Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Hey, Ik heb onlangs mijn Xbox 360 laten ombouwen, en heb middels een gebrande schijf van de ombouwer zelf gezien dat hij werkt. Ik heb laatst Fifa 09 gedownload voor de Xbox, en alles perfect uitgevoerd zoals ook in dit forum beschreven staat. (Uitpakken met winrar, branden met Alcohol op laagste brand snelheid op verbatim +r schijf enz.). Echter, als ik de schijf erin doe, zegt de Xbox dat de schijf dirty is en dat ik hem moet schoonmaken. Het ligt niet aan vuil ofzo op de schijf, want het zijn gloednieuwe dvd's.. Heeft iemand anders ervaring/oplossing betreffende dit probleem, hoor ik het heel graag! Gr, Jefferson.
Laatste reactie door Michiel, -
- 9 reacties
- 5.8k weergaven
ik heb een probleem ik heb call of duty 5 gedownload en een cracked server gevonden maar als ik een multyplayer account wil maken dan voer ik een naam in en dan apply maar dan zegt die opnieuw of dat ik opnieuw een account moet aanmaken
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, ik heb een 23" monitor Ben er erg blij mee, maar ik wil er graag op gamen, wat mij heel mooi lijkt. Zoals Need for Speed Undercover of FIFA 09. Ik weet nu hoe je zo'n spel kan downloaden, maar als ik het heb geïnstalleerd vraagt die om de goede DVD/CD of om een serial nummer. Nu is mijn vraag: kan iemand mij helpen zodat ik kan gamen? bvd Heb even je bericht aangepast in normaal Nederlands, graag wat netter schrijven anders is het moeilijk je probleem te begrijpen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
PSP Gebrickt
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Mijn psp is gebrickt :'( Weet iemand toevallig een manier om een Magic Memory Stick te maken? (Zonder psp) Dus ik bedoel een Magic Memory Stick op je pc maken en niet op een PSP met custom firmware?
-
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb gehoord van een maat van mij dat het niet goed voor je PlayStation is wanneer je gekopieerde dvd's op je playstation afspeelt? Ook zou het niet goed zijn om gekopieerde blue-ray films hier op af te spelen. Wat is hier van waar? Alvast Bedankt.
-
- 8 reacties
- 6.2k weergaven
hey, ik heb net age of empires 3 gedownload, uitgepakt met winrar, en gemount met deamon tools. maar als ik op play druk (hij is geinstaleerd) staat er dat cd 1 niet aanwezig is. hoe los ik dit op? greatz
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Jahjah ik weet het een old skool game ..maar ik vind een gruwelijke vinden! Heb hem gedownload maar hij opent deze dus niet, ik heb windows vista misschien is dat het probleem, weet iemand hoe ik alsnog de editor kan openen?
Laatste reactie door Giully, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Heb thuis een NAS200 van Linksysals mediastreamer. Hoe kan ik die met mijn Wii benaderen? Het is een UPnP AV Standaard. Kan het zijn dat ik niet de laatste versie van Opera heb? Hoe kan ik dat controleren? Groet
Laatste reactie door castellum, -
- 1 reactie
- 4.7k weergaven
Hallo Ik heb net Lord of the Rings conquest gedownload van Razor1911 ofzo. Ik heb het volledig uitgepakt en geinstalleerd. Maar nu ik de .exe overschrijf door de bijgeleverde crack, dan start de game niet op. Er komt ook geen Registratiecode error van EA, maar hij start gewoon niet op. Als ik de crack niet gebruik moet ik persee de registratiecode invoeren, maar niks van de serials die ik vind werken. :-\ Kunnen jullie mij helpen? Mijn systeem :pacman:: CPU: AMD Athlon XP 2400+ CPU Speed: 1.50 GHz Performance Rated at 2.40 GHz RAM: 2.0 GB Video Card: You Have: NVIDIA GeForce 7600 GS (GeForce 7600 GS) Video Card driver version: 6.14.11.7824 Dire…
-
Games afspelen
door Lloooooydd- 0 reacties
- 6.1k weergaven
Ik heb net een game gedownload, maar nu is mijn vraag: hoe doet hij het :-[ het bestand heet: FIFA.09.Full-Rip.Skullptura.rar een RAR-bestand dus, ik heb echt geen idee hoe je deze game in werking moet stellen :redface: Help me?
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey! heeft 1 van jullie toevallig een betakey weten te bemachtigen? Zoja, waar kan je ze krijgen, zoek er namelijk zelf ook 1. Als je er niets mee doet, zou je er dan AJB een aan mij willen geven! danku!
- 7 reacties
- 2.6k weergaven
beste mensen, ik heb assasins creed gedownload. het was de torrent uit het populaire game torrents topic. het spel doet het opzich goed. maar meestal als ik een missie krijg hoor ik de mensen niet praten. of soms een woordje. maar de muziek doet het wel gewoon. is hier mischien een fix voor? of kan ik hem patchen? bij voorbaat dank.
Laatste reactie door kipneck, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Waar kan ik een gratis songpack downloaden voor GH3 op de Wii?
Laatste reactie door Bart', -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb medal of honor pacificgedownload, geinstalleerd en alles lijkt goed gegaan, maar ik krijg de melding "dat ik de dvd erin moet doen". Die zat er nog in , dus dat helpt niet. Weet iemand wat hier aan de hand is?
Laatste reactie door hugohanegraaf, -
Nintendo DS
door shakaal- 5 reacties
- 2k weergaven
Beste allen, Ik heb sinds kort een DS en een R4-kaart met spellen erop. Alles werkt optimaal maar het enige waar ik mee zit is dat ik vanuit een willekeurige spel niet terug kan gaan naar het hoofdmenu. Dus het menu waar alle spellen staan. Ik moet de DS uitzetten en weer aanzetten en dan kom ik weer in het menu. Dat kost erg veel batterijcapaciteit. Is er een bepaalde toetscombinatie om dit te regelen? Alvast bedankt voor het antwoord. Shakaal.
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb het spel gedownload, maar nu wil ik extra auto's. Ik heb deze ook afgehaald, maar waar moet ik die mappen zetten in de map van mm2? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt niet. Mvg
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hallo ik heb een aantal games gedwonload maar het installeren lukt niet ja lukt wel maar dan wil ik uhm spellen dan dan doet die het niet moet ik registratie code in voeren maar ik weet ook niet hoe ik uhm cracken moet zou iemand me er mee kunnen helpen? bvd
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Wie heeft er 1 voor me, Let op V1.1 !
Laatste reactie door Mussie, -
mirrors edge
door magicm14- 5 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb een probleem ik hem mirrors edge gedownload hij is een reloaded dus dan meot ik hem uitpakken als ik dat wil doen dan geeft ie ondere het uitpakken steets een fout aan(met winrar)wat moet ik doen
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
hallo ik heb zojuist age of empires 3 gedownload en geinstalleerd enzo maar nu start ik hem op en heb ik de taal op frans ofzo staan maar hoe kan ik hier een engels/nederlands taal pakket voor krijgen?
Laatste reactie door mummy, -
PSP Homebrews
door Gast angel_creek- 7 reacties
- 2.4k weergaven
Er is net een leuke homebrew voor psp uit je kan dan via je psp je computer besturen! Via usb of wlan. Geintereseerd? Vraag ernaar het is best wel handig! Je kan alles behalve typen...
zou iemand een paar WII apps hier willen plaatsen zoals onder andere voor dvd's mee af te spelen en games te spelen?
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo mijn zusje heeft singstar(alleen die microfoons) gekocht, en nu heb ik zo'n spel gebrand net zo als alle andere spelen(die het dan wel doen ). als ik dan de ps2 aan doe met de dvd en de microfoons er in komt er 'loading' en dan gaat het niet veder , dan blijft hij hangen. weet iemand hoe ik die kan verhelpen dan hij het gaat doen. ps. mijn ps2 is omgebouwt met een memor32 . jaccodagansta
Laatste reactie door Mol023, -
LOTR Conquest
door custom- 9 reacties
- 5.9k weergaven
heb net de nieuwe LOTR gedownload maar hij geeft aan dat ik een registratiecode moet hebben, net als alle andere ea games. Heeft iemand hier een download voor(als deze er tenminste al is?) alvast bedankt
- 4 reacties
- 7.7k weergaven
Hallo. Ik zal graag met een paar vrienden een World of Warcraft private server op willen zetten maar zal graag iets meer info weten waar te beginnen en hoe te beginnen. Ik ben een jonge toch wel ervaren computer gebruiker. Ook zoek ik nog een paar mensen die wel willen helpen. Grtz, Thirian.
Laatste reactie door Tom,