Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2k weergaven
:-\ ben sinds kort trotse eigenaar van een omgebouwde wii, maar nu ddoet bij verschillende gebrande spellen de tweede controler niets, heb reds geprobeerd de tweede eerst aan te melden in het wii menu, en dat gaat goed, maar zodra we het spel opstarten ziet hij de tweede controler niet meer, doe ik iest fout of ligt dat aan het gebrande spel,. wie weet raad
Laatste reactie door mainecoon, -
- 18 reacties
- 3.6k weergaven
hey, ik las laatst iets over Xlink kai en XBconnect het schijnt dat je er gratis mee op Live kunt... is dit waar?? of is dit alleen op private servers?? en welk programma is eigenlijk het beste? kan iemand me hier wat uitleg over geven? alvast bedankt!! O0
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb een probleem als ik de multiplayer van Call of Duty 4 Modern Warfare opstart. Ik krijg de volgende foutmelding: iw3mp.exe werkt niet meer weet iemand hoe ik dik op kan lossen?
Laatste reactie door Michiel, -
wacky races
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, ik heb het spel wacky races, kan het gewoon installeren, maar als ik het op wil starten loopt m'n pc vast... weet iemand hoe dit komt? OS=vista
-
- 2 reacties
- 3.4k weergaven
Ik heb een R4 voor nintendo DS en deze geinstalleerd volgens de handleiding R4. Ik heb ook een paar spellen gedownload en wil nu de R4 afspelen op de DS. Wanneer deze in het apparaat gaat blijft de melding "loading..." in beeld, maar verder gebeurt er niets . Wie kan me verder helpen?
Laatste reactie door enrique_LV, -
Goeie fps?
door marcelvn- 2 reacties
- 1.6k weergaven
ik zoek al de hele dag naar een goeie fps had brothers in arms hells highway maar die is niet zo top ik weet verder voor pc geen goeie op cod5 na want die heb ik al iemand idee? en heb aardig zin in een fps mischien is crysis warhead wat?
Laatste reactie door marcelvn, -
- 3 reacties
- 4.2k weergaven
Hey mensen, Als ik een zelfgemaakte scenario laad in RCT2 krijg ik de volgende error: Exception Raised - Access Violation Error Location - Unknown Ik gebruik Win Vista Home Premium en heb RCT2 origineel en de twee uitbreidingen gedownload. Groeten Lajos
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
.. Ik heb sinds gister medal of honor airborne , ik wou hem gelijk instaleren maar als ik de serial in geef en daarna de physics van AGIEA (ofso iets) geinst.. heb dan komt een klein zwart venstertje wat ook hel snel weer weg is... conclusie: ik krijg het spel niet geinstaleert .. weet ieand wat het probleem is en hoe ik het kan op lossen?.. :pacman: pc gegevens : quad-core met 2.55 per core. 8 gb ram total 2 tb HD Nvidia/Asus en9800gtx+SLI met laatste drivers ... (forceware 1.80 nog wat) alvast bedankt voor alle reacties :D
Laatste reactie door chris88fdf, -
Hallo, Ik ben nieuw hier. Allereerst de beste wensen voor iedereen hier. Mijn naam is koos en ik ben 33 en zoek spellen voor mijn dochters. Ik heb een ds met r4 kaartje en heb in het verleden al eens via een andere site gedownload maar die is uit de lucht. Nu heb ik bij dit forum gelezen dat het hier ook kan. Ik heb dit geprobeerd en het downloaden op romulation is gelukt. Het spel uitgepakt en ik heb nu een nds bestand. Na kopieren op micro sd krijg ik een foutmelding op de ds en wel de volgende: load rom errcode = -7. Ik heb als eerst walle gedownload (3 versies) en bij alle dezelfde foutmelding. Wat kan dit zijn????? Alvast bedankt voor de hulp :peace:
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 9.1k weergaven
Ik wil de Wii graag softwarematig "ombouwen" m.b.v. het spel Zelda, nu is mijn vraag alleen heb ik om dit te doen ook verbinding met het internet nodig? We hebben de Wii nog maar net, of eigenlijk krijgen we hem pas met kerst maar zijn alvast aan het kijken hoe en wat en hebben er dus zo goed als geen verstand van. Alvast bedankt!
Laatste reactie door kabotrien, -
- 5 reacties
- 3.1k weergaven
wie weet waar ik een crack voor de sims 2 kan krijgen? liefst EXE bestand!! (of een rar bestand dat ik kan uitpakken!!) en in welke map moet ik die plakken??
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
heb het spel fifa 2009 gedownload maar krijg de volgende foutmelding. [rom loading failed] savfile not founded! . hoe kan ik dit oplossen.
Laatste reactie door Schaapje, -
nintendo ds lite 1 2
door kanerniksvan- 28 reacties
- 6.2k weergaven
wij hebben 2 nitendo ds lite gekocht. wij willen er graag een kaartje bij hebben zodat wij ook gedownloade spellen kunnen spelen. alleen wat hebben we dan allemaal nodig. alvast bedankt.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handeld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27040.0
- 7 reacties
- 4.4k weergaven
nu wil ik de sims 2 feest accesoires downloaden, maar hoe doe je dat? want ik had al een rar. bestand gedownload, maar dat doet het niet onder daemon tools :-. dus.. wie heeft een idee waar ik een goede download kan downloaden? Post Merge: december 31, 2008, 05:42:09 pm kan er ook een crack bij? :angel:
- 22 reacties
- 4.3k weergaven
weet iemand hoe je gta van 14 gig kleiner kan maken om op cd te zetten???
Laatste reactie door snor1991, -
hallo mensen, ik ben nu al voor een paar weken aan het proberen om cod 4 te downloaden, maar tevergeefs hebben alle torrents 3 keer zoveel leechers als seeders, dus mijn maximumsnelheid was tot nu toe 20 kb/s. dus is mijn vraag, heeft iemand een torrent waar de snelheid hoger is? want als ik door zou gaan met deze torrent was hij 7 dagen aan het downloaden.
Laatste reactie door Tom, -
- 8 reacties
- 2.2k weergaven
ik had een vraag over call of duty 5 voor de wii is er met multiplayer ook weer dat je lvl up kan net zo als ik cod 4? en dan weer andere wapens krijgt??
Laatste reactie door magicn14, -
port forwarden
door robby0908- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik wil dus online gaan met een bepaalde game en ik wil mijn router forwarden maar op portforward.com staat hij daar niet bij dus vraag ik het maaar hier:wat moet ik nog meer aankruisen/is het mis en indien ja hoe moet het Post Merge: december 31, 2008, 01:55:13 pm als je het niet goed ziet : http://www.procyclingmanager.com/forum/index.php/topic,56882.msg1643295.html#new onderaan de pagina
Laatste reactie door robby0908, -
- 8 reacties
- 11.8k weergaven
Ik wil heel graag de sims 2 seizoenen downloaden, heb bij limewire al geprobeerd, maar ik krijg geen iso bestanden meer :-\ weet iemand een goede site waar ik hem kan downloaden, met uitleg want ik snap niet zo heel veel van downloaden. en alsjeblieft een site waarbij de sims 2 seizoenen het ook doet. bedankt alvast
hallo ik wil met de ps3 op internet via de kabel ik heb de kabel achter mijn router,en dat is een linksys wrt54g. krijg iedere keer een melding te zien van:netwerk kabel niet aan gesloten,terwijl de kabel erin zit wat moet ik doen om via de router internet te krijgen op de ps3? gr bavaria
VERPLAATST: ps3
door Robin- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26994.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
heeii ik wil heel graag the sims 2 seizoenen downloaden maar het lukt niet. ik heb het al met limewire geprobeerd. maar daar krijg ik, als ik bij programma's 'the sims 2 iso' intyp, geen iso bestanden meer, maar alleen maar zip. bestanden. zou iemand mij een site kunnen sturen waarbij de sims 2 het ook echt doet. en met een beetje uitleg erbij want ik snap sommige dingen over downloaden niet. Post Merge: december 30, 2008, 10:15:56 pm kan iemand snel een reactie plaatsen en niet alleen maar lezen en dan wegklikken, bedankt. en sorry voor mijn ongeduld maar ik wil sims 2 seizoenen zo graag downloaden en ik wil gewoon weten hoe :redface:
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Emily14, -
- 1 reactie
- 4.5k weergaven
Wij hebben sinds vorige week de Wij in huis. Moeten wij deze ombouwen om spellen die gedownload zijn (PAL)te draaien of kan het zonder ombouwen?
Laatste reactie door Duken,