de Wii om pokemons over te zetten. Alleen als ik dat probeer krijg ik een wit scherm op mijn DS en gaat hij niet verder Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? BVD!! Kik3333
Laatste reactie door ferrariking, -
- 14 reacties
- 8.1k weergaven
Hallo lui! Ik heb een vraag die hier hopelijk beantwoord kan worden! Ik heb een nintendo DS R4 kaartje gekocht, met een geheugenkaartje van 8 gigabyte. Klopt het dat de R4 dit niet ondersteund? Ik heb er namelijk wel een paar spelletjes opgezet, maar zodra ik die spelletjes wil spelen duurt het heeeeeeeeeeeeeel lang voordat ze geladen worden, althans dat geeft de DS aan, maar het lijkt er gewoon op dat hij dan vast loopt want heb nog geen spelletjes kunnen spelen. Wie o wie kan mij helpen!?? En heeft iemand nog een goeie downloadsite voor de DS? Met vriendelijke groeten,, MN89
-
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hoe kan ik een cracked server joinen van cod5 zoals bij game tracker
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Tijdens het downloaden van fifa 2009 krijg ik na het downloaden van 4 Gb, nog 1,5 Gb te gaan, de melding dat ik te weinig ruimte op m'n harde schijf heb terwijl dit pertinent niet zo is. Op m'n harde schijf is nog 15 Gb. Wanneer ik het bestand naar m'n externe harde schijf download komt na 4 Gb dezelfde mededeling. Wie weet waar dit aan ligt? Bix
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal Ik wil me graag aanmelden voor de sims 2 site, zodat ik kan downloaden. Maar, omdat mijn broer de sims2 heeft gedownload, weet ik niet wat de regristratie code is. Heeft iemand? Post Merge: december 27, 2008, 11:49:55 pm Niemand?
sims loopt vast
door inekea- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo! Ik heb een probleem als ik de sims 2 speel, namelijk als ik met ze naar een ander kavel ga (bijvoorbeeld ze op vakantie stuur) loopt hij vast. Dan krijg ik een melding dat hij is vastgelopen en dat het spel zich afsluit. Ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen want ik wil hem niet opnieuw installeren, omdat ik zo veel heb opgebouwd in het spel. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Laatste reactie door inekea, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Heeft iemand misschien een inlognaam en wachtwoord voor mij voor op www.sims2.com ? Ik ga er verder niks mee doen, behalve downloaden. Ik zelf kan namelijk niet regristreren omdat ik geen regristratienummer heb.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Pffff, ik heb net om mijn nieuwe laptop call of duty 4 geinstalleerd (Versie van Scr@ppy via FTD). de multi player werkt. maar wanneer ik de single player wil starten krijg ik de melding ïw3sp.exe werkt niet meer." ik heb het bestand (origineel) vervangen door het bijgeleverde bestand (razor). waar kan dit aan liggen? Post Merge: december 27, 2008, 09:50:13 pm Haha, laat maar. na vele malen googlen heb ik een juiste patch gevonden. daarnaast de meest actuele drivers van nvidia gedownload en voila.......hij doet het. slotje.
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 4.1k weergaven
Hallo duken .. ik heb dus gta 4 gedownload an geinstaleert. met social club etc etc. ik heb nu meerder craks gebrobeert maar geen enkele werkt zo als ihet zou moeten.. ik heb nu gta 4 opnieuw genstaleert. zonder ook maar iets te veranderen. AUB met uitleg ben niet de slimste met pc.... 8) :D Kan me iemand een crack geven of de torrent link... pc: OS : windows vista ultimate 64 bit (x86) sp 1 MOEDERBORD : asus p5k pro met quad core (2.55 ghz) HD: 2 x sata 1 TB (2 terabyte totaal) GVA : Nvidia / asus EN9800GTX+ ik hoop dat ik niks ben vergeten Alvast bedankt…
Laatste reactie door Tom, -
- 7 reacties
- 3.5k weergaven
Hey, Kan je ook spelletjes voor je mobiel downloaden? Zoja waar? Wel gratis natuurlijk.
Laatste reactie door Vantage93, -
GTA 4 crack
door danny21- 1 reactie
- 5.5k weergaven
eey mensen ik heb GTA 4 ook gedownload maar kzit met een crack die me beeld laat schommelen en de auto's spontaan in de fik laat vliegen en nog meer rare dingen. iemand betere crack of iets anders wat het oplost? bedankt alvast,
Laatste reactie door Robin, -
Problemen met battle rage pc
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb battle rage voor de pc gedownload ), gebrand en geinstalleerd, dit ging allemaal goed, maar als ik het spel wil spelen krijg ik alleen een zwart scherm en geluid, maar geen beeld, weet iemand hoe dit komt en wat ik ertegen kan doen? bvd [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak]
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey allemaal! Kheb m'n zusje beloofd om eens een spel te downloaden enz. Dus ik kwam hier terecht. Ik heb al even gezocht en heb besloten om een Acekard 2 te kopen. Maar waar heb je die MicroSD kaart dan voor nodig? Die kan nergens in die Nintendo DS Lite? (Of toch nergens dat ik zag, ik haalde zelfs de batterij uit!) Dit vraag ik me toch af Kan iemand dit verduidelijken? Grtz Toin3
Laatste reactie door Toin3, -
Ik heb Fifa 09 voor zowel de pc als de ps3, maar het lijken 2 andere spellen vind ik, maar het lukt mij niet om trucjes te doen en de keeper besturen op de ps3 lukt mij ook niet, terwijl dat met fifa 08 heel makkelijk ging. Kan iemand mij vertellen hoe ik die 2 dingen kan doen op de ps3? Met C. Ronaldo kon je met 08 op de ps2 ook zon vette afkaping, maar die doet die nu ook niet meer op de ps3, dus weet iemand dat misschien ook, want bij 08 dee die, die automatisch, hoe je die doet, want nu doet die dezelfde afkaping als elke andere speler.
- 4 reacties
- 2.2k weergaven
HalloIk heb al een tijdje een wii en wou er wel eens mee online gaan, ik ben in het bezit van een draadloze router, ik volg dus alle stappen zoals het moet, de wii zoekt mijn router, die vind hij ook. Alleen dan gaat de wii een verbindingstest doen, en die mislukt! Wat is er mis? Moet ik ergens iets instellen, registreren? MvG Thijs P.S iedereen fijne kersdagen
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo ik heb silverfall voor de psp gedaan en nu heb ik het tutorial van Silverfall gedaan. in het level na de tutorial ben je bij een refugee camp en dan moet je wat zombies kille van de ene vrouw. Nu heb ik dat gedaan en nu moet ik naar de elven om daar supplies te halen. Ik kan alleen maar naar het zuiden en niet via die andere paden want daar staan woonwagens en zakken voor. Ik heb het helemaal doorzocht en ik heb geen elven stad gevonden. Kan iemand me nu helpen?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
weet iemand een headset van ongeveer 15euro?? als hij maar goed werkt er hoeft niks op of aan. alvast bedankt O0 kan een van dees op de ps3 http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-accessoires/trust-headset-hs-2400/1003004000010150/index.html http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C09&KAC=I29&SC=I0A&ArtikelNummer=740627&Cid=16&KAid=4294925647&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=headset&Nao=0&AI=0&N=186
Laatste reactie door .Wouter., -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Help! Hallo, ik had al eerder een bericht geplaatst, ??? maar ik heb de vraag niet goed gesteld. Hoe kan ik het commentaar voor fifa 09 voor de playstation 2 in het nederlands instellen? Alvast bedankt
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Dit is het vorvolg van het topic WoWscape probleem (World of Warcraft) want ik kan blijkbaar niet meer antwoorden in het topic :-[ maar goed, kan iemand me nu helpen met mijn probleem? (http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,25399.40)
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Als je dat spel speelt, kan je uitleggen hoe je Jazz Jackrabbit 2 online speelt!
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo Wannneer ik laptop opstart heeft hij steeds de melding: er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\WINDOWS\system32\dgsqgpnp.dll Kan opgegeven module niet vinden. En wanneer ik setup van alkohol 120 % wil openen heeft hij weer dat het geen geldige win 32 toepassing is Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door forche, -
dstt kaart
door liesje117- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hallo. ik heb een dstt kaart gekocht maar weet niet hoe ik de spellen er op krijg. of in welke map ze moeten staan. weet iemand daar meer van??? groetjes
Laatste reactie door Vico,