Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
Ik heb een bug bij Fallout 3, ik heb hem al opnieuw proberen te installeren, ik heb ook andere cracks geprobeerd. Maar dat werkte allemaal niet Op dit filmpje is te zien waar het vast loopt: http://www.xfire.com/video/6fe1f/ Ik heb alle knoppen geprobeerd en ik hoor ook geen geluid, behalve als ik op E duw hoor ik wat. Weet iemand hoe dit te verhelpen is of kan iemand mij zijn save game sturen als hij dit stukje voor bij is?
Laatste reactie door snor1991, -
xbox 360 HD
door robin1994- 11 reacties
- 2.2k weergaven
heb ik een HD-tv nodig om een HDMI kabel te gebruiken op een xbox 360? ik vraag dit omdat ik een nogal oude, dikke, goedkope tv heb staan en dus geen HD
Laatste reactie door Robin, -
bolt the game
door mitsas- 3 reacties
- 1.8k weergaven
eej heeft iemand een crack voor bolt the game ik had er zelf wel eentje zoiets met victory maar die doet het niet alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
iPod Touch games
door Bart'- 15 reacties
- 11.5k weergaven
Ik ben op zoek naar gratis spellen voor op mijn iPod Touch, ik weet dat ik via de iTunes Store gratis spellen kan downloaden maar ik heb ivm bepaalde redenen hier geen account op. Wie kan me aan gratis iPod spelletjes helpen? Deze zou ik graag willen? - Bejeweled - Tetris - Papijump
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 3.7k weergaven
vraagje :-\ ik heb een nintendo ds met een dstt kaartje, staan nu ongeveer 20 spellen op. moet zeggen werkt perfect O0 alleen een maar nu moet ik elke keer de nintendo ds uit doen als ik een ander spel wil gaan spellen, dit is op zich niet zo erg maar het kost erg veel batterijcapaciteit. kan dit ook anders. alvast bedankt voor jullie antwoord.
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
ESR hoe werk het en hoe kraag ik het aan de gang snap er niet van ? heb net snes aan de gang O0 Post Merge: februari 10, 2009, 05:47:47 pm ik ben zo dom gelukt ;D slotje maar
Laatste reactie door ferrariking, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, ik heb GTA IV en heb geprobeert met hamachi ik heb daarvan alles ingestelt enzo met cod 5 werkt hij ook dus dat is niet het probleem. Nou heb ik met iemand geprobeert om in zijn server te gaan en hij in de mijne maar dan staat links onderin 1 result found. maar dan zie ik rechts helemaal geen servers. heeft iemand dat probleem ook gehad of weet hoe je dat moet oplossen? ik zou graag online willen spelen en als je een oplossing weet heb je misschien nog een hamachie server beetje drukke dat je kan blijven spelen want alles zit vol alvast bedankt
spore registratie
door joeyx- 3 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb al een bericht hierover gelezen maar het lukt niet ik heb spore gedownload en toen geinstaleerd dat ging goed heb een crack gebruikt voor de product key maar het werkt niet bij de registratie code ik heb z'n spore app maar als ik dat start dan staat dit er alert could not find the default preferences the data directory is missing or corrupt. [1004] dan dit alert coult not find a needed package the data directory is missing or corrupt. [1004] weet iemand wat ik nou mis of wat ik moet doen om die registratie code te krijgen
Laatste reactie door Duken, -
[Centraal] MMOPRG Games Discussie Topic!
door Gast angel_creek- 17 reacties
- 3.2k weergaven
Hey, er is weer is een handig topicje! Hier kan discussiëren over MMOPRG games. Je kan posten welke je speelt/speelde. En wat jij er leuk en slecht van vindt. MMOPRG games zijn games zoals: Runescape FlyFF WoW Etc. De MMOPRG games die ik nog speel: Osu! FlyFF De MMOPRG games die ik gespeeld heb: Runescape (Saai en je word makkelijk gehackt) :geheim: Tales Runner (Kinderachtig) MangaFighter (Veel items veranderen in cash dus met echt geld tekopen alleen) Qpang (Nederlandse versie van MangaFighter) Corum Online (Runescape is mooier) :s Moparscape (Runescape private server) Welke MMOPRG'S zijn er? :-\ 1. Runescape 2. FlyFF 3. WoW…
Laatste reactie door Valcorb, -
- 7 reacties
- 4.3k weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r1 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien.ik heb ze met verschillende programma's gebrand img burn, clone dvd, clone cd, nero, maar krijg ze niet aan het draaien.heeft iemand de gouden tip zodat ik mijn kinderen blij kan maken met het spelen van de spellen op de ps2? :D :'(
Laatste reactie door garfield24, -
DSOrganize
door Boris T- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Met welke instellingen kan ik op het webbrowser
Laatste reactie door Boris T, -
Burnout Paradise
door Pitfire8- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Ik heb een klein probleempje :-[ Als ik het spel wil opstarten nadat ik de serial heb ingevoerd staat er dat ik internet verbinding nodig heb terwijl ik gewoon mijn internet aan heb staan. Voordat ik de serial in had gevoerd kon ik het spel wel gewoon starten maar niet spelen Weet iemand hier iets voor??
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik had een vraagje! Ik heb een xbox 360 gekocht. En die zou ik graag laten ombouwen, alleen hoorde ik dat als je zelf spellen willen downloaden en branden. Dat je dan een speciale Dvd brander moet kopen, om die spellen op de dvd's te branden. Klopt dat ? of kan je het ook gewoon met je eigen brander branden ? Ik weet wel, dat je duel layer dvd's moet hebben. Kan je die dvd's ook bij media markt ofzo kopen ? Met vriendelijke groet, Monier.
Laatste reactie door teun2, -
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
help.. ik heb een groot probleem... mijn pc wil geen grote moderne spellen meer draaien hij draaide eerst call of duty 4, gta sa, settlers 6. alsof het niets is,,, maar nu geeft ie elke keer de melding dat het programma gestopt is met werken ... bij al deze spellen,, ik heb al geprobeerd de spellen opnieuw te instaleren maar zonder resultaat, ik had er een no-cd crack overheen geplakt maar later ging ik gewoon met de dvd(dus niet gedownload) proberen... zonder resultaat,, iemand een idee wat het kan zijn ? :-\
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 4k weergaven
ik wou vragen of iemand wou uitleggen hoe je het best games kan downloaden en uitpakken cracks enz..
wii updaten
door TOMHOFMAN- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
-
- 8 reacties
- 1.7k weergaven
hallo, ik heb van alles geprobeerd om games te downloaden, dat lukt allemaal maar nu is mijn vraag hoe installeer ik het spel goed want blijkbaar doe ik iets niet goed. het spel dat geinstaleerd is werkt niet vraag om een registratie code die achter op de verpakking staat. heb ook cracks toe gevoegd maar alles is zonder resultaat zou iemand mij goed kunnen helpen ? mis via MSN ? bvd.
Laatste reactie door klaasauke, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ik heb dus van een vriend het spel far cry 2 gekregen. Ik mount het bestandje met behulp van deamon tools maar ik krijg het gewoonweg niet geïnstalleerd, als ik het 'eerste' venster tegekom van far cry 2 en ik klik op instal dan doet hij gewoon niks. Belangrijk om te weten - Bij mijn vriend werkt het spel wel (onder windows xp met behulp van deamon tools) - Ik heb http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest hier al gekeken of ik het spel kan draaien en het antwoord is ja. - Ik heb alle drivers geüpdate - Ik heb direct x 10 Iemand die mijn probleem kan oplossen? Patchen ofzo? Ik weet dus niet hoe ik iets moet patchen, ik ben nog niet zo vertrouwd met het…
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb GTA IV succesvol gedownload en ik kan hem installeren maar als ik cd2 erin moet doen, lukt dat niet want die moet ik selecteren . Maar als ik het cd2 bestand mount met deamon tools kan ik hem niet openen via de installshield weet iemand hoe ik toch cd2 kan openen tijdens het installeren
- 4 reacties
- 2.2k weergaven
hey, eigenlijk staat mijn vraag al in de titel: waarom kan mijn pc mijn 360 niet vinden?? iedere keer als ik mijn xbox op mijn netwerk laat zoeken naar pc's kan hij mijn pc niet vinden... mijn pc draait op XP, ik heb media delen in WMP (11) aanstaan en heb het ook al met het programma TVersity geprobeert.... maar hij kan gewoon helemaal niks vinden.. :s weet iemand een oplossing??? plz?
-
r4 voor nds
door joost1982- 6 reacties
- 2.3k weergaven
ik heb een r4 kaartje gehad met een 8gb geheugen nu heb ik de software gedownload en uitgepakt en de bestanden _system_ moonshl _ds_meunu en _ds_mshl.nds op me kaart gezet. nu ben ik spellen gaan downloaden en deze uitgepakt en de map die daaruit kwam op me kaartje gezet als ik me kaartje nu in me nds stopt dan komen me spelen wel in me beeldscherm te staan. normaal zie je dan het logo van het spel en kan je het spelen maar ik zie alleen een map(zoals op je pc) wat doe ik fout????
-
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo, Is er hier iemand die mij meer informatie kan geven over gratis DS browser(s)? Het liefst iemand die het zelf ook heeft gebruikt. Ik heb een DSTT kaartje groetjes, Downloadfreak
-
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik heb de legale cd sims Apartment life gekocht en geïnstalleerd. Nu wil ik hem spelen zonder de er in te hoeven stoppen. Ik heb echter helemaal geen verstand van computers. Ik ben er wel al achter gekomen dat ik naar http://www.gamecopyworld.com/ moet gaan, maar als ik naar de cracks van The Sims Apartment Life ga, krijg ik een hele lijst met dingen. Ik vroeg me af welke ik van deze downloads moet aanklikken. Ik had gehoord dat je hiervoor ook het programma 'Daemon Tools' moet downloaden, is dat echt van noodzaak? In de handleiding hebben ze het trouwens ook over een virtuele drive, maar wat is dat?
Laatste reactie door Maddock, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo, Op ScapeGaming is er een LK realm uitgekomen en zou die graag spelen, maar ik zou TBC nog willen houden. Er bestaat een topic op het ScapeGaming forum maar ik kan niet zo goed engels. Link:http://forums.scapegaming.com/index.php?showtopic=227570
Laatste reactie door Valcorb, -
hallo, ik ben nieuw en ik weet nog niet goed hoe dit forum werkt maar ik heb een vraag kun je xbox 360 spelletjes downloaden en spelen? en als je het kunt, hoe doe je dat dan?
Laatste reactie door kaasbroodje,