Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 3k weergaven
Ik heb een wii spel gedownload, gechecked met quickpar (alle bestanden goed), winzipfiles uitgepakt en krijg nu een ingepakt iso bestand!..nu weer uitpakken of kan ik hem zo branden? Alvast bedankt! een hopeloze (blonde) papa....
Laatste reactie door kaasbroodje, -
fm 09 voor psp
door .Wouter.- 5 reacties
- 2.2k weergaven
ik wil graag fm 09 voor de psp graag in het nederlands alvast bedankt alvast bedankt O0
Laatste reactie door Schaapje, -
- 2 reacties
- 7.2k weergaven
Ik heb een iPod touch en ik wil spelletjes en zo downloaden, maar voor de meeste moet je betalen (apple store) weet iemand een site waar je de spelletjes gratis kan downloaden
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hoi, Vaak bij first person shooters en een game als mirrors edge, gebeurt het dat mijn gezichts veld rond draait. Linksom. Instellingen veranderen in het spel werkt niet. :'( Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Is er ook iemand die weet hoe je een niet X-box 360 controller kunt laten werken op een microsoft game? Thnx
Laatste reactie door swingmaster, -
Xbox 360 ombouwen!
door Mark66- 2 reacties
- 2k weergaven
Dag, Toch nog even een vraag! Ik ben van plan om een xbox 360 Pro te kopen en die om te laten bouwen bij iemand, met de keuze uit deze 2 chips 'NME v2.0 , NoMod'. Ik ken iemand die heeft heel erg veel originele spellen. Kun je deze gewoon over kopieren zonder gezeur verder? Of moet je dan weer allerlei dingen doen? ( DVD Decrypter, IMGburn etc? ) Het gaat hier om games waar ik geen geld voor over heb en koop nu al best veel games origineel. Het leven van een student valt niet mee. Gr. Mark
Laatste reactie door teun2, -
Team Fortress 2
door repoc- 3 reacties
- 1.6k weergaven
hej, spelen hier ook mensen Team Fortress 2? zoja, dan had ik de vraag: komen er ook nog achievements voor scout enzo, en als dat zo is; Wanneer?
Laatste reactie door Duken, -
2 .daa files
door Mfie- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik denk dat dit in dit forum het beste thuis hoort: Ik heb een spel gedownload (return to krondor, 1998, 1 Gig). Er zaten 2 .daa files in de download omdat het oorspronkelijke uit 2 cd's bestond. Ik download dus een programma dat .daa files kan lezen (Power ISO) en koppel mijn eerste bestandje eraan vast. Na een tijdje komt er een scherm met 'install', ik duw daarop ga akkoord met de voorwaarden enz.enz. Als het op 70% komt vraagt het 'selecteer de directory van Disk 2'. Ik selecteer de .daa file van disk 2, probeer ook die file in een map 'Disk 2' te plaatsen. Maar dat werkt niet. Dus daarom vraag ik: Wat nu?
Laatste reactie door Duken, -
VERPLAATST: PSP
door Robin- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27336.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Staat er ergens op Deze site een torrent ofzo van een pro c ycling manager behalve 2008.. die wil ik graag Of als iemand een torrent weet
- 5 reacties
- 8.7k weergaven
Hoi!!! heeft iemand cheats voor Soldier Front??? (zoals sp-cheats, wapencheats, enz.) Ivo b.
games werken niet
door jacobje- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hallo ff een vraagje van een leek :-[ Ik heb 2 games binnengehaald met bittorrent,nl race 07 en toca 3 grid. heb ze gemount....dat was al heel wat... de iso bestanden zijn e groot om op dvd te branden,nu heb ik met deamontools een virtuele schijf aangemaakt. maar ze doen het niet!!!!! Ze instaleren wel,maar als ik wil spelen dan komt er een melding van securom die om de originele dvd vraagt. De crack staat ook wel op de virtuele schijf en die heb ik in de map geplaatst waar de game geinstaleerd word. Wat doe ik verkeerd?????
cod4 MP probleem
door Andrinho- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hi, ik heb een probleem met call of duty 4 online. Het was donderdagmorgen toen ik ff wou gaan gamen. Ik zat 5 min. in een server (met pb) en werd gekickt, het beeld ging stotteren en deed het steeds minder en toen bam. de melding weet ik niet precies meer maar het was iets met ''heartbeats from pb stopped'' ofzo. Dus ik heb een beetje lopen zoeken bij verschillende forums en daar las ik dat mensen er ook last van hebben dat ze na 5 min. gekickt worden. maar ik las geen oplossingen. maar gisteravond, ik ging gamen. Waren al mijn favorieten weg (ik speel al servers zonder PB) stonden, waar normaal het IP staat, alleen maar nullen. En als ik gewoon ververs bij alle servers…
Laatste reactie door kipneck, -
WII ombouwen
door arnem10- 11 reacties
- 11.9k weergaven
yeet! Ik zou graag een WII kopen, en het zou leuk zijn moest ik daar gratis spelletjes zou kunnen op spelen . Dus mijn vraag is. Waar heb je een betrouwbare site met informatie (tutorial) over het hacken van je WII (software-matig), moet ik mijn WII ergens speciaal kopen omdat misschien in de gamemania alle WII's al geupdate zijn (ik woon in België). En waar kan ik dan homebrews downloaden en updates downloaden? Ik weet dat het heel veel vragen in één keer zijn, maar dat is zóóóó een goed forum dat ik zeker weet dat ik hier een antwoord kan op krijgen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hoi, bestaat er een site waarop ik ps2 iso's kan downloaden? en dan niet een torrent-site
Laatste reactie door happyboy, -
- 1 reactie
- 3.7k weergaven
ik heb laatst GTA 4 gehaald voor de PS3. ik nou gehoord van aimane (vriend van mij) dat je ook je eigen muziek kan luisteren tijdens het spelen van GTA 4. dus als je auto rijdt kun bijv. je eigen muziek kiezen en die afspelen. mijn vraag is dus kan dit wel echt en hoe moet het alvast bedankt
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
heb al enkele games via alchol 120 gekopieerd: image maken => iso. Maar bij dit spel lukt dit niet, kan enkel md5 en Mdf krijgen... iemand ideën of zelf dir spel reeds gekopieerd?? alvast bedankt!!
Laatste reactie door thor am i, -
hallo ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd nu wou ik uhm starten en dan komt er te staan dat ik de registratie code moet in voeren maar die kan ik nergens vinden wat kan ik doe zo dat ik fifa kan gaan spellen mvg
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27285.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Iemand al een goede link gevonden?, ik download nu deze: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] Hopen dat hij goed werkt..
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 10 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb een spel gedownload en als ik de map open krijg ik 30 win rar archive files (00t/m0029),57 r bestanden(r30 t/m r87), 1 winrararchive bestand zonder nummer, 1 sfv bestand en 1 nfo bestand. Als ik de genumerde bestanden probeer uit te pakken krijg ik de melding: no archives found,wil ik de ongenummerde winrar archive openen krijg ik de melding: this file is an unknown format or damaged... wat doe ik fout of wat kan ik doen?
Laatste reactie door John E, -
- 8 reacties
- 2.7k weergaven
heey mensen, ik speel met 4 vrienden L4D (left 4 dead) via hamachi, het eerste level ging perfect totaal geen lag en niks aan het handje maar toen kwamen we in de volgende map en daar begint hij ineens ontzettend te laggen iedereen alles uitgezet firewalls,msn etc... maar dat mocht niet helpen naja wij door naar lvl 3 en die doet het opeens wel weer goed en die weer uitgespeeld en dan doet lvl 4 het niet goed heeft een van jullie een idee wat het probleem hier is ?
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 11 reacties
- 2.9k weergaven
Ik heb een PSP en een 2gig kaartje, maar nu wil ik een DVD (16 minuten) op mijn PSP zetten. Nu is de vraag: Kan dit? Zo ja hoe?? ALvast bedankt
[PSP] Ombouwen/unbricken
door Gast Play_Gangsta- 8 reacties
- 3.1k weergaven
/Mod: Handleiding wordt geplaatst wanneer hij af is en goedgekeurd is.
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 3.6k weergaven
Beste Mensen, Ik heb een vraag over fifa 09 (reloaded) In het speltype coach, kan ik niet beschikken over de competitiestand. Na het einde van het 1e seizoen en het winnen van de bekerfinale, wordt je verplicht om door de competitiestand te gaan. Alleen de mogelijkheid daartoe ontbreekt. Het veldje verder/doorgaan is er wel maar kan niet geactiveerd worden. Ik heb als eerste alleen de crack gedaan, dit werkte niet. Vervolgens de gamefix en de crack daar weer overheen. Ook dit werkt niet. Heeft iemand aub voor mij een oplossing om in speltype coach meerdere seizoenen te spelen?? mvg roja
Laatste reactie door steffris, -
- 9 reacties
- 4.5k weergaven
heb spel geinstaleerd nfo bestand staat geen code maardit Copy crack from DVD1 over original files kan nergens die crack vinden misschien heel simpel maar ben beginner hoop dat iemand mij kan helpen gr beer1
Laatste reactie door Robin,